quote:We will perform on Qlimax this year!!!
And we're gonna do what we do best: We will perform as Noisecontrollers Live on this special event.
En laat me graag positief verrassen.quote:Voor deze 7e editie wordt de Gelredome weer onder gedoopt in de mystieke Qlimax sfeer, maar de innovaties moeten dit jaar de ervaring beter maken.
Als ik moest kiezen tussen Davide of Zatox, dan is het zeker zatox, want vieze mannetjes horen op Qlimax, maar Davide draaide echt lekker op Defqon Aus, dus ik vind dat hij er wel mag staanquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:55 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ qlimax line up... waarom Balzak Heart en Ovide Sonar.. wat hebben die dit jaar nou gepresteerd behalve te blije platen en een matig album...
waarom geen ZATOX![]()
En ik hoop dan ook dat Ovide als 1ste staat.. lijkt me qua platen hardheid wel logisch + dan missen wij het
verder ben ik tevreden en wordt het toch wel vet..
anthem vind ik de matigste in jaren maar die groeit nog wle iets op me in denk ik
heb er zin an!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:53 schreef Sethje het volgende:
het is gewoon een kutfeest met kutpubliek op een kutlocatie en vanavond inschock word gewoon kk vet
Hier ben ik het roerend mee eens, enigste setjes (als ik ga) waar ik na uit zal gaan kijken is A-lusion, Isaac, DBSTF (Omdat ik Rock Diz nog een keer wil horen op een feest), Deepack en NSquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:55 schreef Tha_Bartman het volgende:
het lijkt pavo echt aan het hart te gaan dat ie niet meer geboekt wordt omdat ie weigert in een hokje geplaatst te worden..
die man heeft skillz en een hoop klappers gemaakt... die man mag altijd geboekt worden van mij
ik vind het ook mooi dat hij graag nog early zou draaien maar zegt dat dat niet meer kan en hoe jammer dat is...
@ qlimax line up... waarom Balzak Heart en Ovide Sonar.. wat hebben die dit jaar nou gepresteerd behalve te blije platen en een matig album...
waarom geen ZATOX![]()
En ik hoop dan ook dat Ovide als 1ste staat.. lijkt me qua platen hardheid wel logisch + dan missen wij het
verder ben ik tevreden en wordt het toch wel vet..
anthem vind ik de matigste in jaren maar die groeit nog wle iets op me in denk ik
Die is zeker niet verkeerd.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zo, deze moet toch weer ff gepost worden![]()
Jammer dat Deepack nu ook al Showtek moet gaan draaien. Ik ben zelf niet heen geweest ben ziekquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
haha, ze hebben het moeilijk gehad in Zak![]()
Bekijk deze YouTube-video
ze draaide iets over clowen![]()
Ben benieuwd hoe het was.
Sorry doet me niks. De climax (het harde stuk) wordt 16 keer herhaald althans het jingeltje wat eronder zit onder de bassline. Dan gaat ie eens stuk omhoog en maakt het de bassline interessanter. Melodieus pakt het me ook niet. Het is zo simpel. Ik weet het niet. Ik hou van hard. Maar ik weet niet. Het is gewoon niet mijn ding. Sorry...quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:27 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ boy ik vind dit toch wel hele fijne geluidjes zo bij elkaaren ik ben niet fanboy, maar wat hij doet is anders en hard en dat vind ik een hele welkome afwisseling in deze steeds meer eenheidsworst wordende scene...
Ik ben niet boos.. ik ben teleurgesteldquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Sorry doet me niks. De climax (het harde stuk) wordt 16 keer herhaald althans het jingeltje wat eronder zit onder de bassline. Dan gaat ie eens stuk omhoog en maakt het de bassline interessanter. Melodieus pakt het me ook niet. Het is zo simpel. Ik weet het niet. Ik hou van hard. Maar ik weet niet. Het is gewoon niet mijn ding. Sorry...
Dit doet me meer., althans het begin. Leuke ritme van verschillende geluiden (klinkt zo stom, maar ok) en een goeie bassline eronder. Nette break, en dan is het helaas gewoon minder dan wordt zo'n korte melodie gemaakt en wordt deze weer tig keer herhaald. Anderhalf minuut lang een 4/5 dezelfde noten... (1:05 - 2:30) Dat is gewoon niet boeiend...
Zal wel door andere dingen komen dat je niet kan slapenquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:56 schreef keesos het volgende:
Nieuwe album van showtek is op een harde manier geintroduceerd, was een heerlijk feestje vannacht in de hemkade!
nu alleen nog steeds proberen te slapen..![]()
Nogal een verschil inderdaad, maar volgens mij is ze t wel....quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Is dit DJ Stephie?
(rechts is sowieso acti)
Is haar wel ja, kun je zien aan die lach. Op die foto met Acti heeft ze alleen van die hamsterwangenquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit DJ Stephie?
(rechts is sowieso acti)
verschil moet er wezen....
[ afbeelding ]
quote:djalusion X-Qlusive Holland backstage movie online on my YouTube channel: http://www.youtube.com/onne... Liveset online on www.a-lusion.com
Check die move op 3:42 van A-lusion. Altijd kickuh om juist die kleine stukjes uit nummers ff duidelijk in beeld te brengen (sort of speak)quote:
Aanhakend op dit...quote:
Beat Providers - Darkest Dreamsquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:55 schreef Sc0tTy het volgende:
weet iemand hoe het nummer heet waar ze het hebben over 'looking glass' vet nrtje, hoor em net weer op de defqon dvd
angled stephy stomp movequote:Op zondag 25 oktober 2009 21:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Check die move op 3:42 van A-lusion. Altijd kickuh om juist die kleine stukjes uit nummers ff duidelijk in beeld te brengen (sort of speak)
* Koepert is naar stage gereden met Ran-D @ 2Dangerous op, nu @ Stage muziekloos..quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:03 schreef Haghorst het volgende:
Zet stiekem Scope DJ - Rock Hypnotic op en wordt blijRock your body tedede, so DJ..
ik ontken allesquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:28 schreef T_Killer het volgende:
en nog een opmerking van algemeen nut: nooit achter remcore gaan staan bij 2sidez want je krijgt geheid n paar ellebogen in je rug/zij/buikwanne gâk zeg
de B-kant van Pandorum, beide erg vette platenquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
Nieuwe The Vision.. de tijd dat hij veels te blije platen maakte lijkt toch echt definitief voorbij nu
Net als Like Thiz toch wel 1 van de nummers die eigenlijk nooit verveeldquote:Op maandag 26 oktober 2009 09:03 schreef Haghorst het volgende:
Zet stiekem Scope DJ - Rock Hypnotic op en wordt blijRock your body tedede, so DJ..
Rock Hypnotic hoor ik de laatste tijd toch wel erg weinig..quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Net als Like Thiz toch wel 1 van de nummers die eigenlijk nooit verveeld
niemand?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:54 schreef MikeyMo het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet waarin een stukje vrouwenzang geknipt is op de beat?
Volgens mij zingt ze ook iets van "my love, my love"
Beetje een happy hardstyle track is het zeg maar
Niet meer info? t is nogal lastig zoeken zo nl...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It starts with a shiver, an itch, a slow boil
D-Block & S-te-Fan - Music Made Addictquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:01 schreef MikeyMo het volgende:
Nou ja, het is een floorfiller en er zit een hele lange zanglijn in van die vrouw die dus op de beat geknipt is. Meer weet ik ook niet
quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:02 schreef mstx het volgende:
[..]
D-Block & S-te-Fan - Music Made Addict
Tuneboy - I Will Growl
quote:
Ik neem het je niet kwalijk, want ik verstond dat ook. Heb nooit de daadwerkelijke tekst opgezochtquote:I keep on searching that feeling for more
I don't want to fight this no more
quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:16 schreef mstx het volgende:
Dat ID-en gaat me goed af de laatste tijd.![]()
Zonder mij uit te laten over Qlimax Anthem, Scrap Attack is gewoon een heerlijke plaat.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Scrap Attack en Qlimax anthem 2008 dan wel goed vinden
Ik vind Scrap Attack en Next Dimensional World echt 100 x beter dan dit slappe aftreksel van D&S!quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Scrap Attack en Qlimax anthem 2008 dan wel goed vinden
ik vind ze alle 3 niet echt tof, maar deze van D&S is inderdaad erg matigquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:02 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ik vind Scrap Attack en Next Dimensional World echt 100 x beter dan dit slappe aftreksel van D&S!
Ik ben nog lekker hele week vrijquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:06 schreef Koepert het volgende:
Jongens.. heeft iemand misschien een leuke hardstyle visual ofzo? Plaatjes kijken ipv luisteren...
Zoals gezegd, hier op stage geen radio aan, en k mag niet met doppen in zitten..Nu merk k pas hoe verslaafd ik aan muziek ben..
Die melodie steekt echt zo verdomde goed in elkaar! Echt een lekker plaatjequote:Op maandag 26 oktober 2009 13:21 schreef Torrio het volgende:
Frontliner - The First Cut![]()
Eén van de weinige platen van tegenwoordig die ik wel kan waarderen.
Vooral dat moment was toch wel vet, iedereen ging losquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
haha, ze hebben het moeilijk gehad in Zak![]()
ze draaide iets over clowen![]()
Ben benieuwd hoe het was.
Bij ons werd toen we binnenkwamen ook een showtek nummer gedraaid. Voor ik het door had dat het van Showtek was, stond ik al met de maat mee te doenquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:04 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Vooral dat moment was toch wel vet, iedereen ging los. Ben totaal geen fan van Showtek maar dit nummertje is best te pruimen.
dat was We Speak Music, toen was ik net voorbij de kassa, klaar op het toilet en in de rij voor de muntenquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Bij ons werd toen we binnenkwamen ook een showtek nummer gedraaid. Voor ik het door had dat het van Showtek was, stond ik al met de maat mee te doen
Ziet er heel strak uitquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
SWAT Scantraxx showhits 30 min HQ
Begin was iig lekker. Het is gelukkig nog geen woensdag, dus ik mag dat zeggenquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat was We Speak Music, toen was ik net voorbij de kassa, klaar op het toilet en in de rij voor de munten
ik vond eigenlijk alles vet, vanaf Josh & Wesz ft. Low-E t/m 2 Sidezquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:39 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Begin was iig lekker. Het is gelukkig nog geen woensdag, dus ik mag dat zeggen
Maar sinds zaterdag heb ik duidelijk een onderscheid welke HS ik goed vind en welke totaal niet..,..en AVIO....is gewoon niet mijn ding
Dit is dan wel lekker op het eindquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik vond eigenlijk alles vet, vanaf Josh & Wesz ft. Low-E t/m 2 Sidez![]()
![]()
pak een punt, pak een punt, pak een punt op de plee...quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat was We Speak Music, toen was ik net voorbij de kassa, klaar op het toilet en in de rij voor de munten
Dirk-Jan DJquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:36 schreef de_huig het volgende:
[..]
pak een punt, pak een punt, pak een punt op de plee...
pak een punt, pak een punt, pak een punt..een of twee
pak een puuuuuuunt
je hebt een PM gehad die dat mogelijk maaktquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:47 schreef ElDani het volgende:
Begin nu toch te twijfelen om naar Qlimax te gaan.. Oei! Wel zin in een feestje!
Klopt, moet alleen even overleggen met de mensah die ik ken en gaan.. (of gaat de fokmeet zo groot worden?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
je hebt een PM gehad die dat mogelijk maakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |