hey mede-Tukkerquote:
IG Bounce & Darqtai hebben op Defqon.1 2008 gestaan, 2 kameraden waren daar wezen kijken en waren goed losgegaan! samen met 13 anderenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:43 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoord eigenlijk.
Nee... ik ga dus WEL... En hoor van alles en iedereen dat t altijd stampensdruk is daar.. Dus vraag ik me af hoe dat gaat bevallen als je zo opeengepakt bij die show staat..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Jij gaat zeker niet,![]()
Dus je moet maar ff negatief doen?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:58 schreef Koepert het volgende:
[..]
Nee... ik ga dus WEL... En hoor van alles en iedereen dat t altijd stampensdruk is daar.. Dus vraag ik me af hoe dat gaat bevallen als je zo opeengepakt bij die show staat..
je staat bij ons dus je hebt het toch wel leukquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:58 schreef Koepert het volgende:
[..]
Nee... ik ga dus WEL... En hoor van alles en iedereen dat t altijd stampensdruk is daar.. Dus vraag ik me af hoe dat gaat bevallen als je zo opeengepakt bij die show staat..
K zorg ook wel dat ik de ruimte krijgquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:01 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
je staat bij ons dus je hebt het toch wel leuken linksvooraan was het vorig jaar goed toeven
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:49 schreef Koepert het volgende:
[..]
Wat ben je af en toe ook een eikel he![]()
Die andere 2 namen ken ik wel ja, doen ook veel met Trance Generators.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:55 schreef ReMcOrE het volgende:
IG Bounce & Darqtai hebben op Defqon.1 2008 gestaan, 2 kameraden waren daar wezen kijken en waren goed losgegaan! samen met 13 anderenbeide heren zijn samen met Super Marco May en MC Apster bekend als The Overminds en met z'n 2-en ook nog bekend als Twilight Forces
http://www.discogs.com/artist/IG+Bounce+%26+Darqtai
http://www.discogs.com/artist/Twilight+Forces
http://www.discogs.com/artist/Overminds%2C+The
zou je je kilo's op een of andere manier ook in kunnen zetten om het geluid wat harder te krijgen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:05 schreef Koepert het volgende:
[..]
K zorg ook wel dat ik de ruimte krijg90 hevig springende kilo's creëeren een tornado-oog..
Hardcore #13 There's something in the bloodquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:57 schreef haakon het volgende:
Evil Activities @ Defqon 2008 is geniaal !
Niks, maar dan ook daadwerkelijk niks gaat over het originele heen!!quote:
Helemaal geluisterd maar het deed me echt helemaal niks..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:32 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Moet je zeker eens gaan doen! Valt me zoizo op dat weinig mensen dat album weinig vernoemen? Is het album nu zo onbekend of vinden mensen het geen fijn album?
Deze kunnen je erbij helpenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:58 schreef Koepert het volgende:
[..]
Kom ik zeker ff een kijkje nemen, dat snap je natuurlijk welquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:01 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
je staat bij ons dus je hebt het toch wel leuken linksvooraan was het vorig jaar goed toeven
nee gij....Kut!.. BAMquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:50 schreef de_huig het volgende:
[..]
zou je je kilo's op een of andere manier ook in kunnen zetten om het geluid wat harder te krijgen?of is daar nog meer massa voor nodig en moeten we onze troef, bartman, inzetten?
ik trek die kut eraf jonguh, hou me teguh!!!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
nee gij....Kut!.. BAM
new kids on the block zeetie
Verrekte mongol!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik trek die kut eraf jonguh, hou me teguh!!!
alle 3 seizoenen maar gedownleend laastst + bestanden die op je telefoon kunnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |