Dat was geen aanranding, Huub bij een stomdronken Amanda vond ik dat dan weer wel.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:30 schreef liesje1979 het volgende:
Wat vonden jullie eigenlijk van de aanranding?
Ik vond het helemaal geen aanranding en vond de overtrokken reacties daarop echt belachelijk.
Het was iig ongewenst volgens mij.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:30 schreef liesje1979 het volgende:
Wat vonden jullie eigenlijk van de aanranding?
Ik vond het helemaal geen aanranding en vond de overtrokken reacties daarop echt belachelijk.
22 mei 2008 stopte het.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:51 schreef liesje1979 het volgende:
Ongewenst, intimiderent en nog veel meer, maar geen aanrandingEn iedereen ging uit zijn dak!
Dat van Huub-Amanda vond ik idd ook meer in de buurt komen van.
Is het echt pas een jaartje geleden?
Omdat als je op tv bent, je gewoon een voorbeeldfunctie hebt, zeker om dat tijdstipquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:51 schreef liesje1979 het volgende:
Ongewenst, intimiderent en nog veel meer, maar geen aanrandingEn iedereen ging uit zijn dak!
Dat van Huub-Amanda vond ik idd ook meer in de buurt komen van.
Is het echt pas een jaartje geleden?
Bij gebrek aan beterquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:10 schreef versabommie het volgende:
Wanneer is dgk nu een keer afgelopen?
niets, maar dat is je specialiteitquote:
Foto van je kapotte bakkes.quote:
Ik maakte een "je moeder" garpjequote:
Maar je kan er nog om lachen dus, zonder tandjes te tuffen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik maakte een "je moeder" garpje
Da's in Nederland toch best normaal?
Deze mof was zwaar beledigd!
Serieus hij ging mij heul slaan
Omdat ik irl net zo stijlleaus ben als hierquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar je kan er nog om lachen dus, zonder tandjes te tuffen?![]()
Waarom deed je dat dan en wat zei je precies?
Als je een 'je moeder' opmerking maakt tijdens het pokeren komen ze helemaal losquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik maakte een "je moeder" garpje
Da's in Nederland toch best normaal?
Deze mof was zwaar beledigd!
Serieus hij ging mij heul slaan
Dit was gewoon tijdens het bier zuipenquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je een 'je moeder' opmerking maakt tijdens het pokeren komen ze helemaal los
Oh, maar dan maakt het toch niet uit wat je zegt? Ze willen gewoon mattenquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit was gewoon tijdens het bier zuipen
Hij heeft verdomme op mijn prachtige gelaat geslagen!quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh, maar dan maakt het toch niet uit wat je zegt? Ze willen gewoon matten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |