Ik weet niet wat je met sommige mensen bedoeld?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten echt preventief geruimd worden ja
Nou gewoon, zo'n moeder... Echt ik zit onderhand met tranen in mijn ogen als ik zoiets lees.. je zou dat wijf toch kapotschoppen.. een Baby!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je met sommige mensen bedoeld?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tis toch godsgeklaagd.. dit is de zoveelste keer dat ze in het verkeer over de schreef gaan. Mijn ex en kinderen zijn ooit op een zebrapad net niet dood gereden omdat ze net op de andere weghelft konden remmen. Geen sirene niets. En dan nog tekeer gaan ook he?
Niet zo dramatisch het wordt ongeloofwaardigquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou gewoon, zo'n moeder... Echt ik zit onderhand met tranen in mijn ogen als ik zoiets lees.. je zou dat wijf toch kapotschoppen.. een Baby!
Wtf, tranen in je ogenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou gewoon, zo'n moeder... Echt ik zit onderhand met tranen in mijn ogen als ik zoiets lees.. je zou dat wijf toch kapotschoppen.. een Baby!
Hehe , dat doen kinderen met je.. Als ik lees dat een baby zo behandeld wor dan heb ik meestal het beeld van mijn eigen kids in het hoofd...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wtf, tranen in je ogen
Gaat t wel goed met je?
Wat jij wilt...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Niet zo dramatisch het wordt ongeloofwaardig
Ik geloof je. Dit was echt afschuwelijk. En als je dan zelf kinderen hebt, lijkt het me erg om zoiets te moeten zien.quote:
Lijkt me dat elke ouder hier wel enorm van schrikt, dit beeld.. Zo'n ventje die van de kast op een baby springt.. Volgens breek je direct elk ribje, elk borstbeen..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik geloof je. Dit was echt afschuwelijk. En als je dan zelf kinderen hebt, lijkt het me erg om zoiets te moeten zien.
euh.. waarvoor?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:39 schreef HiDiHo het volgende:
ff vraagje, heeft huub eerst de party gebelt ?
Vreselijk he. Kan daar ook heel slecht tegen, word er onpasselijk van. Arm kindje.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lijkt me dat elke ouder hier wel enorm van schrikt, dit beeld.. Zo'n ventje die van de kast op een baby springt.. Volgens breek je direct elk ribje, elk borstbeen..
Hoelang heeft die baby pijn gevoeld...
Net alsof ze bij jou voor de deur staan om je nieuwe vriendin te fotograferenquote:
Trusten Chanel, sweet dreamsquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:42 schreef Chanel5 het volgende:
Mensen, ga naar mijn bedje, 2 nachten laat geweest, reageer zeker noch op e.e.a.
Ohwdatquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Net alsof ze bij jou voor de deur staan om je nieuwe vriendin te fotograferen
truste!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:42 schreef Chanel5 het volgende:
Mensen, ga naar mijn bedje, 2 nachten laat geweest, reageer zeker noch op e.e.a.
Ik geloof daar niets vanquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
OhwdatIk denk dat hij zelf wel voor 1 en ander de party gebeld heeft maar niet voor dat
True.. maar hij is "slim" genoeg om zelf te proberen negatieve aandacht te ontwijken ..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik geloof daar niets van![]()
Meedoen aan DGK, trouwen, kind, enz. Doet hij ook wel eens iets niet om aandacht te krijgen?
Zielig op de bank, laat me niet lachenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
True.. maar hij is "slim" genoeg om zelf te proberen negatieve aandacht te ontwijken ..
Er stond een mooi artikel van een "ingewijde" over hoe hij zielig opd e bank zat, dan komt een bericht over hem en een nieuwe vriendin volgens mij slecht uit .. toch ?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Sommige mogen iid aan het gas (kachel)
Ik vond zijn "hit"wel leuk... dat "nooit meer naar huis" ... nee idd daar had hij zomaar eens een vooruitziende blikquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zielig op de bank, laat me niet lachen![]()
Dat komt nog wel
En nog steeds lekker warm?quote:
Dat ik die gozer ooit eens leuk gevonden heb, ik kan het zelf nog niet gelovenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vond zijn "hit"wel leuk... dat "nooit meer naar huis" ... nee idd daar had hij zomaar eens een vooruitziende blik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |