Woops my bad... november 2008 iddquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:13 schreef 16meter het volgende:
Is Zany niet van 2008?
The overminds of Crypsis (beetje om en om) En als eerste Acti natuurlijk! Een van de enige echte HS CD's in mijn auto...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
QFT
Wat is het artiestenalbum van het jaar voor jullie? die vraag zal waarsch ook wel bij de qountdown awards zitten maar toch..:
Showtek
Brennan Heart
Zany
Crypsis
D&S
The overminds
Ben ik er nog vergeten?
Ik ga voor Crypsis![]()
SCOOTER!!!!!!!!!!quote:
Ten eerste moet je je natuurlijk schamen dat je het album van Activator in eerste instantie vergeten was...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Wat is het artiestenalbum van het jaar voor jullie? die vraag zal waarsch ook wel bij de qountdown awards
....
Ben ik er nog vergeten?
Ik ga voor Crypsisrunner up activator
x2.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:17 schreef Da_Ripper het volgende:
En ik vind je tegengas ook een welkome afwisseling![]()
Aangezien die vocalen sinds Green Stuff alleen maar erger worden denk ik niet dat ze daar ooit iets aan zullen veranderen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:27 schreef NLS04 het volgende:
[..]
x2.
Ik denk dat ik showtek met iets meer bass, iets minder foute vocalen en niet zown belachelijk imago eigenlijk best te pruimen zou vinden.. Qua synths en vernieuwend bezig zijn doen ze het namelijk niet zo slecht.
quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Haha,
[..]
Laat ik nou diegene zijn die dat opgebracht heeft op PF
Moet je zeker eens gaan doen! Valt me zoizo op dat weinig mensen dat album weinig vernoemen? Is het album nu zo onbekend of vinden mensen het geen fijn album?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:43 schreef ReMcOrE het volgende:
ik moet die van The Overminds maar eens gaan zoeken!
denk dat het redelijk onbekend is bij velen... ben zelf wel flinke fan van IG Bounce en Darqtai, dus daarom toch maar even gaan zoekenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:32 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Moet je zeker eens gaan doen! Valt me zoizo op dat weinig mensen dat album weinig vernoemen? Is het album nu zo onbekend of vinden mensen het geen fijn album?
Ik had er nog nooit van gehoord eigenlijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:32 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Moet je zeker eens gaan doen! Valt me zoizo op dat weinig mensen dat album weinig vernoemen? Is het album nu zo onbekend of vinden mensen het geen fijn album?
Kloptquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:44 schreef haakon het volgende:
Line-up Qlimax:
A-lusion
Brennan Heart
D-Block & S-te-Fan
Davide Sonar
Deepack
Headhunterz
Isaac
Noisecontrollers
Noize Suppressor
Technoboy
MC: Ruffian![]()
Wat ben je af en toe ook een eikel hequote:
Jij gaat zeker niet,quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:49 schreef Koepert het volgende:
[..]
Wat ben je af en toe ook een eikel he![]()
Verder.. die line-up.. k ben benieuwd hoe dat bevalt als sardientje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |