Zo nu al wakker, want blijkbaar is mijn biologische klok een beetje van slag.
Gister dus naar Inshock geweest in Boxmeer Ff snel de mensen ophalen met de auto en huppa naar een vaag zaaltje achterin een hotel of iets dergelijks

binnenkomst precies op tijd voor Josh en Wesz samen met Low-e. Een lekker setje met een hoop lekkere plaatjes. Niet dat ik nou alle namen weet, want kwam erachter dat ik daar eigenlijk best slecht in ben. In vergelijking met T_killer, NLS04 en Remcore.
Maar het volk was apart. Vandaar dat er nog niet echt een sfeer was zoals vorige week in Ede.

Beetje jong volk. Voelde me (net als NLSO4) erg oud
De dj booth zag er vet uit, beetje defqon stijl

. Maar ok terug naar het feestje. De sfeer was het in het begin matig. Duidelijk dat de mensen gewoon naar een lokaal feestje kwamen om bij te kletsen, want los gaan gebeurde nog niet echt. Toen was het tijd voor de verrassing die ik tot op het laatste moment niet wist. Mister Activator

wat een held veel leuke plaatjes van hem + wat nieuwe dingen die heerlijk klonken. Ik ben toch echt fan van de Italianen geworden en ik snap waarom

Naar Acti was het tijd voor Sasha F (zal die man nou 50 zijn?

) en the vision. Maar dat setje kon me niet zo boeien. Ging er wel lekker op los, maar veel onbekende dingen maar begon al langzaam de kant op te gaan dat me niet kon bekoren. Ran-D, tja, deze man is een held. gewoon een heerlijk setje met varierende hardstyle. Veel eigen nummers maar ook van NC e.d..
Alpaverb. Tja, ik wil T_killer niet beledigen, maar heb het gister al gezegd op de terugweg. het is gewoon niet mijn hardstyle. Het klinkt allemaal hetzelfde in mijn oren. Harde platen. Standaard bassline, zelfde kick en "geluidjes' die niet echt bijzonder zijn waardoor het echt een lekkere set was. Dat moment kakte volgens mij meer mensen in want het ging echt alleen vooraan los bij de mensen die duidelijk fan van deze jongen waren.
Alpha Twins. Eindelijk! mijn hardstyle en dan openen met "In other wordz" en natuurlijk Alpha Twins Ft. Wildstylez - Atrocious. Gister kreeg ik echt kippevel met deze plaat. Dus dat was toch het moment van de avond. Daarna nog eens 2-sidez en ook dat is een livesetje dat ik zeker kon waarderen en ff de laatste beetje energie eruit gooide. Blijkbaar waren alleen echte liefhebbers nog aanwezig want toen ging het pas echt los en iedereen deed heerlijk mee

Het was er weer eens warm, maar Rems zei ook op de helft van de avond dat plots dat de airco weer werkte. Ik weet niet wat het is met airco, maar in de afgelopen paar feesten is daar altijd problemen mee
Al met al een geslaagd feestje. Filmpjes staan als gewoonlijk bij:
http://www.youtube.com/user/4V10http://www.youtube.com/user/stanley3x00En de fokgifjes komen eraan

Zo, deze moet toch weer ff gepost worden
[ Bericht 2% gewijzigd door Boy_Snakeye op 25-10-2009 11:48:31 ]