SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Partyagenda;
Outdated....
Groningen ook wel..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:35 schreef ElDani het volgende:
Kaal is een beetje studentenspeak in Delft zeg maar voor dronken zijn.. Ik kon op dat moment redelijk weinig, maar wou even een TVPtje plaatsen..
@Bartman. Ik vond deze tvp leukerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:53 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ Crusty in uitspraak zit volgens mij ook een p
@Leon heeft het met je remix te maken?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:49 schreef mstx het volgende:
Yo homie I'm droppin' a TVP cuz I'm down with the hardstyle.
Mwa failliet... de domeinnaam was van iemand anders en die vroeg er ineens een paar 100 euro voor. Dus toen zei de admin; stik er maar in. Heb je iets leuks opgebouwd als hobby wordt het zo verpest door iemand die geld ruikt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:09 schreef ElDani het volgende:
OP Update + VMX weggehaald uit de links, deze is namelijk failliet gegaan en dus opgedoekt.
Nope heeft niks met de BH remix te maken... Goed dat je het zegt... die moet ik ook nog eens afmaken en doorsturen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:53 schreef Tha_Bartman het volgende:
@Leon heeft het met je remix te maken?
Vond t ook een tergend langzame sitequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:09 schreef ElDani het volgende:
OP Update + VMX weggehaald uit de links, deze is namelijk failliet gegaan en dus opgedoekt.
Wel leuk om te horen dat ze er zo positief over waren! Wat betreft die remix, check je PM evenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:26 schreef LeonH het volgende:
[..]
Nope heeft niks met de BH remix te maken... Goed dat je het zegt... die moet ik ook nog eens afmaken en doorsturen.![]()
@Crusty: Had ze inderdaad een paar weken terug gestuurd naar Marcel van Deepack. En die was best positief er over maar heb ze helaas nog niet in een setje teruggehoord
Had je trouwens de BH remix nog niet gehoord? Heb 'm een tijdje terug doorgestuurd via PM
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:40 schreef CrustyClown het volgende:
@Rippert; je bent zo lang studenT geweest, je gaat me toch niet Vertellen dat je nog nooit van die uitspraak gehoord had he..
Tozz jongeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... wah denk jy? kwas alleen student om die IBG's te ontvangen..jeweetzelluf! Wolla, ik kom van de straat. Nix donderdagsavonds naar de 6-tieten maar chill'n op de corner met mn braddaz, bieries klappen en snaken roken
Optiefen met die ballen in hun horizontale-streepjes-3 omhoogstaande kraagjes-korps-truien
![]()
On the real; ieder z'n ding natuurlijk en van mij een tvp voor Leon's nieuwtje
Donequote:
en nu mn gebraden kippetje eten
Wat je vindt, ...
Was wel de plek waar ik voor het eerst mn hardstyle vandaan trokquote:
vanavond gewoon het café in, morgen heeeeeerlijk uitslapen en dan los in Boxmeer 's avondsquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zin in morgen.
Voel me een beetje ziekjes worden, dus vanavond op tijd naar bed.
eensquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:07 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Was wel de plek waar ik voor het eerst mn hardstyle vandaan trokIn die tijd moest je nog moeite doen om nieuwe vinyls te bemachtigen
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:01 schreef Eargasm het volgende:
Tantoe Viessee Pokoe is die Down With Da Hardstyle zeg!
Positief natuurlijk. Waarom zou je negatief willen doen over zo'n geniaal nummer?quote:
You make a valid pointquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:17 schreef mstx het volgende:
[..]
Positief natuurlijk. Waarom zou je negatief willen doen over zo'n geniaal nummer?
Open deuren hoef je niet in te trappen, want ze staan al openquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:35 schreef Da_Ripper het volgende:
en nog een andere 'down' maar die open deur trap ik niet in![]()
nooit meer tegen hem praten, dat zal hem leren!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
OMG, een hyves vriend heeft gewoon het nummer van HHZ en WS als gagdet erin gezet....![]()
wat zal ik doen...... ?
-edit-
Er mag weer gereageerd worden onder de officiële vid![]()
Kende hem van vroegah, dus spreek die jongen amper....quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nooit meer tegen hem praten, dat zal hem leren!
en staan alle reacties er nog wel onder bij de vid dan?
haha, ik moest er wel op reagerenquote:Misschien moet je er dan ook anders naar gaan luisteren in plaats van een track meteen af te kraken. Dit is wederom een gigantisch goede productie.
Persoonlijk vind ik Power of the mind vetter dan deze nieuwe track maar dat zegt niet dat dit een slechte productie is,
Iets minder kortzichtig mag wel hoor mensen kom op.
Ik vind het ook een heerlijke trackquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:55 schreef MrDice het volgende:
Ik zal nu wel weer volledig afgeschoten worden... maar ik vind We Live for the Music (Noisecontrollers Remix) echt wel een strakke versie. Goed tempo, de melodie verrassend sterk verbeterd en klapt er gewoon lekker op. Natuurlijk, het is nog steeds niet de topper van 2009, maar een hele verbetering ten opzichte van het origineel.![]()
Goh je bent niet de eerste die het vraagtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:47 schreef Toxic_nl het volgende:
Normaal spit ik heel dit topic door naar titels van nieuw gereleasde cd's, maar kan niks vinden! Kan iemand me helpen/ een paar opnoemen?
Hoi trouwens in het Hardstyletopic.![]()
Hoiquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:47 schreef Toxic_nl het volgende:
Normaal spit ik heel dit topic door naar titels van nieuw gereleasde cd's, maar kan niks vinden! Kan iemand me helpen/ een paar opnoemen?
Hoi trouwens in het Hardstyletopic.![]()
aanvulling; Hardbass Chapter 18quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:27 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Activator - Authentic style
DBSTF - Music made addicts
Crypsis - Statement of intent
Zany - The Fusion of sound
Seismic the hardstyle album part 2
En downloaden doen we natuurlijk niet aan hea
Ik vind het wel een dik anthem hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:11 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Vind Power of the mind ook maar een bar-slechte track trouwens, maar die vergelijking slaat inderdaad nergens op
Ken je deze nog, nog, nog , nog (echo)quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:36 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik vind het wel een dik anthem hoor![]()
Beter dan die van TBY![]()
Vanaf 5 minuten wordt het inderdaad even interessant.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:57 schreef kollie het volgende:
interview met Pavo. Stukje vanaf 5 minuut 15 vind ik interessant. Deze baas verdient meer boekingen. Qua skills de grootmeester.
15000 vinyls![]()
Oeh, namen waar ik me op ga verheugen:quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:26 schreef de_huig het volgende:
Hij is er hoorQlimax lineup
Isaac
A-lusion
Davide Sonar
Brennan Heart
Technoboy
DBSTF
HHZ
NC
Deepack
Noize suppressor
MC: Ruffian
Toch wel een paar verrassingen..Davide Sonar bv
redelijke lijn, ik ga me wel vermaken..eetpauze bij brennan
juistem..en noisecontrollers ook wel..omdat het toch weer een standaard set wordt met hun laatste werk en wellicht 1 of 2 nieuwe dingetjes..maar die platen zijn gewoon stuk voor stuk garantie tot losgaanquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Oeh, namen waar ik me op ga verheugen:
A-lusion
Davide Sonar (Heldenset op Defqon Aus.)
Deepack
Noize suppressorhelden set op Black. Gewoon een keer super harde Hardcore.
Technoboy voor de andere italiaanse shizzle die Davide niet gedraaid heeft ;
True , promises staat bij hoog in mijn "die moet ik horen" lijstjequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:21 schreef de_huig het volgende:
[..]
juistem..en noisecontrollers ook wel..omdat het toch weer een standaard set wordt met hun laatste werk en wellicht 1 of 2 nieuwe dingetjes..maar die platen zijn gewoon stuk voor stuk garantie tot losgaan
Leuke line-up, hulde voor A-Lusion & Deepack, maar anthem vind ik niet heel denderend als ik eerlijk mag zijn..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:26 schreef de_huig het volgende:
Isaac
A-lusion
Davide Sonar
Brennan Heart
Technoboy
DBSTF
HHZ
NC
Deepack
Noize suppressor
Hoe bedoel je precies? Verklaar je naderquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:16 schreef LeonH het volgende:
[..]
Vanaf 5 minuten wordt het inderdaad even interessant.
Zou me niks verwonderen als de hele Fusion stal dadelijk helemaal op zichzelf staat en ook qua boekingen als de contracten aflopen bij Platinum
quote:Some more info. In our latest charts there were many mistakes wich we want to apologise for.
Noisecontrollers- Paranoid should be Noisecontrollers & Zany - Paranoid.
This is one of the 3 tracks we just finished together with the master and founder of Fusion Records.
Toneshifters - Empire of the Sun should be : Noisecontrollers & Toneshifters - Empire of the sun wich will be the
flipside of Noisecontrollers & Toneshifters - Jaydee.
Back in time is not a track by Noisecontrollers but the new Pavo release. There are no prviews yet of this track but
make sure you keep an eye on www.youtube.com/fusionofsoundnl
Here you will find all previews of upcomming releases.
Stay Tuned.
Okeee dannnnn, dat word lekker los gaanquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:26 schreef de_huig het volgende:
Isaac
A-lusion
Davide Sonar
Brennan Heart
Technoboy
DBSTF
HHZ
NC
Deepack
Noize suppressor
Haha ziet er niet uit als foutjes maar meer dat ze Paranoid nu onder Zany & NC uitbrengen terwijl NC deze geproduceerd heeft, Empire of the sun alleen door Toneshivterz is gemaakt maar er de naam NC bij geplakt hebben en ze Back in time van Noisecontrollers onder Pavo uit laten komen.quote:Some more info. In our latest charts there were many mistakes wich we want to apologise for.
Noisecontrollers- Paranoid should be Noisecontrollers & Zany - Paranoid.
This is one of the 3 tracks we just finished together with the master and founder of Fusion Records.
Toneshifters - Empire of the Sun should be : Noisecontrollers & Toneshifters - Empire of the sun wich will be the
flipside of Noisecontrollers & Toneshifters - Jaydee.
Back in time is not a track by Noisecontrollers but the new Pavo release. There are no prviews yet of this track but
make sure you keep an eye on www.youtube.com/fusionofsoundnl
Here you will find all previews of upcomming releases.
Stay Tuned.
wel mooie lijnquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:26 schreef de_huig het volgende:
Isaac
A-lusion
Davide Sonar
Brennan Heart
Technoboy
DBSTF
HHZ
NC
Deepack
Noize suppressor
Pavo = heldquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:57 schreef kollie het volgende:
interview met Pavo. Stukje vanaf 5 minuut 15 vind ik interessant. Deze baas verdient meer boekingen. Qua skills de grootmeester.
15000 vinyls![]()
oftewel, Bas en Arjan hebben weer een plaat voor Pavo gemaaktquote:
Dat gevoel had ik ook al.. Hetzelfde bij Toneshifterz, die Jaydee track vond ik verre van bijzonder..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:38 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Haha ziet er niet uit als foutjes maar meer dat ze Paranoid nu onder Zany & NC uitbrengen terwijl NC deze geproduceerd heeft, Empire of the sun alleen door Toneshivterz is gemaakt maar er de naam NC bij geplakt hebben en ze Back in time van Noisecontrollers onder Pavo uit laten komen.
Zal marketingtechnisch wel slim zijn ofzo![]()
Wat een held is het inderdaad, Pavoquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:57 schreef kollie het volgende:
15000 vinyls![]()
Klopt dacht ik ook al aan, word een heerlijke vinyl danquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:47 schreef ElDani het volgende:
Zany & NC zal wel die Pounding Senses edit opstaan en die HELE vette nieuwe track die we op XQ te horen kregen:
Vanaf 5.12
Vind hem ook niks hebben, bij Qlimax anthem denk aan een nummer dat vol power moet zitten maar dit is gewoon heel zwak. Kan het niet echt goed verwoorden, anthem past niet bij het feest Qlimax!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:27 schreef ElDani het volgende:
Die uit het filmpje schijnt van Titan te zijn (alias van Pinas)..
Dan heb ik geen idee. We merken het wel.
Volledig qlimax anthem.. Saaie track zeg..
Zacht DBSTF bassje past totaal niet bij de synths.
quote:vandaag, 14:44 - 20 x bekeken
6 jaar na mijn eerste officiele boeking is het dan zover.
Dit jaar zal ik op Qlimax 2009 optreden. Voor mij een reden om een kleine Blog te schrijven.
Vandaag is de website online gegaan:
http://events.q-dance.nl/2009-11_21-november_qlimax/
Naast al mijn reeds uitgebrachte releases, zoals Veritas, Music in You, Drummer Beat, Between Worlds en Perfect it, is het natuurlijk ook tijd voor nieuwe muziek voor het evenement. Een week voor Qlimax komt mijn nieuwe vinyl uit met daarop: Visual Perception, No Regrets, Too Close en Blue Fairy. Waarschijnlijk zullen een aantal hiervan uiteraard op Qlimax te horen zijn.
Maar sinds dat ik het nieuws ontvangen heb, ben ik op de achtergrond met veel nieuwe producties bezig geweest. De beste hiervan zullen uiteraard in mijn set voorbij komen.
De komende maand ga ik non-stop door in de studio, gevoed door liters redbull en koffie.
Naar aanleiding van mijn boeking op Qlimax heeft de krant de Gelderlander mij geinterviewd. Helaas kwam het artikel een dag te vroeg in de krant waardoor sommigen mijn komst al opgemerkt hadden.
Je kunt het interview lezen op www.a-lusion.com. Klik op het krantenknipsel rechtsonder. Vervolgens kun je op de tekst klikken om in te zoomen.
Heb je verzoekplaten om volledig op los te gaan 21 november.. laat het me weten in mijn gastenboek!
grtz en wie weet tot 21 november in het Gelredome,
A-lusion
Vooral dat gezeik tot drie keer toe dat die al die platen moet omzetten naar CDquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:57 schreef kollie het volgende:
15000 vinyls![]()
er is toch genoeg positiefs aan hardstylequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:45 schreef poiuytr het volgende:
Wanneer kan ik nou een keer positief zijn![]()
A-lusionquote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:10 schreef JortK het volgende:
[..]
Vooral dat gezeik tot drie keer toe dat die al die platen moet omzetten naar CD
Ik ben de laatste jaren alleen maar bezig met omzetten
quote:We will perform on Qlimax this year!!!
And we're gonna do what we do best: We will perform as Noisecontrollers Live on this special event.
En laat me graag positief verrassen.quote:Voor deze 7e editie wordt de Gelredome weer onder gedoopt in de mystieke Qlimax sfeer, maar de innovaties moeten dit jaar de ervaring beter maken.
Als ik moest kiezen tussen Davide of Zatox, dan is het zeker zatox, want vieze mannetjes horen op Qlimax, maar Davide draaide echt lekker op Defqon Aus, dus ik vind dat hij er wel mag staanquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:55 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ qlimax line up... waarom Balzak Heart en Ovide Sonar.. wat hebben die dit jaar nou gepresteerd behalve te blije platen en een matig album...
waarom geen ZATOX![]()
En ik hoop dan ook dat Ovide als 1ste staat.. lijkt me qua platen hardheid wel logisch + dan missen wij het
verder ben ik tevreden en wordt het toch wel vet..
anthem vind ik de matigste in jaren maar die groeit nog wle iets op me in denk ik
heb er zin an!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:53 schreef Sethje het volgende:
het is gewoon een kutfeest met kutpubliek op een kutlocatie en vanavond inschock word gewoon kk vet
Hier ben ik het roerend mee eens, enigste setjes (als ik ga) waar ik na uit zal gaan kijken is A-lusion, Isaac, DBSTF (Omdat ik Rock Diz nog een keer wil horen op een feest), Deepack en NSquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:55 schreef Tha_Bartman het volgende:
het lijkt pavo echt aan het hart te gaan dat ie niet meer geboekt wordt omdat ie weigert in een hokje geplaatst te worden..
die man heeft skillz en een hoop klappers gemaakt... die man mag altijd geboekt worden van mij
ik vind het ook mooi dat hij graag nog early zou draaien maar zegt dat dat niet meer kan en hoe jammer dat is...
@ qlimax line up... waarom Balzak Heart en Ovide Sonar.. wat hebben die dit jaar nou gepresteerd behalve te blije platen en een matig album...
waarom geen ZATOX![]()
En ik hoop dan ook dat Ovide als 1ste staat.. lijkt me qua platen hardheid wel logisch + dan missen wij het
verder ben ik tevreden en wordt het toch wel vet..
anthem vind ik de matigste in jaren maar die groeit nog wle iets op me in denk ik
Die is zeker niet verkeerd.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zo, deze moet toch weer ff gepost worden![]()
Jammer dat Deepack nu ook al Showtek moet gaan draaien. Ik ben zelf niet heen geweest ben ziekquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
haha, ze hebben het moeilijk gehad in Zak![]()
Bekijk deze YouTube-video
ze draaide iets over clowen![]()
Ben benieuwd hoe het was.
Sorry doet me niks. De climax (het harde stuk) wordt 16 keer herhaald althans het jingeltje wat eronder zit onder de bassline. Dan gaat ie eens stuk omhoog en maakt het de bassline interessanter. Melodieus pakt het me ook niet. Het is zo simpel. Ik weet het niet. Ik hou van hard. Maar ik weet niet. Het is gewoon niet mijn ding. Sorry...quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:27 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ boy ik vind dit toch wel hele fijne geluidjes zo bij elkaaren ik ben niet fanboy, maar wat hij doet is anders en hard en dat vind ik een hele welkome afwisseling in deze steeds meer eenheidsworst wordende scene...
Ik ben niet boos.. ik ben teleurgesteldquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Sorry doet me niks. De climax (het harde stuk) wordt 16 keer herhaald althans het jingeltje wat eronder zit onder de bassline. Dan gaat ie eens stuk omhoog en maakt het de bassline interessanter. Melodieus pakt het me ook niet. Het is zo simpel. Ik weet het niet. Ik hou van hard. Maar ik weet niet. Het is gewoon niet mijn ding. Sorry...
Dit doet me meer., althans het begin. Leuke ritme van verschillende geluiden (klinkt zo stom, maar ok) en een goeie bassline eronder. Nette break, en dan is het helaas gewoon minder dan wordt zo'n korte melodie gemaakt en wordt deze weer tig keer herhaald. Anderhalf minuut lang een 4/5 dezelfde noten... (1:05 - 2:30) Dat is gewoon niet boeiend...
Zal wel door andere dingen komen dat je niet kan slapenquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:56 schreef keesos het volgende:
Nieuwe album van showtek is op een harde manier geintroduceerd, was een heerlijk feestje vannacht in de hemkade!
nu alleen nog steeds proberen te slapen..![]()
Nogal een verschil inderdaad, maar volgens mij is ze t wel....quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Is dit DJ Stephie?
(rechts is sowieso acti)
Is haar wel ja, kun je zien aan die lach. Op die foto met Acti heeft ze alleen van die hamsterwangenquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit DJ Stephie?
(rechts is sowieso acti)
verschil moet er wezen....
[ afbeelding ]
quote:djalusion X-Qlusive Holland backstage movie online on my YouTube channel: http://www.youtube.com/onne... Liveset online on www.a-lusion.com
Check die move op 3:42 van A-lusion. Altijd kickuh om juist die kleine stukjes uit nummers ff duidelijk in beeld te brengen (sort of speak)quote:
Aanhakend op dit...quote:
Beat Providers - Darkest Dreamsquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:55 schreef Sc0tTy het volgende:
weet iemand hoe het nummer heet waar ze het hebben over 'looking glass' vet nrtje, hoor em net weer op de defqon dvd
angled stephy stomp movequote:Op zondag 25 oktober 2009 21:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Check die move op 3:42 van A-lusion. Altijd kickuh om juist die kleine stukjes uit nummers ff duidelijk in beeld te brengen (sort of speak)
* Koepert is naar stage gereden met Ran-D @ 2Dangerous op, nu @ Stage muziekloos..quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:03 schreef Haghorst het volgende:
Zet stiekem Scope DJ - Rock Hypnotic op en wordt blijRock your body tedede, so DJ..
ik ontken allesquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:28 schreef T_Killer het volgende:
en nog een opmerking van algemeen nut: nooit achter remcore gaan staan bij 2sidez want je krijgt geheid n paar ellebogen in je rug/zij/buikwanne gâk zeg
de B-kant van Pandorum, beide erg vette platenquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
Nieuwe The Vision.. de tijd dat hij veels te blije platen maakte lijkt toch echt definitief voorbij nu
Net als Like Thiz toch wel 1 van de nummers die eigenlijk nooit verveeldquote:Op maandag 26 oktober 2009 09:03 schreef Haghorst het volgende:
Zet stiekem Scope DJ - Rock Hypnotic op en wordt blijRock your body tedede, so DJ..
Rock Hypnotic hoor ik de laatste tijd toch wel erg weinig..quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Net als Like Thiz toch wel 1 van de nummers die eigenlijk nooit verveeld
niemand?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:54 schreef MikeyMo het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet waarin een stukje vrouwenzang geknipt is op de beat?
Volgens mij zingt ze ook iets van "my love, my love"
Beetje een happy hardstyle track is het zeg maar
Niet meer info? t is nogal lastig zoeken zo nl...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It starts with a shiver, an itch, a slow boil
D-Block & S-te-Fan - Music Made Addictquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:01 schreef MikeyMo het volgende:
Nou ja, het is een floorfiller en er zit een hele lange zanglijn in van die vrouw die dus op de beat geknipt is. Meer weet ik ook niet
quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:02 schreef mstx het volgende:
[..]
D-Block & S-te-Fan - Music Made Addict
Tuneboy - I Will Growl
quote:
Ik neem het je niet kwalijk, want ik verstond dat ook. Heb nooit de daadwerkelijke tekst opgezochtquote:I keep on searching that feeling for more
I don't want to fight this no more
quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:16 schreef mstx het volgende:
Dat ID-en gaat me goed af de laatste tijd.![]()
Zonder mij uit te laten over Qlimax Anthem, Scrap Attack is gewoon een heerlijke plaat.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Scrap Attack en Qlimax anthem 2008 dan wel goed vinden
Ik vind Scrap Attack en Next Dimensional World echt 100 x beter dan dit slappe aftreksel van D&S!quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Scrap Attack en Qlimax anthem 2008 dan wel goed vinden
ik vind ze alle 3 niet echt tof, maar deze van D&S is inderdaad erg matigquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:02 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ik vind Scrap Attack en Next Dimensional World echt 100 x beter dan dit slappe aftreksel van D&S!
Ik ben nog lekker hele week vrijquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:06 schreef Koepert het volgende:
Jongens.. heeft iemand misschien een leuke hardstyle visual ofzo? Plaatjes kijken ipv luisteren...
Zoals gezegd, hier op stage geen radio aan, en k mag niet met doppen in zitten..Nu merk k pas hoe verslaafd ik aan muziek ben..
Die melodie steekt echt zo verdomde goed in elkaar! Echt een lekker plaatjequote:Op maandag 26 oktober 2009 13:21 schreef Torrio het volgende:
Frontliner - The First Cut![]()
Eén van de weinige platen van tegenwoordig die ik wel kan waarderen.
Vooral dat moment was toch wel vet, iedereen ging losquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
haha, ze hebben het moeilijk gehad in Zak![]()
ze draaide iets over clowen![]()
Ben benieuwd hoe het was.
Bij ons werd toen we binnenkwamen ook een showtek nummer gedraaid. Voor ik het door had dat het van Showtek was, stond ik al met de maat mee te doenquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:04 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Vooral dat moment was toch wel vet, iedereen ging los. Ben totaal geen fan van Showtek maar dit nummertje is best te pruimen.
dat was We Speak Music, toen was ik net voorbij de kassa, klaar op het toilet en in de rij voor de muntenquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Bij ons werd toen we binnenkwamen ook een showtek nummer gedraaid. Voor ik het door had dat het van Showtek was, stond ik al met de maat mee te doen
Ziet er heel strak uitquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
SWAT Scantraxx showhits 30 min HQ
Begin was iig lekker. Het is gelukkig nog geen woensdag, dus ik mag dat zeggenquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat was We Speak Music, toen was ik net voorbij de kassa, klaar op het toilet en in de rij voor de munten
ik vond eigenlijk alles vet, vanaf Josh & Wesz ft. Low-E t/m 2 Sidezquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:39 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Begin was iig lekker. Het is gelukkig nog geen woensdag, dus ik mag dat zeggen
Maar sinds zaterdag heb ik duidelijk een onderscheid welke HS ik goed vind en welke totaal niet..,..en AVIO....is gewoon niet mijn ding
Dit is dan wel lekker op het eindquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik vond eigenlijk alles vet, vanaf Josh & Wesz ft. Low-E t/m 2 Sidez![]()
![]()
pak een punt, pak een punt, pak een punt op de plee...quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat was We Speak Music, toen was ik net voorbij de kassa, klaar op het toilet en in de rij voor de munten
Dirk-Jan DJquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:36 schreef de_huig het volgende:
[..]
pak een punt, pak een punt, pak een punt op de plee...
pak een punt, pak een punt, pak een punt..een of twee
pak een puuuuuuunt
je hebt een PM gehad die dat mogelijk maaktquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:47 schreef ElDani het volgende:
Begin nu toch te twijfelen om naar Qlimax te gaan.. Oei! Wel zin in een feestje!
Klopt, moet alleen even overleggen met de mensah die ik ken en gaan.. (of gaat de fokmeet zo groot worden?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
je hebt een PM gehad die dat mogelijk maakt
Fok!Meet..quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:54 schreef ElDani het volgende:
[..]
Klopt, moet alleen even overleggen met de mensah die ik ken en gaan.. (of gaat de fokmeet zo groot worden?)
Ik heb exact hetzelfde gedaan met Qountdown haha! We gaan het zien zou ik zeggen.. Ik word vanavond vast wel overgehaaldquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:26 schreef Koepert het volgende:
[..]
Fok!Meet..
Hey, ik ben alleen naar Q-base gereden, afgaande op "er zijn wel fokkers".. Je moet er wat voor over hebben
Je staat eerste op de lijst.. er is verder nog niemand dus neem je tijdquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:35 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik heb exact hetzelfde gedaan met Qountdown haha! We gaan het zien zou ik zeggen.. Ik word vanavond vast wel overgehaald
Hij staat hier ook op mijn HDD, maar ik durf niet....quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:01 schreef Koepert het volgende:
Mijn pc beschermt mij![]()
K wilde toch ff t Showtek-album downloaden.. Mn pc vertikt t gewoonVan alles al binnengehaald, maar dit wil niet
Disclaimer: Rapidshare heeft teveel users, daarom kom ik er niet door, niet door mijn pc, maar wel mooi voor t verhaal
* Boy_Snakeye eensch isquote:
Nee sorry, die melodie...quote:
Ok... TIjdens t downloaden kreeg ik n foutmelding, k wilde t opnieuw proberen maar 'this does it guys, i've had it" Die gaan we niet eens binnehalen..quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
1. Tja wow, intro, woeptiedoe
2. Scooter - like nummer
3. Scooter - like nummer
4. Scooter - like nummer met DV8 als scooter
5. Tja dat stomme clowns nummer
6. Orgel geluiden? die bassline die valse noten op 2:30. Dan nog roepen dat "this is hardstyle"... echt tot nu toe zo teleurstellend. kan me niet voorstellen dat mensen uit hun dak zijn gegaan zaterdag bij dit album...
7. Ja, toch lekker dat begin na de vocal. Gewoon ritmisch en een betere bassline. Melodie is best lekker. Dus misschien wel het beste plaatje op het album.
8. Jammer dat dv8 weer zijn scheur opentrekt...1 keer was eigenlijk al genoeg
9. Omdat MSTX het ooit in de XX heeft lopen schreeuwen vind ik het een kut nummer. Had die dat niet gedaan....dan was het nog steeds een fout nummer om juist die Britten gek te krijgen om het album te kopen.
De melo is best goed. Jammer van die trieste softe kicks eronder.
10. Die vocal in het begin ook...afschuwelijk en dan die 13 in een dozijn zang erbij.... bah...
11.Geen gezang, gewoon beuken. En best lekker. Misschien iets te old skool. Hij was zeker geslaagd als deze in 2003 was uitgebracht.
12. OMG weer dv8. Wat doet ie man zichzelf aan. Ze hadden 'm eruit kunnen halen, was het nummer beter tot z'n recht gekomen. Melo is lekkerKicks zijn ook harder en dus beter.
13. Iemand dat nummer al gebeld? 0626040929?
14. Goeie stem, jammer van dat Engelse accent. Aardig nummer, maar net niet.
15. Net te happy, vocal in het begin zet al meteen de toon
16. Laa-di-fucking don't!
17. Kijk dit is hardstyle. Harde kick, ruwe sounds in een lekker ritme gezet....Juiste melo eronder. Korte vocals. Paar lekker korte climaxen.
18. Ja NC heeft eraan gezeten, maar dat maakt de melo er helaas niet beter op. Ik vond 'm orgineel toch wel beter![]()
Nou 4 goeie nummers:
1. My 303
2. We speak music
3. We own the night, (maar dan wel zonder die DV8)
4. Generation kick bass (althans als het nu 2003 was ipv 2009)
22% is dus geslaagd op hun album. Niet verkeerd, had slechter verwacht.
Nou gauw luisteren naar Jones - Live @ R.A.W #4 (Woodlands Lyon) 24.10.2009 en dan ff het eerste nummer overslaan, die heb ik in afgelopen 3 dagen genoeg gehoord(haha clown, showtek... haha
)
Tis ook nog geen woensdag, dus dan mag het.....quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:08 schreef Tha_Bartman het volgende:
dance dance dance dance
en ik vind je album review te positief boy
Geweldige plaat inderdaadquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:21 schreef Torrio het volgende:
Frontliner - The First Cut![]()
Eén van de weinige platen van tegenwoordig die ik wel kan waarderen.
Dat is een sublieme plaat, heerlijkquote:
ja man, ik 'schrok' wel ff toen ik het hoorde, klinkt haast vals in je oren...quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:
kan kan aan mij liggen, maar het sluit helemaal niet op elkaar aan. Gewoon 'vals' zeg maar. Dus wat begint op 1:58. Ze moesten juist omhoog gaan...gaan ze een octaaf omlaag![]()
gruwelijk en niks anders!!quote:
Nu je het zegt ja... lijkt net alsof ze de pitch ineens -30bpm doenquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nee sorry, die melodie...![]()
kan kan aan mij liggen, maar het sluit helemaal niet op elkaar aan. Gewoon 'vals' zeg maar. Dus wat begint op 1:58. Ze moesten juist omhoog gaan...gaan ze een octaaf omlaag![]()
Kloptquote:
Volgens mij niet hoor.quote:
Begin wel fan te worden van dit label. Komen goeie releases vanaf.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:39 schreef Tha_Bartman het volgende:
alle previews van eht Dirty workz album zijn er trouwens, 2 nieuwe psyko punkz en een lachwekkende korsakoff remix(klinkt erg amateuristisch in mijn ogen, maar hee wie ben ik
)
en ook die thunderdance staat erop
Die kop van marcel in dat plaatje
De rest staat hier
Op het YouTube profile van Da Tweekaz:quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 07:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Begin wel fan te worden van dit label. Komen goeie releases vanaf.![]()
Ben dan ook erg benieuwd naar dat album. Beetje jump kan ik altijd wel waarderen
En die foto van Villian is ook wel grappig
Ook erg lekker vind ik
quote:Klinkt als:
4 beavers eating 29,53 carrots.
Mn koffie, wat doe jequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:18 schreef JortK het volgende:
[..]
Op het YouTube profile van Da Tweekaz:
[..]
Herkenbaarquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:28 schreef T_Killer het volgende:
..en nog een opmerking van algemeen nut: nooit achter remcore gaan staan bij 2sidez want je krijgt geheid n paar ellebogen in je rug/zij/buikwanne gâk zeg
Bij Acti was het nog Stephy ... nu ze onder Saifam staat is het DJ Stephaniequote:Op zondag 25 oktober 2009 20:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit DJ Stephie?
(rechts is sowieso acti)
verschil moet er wezen....
[ afbeelding ]
'aardig & bi'quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik neem het je niet kwalijk, want ik verstond dat ook. Heb nooit de daadwerkelijke tekst opgezocht
eenschquote:Op maandag 26 oktober 2009 09:19 schreef ReMcOrE het volgende:
de B-kant van Pandorum, beide erg vette platen
quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:18 schreef Tha_Bartman het volgende:
weetje wat ik heb aan scooter?
Hint:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:31 schreef Da_Ripper het volgende:
bent ik weer![]()
weetje wat ik heb aan scooter?
Alles kallum hier, doen 't ff wat rustiger aan met de feesten ... misschien nog een kleintje ergens 'n keer anders wordt het pas QD.quote:
Gast, je hebt een ziek geheugen. Of als mod heb je een ultimate fok zoekmachine.....of je bent stiekem een vrouw, want die weten ook als wat 6 maanden geleden is geroepenquote:
wat --- een --- plaatquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zo, deze moet toch weer ff gepost worden![]()
ik heb ze ook net binnen, eens!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Activator - set you free ---- Let the beatings begin!!
Activator - back in the days -- Gewoon beuken
Hardstyle masters and max enforcer - respect , beter dan Rambo is a pussy
Max b grant and the ripper - remember (razor dj mix) best lekker
quote:People always trying to get next to me
I had a beautiful experience on ecstasy
I'm a writer a poet a genius I know it
I don't buy cheeba I grow it
Beide vette plaatjes maar mijn voorkeur gaat uit naar Rambo is a Pussyquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hardstyle masters and max enforcer - respect , beter dan Rambo is a pussy
Heb Showtek album ook maar even gedownload om hier lekker te komen klagen op de woensdag.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 07:10 schreef 16meter het volgende:
Showtek_-_Fast_Life-(XXXXXX)-XXX-XXXX-XX![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Luister ff de track generation kick and bass nog danquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:06 schreef poiuytr het volgende:
Na 6 nummers ga ik niet meer tekst typen, verdoe hier alleen maar mijn tijd mee!
Denkt terug aan Decibel & Q-basequote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
gangsta zonder die break is miss nog wel beter
gewoon doorhalen zonder stilstaan
Heerlijke release gaat dit worden!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:46 schreef ElDani het volgende:
A1.
B1.
Zo te zien lukt het ze niet 100% om die rechten voor elkaar te krijgen..
BPM van Hardstyle Family is ook echt hoog voor een release!
Echt he.. tenenkrommend cheesy en fout. Hoe kun je serieus bezig zijn met teksten waar een 7 jarige z'n neus nog voor ophaalt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:06 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Wat ik trouwens niet kan begrijpen is dat Zany zijn kameraad niet behoed voor Showtek, kom op zeg luister een keer hoe hard DV8 faalt op dat album![]()
Weer een bazen release na de Vintage E.P.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:46 schreef ElDani het volgende:
A1.
B1.
Beide plaatjesquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:46 schreef ElDani het volgende:
A1.
B1.
ik word nog eens een levende legende door deze uitspraak/massa smsgrapquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zatox is een vies mannetjuh!!!
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:28 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
ik word nog eens een levende legende door deze uitspraak/massa smsgrap
Sorry maar wat een slap gelulquote:3. Faces (Weer zo'n foute vocal om te laten zien hoe groot hun wel niet zien, nummer komt voor het gevoel na 2 minuten pas los)
hey, mijn pc staat t me gewoon niet toequote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:46 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Sorry maar wat een slap gelul_! Dit is gewoon een vette track.
Sowieso vind ik sommige van jullie nogal vooringenomen.. Lang niet alles van Showtek is goed en ze zijn inderdaad behoorlijk arrogant maar er staan best wat kwalitatief goede tracks op hun nieuwe album..
Zoals? Twee of 3 nummers die ermee door kunnen (middelmaat), maar niets wat het predikaat goed verdient.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:46 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Sowieso vind ik sommige van jullie nogal vooringenomen.. Lang niet alles van Showtek is goed en ze zijn inderdaad behoorlijk arrogant maar er staan best wat kwalitatief goede tracks op hun nieuwe album..
Kom op zeg, ik luister de eerste 6 nummers van hun album en in elke vocal moeten ze aan iedereen duidelijk maken hoe groot ze wel niet zijn. Begin gewoon van hun te walgen en snap ook niet dat andere dj's deze kut platen draaien op grote feesten! Vroeger maakte ze wel goed spul maar die tijd is allang geweest.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:46 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
En zo kunnen we nog wel even doorgaan denk ikquote:Faces: I’ve seen so many places All different kind of faces Don’t know what day today is Cause tomorrow I’ll be goneThe city, the city never sleeps
Rockchild: We’re gonna rock, rock and roll We’re gonna rock the scene with a whole new show
World is mine: I won’t back down My style is everlastingI won’t back down You fucking clown
Dikke lul met die middelmaat. Dat je die vocal niet je ding is kan ik nog begrijpen maar die break/melo/synth's zijn gewoon dik in orde. Als Analogue Players In A Digital World onder Noisecontrollers was uitgebracht met een 13 in dozijn NC kick hadden jullie waarschijnlijk die track helemaal de hemel ingeprezen..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:48 schreef 16meter het volgende:
[..]
Zoals? Twee of 3 nummers die ermee door kunnen (middelmaat), maar niets wat het predikaat goed verdient.
edit: Ik had die faces nog niet eens geluisterd, maar wat een slappe hap man. En die vocal zo lelijk en wat een stomme tekst![]()
![]()
Hoe doen ze dat in Faces dan? Je walgt van ze omdat ze behoorlijk arrogant in het nieuws komen, daar kan ik best inkomen. Dat wil echter nog niet zeggen dat er iets mis is met sommige tracks.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:57 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Kom op zeg, ik luister de eerste 6 nummers van hun album en in elke vocal moeten ze aan iedereen duidelijk maken hoe groot ze wel niet zijn. Begin gewoon van hun te walgen en snap ook niet dat andere dj's deze kut platen draaien op grote feesten! Vroeger maakte ze wel goed spul maar die tijd is allang geweest.
iedereen over 1 kam scherenquote:
En daar zit nou precies het probleem, dat verneukt een track gewoon.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:00 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Dat je die vocal niet je ding is kan ik nog begrijpen
Dan blijven de vocals nog steeds kut, gelukkig verzinnen de NC's niet zulke belachelijke teksten. Nu is het wachten op de "maar die SMD track dan!!1!?!1111"-postquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:00 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Als Analogue Players In A Digital World onder Noisecontrollers was uitgebracht met een 13 in dozijn NC kick hadden jullie waarschijnlijk die track helemaal de hemel ingeprezen..
maar die SMD track dan!!1!?!1111quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:07 schreef mstx het volgende:
[..]
Dan blijven de vocals nog steeds kut, gelukkig verzinnen de NC's niet zulke belachelijke teksten. Nu is het wachten op de "maar die SMD track dan!!1!?!1111"-post![]()
D&S album vergelijken met het album van Showtekquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:00 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ik vraag me overigens af, vind je dat album van D&S wel vet? Geen enkele beuktrack behalve Shiverz, vind je dat ook allemaal slappe hap?
Okay.. Verschilt per persoon dan, gare kicks/melo's/synth's verneuken voor mij een track..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:05 schreef mstx het volgende:
[..]
En daar zit nou precies het probleem, dat verneukt een track gewoon.
en wat boeit dat? dat is toch ook een persoonlijke mening? mensen mogen Showtek toch ruk vinden en alles van hun uitkotsen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:17 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Neemt niet weg dat de Showtek haat behoorlijk ver gaat...
Bespaar jezelf toch de tijd na zo'n lange dag stagequote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:27 schreef Koepert het volgende:
Goed ik ga m dan toch maar ff binnensleuren.. Oordelen gebaseerd op ervaring met losse tracks gaat me ook weer te ver..
Ach, van half 9 tot 16u zonder muziek, dan kan dit er ook nog wel bij... Daarna maar ff XQ aanslingeren ofzo..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:31 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Bespaar jezelf toch de tijd na zo'n lange dag stage
Showtek is geen muziek!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:32 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ach, van half 9 tot 16u zonder muziek, dan kan dit er ook nog wel bij... Daarna maar ff XQ aanslingeren ofzo..
Zie mijn review. Alle tracks geluisterd en besprokenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:46 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Crypsis albumquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:00 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ik vraag me overigens af, vind je dat album van D&S wel vet? Geen enkele beuktrack behalve Shiverz, vind je dat ook allemaal slappe hap?
Doe ff wat moeite johquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:27 schreef Koepert het volgende:
Goed ik ga m dan toch maar ff binnensleuren.. Oordelen gebaseerd op ervaring met losse tracks gaat me ook weer te ver..
Daarom zeg ik; van half 9 tot 16u zonder muziek, kan dit er ook nog wel bij..quote:
Dat.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:17 schreef poiuytr het volgende:
[..]
D&S album vergelijken met het album van Showtek
ik denk dat je minder lang doet over het luisteren dan over het downloadenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:01 schreef Koepert het volgende:
Wish me luck... Na een fokking uur downloaden via Rapidshare (Trage Kutbende..) tijd voor t Album van Showtek..
Wat een gare intro...
zouden ze dan geen eigen werk gedraaid hebbenquote:En daarna vlamden we dus megaharde tracks de tent in.
ik zie de overeenkomst niet zo maar goedquote:"Neem bijvoorbeeld de track 'Electronic Stereophonic' met DV8. Als je van bands als The Prodigy houdt dan zul je zo'n track vet vinden.
Showtek noemt zichzelf toch keer op keer "the number one Hard Dance act.."quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
het heet HARDstyle en ik ken eurodance nrs met meer hardheid dan de tracks op dit album...
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:08 schreef Tha_Bartman het volgende:
quote uit een interview met showtek:
bron: http://partyflock.nl/interview/116:Showtek_het_diepe_bleek_een_pierenbadje.html
"de harde wereld van de dance"quote:"Zijn de lyrics en clip van 'World Of Mine' een statement tegen de gebeurtenissen die jullie net omschreven?"
Wouter: "Nee, die zijn niet specifiek gericht op een bepaalde gebeurtenis, 'World Is Mine' persifleert het gevecht van de artiest in de harde wereld van de dance.”
quote:Maar als je dan ziet waar we overal op de wereld heengaan, Azië, Amerika, Canada, Rusland, Kroatië... We zijn wat dat betreft wel pioniers, dus we vinden ook dat die award voor # 1 DJ best vernoemd mag worden.
ik hoor het ja...quote:Maar we willen hardstyle wel internationaler maken. Hardstyle wordt nog steeds heel erg in een hokje geduwd, het moet allemaal volgens bepaalde regeltjes. Wij willen breder gaan met onze muziek. En we willen dat Showtek echt SHOWTEK wordt.
jaaaa... heeeeeel anders.quote:We willen inderdaad niet dat hardstyle op een 'Gabber Piet' manier wordt uitgebuit. Maar als wij of één van de andere jongens in deze scène een vette plaat maakt en die verkoopt toevallig zo goed dat 'ie de Top40 inknalt puur op basis van verkoopcijfers, dan is dat toch heel wat anders?
Ja hoor, het blijft tenslotte internet. Het komt nogal kinderachtig over, that's allquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en wat boeit dat? dat is toch ook een persoonlijke mening? mensen mogen Showtek toch ruk vinden en alles van hun uitkotsen?
Wat een kneus ben jij zegquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:17 schreef poiuytr het volgende:
[..]
D&S album vergelijken met het album van Showtek
quote:Wij zijn helemaal geen types voor glitter en glamour.
En ik vind je tegengas ook een welkome afwisselingquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:17 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Neemt niet weg dat de Showtek haat behoorlijk ver gaat, ik vind (persoonlijk!!) het nieuwe album een welkome afwisseling..
Maar goed, je bent een forum of je bent een forumquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:08 schreef MrDice het volgende:
Kijk dat velen hier bijna elke week naar een Hardstylefeest gaan en dus de bekendere platen zat zijn... Heb een beetje het gevoel alsof het fanatieke 'onbekendere dj's zijn vet veel gaver' een beetje doorslaat hier.
Maar ik heb wel ongeveer dezelfde smaak als julliequote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:17 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
En ik vind je tegengas ook een welkome afwisseling![]()
Hoewel het vechten tegen de bierkaai is geef ik toe dat het af & toe lijkt alsof er hier int HS-topic een anti-ST-hetze heerst en het een kardinale fout is om je ook maar enigszins positief over de 2 heren uit te laten.
Het feit is nu eenmaal dat de meeste users hier een gemeenschappelijk smaak in HS hebben. Tel daarbij op dat men hier gewoon veel naar (nieuwe) HS luisterd, dan begrijp ik MrDice z'n opmerking ook volledig.
Laat ik nou diegene zijn die dat opgebracht heeft op PFquote:"Die videoclip van 'World Is Mine' ja, dat zorgde wel even voor opschudding. Onder het persbericht dat naar aanleiding van deze clip op Partyflock verscheen zag ik reacties voorbij komen als 'Wat een hypocrieten! Zo zaten ze bij TMF om die Tomatenplukkers song af te keuren en nou komen ze met een clip aanzetten!'"
Een bak stront verkopen voor 10E vergt een betere verkoper dan een nieuwe porsche verkopen voor 100E..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Eigenlijk best grappig dat we op de showtek bash dag gewoon 2 flinke reviews schrijven.
Ik heb nog nooit zo'n uitgebreide review gezien van de albums van:
Zany
Brennan Heart
Crypsis
D-block en s-te-fan
Volgens mij vinden we stiekem showtek best wel leuk
QFTquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:53 schreef Koepert het volgende:
[..]
Een bak stront verkopen voor 10E vergt een betere verkoper dan een nieuwe porsche verkopen voor 100E..
Woops my bad... november 2008 iddquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:13 schreef 16meter het volgende:
Is Zany niet van 2008?
The overminds of Crypsis (beetje om en om) En als eerste Acti natuurlijk! Een van de enige echte HS CD's in mijn auto...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
QFT
Wat is het artiestenalbum van het jaar voor jullie? die vraag zal waarsch ook wel bij de qountdown awards zitten maar toch..:
Showtek
Brennan Heart
Zany
Crypsis
D&S
The overminds
Ben ik er nog vergeten?
Ik ga voor Crypsis![]()
SCOOTER!!!!!!!!!!quote:
Ten eerste moet je je natuurlijk schamen dat je het album van Activator in eerste instantie vergeten was...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Wat is het artiestenalbum van het jaar voor jullie? die vraag zal waarsch ook wel bij de qountdown awards
....
Ben ik er nog vergeten?
Ik ga voor Crypsisrunner up activator
x2.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:17 schreef Da_Ripper het volgende:
En ik vind je tegengas ook een welkome afwisseling![]()
Aangezien die vocalen sinds Green Stuff alleen maar erger worden denk ik niet dat ze daar ooit iets aan zullen veranderen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:27 schreef NLS04 het volgende:
[..]
x2.
Ik denk dat ik showtek met iets meer bass, iets minder foute vocalen en niet zown belachelijk imago eigenlijk best te pruimen zou vinden.. Qua synths en vernieuwend bezig zijn doen ze het namelijk niet zo slecht.
quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Haha,
[..]
Laat ik nou diegene zijn die dat opgebracht heeft op PF
Moet je zeker eens gaan doen! Valt me zoizo op dat weinig mensen dat album weinig vernoemen? Is het album nu zo onbekend of vinden mensen het geen fijn album?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:43 schreef ReMcOrE het volgende:
ik moet die van The Overminds maar eens gaan zoeken!
denk dat het redelijk onbekend is bij velen... ben zelf wel flinke fan van IG Bounce en Darqtai, dus daarom toch maar even gaan zoekenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:32 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Moet je zeker eens gaan doen! Valt me zoizo op dat weinig mensen dat album weinig vernoemen? Is het album nu zo onbekend of vinden mensen het geen fijn album?
Ik had er nog nooit van gehoord eigenlijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:32 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Moet je zeker eens gaan doen! Valt me zoizo op dat weinig mensen dat album weinig vernoemen? Is het album nu zo onbekend of vinden mensen het geen fijn album?
Kloptquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:44 schreef haakon het volgende:
Line-up Qlimax:
A-lusion
Brennan Heart
D-Block & S-te-Fan
Davide Sonar
Deepack
Headhunterz
Isaac
Noisecontrollers
Noize Suppressor
Technoboy
MC: Ruffian![]()
Wat ben je af en toe ook een eikel hequote:
Jij gaat zeker niet,quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:49 schreef Koepert het volgende:
[..]
Wat ben je af en toe ook een eikel he![]()
Verder.. die line-up.. k ben benieuwd hoe dat bevalt als sardientje..
hey mede-Tukkerquote:
IG Bounce & Darqtai hebben op Defqon.1 2008 gestaan, 2 kameraden waren daar wezen kijken en waren goed losgegaan! samen met 13 anderenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:43 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoord eigenlijk.
Nee... ik ga dus WEL... En hoor van alles en iedereen dat t altijd stampensdruk is daar.. Dus vraag ik me af hoe dat gaat bevallen als je zo opeengepakt bij die show staat..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Jij gaat zeker niet,![]()
Dus je moet maar ff negatief doen?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:58 schreef Koepert het volgende:
[..]
Nee... ik ga dus WEL... En hoor van alles en iedereen dat t altijd stampensdruk is daar.. Dus vraag ik me af hoe dat gaat bevallen als je zo opeengepakt bij die show staat..
je staat bij ons dus je hebt het toch wel leukquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:58 schreef Koepert het volgende:
[..]
Nee... ik ga dus WEL... En hoor van alles en iedereen dat t altijd stampensdruk is daar.. Dus vraag ik me af hoe dat gaat bevallen als je zo opeengepakt bij die show staat..
K zorg ook wel dat ik de ruimte krijgquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:01 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
je staat bij ons dus je hebt het toch wel leuken linksvooraan was het vorig jaar goed toeven
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:49 schreef Koepert het volgende:
[..]
Wat ben je af en toe ook een eikel he![]()
Die andere 2 namen ken ik wel ja, doen ook veel met Trance Generators.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:55 schreef ReMcOrE het volgende:
IG Bounce & Darqtai hebben op Defqon.1 2008 gestaan, 2 kameraden waren daar wezen kijken en waren goed losgegaan! samen met 13 anderenbeide heren zijn samen met Super Marco May en MC Apster bekend als The Overminds en met z'n 2-en ook nog bekend als Twilight Forces
http://www.discogs.com/artist/IG+Bounce+%26+Darqtai
http://www.discogs.com/artist/Twilight+Forces
http://www.discogs.com/artist/Overminds%2C+The
zou je je kilo's op een of andere manier ook in kunnen zetten om het geluid wat harder te krijgen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:05 schreef Koepert het volgende:
[..]
K zorg ook wel dat ik de ruimte krijg90 hevig springende kilo's creëeren een tornado-oog..
Hardcore #13 There's something in the bloodquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:57 schreef haakon het volgende:
Evil Activities @ Defqon 2008 is geniaal !
Niks, maar dan ook daadwerkelijk niks gaat over het originele heen!!quote:
Helemaal geluisterd maar het deed me echt helemaal niks..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:32 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Deze kunnen je erbij helpenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:58 schreef Koepert het volgende:
[..]
Kom ik zeker ff een kijkje nemen, dat snap je natuurlijk welquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:01 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
je staat bij ons dus je hebt het toch wel leuken linksvooraan was het vorig jaar goed toeven
nee gij....Kut!.. BAMquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:50 schreef de_huig het volgende:
[..]
zou je je kilo's op een of andere manier ook in kunnen zetten om het geluid wat harder te krijgen?of is daar nog meer massa voor nodig en moeten we onze troef, bartman, inzetten?
ik trek die kut eraf jonguh, hou me teguh!!!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
nee gij....Kut!.. BAM
new kids on the block zeetie
Verrekte mongol!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik trek die kut eraf jonguh, hou me teguh!!!
alle 3 seizoenen maar gedownleend laastst + bestanden die op je telefoon kunnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |