Beide plaatjesquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:46 schreef ElDani het volgende:
A1.
B1.
Zo te zien lukt het ze niet 100% om die rechten voor elkaar te krijgen..
BPM van Hardstyle Family is ook echt hoog voor een release!
ik word nog eens een levende legende door deze uitspraak/massa smsgrapquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zatox is een vies mannetjuh!!!
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:28 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
ik word nog eens een levende legende door deze uitspraak/massa smsgrap
Sorry maar wat een slap gelulquote:3. Faces (Weer zo'n foute vocal om te laten zien hoe groot hun wel niet zien, nummer komt voor het gevoel na 2 minuten pas los)
hey, mijn pc staat t me gewoon niet toequote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:46 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Sorry maar wat een slap gelul_! Dit is gewoon een vette track.
Sowieso vind ik sommige van jullie nogal vooringenomen.. Lang niet alles van Showtek is goed en ze zijn inderdaad behoorlijk arrogant maar er staan best wat kwalitatief goede tracks op hun nieuwe album..
Zoals? Twee of 3 nummers die ermee door kunnen (middelmaat), maar niets wat het predikaat goed verdient.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:46 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Sowieso vind ik sommige van jullie nogal vooringenomen.. Lang niet alles van Showtek is goed en ze zijn inderdaad behoorlijk arrogant maar er staan best wat kwalitatief goede tracks op hun nieuwe album..
Kom op zeg, ik luister de eerste 6 nummers van hun album en in elke vocal moeten ze aan iedereen duidelijk maken hoe groot ze wel niet zijn. Begin gewoon van hun te walgen en snap ook niet dat andere dj's deze kut platen draaien op grote feesten! Vroeger maakte ze wel goed spul maar die tijd is allang geweest.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:46 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
En zo kunnen we nog wel even doorgaan denk ikquote:Faces: I’ve seen so many places All different kind of faces Don’t know what day today is Cause tomorrow I’ll be goneThe city, the city never sleeps
Rockchild: We’re gonna rock, rock and roll We’re gonna rock the scene with a whole new show
World is mine: I won’t back down My style is everlastingI won’t back down You fucking clown
Dikke lul met die middelmaat. Dat je die vocal niet je ding is kan ik nog begrijpen maar die break/melo/synth's zijn gewoon dik in orde. Als Analogue Players In A Digital World onder Noisecontrollers was uitgebracht met een 13 in dozijn NC kick hadden jullie waarschijnlijk die track helemaal de hemel ingeprezen..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:48 schreef 16meter het volgende:
[..]
Zoals? Twee of 3 nummers die ermee door kunnen (middelmaat), maar niets wat het predikaat goed verdient.
edit: Ik had die faces nog niet eens geluisterd, maar wat een slappe hap man. En die vocal zo lelijk en wat een stomme tekst![]()
![]()
Hoe doen ze dat in Faces dan? Je walgt van ze omdat ze behoorlijk arrogant in het nieuws komen, daar kan ik best inkomen. Dat wil echter nog niet zeggen dat er iets mis is met sommige tracks.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:57 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Kom op zeg, ik luister de eerste 6 nummers van hun album en in elke vocal moeten ze aan iedereen duidelijk maken hoe groot ze wel niet zijn. Begin gewoon van hun te walgen en snap ook niet dat andere dj's deze kut platen draaien op grote feesten! Vroeger maakte ze wel goed spul maar die tijd is allang geweest.
iedereen over 1 kam scherenquote:
En daar zit nou precies het probleem, dat verneukt een track gewoon.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:00 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Dat je die vocal niet je ding is kan ik nog begrijpen
Dan blijven de vocals nog steeds kut, gelukkig verzinnen de NC's niet zulke belachelijke teksten. Nu is het wachten op de "maar die SMD track dan!!1!?!1111"-postquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:00 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Als Analogue Players In A Digital World onder Noisecontrollers was uitgebracht met een 13 in dozijn NC kick hadden jullie waarschijnlijk die track helemaal de hemel ingeprezen..
maar die SMD track dan!!1!?!1111quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:07 schreef mstx het volgende:
[..]
Dan blijven de vocals nog steeds kut, gelukkig verzinnen de NC's niet zulke belachelijke teksten. Nu is het wachten op de "maar die SMD track dan!!1!?!1111"-post![]()
D&S album vergelijken met het album van Showtekquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:00 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ik vraag me overigens af, vind je dat album van D&S wel vet? Geen enkele beuktrack behalve Shiverz, vind je dat ook allemaal slappe hap?
Okay.. Verschilt per persoon dan, gare kicks/melo's/synth's verneuken voor mij een track..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:05 schreef mstx het volgende:
[..]
En daar zit nou precies het probleem, dat verneukt een track gewoon.
en wat boeit dat? dat is toch ook een persoonlijke mening? mensen mogen Showtek toch ruk vinden en alles van hun uitkotsen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:17 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Neemt niet weg dat de Showtek haat behoorlijk ver gaat...
Bespaar jezelf toch de tijd na zo'n lange dag stagequote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:27 schreef Koepert het volgende:
Goed ik ga m dan toch maar ff binnensleuren.. Oordelen gebaseerd op ervaring met losse tracks gaat me ook weer te ver..
Ach, van half 9 tot 16u zonder muziek, dan kan dit er ook nog wel bij... Daarna maar ff XQ aanslingeren ofzo..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:31 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Bespaar jezelf toch de tijd na zo'n lange dag stage
Showtek is geen muziek!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:32 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ach, van half 9 tot 16u zonder muziek, dan kan dit er ook nog wel bij... Daarna maar ff XQ aanslingeren ofzo..
Zie mijn review. Alle tracks geluisterd en besprokenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:46 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Crypsis albumquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:00 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ik vraag me overigens af, vind je dat album van D&S wel vet? Geen enkele beuktrack behalve Shiverz, vind je dat ook allemaal slappe hap?
Doe ff wat moeite johquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:27 schreef Koepert het volgende:
Goed ik ga m dan toch maar ff binnensleuren.. Oordelen gebaseerd op ervaring met losse tracks gaat me ook weer te ver..
Daarom zeg ik; van half 9 tot 16u zonder muziek, kan dit er ook nog wel bij..quote:
Dat.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:17 schreef poiuytr het volgende:
[..]
D&S album vergelijken met het album van Showtek
ik denk dat je minder lang doet over het luisteren dan over het downloadenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:01 schreef Koepert het volgende:
Wish me luck... Na een fokking uur downloaden via Rapidshare (Trage Kutbende..) tijd voor t Album van Showtek..
Wat een gare intro...
zouden ze dan geen eigen werk gedraaid hebbenquote:En daarna vlamden we dus megaharde tracks de tent in.
ik zie de overeenkomst niet zo maar goedquote:"Neem bijvoorbeeld de track 'Electronic Stereophonic' met DV8. Als je van bands als The Prodigy houdt dan zul je zo'n track vet vinden.
Showtek noemt zichzelf toch keer op keer "the number one Hard Dance act.."quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
het heet HARDstyle en ik ken eurodance nrs met meer hardheid dan de tracks op dit album...
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:08 schreef Tha_Bartman het volgende:
quote uit een interview met showtek:
bron: http://partyflock.nl/interview/116:Showtek_het_diepe_bleek_een_pierenbadje.html
"de harde wereld van de dance"quote:"Zijn de lyrics en clip van 'World Of Mine' een statement tegen de gebeurtenissen die jullie net omschreven?"
Wouter: "Nee, die zijn niet specifiek gericht op een bepaalde gebeurtenis, 'World Is Mine' persifleert het gevecht van de artiest in de harde wereld van de dance.”
quote:Maar als je dan ziet waar we overal op de wereld heengaan, Azië, Amerika, Canada, Rusland, Kroatië... We zijn wat dat betreft wel pioniers, dus we vinden ook dat die award voor # 1 DJ best vernoemd mag worden.
ik hoor het ja...quote:Maar we willen hardstyle wel internationaler maken. Hardstyle wordt nog steeds heel erg in een hokje geduwd, het moet allemaal volgens bepaalde regeltjes. Wij willen breder gaan met onze muziek. En we willen dat Showtek echt SHOWTEK wordt.
jaaaa... heeeeeel anders.quote:We willen inderdaad niet dat hardstyle op een 'Gabber Piet' manier wordt uitgebuit. Maar als wij of één van de andere jongens in deze scène een vette plaat maakt en die verkoopt toevallig zo goed dat 'ie de Top40 inknalt puur op basis van verkoopcijfers, dan is dat toch heel wat anders?
Ja hoor, het blijft tenslotte internet. Het komt nogal kinderachtig over, that's allquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en wat boeit dat? dat is toch ook een persoonlijke mening? mensen mogen Showtek toch ruk vinden en alles van hun uitkotsen?
Wat een kneus ben jij zegquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:17 schreef poiuytr het volgende:
[..]
D&S album vergelijken met het album van Showtek
quote:Wij zijn helemaal geen types voor glitter en glamour.
En ik vind je tegengas ook een welkome afwisselingquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:17 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Neemt niet weg dat de Showtek haat behoorlijk ver gaat, ik vind (persoonlijk!!) het nieuwe album een welkome afwisseling..
Maar goed, je bent een forum of je bent een forumquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:08 schreef MrDice het volgende:
Kijk dat velen hier bijna elke week naar een Hardstylefeest gaan en dus de bekendere platen zat zijn... Heb een beetje het gevoel alsof het fanatieke 'onbekendere dj's zijn vet veel gaver' een beetje doorslaat hier.
Maar ik heb wel ongeveer dezelfde smaak als julliequote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:17 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
En ik vind je tegengas ook een welkome afwisseling![]()
Hoewel het vechten tegen de bierkaai is geef ik toe dat het af & toe lijkt alsof er hier int HS-topic een anti-ST-hetze heerst en het een kardinale fout is om je ook maar enigszins positief over de 2 heren uit te laten.
Het feit is nu eenmaal dat de meeste users hier een gemeenschappelijk smaak in HS hebben. Tel daarbij op dat men hier gewoon veel naar (nieuwe) HS luisterd, dan begrijp ik MrDice z'n opmerking ook volledig.
Laat ik nou diegene zijn die dat opgebracht heeft op PFquote:"Die videoclip van 'World Is Mine' ja, dat zorgde wel even voor opschudding. Onder het persbericht dat naar aanleiding van deze clip op Partyflock verscheen zag ik reacties voorbij komen als 'Wat een hypocrieten! Zo zaten ze bij TMF om die Tomatenplukkers song af te keuren en nou komen ze met een clip aanzetten!'"
Een bak stront verkopen voor 10E vergt een betere verkoper dan een nieuwe porsche verkopen voor 100E..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Eigenlijk best grappig dat we op de showtek bash dag gewoon 2 flinke reviews schrijven.
Ik heb nog nooit zo'n uitgebreide review gezien van de albums van:
Zany
Brennan Heart
Crypsis
D-block en s-te-fan
Volgens mij vinden we stiekem showtek best wel leuk
QFTquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:53 schreef Koepert het volgende:
[..]
Een bak stront verkopen voor 10E vergt een betere verkoper dan een nieuwe porsche verkopen voor 100E..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |