abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 20:02:38 #76
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_74024076
ik vind het anthem best vet eigenlijk..en denk zeker dat het in een volle gelredome, met lasers en vuurwerk en weet ik het wat echt wel kippevel geeft..zeker die vrouwen-aaaaaaaaahaaaaaaaaa-zangstemdinges

ik heb er zin an en ik ga gewoon vergeten dat het geluid zacht is..:P
The only limit is your own imagination
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 20:09:29 #77
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_74024259
ja daarom zwg ik eht groeit nog wel op me denk.. ik heb alleen nog neit het Wow gevoel nu.. zelfde had ik met 06 anthem maar die vind ik nu ook mega

de line up volgorde is idd de draaivolgorde (altijd al geweest) aldus mensen op GHF.. dus dat zou betekenen dat Isaac hardtrance en early gaat draaien, dan vlammen met A-lusion en daarna inkakken bij de ellenlange breaks van Ovide en eten bij brennan lijkt me redelijk zeker

maar ik ga lekker genieten dan

en het schijnt NC live te zijn.. ten minste daar hadden ze het op GHF over, dat dat op de NC website stond
quote:
We will perform on Qlimax this year!!!
And we're gonna do what we do best: We will perform as Noisecontrollers Live on this special event.
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_74024866
Line-up is vrij standaard.. hopelijk kunnen Sonar en A-lusion verrassen met wat originaliteit/vernieuwing tussen al die sets die je vooraf al kunt invullen. (Noisecontrollers, Headhunterz bijv.)

Anthem is heel mager. Saaie melodie die het midden houdt tussen toegankelijk en een tikkeltje duister. Een rauwe synth en harde kick/bass hadden het nummer misschien kunnen redden, maar beide ontbreken. De titel kunnen we ook niet echt origineel noemen trouwens. Zeker een van de zwakste Qlimax anthems.

Ik houd me maar vast aan dit stukje tekst:
quote:
Voor deze 7e editie wordt de Gelredome weer onder gedoopt in de mystieke Qlimax sfeer, maar de innovaties moeten dit jaar de ervaring beter maken.
En laat me graag positief verrassen.

Aan de show zal het vast niet liggen.
pi_74025398
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 19:55 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ qlimax line up... waarom Balzak Heart en Ovide Sonar.. wat hebben die dit jaar nou gepresteerd behalve te blije platen en een matig album...

waarom geen ZATOX

En ik hoop dan ook dat Ovide als 1ste staat.. lijkt me qua platen hardheid wel logisch + dan missen wij het

verder ben ik tevreden en wordt het toch wel vet..

anthem vind ik de matigste in jaren maar die groeit nog wle iets op me in denk ik
Als ik moest kiezen tussen Davide of Zatox, dan is het zeker zatox, want vieze mannetjes horen op Qlimax, maar Davide draaide echt lekker op Defqon Aus, dus ik vind dat hij er wel mag staan
En nee hij mag niet als eerste...eerst BH (haha, BH ) En dan Isaac, dan dan mag hij wel

En de anthem is zeker wel vet. Wat huigje al zegt. Gewoon een vol stadion, die vrouwen vocals, lasers...nee best vet. Ik moet zeggen dat ik sommige stukken ook niet echt denderend vind, maar het komt. Zeker als Qlimax dichterbij komt, dan krijg ik er echt zin in.
het meest zin krijg ik toch als ik het nieuwe nummer van wildstylez en alpha twins hoor. Dat heeft toch iets...
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 20:53:59 #80
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_74025622
het is gewoon een kutfeest met kutpubliek op een kutlocatie en vanavond inschock word gewoon kk vet
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_74025886
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 20:53 schreef Sethje het volgende:
het is gewoon een kutfeest met kutpubliek op een kutlocatie en vanavond inschock word gewoon kk vet
heb er zin an!

In beide feesten dan
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 23:25:45 #82
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_74030003
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_74030145
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 19:55 schreef Tha_Bartman het volgende:
het lijkt pavo echt aan het hart te gaan dat ie niet meer geboekt wordt omdat ie weigert in een hokje geplaatst te worden..

die man heeft skillz en een hoop klappers gemaakt... die man mag altijd geboekt worden van mij

ik vind het ook mooi dat hij graag nog early zou draaien maar zegt dat dat niet meer kan en hoe jammer dat is...

@ qlimax line up... waarom Balzak Heart en Ovide Sonar.. wat hebben die dit jaar nou gepresteerd behalve te blije platen en een matig album...

waarom geen ZATOX

En ik hoop dan ook dat Ovide als 1ste staat.. lijkt me qua platen hardheid wel logisch + dan missen wij het

verder ben ik tevreden en wordt het toch wel vet..

anthem vind ik de matigste in jaren maar die groeit nog wle iets op me in denk ik
Hier ben ik het roerend mee eens, enigste setjes (als ik ga) waar ik na uit zal gaan kijken is A-lusion, Isaac, DBSTF (Omdat ik Rock Diz nog een keer wil horen op een feest), Deepack en NS

[ Bericht 0% gewijzigd door poiuytr op 24-10-2009 23:37:56 ]
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 23:54:47 #84
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_74030811
Weet iemand hoe dat nummer heet waarin een stukje vrouwenzang geknipt is op de beat?

Volgens mij zingt ze ook iets van "my love, my love"

Beetje een happy hardstyle track is het zeg maar
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 23:56:32 #85
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_74030859
en hij was vandaag de beukplaat
[..]
pi_74038491
Zo nu al wakker, want blijkbaar is mijn biologische klok een beetje van slag.

Gister dus naar Inshock geweest in Boxmeer Ff snel de mensen ophalen met de auto en huppa naar een vaag zaaltje achterin een hotel of iets dergelijks

binnenkomst precies op tijd voor Josh en Wesz samen met Low-e. Een lekker setje met een hoop lekkere plaatjes. Niet dat ik nou alle namen weet, want kwam erachter dat ik daar eigenlijk best slecht in ben. In vergelijking met T_killer, NLS04 en Remcore.
Maar het volk was apart. Vandaar dat er nog niet echt een sfeer was zoals vorige week in Ede. Beetje jong volk. Voelde me (net als NLSO4) erg oud
De dj booth zag er vet uit, beetje defqon stijl . Maar ok terug naar het feestje. De sfeer was het in het begin matig. Duidelijk dat de mensen gewoon naar een lokaal feestje kwamen om bij te kletsen, want los gaan gebeurde nog niet echt. Toen was het tijd voor de verrassing die ik tot op het laatste moment niet wist. Mister Activator wat een held veel leuke plaatjes van hem + wat nieuwe dingen die heerlijk klonken. Ik ben toch echt fan van de Italianen geworden en ik snap waarom
Naar Acti was het tijd voor Sasha F (zal die man nou 50 zijn? ) en the vision. Maar dat setje kon me niet zo boeien. Ging er wel lekker op los, maar veel onbekende dingen maar begon al langzaam de kant op te gaan dat me niet kon bekoren. Ran-D, tja, deze man is een held. gewoon een heerlijk setje met varierende hardstyle. Veel eigen nummers maar ook van NC e.d..
Alpaverb. Tja, ik wil T_killer niet beledigen, maar heb het gister al gezegd op de terugweg. het is gewoon niet mijn hardstyle. Het klinkt allemaal hetzelfde in mijn oren. Harde platen. Standaard bassline, zelfde kick en "geluidjes' die niet echt bijzonder zijn waardoor het echt een lekkere set was. Dat moment kakte volgens mij meer mensen in want het ging echt alleen vooraan los bij de mensen die duidelijk fan van deze jongen waren.
Alpha Twins. Eindelijk! mijn hardstyle en dan openen met "In other wordz" en natuurlijk Alpha Twins Ft. Wildstylez - Atrocious. Gister kreeg ik echt kippevel met deze plaat. Dus dat was toch het moment van de avond. Daarna nog eens 2-sidez en ook dat is een livesetje dat ik zeker kon waarderen en ff de laatste beetje energie eruit gooide. Blijkbaar waren alleen echte liefhebbers nog aanwezig want toen ging het pas echt los en iedereen deed heerlijk mee
Het was er weer eens warm, maar Rems zei ook op de helft van de avond dat plots dat de airco weer werkte. Ik weet niet wat het is met airco, maar in de afgelopen paar feesten is daar altijd problemen mee

Al met al een geslaagd feestje. Filmpjes staan als gewoonlijk bij:
http://www.youtube.com/user/4V10
http://www.youtube.com/user/stanley3x00

En de fokgifjes komen eraan

Zo, deze moet toch weer ff gepost worden

[ Bericht 2% gewijzigd door Boy_Snakeye op 25-10-2009 11:48:31 ]
pi_74038840
haha, ze hebben het moeilijk gehad in Zak
Bekijk deze YouTube-video
ze draaide iets over clowen

Ben benieuwd hoe het was.
pi_74039340
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 11:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:

Zo, deze moet toch weer ff gepost worden
Die is zeker niet verkeerd.

Leuk verslagje.
pi_74040998
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 11:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:

Jammer dat Deepack nu ook al Showtek moet gaan draaien. Ik ben zelf niet heen geweest ben ziek
  zondag 25 oktober 2009 @ 13:28:09 #90
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_74041577
Heb me gister goed vermaakt, maar het is inderdaad wat boy al zei, weinig mensen die los gingen. Iedere keer als wij of ik los gingen voelde ik me echt bekeken van mensen achter ons die gewoon stil stonden. T ergste was nog dat zo'n stilstaand volk ook vaak tussen de mensen gingen staan die wel los gingen. En ik vond dat dr ook veel mensen van de kaart waren, meer dan normaal.
Muzikaal gezien was t wel echt te vet, Ran-D held van de avond. en nog een opmerking van algemeen nut: nooit achter remcore gaan staan bij 2sidez want je krijgt geheid n paar ellebogen in je rug/zij/buik wanne gâk zeg
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
  zondag 25 oktober 2009 @ 14:22:12 #91
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_74043150
omg ben een weekje ziek en ze blaffen gewoon 2 topics vol keek niet goed is maar 1 pagina dit topic

edit:
die hhz en wyldstylez track moet wel een grap zijn... die vocals ? ze zijn daar bij scantraxx toch niet zooo dom ? maarja als ze em een keer op een feest draaien is t voor mij wel gelijk over en uit met ze

edit2:
vind da qlimax anthem niet super, maar kheb slechtere nrs gehoord wel kut dak geen kaarten heb want de lineup is wel relaxed:o

[ Bericht 23% gewijzigd door Sc0tTy op 25-10-2009 14:36:01 ]
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  zondag 25 oktober 2009 @ 16:27:00 #92
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_74046461

@ boy ik vind dit toch wel hele fijne geluidjes zo bij elkaar en ik ben niet fanboy, maar wat hij doet is anders en hard en dat vind ik een hele welkome afwisseling in deze steeds meer eenheidsworst wordende scene...
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_74046995
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 16:27 schreef Tha_Bartman het volgende:

@ boy ik vind dit toch wel hele fijne geluidjes zo bij elkaar en ik ben niet fanboy, maar wat hij doet is anders en hard en dat vind ik een hele welkome afwisseling in deze steeds meer eenheidsworst wordende scene...
Sorry doet me niks. De climax (het harde stuk) wordt 16 keer herhaald althans het jingeltje wat eronder zit onder de bassline. Dan gaat ie eens stuk omhoog en maakt het de bassline interessanter. Melodieus pakt het me ook niet. Het is zo simpel. Ik weet het niet. Ik hou van hard. Maar ik weet niet. Het is gewoon niet mijn ding. Sorry...

Dit doet me meer., althans het begin. Leuke ritme van verschillende geluiden (klinkt zo stom, maar ok) en een goeie bassline eronder. Nette break, en dan is het helaas gewoon minder dan wordt zo'n korte melodie gemaakt en wordt deze weer tig keer herhaald. Anderhalf minuut lang een 4/5 dezelfde noten... (1:05 - 2:30) Dat is gewoon niet boeiend...

[ Bericht 21% gewijzigd door Boy_Snakeye op 25-10-2009 16:56:57 ]
pi_74047367
Nieuwe album van showtek is op een harde manier geintroduceerd, was een heerlijk feestje vannacht in de hemkade!

nu alleen nog steeds proberen te slapen..
toch?
  zondag 25 oktober 2009 @ 16:58:05 #95
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_74047414
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 16:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Sorry doet me niks. De climax (het harde stuk) wordt 16 keer herhaald althans het jingeltje wat eronder zit onder de bassline. Dan gaat ie eens stuk omhoog en maakt het de bassline interessanter. Melodieus pakt het me ook niet. Het is zo simpel. Ik weet het niet. Ik hou van hard. Maar ik weet niet. Het is gewoon niet mijn ding. Sorry...

Dit doet me meer., althans het begin. Leuke ritme van verschillende geluiden (klinkt zo stom, maar ok) en een goeie bassline eronder. Nette break, en dan is het helaas gewoon minder dan wordt zo'n korte melodie gemaakt en wordt deze weer tig keer herhaald. Anderhalf minuut lang een 4/5 dezelfde noten... (1:05 - 2:30) Dat is gewoon niet boeiend...
Ik ben niet boos.. ik ben teleurgesteld

maar goede verklaring en ik respecteer je mening
pi_74048063
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 16:56 schreef keesos het volgende:
Nieuwe album van showtek is op een harde manier geintroduceerd, was een heerlijk feestje vannacht in de hemkade!

nu alleen nog steeds proberen te slapen..
Zal wel door andere dingen komen dat je niet kan slapen
pi_74054253

Is dit DJ Stephie?
(rechts is sowieso acti)

verschil moet er wezen....
  zondag 25 oktober 2009 @ 20:36:59 #98
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_74054918
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 20:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:

Is dit DJ Stephie?
(rechts is sowieso acti)

Nogal een verschil inderdaad, maar volgens mij is ze t wel....
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  zondag 25 oktober 2009 @ 20:37:25 #99
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_74054938
Heerlijk kontje
Vreselijke rotkop
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_74055827
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 20:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[ afbeelding ]

Is dit DJ Stephie?
(rechts is sowieso acti)

verschil moet er wezen....
[ afbeelding ]
Is haar wel ja, kun je zien aan die lach. Op die foto met Acti heeft ze alleen van die hamsterwangen
Godverdomme wat zijn die nieuwe nummers van A-lusion toch heerlijk
  zondag 25 oktober 2009 @ 20:54:54 #101
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_74055928
quote:
djalusion X-Qlusive Holland backstage movie online on my YouTube channel: http://www.youtube.com/onne... Liveset online on www.a-lusion.com

I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
  zondag 25 oktober 2009 @ 21:20:25 #102
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_74057532
Heerlijke filmpje met 2 van mijn favoriete artiesten erin deze lui stellen nooit teleur

Nieuwe The Vision.. de tijd dat hij veels te blije platen maakte lijkt toch echt definitief voorbij nu
pi_74058358
quote:
Check die move op 3:42 van A-lusion. Altijd kickuh om juist die kleine stukjes uit nummers ff duidelijk in beeld te brengen (sort of speak)
  zondag 25 oktober 2009 @ 21:53:52 #104
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_74059643
quote:
Aanhakend op dit...

Wat is dit..

Toch een lekkere plaat
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  zondag 25 oktober 2009 @ 21:55:36 #105
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_74059780
weet iemand hoe het nummer heet waar ze het hebben over 'looking glass' vet nrtje, hoor em net weer op de defqon dvd
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  zondag 25 oktober 2009 @ 22:03:33 #106
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_74060256
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 21:55 schreef Sc0tTy het volgende:
weet iemand hoe het nummer heet waar ze het hebben over 'looking glass' vet nrtje, hoor em net weer op de defqon dvd
Beat Providers - Darkest Dreams
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_74061498
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 21:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Check die move op 3:42 van A-lusion. Altijd kickuh om juist die kleine stukjes uit nummers ff duidelijk in beeld te brengen (sort of speak)
angled stephy stomp move
pi_74068726
Zet stiekem Scope DJ - Rock Hypnotic op en wordt blij Rock your body tedede, so DJ..
  maandag 26 oktober 2009 @ 09:06:58 #109
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_74068774
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 09:03 schreef Haghorst het volgende:
Zet stiekem Scope DJ - Rock Hypnotic op en wordt blij Rock your body tedede, so DJ..
* Koepert is naar stage gereden met Ran-D @ 2Dangerous op, nu @ Stage muziekloos..
pi_74068982
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 13:28 schreef T_Killer het volgende:
en nog een opmerking van algemeen nut: nooit achter remcore gaan staan bij 2sidez want je krijgt geheid n paar ellebogen in je rug/zij/buik wanne gâk zeg
ik ontken alles behalve dat ik gruwelijk los ben gegaan tijdens 2 Sidez; als de 2e plaat van je set als Grainable System Overdrive is, dan weet je dat de rest vast niet veel zachter gaat worden
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 21:20 schreef Tha_Bartman het volgende:

Nieuwe The Vision.. de tijd dat hij veels te blije platen maakte lijkt toch echt definitief voorbij nu
de B-kant van Pandorum, beide erg vette platen
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_74069652
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 09:03 schreef Haghorst het volgende:
Net als Like Thiz toch wel 1 van de nummers die eigenlijk nooit verveeld
pi_74069901
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 09:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Net als Like Thiz toch wel 1 van de nummers die eigenlijk nooit verveeld
Rock Hypnotic hoor ik de laatste tijd toch wel erg weinig..

* ElDani zal die maar eens in een mixie in gaan zetten..

TT Thrillogy:

D-Block & S-Te-Fan:
22.00-23.00 Coone
23.00-00.00 Charly Lownoise
00.00-01.00 Isaac
01.00-01.30 D-Block & S-Te-Fan
01.30-02.30 D-Block & S-Te-Fan Vs. Deepack
02.30-03.00 Noisecontrollers LIVE
03.00-04.00 D-Block & S-Te-Fan Vs. Wildstylez
04.00-04.30 Dee-Block & S-Te-Pack LIVE
04.30-05.30 D-Block & S-Te-Fan Vs. Zatox
05.30-06.30 D-Block & S-Te-Fan Vs. The Prophet
06.30-07.00 Afsluiting

Dana:
22.00-23.00 Francois
23.00-00.15 Pavo
00.15-00.45 Dana
00.45-01.30 Dana Vs. Luna
01.30-02.15 Dana Vs. Technoboy
02.15-03.00 Dana Vs. Crypsis
03.00-04.00 Dana Vs. Vince
04.00-05.00 Dana Vs. Promo
05.00-05.30 G-Town Madness LIVE
05.30-06.30 Dana Vs. Nosferatu

Evil Activities:
22.00-23.30 Panic
23.30-00.00 Evil Activities
00.00-01.00 Evil Activities Vs. The Viper
01.00-02.00 Evil Activities Vs. Endymion
02.00-02.45 Masters Of Ceremony LIVE
02.45-03.30 Evil Activities Vs. Tommyknocker
03.30-04.30 Evil Activities Vs. Tha Playah
04.30-05.00 Evil Activities LIVE
05.00-05.45 Evil Activities Vs. Noize Suppressor
05.45-06.30 Evil Activities Vs. Neophyte
Mixes onder de naam Khadber
pi_74070592
Mooie TT, eigenlijk is de line up best lekker

Had alleen the prophet omgeruild met Zatox, maar das persoonlijk natuurlijk
  maandag 26 oktober 2009 @ 10:39:48 #114
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_74070727
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 23:54 schreef MikeyMo het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet waarin een stukje vrouwenzang geknipt is op de beat?

Volgens mij zingt ze ook iets van "my love, my love"

Beetje een happy hardstyle track is het zeg maar
niemand?
[..]
  maandag 26 oktober 2009 @ 10:44:21 #115
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_74070839
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 10:39 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

niemand?
Niet meer info? t is nogal lastig zoeken zo nl...

Een paar opties met "My love,my love"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 26 oktober 2009 @ 11:01:04 #116
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_74071326
Nou ja, het is een floorfiller en er zit een hele lange zanglijn in van die vrouw die dus op de beat geknipt is. Meer weet ik ook niet
[..]
  maandag 26 oktober 2009 @ 11:02:26 #117
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_74071364
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 11:01 schreef MikeyMo het volgende:
Nou ja, het is een floorfiller en er zit een hele lange zanglijn in van die vrouw die dus op de beat geknipt is. Meer weet ik ook niet
D-Block & S-te-Fan - Music Made Addict
Tuneboy - I Will Growl
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  maandag 26 oktober 2009 @ 11:06:14 #118
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_74071479
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 11:02 schreef mstx het volgende:

[..]

D-Block & S-te-Fan - Music Made Addict
Tuneboy - I Will Growl

da's hem!

thnx!
[..]
pi_74071547
In music made addict zit niks wat in de buurt komt van 'my love'...

Maar wel een track die ze zouden kunnen draaien op Slam FM.

edit: te laat
  maandag 26 oktober 2009 @ 11:10:21 #120
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_74071617
nee, gevalletje mama appelsap

Hij kwam zo langs en in de laatste 4 woordjes hoorde ik ff snel my love, my love
[..]
pi_74071745
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 11:06 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

da's hem!

thnx!
quote:
I keep on searching that feeling for more
I don't want to fight this no more
Ik neem het je niet kwalijk, want ik verstond dat ook. Heb nooit de daadwerkelijke tekst opgezocht
  maandag 26 oktober 2009 @ 11:16:01 #122
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_74071805
Dat ID-en gaat me goed af de laatste tijd.
👾
pi_74071809
In 'come on now' kan ik het me wel voorstellen.
  maandag 26 oktober 2009 @ 11:18:07 #124
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_74072831
Die nieuwe Activator promotiemix.. Wat maakt die man toch een stel geniale platen!

(Te downloaden op de verschillende liveset sites)
  maandag 26 oktober 2009 @ 11:52:20 #126
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_74073102
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 11:52 schreef JortK het volgende:
Anthem Qlimax 2009
Scrap Attack en Qlimax anthem 2008 dan wel goed vinden
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 26 oktober 2009 @ 12:27:38 #128
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_74074013
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 11:55 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

Zonder mij uit te laten over Qlimax Anthem, Scrap Attack is gewoon een heerlijke plaat.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  maandag 26 oktober 2009 @ 12:33:57 #129
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_74074163
Inshock overdose was nice

Beetje vreemd publiek zoals hier al werd gezegd maar voorderest heel goed vermaakt met de muziek en de fokkers
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_74074950
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 11:55 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

Ik vind Scrap Attack en Next Dimensional World echt 100 x beter dan dit slappe aftreksel van D&S!
pi_74074999
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 13:02 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Ik vind Scrap Attack en Next Dimensional World echt 100 x beter dan dit slappe aftreksel van D&S!
ik vind ze alle 3 niet echt tof, maar deze van D&S is inderdaad erg matig
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 26 oktober 2009 @ 13:06:32 #132
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_74075037
Jongens.. heeft iemand misschien een leuke hardstyle visual ofzo? Plaatjes kijken ipv luisteren...

Zoals gezegd, hier op stage geen radio aan, en k mag niet met doppen in zitten.. Nu merk k pas hoe verslaafd ik aan muziek ben..
  maandag 26 oktober 2009 @ 13:11:45 #133
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_74075202
gewoon wat aftermovies kijken van feesten..weliswaar geen muziek erbij..maar toch af en toe wel vette beelden...

offff je gaat gewoon aan het werk verdomme!
pi_74075323
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 13:06 schreef Koepert het volgende:
Jongens.. heeft iemand misschien een leuke hardstyle visual ofzo? Plaatjes kijken ipv luisteren...

Zoals gezegd, hier op stage geen radio aan, en k mag niet met doppen in zitten.. Nu merk k pas hoe verslaafd ik aan muziek ben..
Ik ben nog lekker hele week vrij

Vandaag complete Defqon dvd al gekeken
Zonet setje van A-lusion & Luna nog keer geluisterd
Nu staat het setje van de Noisecontrollers erop

Heerlijk dat studenten leven
  maandag 26 oktober 2009 @ 13:21:54 #135
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_74075511
Frontliner - The First Cut

Eén van de weinige platen van tegenwoordig die ik wel kan waarderen.
pi_74076475
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 13:21 schreef Torrio het volgende:
Frontliner - The First Cut

Eén van de weinige platen van tegenwoordig die ik wel kan waarderen.
Die melodie steekt echt zo verdomde goed in elkaar! Echt een lekker plaatje .
pi_74076773
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 11:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:

Vooral dat moment was toch wel vet, iedereen ging los . Ben totaal geen fan van Showtek maar dit nummertje is best te pruimen.
Zo niet.. dan toch!
pi_74077081
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 14:04 schreef NrSiX het volgende:

[..]

Vooral dat moment was toch wel vet, iedereen ging los . Ben totaal geen fan van Showtek maar dit nummertje is best te pruimen.
Bij ons werd toen we binnenkwamen ook een showtek nummer gedraaid. Voor ik het door had dat het van Showtek was, stond ik al met de maat mee te doen
pi_74077109
vooral dat stukkie met 'hehe...' vind ik vet.
  maandag 26 oktober 2009 @ 14:35:48 #140
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_74077788

SWAT Scantraxx showhits 30 min HQ
pi_74077841
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 14:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Bij ons werd toen we binnenkwamen ook een showtek nummer gedraaid. Voor ik het door had dat het van Showtek was, stond ik al met de maat mee te doen
dat was We Speak Music, toen was ik net voorbij de kassa, klaar op het toilet en in de rij voor de munten
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 26 oktober 2009 @ 14:39:01 #142
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_74077886
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 14:35 schreef Tha_Bartman het volgende:

SWAT Scantraxx showhits 30 min HQ
Ziet er heel strak uit
pi_74077906
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 14:37 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

dat was We Speak Music, toen was ik net voorbij de kassa, klaar op het toilet en in de rij voor de munten
Begin was iig lekker. Het is gelukkig nog geen woensdag, dus ik mag dat zeggen

Maar sinds zaterdag heb ik duidelijk een onderscheid welke HS ik goed vind en welke totaal niet..,..en AVIO....is gewoon niet mijn ding
pi_74077932
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 14:39 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Begin was iig lekker. Het is gelukkig nog geen woensdag, dus ik mag dat zeggen

Maar sinds zaterdag heb ik duidelijk een onderscheid welke HS ik goed vind en welke totaal niet..,..en AVIO....is gewoon niet mijn ding
ik vond eigenlijk alles vet, vanaf Josh & Wesz ft. Low-E t/m 2 Sidez
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_74078149
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 14:40 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

ik vond eigenlijk alles vet, vanaf Josh & Wesz ft. Low-E t/m 2 Sidez
Dit is dan wel lekker op het eind

Jammer van die rare old skool bassline in het begin....
  maandag 26 oktober 2009 @ 15:36:21 #146
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_74079692
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 14:37 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

pak een punt, pak een punt, pak een punt op de plee...
pak een punt, pak een punt, pak een punt..een of twee
pak een puuuuuuunt
pi_74079957
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 15:36 schreef de_huig het volgende:

[..]

pak een punt, pak een punt, pak een punt op de plee...
pak een punt, pak een punt, pak een punt..een of twee
pak een puuuuuuunt
Dirk-Jan DJ
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_74080094
Begin nu toch te twijfelen om naar Qlimax te gaan.. Oei! Wel zin in een feestje!
  maandag 26 oktober 2009 @ 15:50:00 #149
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_74080172
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 15:47 schreef ElDani het volgende:
Begin nu toch te twijfelen om naar Qlimax te gaan.. Oei! Wel zin in een feestje!
je hebt een PM gehad die dat mogelijk maakt
pi_74080370
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 15:50 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

je hebt een PM gehad die dat mogelijk maakt
Klopt, moet alleen even overleggen met de mensah die ik ken en gaan.. (of gaat de fokmeet zo groot worden? )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')