Ik zou het omdraaien: juist omdat wij geen feiten weten speculeren we er flink op losquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:59 schreef mazaru het volgende:
Als Huub Claire geslagen heeft, dan is het een lul. En als Claire onzin uit loopt te kramen om Huub zwart te maken, dan is het een trut.
Meer valt er niet over te zeggen, want wij weten geen feiten.
Tja, daar heb je gelijk in. Het blijft natuurlijk Fokquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zou het omdraaien: juist omdat wij geen feiten weten speculeren we er flink op los
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:01 schreef PC eend het volgende:
OK iedereen die hier blijft posten alsof ze persoonlijk betrokken zijn die flikker ik van mijn hyves
Heeft ze dat gezegd?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat overigens enorm stom en zwak is, en dan nog blaten dat het zo slecht is dat Sophie dit later terug kan zien.
Trust me..moeders kunnen bitches zijn..Vrolijk aan de buitenkant maar ondertussen..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:56 schreef Noelle06 het volgende:
Natuurljk heb Huub net zoveel recht en om zijn dochter te zien.
Als ik als moeder weet dat de vader van me kinderen agressief is, krabbel ik wel even achter me oren om me kinderen naar hun vader te laten gaan.
Maar we kennen wel een paar feitenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zou het omdraaien: juist omdat wij geen feiten weten speculeren we er flink op los
Ja hoor, van de voorpagina van de Party zou Sophie later nog last krijgen, dat interview vindt ze straks enig waarschijnlijk.quote:
Alcoholistische vaders zijn ook geen pretje hoorquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:03 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Trust me..moeders kunnen bitches zijn..Vrolijk aan de buitenkant maar ondertussen..
Ooh maar de party zegt zoveelquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja hoor, van de voorpagina van de Party zou Sophie later nog last krijgen, dat interview vindt ze straks enig waarschijnlijk.
Geen hyvesquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:01 schreef PC eend het volgende:
OK iedereen die hier blijft posten alsof ze persoonlijk betrokken zijn die flikker ik van mijn hyves
Rancuneuze moeders doen ook weinig goedquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alcoholistische vaders zijn ook geen pretje hoor
Wij zijn van een uitstervend soort. Er zijn er niet veel die Hyvesloos zijnquote:
En dat vond meneertje vrij vaak, want hij speelde na zijn wangedrag altijd de onnozelaar, zodat altijd degenen die hem op zijn daden aanspraken altijd de gebeten hond waren.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:31 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Ik pijnig mijn hersens af in hoeverre de familie van Claire hierin betrokken is. Zoals ik Huub meen te kennen, wordt hij vooral (verbaal) agressief als hij vindt dat hij onheus wordt behandeld en bij voorbaat al veroordeeld.
quote:En de familie van Claire was van begin afaan nu niet bepaald onbevooroordeeld. Claire was wel heel erg geneigd om de kant van de familie en zeker die van haar moeder te kiezen.
.quote:Ik denk dat dit dus bij voorbaat al gedoemd was te mislukken
.quote:En dom als Huub zich zo heeft laten provoceren en agressief te worden. Keur dat zeker niet goed. Maar zou toch wel willen weten wat de aanleiding en achtergronden zijn voordat ik ook maar een oordeel of beschuldiging uitspreek
Ja, als de vrouw het waagt er iets van te zeggen als manlief weer straalbezopen en doorgesnoven thuiskomt na vreemdgaan. Maar ja, dan vraagt ze er ook om.. Hoe durft ze...quote:Een echte mishandelaar doet dat als de soep niet de juiste kleur heeft te warm of te koud is etc. die heeft altijd wel een reden.
Nee, het komt er op neer dat Huub en Brian er van beschuldigd worden. In Nederland ben je pas schuldig als een rechter dat heeft uitgesproken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:08 schreef maril het volgende:
T komt er dus op neer dat zowel Huub als Brain losse handjes hebben.
Inderdaad...Gelukkig mocht Huub amper zuipen ttv DGK..phhhhquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alcoholistische vaders zijn ook geen pretje hoor
Ja! Blijkbaar. Van Brian wist ik het al, want gezien, maar Huub misschien ook.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:08 schreef maril het volgende:
Gedaan, moest even kijken hoe of wat ik dat moest doen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:58 schreef Marrije het volgende:
misschien kun je dat youtubeje van boulevard in de OP zetten?
Brian schijnt te zijn vrijgepleit wegens gebrek aan bewijs, zover is huub nog nietquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:08 schreef maril het volgende:
Het bevalt mij prima. Heb al die 'vrienden' niet nodig.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wij zijn van een uitstervend soort. Er zijn er niet veel die Hyvesloos zijn
Ik heb Huub in de Gouden Kooi geen vrouwen zien slaan. Brian daarentegen heb ik dat verschillende keren zien doen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja! Blijkbaar. Van Brian wist ik het al, want gezien, maar Huub misschien ook.
Volgens RTL Boulevard ligt het bij het OM. Dus we wachten af.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, het komt er op neer dat Huub en Brian er van beschuldigd worden. In Nederland ben je pas schuldig als een rechter dat heeft uitgesproken.
quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja hoor, van de voorpagina van de Party zou Sophie later nog last krijgen, dat interview vindt ze straks enig waarschijnlijk.
Ja maar thuis de schade flink ingehaald zeker?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:10 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Inderdaad...Gelukkig mocht Huub amper zuipen ttv DGK..phhhh
Jij en ja.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:14 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Kan Jij/U dit topic veranderen in deel 68 ?
Héb je eigenlijk wel Hyves?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:14 schreef PC eend het volgende:
Toch wil ik iemand eraf gooien, dus hoe voeg ik eigenlijk iemand toe?
Ik was lichtelijk warrig. Claire meende (in het boulevardinterview) dat Sophie veel last zou krijgen van dat artikel in de Party. En toen dacht ik: Nou, dat interview by Boulevard zal Sophie later zeker wel een boel plezier opleveren.quote:
Is dit een samenvatting van het vorige topic ofzoquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:15 schreef littlemamita het volgende:
Hallo zeg , de laatste tweets van Claire .... waar gingen die dan over ? , maar Huubis opeens een leugenaar ?
Wel heel toevallig dat t twitteraccount van Claire (op tijd ) is opgeheven , ook t naar mijn mening zgn hacken van haar hyves .
Nee , ik neem niet zomaar iets aan omdat het een "vrouw betreft .
Huub heeft zelf toegegeven Hedda teruggeslagen (nou ja , slaan ?) te hebben , vind ik niet vreemd hoor !
Las hier pas nog in een overigens mooie discussie , dat TB niet eens weet dat er blijf van mijn lijf huizen voor mannen bestaan .
Hoe dan ook , het ligt niet per definitie aan de man , is mijn mening .
Krijg ook de indruk dat Claire misbruik maakt van alles wat er in DGK gezegd is over Huub , ik zie wel een een verschil tussen HuubDGK en Huub v.Ballegooy , de vader van Sophie !
Dit is niet jouw tekstquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:15 schreef littlemamita het volgende:
Hallo zeg , de laatste tweets van Claire .... waar gingen die dan over ? , maar Huubis opeens een leugenaar ?
Wel heel toevallig dat t twitteraccount van Claire (op tijd ) is opgeheven , ook t naar mijn mening zgn hacken van haar hyves .
Huub heeft zelf toegegeven Hedda teruggeslagen (nou ja , slaan ?) te hebben , vind ik niet vreemd hoor !
Las hier pas nog in een overigens mooie discussie , dat TB niet eens weet dat er blijf van mijn lijf huizen voor mannen bestaan .
Krijg ook de indruk dat Claire misbruik maakt van alles wat er in DGK gezegd is over Huub , ik zie wel een een verschil tussen HuubDGK en Huub v.Ballegooy , de vader van Sophie !
Dat ga ik nu regelen en reken maar dat ik iedereen eraf pleurquote:
Heb je het naar je zin P B eetje...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En dat vond meneertje vrij vaak, want hij speelde na zijn wangedrag altijd de onnozelaar, zodat altijd degenen die hem op zijn daden aanspraken altijd de gebeten hond waren.
[..]
Dat vond ik ook altijd wel vreemd ja.. Moeder sprak Huub er op aan dat hij de avond voor zijn huwelijk een hoertje aan het bangen was, Huub schold zijn aanstaande schoonmoeder uit voor 'vuile kuthoer' en Claire waagt het om het niet voor Huub, maar voor haar moeder op te nemen.. On-be-grijpelijk...![]()
[..]
.
Daar zijn we het over eens. Alleen wel erg typisch dat de Huubsoppers dit nu pas inzien, maar ja, beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald
[..]
.
Laat me raden: een mix van overmatig alcohol en cocaïnegebruik..
[..]
Ja, als de vrouw het waagt er iets van te zeggen als manlief weer straalbezopen en doorgesnoven thuiskomt na vreemdgaan. Maar ja, dan vraagt ze er ook om.. Hoe durft ze...
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:24 schreef sandra17 het volgende:
Is er iemand verbaasd dan? Iemand van Fok had het zelf gezien in dat steegje toen waren ze net uit de Gouden Kooi. In de Kooi
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Diegene die dat gezien heeft was ook nog eens fan van Huub. Dat was gauw over.
Dat was een vriendin van Fokuser BuffyJan.quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:14 schreef BuffyJan het volgende:
Vriendinnetje van mij kwam H&C vannacht tegen in Hsum.
Ze hadden heel erg ruzie en Huub heeft Claire geslagen![]()
Beetje jammer
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:26 schreef BuffyJan het volgende:
Ik was al eerder naar huis gegaan maar toen ze naar huis liep kwamen ze ze dus tegen.
Schreeuwend en wel.
Toch idioot. Ben je een publiek figuur en dan laat je je zo kennen.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:28 schreef BuffyJan het volgende:
Waarom weet ik niet.
H&C haalde haar gillend in. Claire was heel hysterisch aan t huilen en later gaf ie dr dus een klap
Eikel
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:36 schreef Phoebie het volgende:
Echt gebeurd. Ik heb het gezien.
Ze maakten heel veel herrie, en liepen ons scheldend voorbij. Claire een beetje jankerig.
Toen liepen ze een zijstraat in en konden we ze alleen nog horen.
Echt schreeuwen en Claire janken "niet doen niet doen".
Toen ben ik gaan kijken want ik kan daar slecht tegen. Ook als ik ze niet had gekend had ik het gedaan.
Ze zagen mij niet, maar ik zag Huub Claire 2x een mep geven (soort backhand) met zn vlakke hand tegen haar lijf.
Ze maakten zo veel herrie dat er echt mensen op af kwamen, voor ik iets kon doen liepen ze verder,
ik had geen zin om er achteraan te gaan.
Gewoon heel dom van ze. En vooral van Huub.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:57 schreef Phoebie het volgende:
ach ik denk dat ze allebei niet sporen.
Maar goed, wij zeiden ook tegen elkaar... "...en dan ben je getrouwd..."
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:25 schreef Dementor het volgende:
Eerst maar een betrouwbare bron voordat we over gaan tot het veroordelen van een ex miljonair.
Zo kan ik ook gemakkelijk roepen dat ik Brian gisteren Amanda heb zien slaan op de afdeling sanitair
in een bouwmarkt.
Claire kon echt onuitstaanbaar zijn in de kooi, ze kon af en toe zo behoorlijk zeiken over niets![]()
En meteen jankend aan de telefoon hangen als er iets mis was.![]()
Het ligt bij het OM. volgens boulevard.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:18 schreef Mylene het volgende:
Als Claire haar beweringen kan staven met bewijzen is Huub de lul.
Anders wordt ie net zoals Brian vrijgepleit.
Ook bij het OM, daarna is het voor de rechter gekomen en is Brian vrijgesproken wegens gebrek aan bewijs.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:20 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Het ligt bij het OM. volgens boulevard.
Al zou Claire deze beschuldiging intrekken zal er nog onderzoek naar gedaan worden.
Weet niet waar Amanda het neergelegd heb toen.
kijk! nu passen haar hyves berichtjesquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:47 schreef littlemamita het volgende:
[..]
jaloezie? Claire: zooooooooooooooooooooooooooooowwww
wraak? Claire: zall ik!!....zall ik!!
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:20 schreef tuinfluiter het volgende:
Vorige topic: BB, CBML , TBO en DGK'ers in de media #67
.
[..]
[..]
Dat was een vriendin van Fokuser BuffyJan.
Het is alweer 15 maanden geleden, dus even zoeken, kijken of ik nog wat oude kadavers kan vinden.
.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dit is ook al een paar keer langsgekomenquote:
Jij bedankt voor het openen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:23 schreef Noelle06 het volgende:
dank je wel.
Jij bent eigenlijk de topic opener.
Altijd okee
Dat heb ik dus gemist. maar denk dat er wel foto's van gemaakt zijn toen het gerucht ging dat claire mishandeld was door Huub. Haar familie een beetje te kennen hebben ze dit goed voorbereid.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:22 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ook bij het OM, daarna is het voor de rechter gekomen en is Brian vrijgesproken wegens gebrek aan bewijs.
inderdaad!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:23 schreef snetje het volgende:
[..]
kijk! nu passen haar hyves berichtjes![]()
knippen en plakken doen we graagquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:24 schreef littlemamita het volgende:
[..]
nee en?
omdat het van het vorige topic was en gesloten kon ik niet quoten!
En de rede daarvan is ???quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:26 schreef littlemamita het volgende:
[..]
inderdaad!
en ik heb alles geprintscreend!
oeps ok sorry.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:26 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
knippen en plakken doen we graag
Dan is het voor mij begrijpelijk alleen daarom!quote:
Waar het volgens RTL aan ligt zal me een worst wezen/zijn..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:20 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Het ligt bij het OM. volgens boulevard.
Al zou Claire deze beschuldiging intrekken zal er nog onderzoek naar gedaan worden.
Weet niet waar Amanda het neergelegd heb toen.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het zou mij trouwens ook helemaal niet verbazen dat er enige vorm van fysiek geweld (naast alle verbale pulp) heeft plaatsgevonden en dat dat de reden is dat Claire op stel en sprong naar Tilburg is vertrokken. Let op, ik zeg niet dat het zo is, enkel dat het mij niet zou verbazen, gezien dat wat hij heeft laten zien in de DGK.
Edit: ik denk dat aan het verhaal van stappen en het steegje waarin hij Clair nogal ruw zou hebben behandeld.
Heb jij Hyves ? Mooiiiii wil je graag toevoegen als "vriendje"quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:30 schreef Flow3r het volgende:
Team Huub![]()
Claire moet niet zeiken, ze heeft een kind gekregen van een man die de dag voor haar huwelijk met een ander wipte en haar moeder voor rotte vis uitschold?
Ze vond het toen allemaal prachig, mediageil als ze was
nah, en dan toch een kindje maken?![]()
Ik kan me die ruzie nog goed herinneren, huub kon niet eens bij de moeder van Claire in de buurt komen want Claire stond er als een blok tussen en ze was ook nog eens 2 koppen groter dan hij, en dan zou ze nu ineens bang voor hem zijn? en dat moet allemaal op tv verteld worden?
Go Huub
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:29 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Waar het volgens RTL aan ligt zal me een worst wezen/zijn..
Als Sophietje maar gelukkig wordt door veel invloeden van o.a haar papa Huub."Liefs zoveel mogelijk..![]()
![]()
Zijn eigenlijk de 1e getuige die claire kan oproepen in haar zaak tegen huub.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Soms voelt 't gewoon wel lekker om gelijk te krijgen![]()
[..]
Huub was toen al goed in manipuleren van mensen. Kwam daar helaas wat laat achterquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:30 schreef Flow3r het volgende:
Team Huub![]()
Claire moet niet zeiken, ze heeft een kind gekregen van een man die de dag voor haar huwelijk met een ander wipte en haar moeder voor rotte vis uitschold?
Ik kan me die ruzie nog goed herinneren, huub kon niet eens bij de moeder van Claire in de buurt komen want Claire stond er als een blok tussen en ze was ook nog eens 2 koppen groter dan hij, en dan zou ze nu ineens bang voor hem zijn? en dat moet allemaal op tv verteld worden?
Go Huub
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:30 schreef Flow3r het volgende:
Team Huub![]()
Ze vond het toen allemaal prachig, mediageil als ze was edit: EN IS!!! op boulevard!!!!
Go Huub
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:01 schreef superrmama het volgende:
Nou, het lijkt me stug dat Claire users op kan roepen om te getuigen .quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:34 schreef Elisa1958 het volgende:
[..]
Zijn eigenlijk de 1e getuige die claire kan oproepen in haar zaak tegen huub.
Nee, een comazuipende, doorsnuivende agressieve vader, dat is pas enig...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:04 schreef mootie het volgende:
[..]
jij bent dom dat je geweld goedkeurtquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:35 schreef Flow3r het volgende:
Huub is Huub, misschien zijn sommige dingen wat aangedikt/geacteerd voor mooie tv ten tijde van DGK,. maar je maakt mij niet wijs dat Claire nu ineens verbaast kan zijn dat hij al zo snel gesignaleerd wordt met een ander?
en dat ie soms agressief kan zijn?
keek ze geen DGK dan?![]()
oh, wacht ff, ze zat er zelfs IN!
domme koe![]()
ik heb ergens nog wel een hyves, maar ik kom er nooit meer, misschien mot ik dat weer eens gaan doen als er zulke leuke mensen op zittenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb jij Hyves ? Mooiiiii wil je graag toevoegen als "vriendje"
Amanda dacht precies hetzelfde, heeft ook zo'n beetje overal haar verhaal gedaan. Ondanks alles wat Brian haar flikte in DGK werd hij toch vrijgesproken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:26 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus gemist. maar denk dat er wel foto's van gemaakt zijn toen het gerucht ging dat claire mishandeld was door Huub. Haar familie een beetje te kennen hebben ze dit goed voorbereid.
Claire doet dit niet uit het niets om op RTL boulevard haar verhaal te doen. Denk dat ze bewijzen genoeg hebben ..."denk "
Ik denk dat je als kind zulke ouders die in de media hun problemen uitvechtten, niet wil, zowel moeders als vaders niet!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, een comazuipende, doorsnuivende agressieve vader, dat is pas enig...
yeah, en uitgekozen door haar moeder nog welquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, een comazuipende, doorsnuivende agressieve vader, dat is pas enig...
Die zaak was dicht en stond te koop en die woning hoorde daarbij toch?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:34 schreef littlemamita het volgende:
Tegenwoordig is het met huiselijk geweld zo dat de dader weg moet en niet het slachtoffer!!
Dus Claire had gewoon in Hilversum bij haar zaak kunnen blijven,
Wat denk je nou , dat Huub zelf weg was gegaan.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:34 schreef littlemamita het volgende:
Tegenwoordig is het met huiselijk geweld zo dat de dader weg moet en niet het slachtoffer!!
Dus Claire had gewoon in Hilversum bij haar zaak kunnen blijven, broer Bram zoekt ook al een woning in Hilversum, dus was er versterking voor als ex vervelend zou komen doen!
]
Ik geloof namelijk niet, zeker niet als je je zo laat sturen door ouders en huubjes, dat je niet gelijk alles naar buiten gooit, maar schijnheilig zieltjes gaat proberen te winnen over de rug van je eigen kindje!
En zo weer zielig in de spotlight probeerd te komen, alleen maar omdat je pissed bent dat Huubje een nieuw poesje heeft! (mijn mening)
Maar ook in dit verhaal geld:
VROEG of LAAT komt alles uit.....!
Ten eerste is het heel moeilijk om huiselijk geweld te bewijzen. Dus als er niet voldoende bewijs is zegt het nog niet dat het niet gebeurd is.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:34 schreef littlemamita het volgende:
Dus Claire had gewoon in Hilversum bij haar zaak kunnen blijven, broer Bram zoekt ook al een woning in Hilversum, dus was er versterking voor als ex vervelend zou komen doen!
]
Ik geloof namelijk niet, zeker niet als je je zo laat sturen door ouders en huubjes, dat je niet gelijk alles naar buiten gooit, maar schijnheilig zieltjes gaat proberen te winnen over de rug van je eigen kindje!
En zo weer zielig in de spotlight probeerd te komen, alleen maar omdat je pissed bent dat Huubje een nieuw poesje heeft! (mijn mening)
En ik..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:25 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Jij bedankt voor het openen.![]()
Iedereen mag toch een kans krijgen om te openen.
Mag drie maanden niet openen van Static omdat ik te laat was en Pc-eend eerder.
Serieus hè, zelden zo'n domme tekst gelezen. Natuurlijk is het logisch dat je uit overlevingsdrang geweld ontvlucht en al helemaal als je verantwoordelijk bent voor een baby. Nog knap dat ze het de eerste twee keren niet heeft gedaan en hem trouw is gebleven. En het waren niet de eerste twee keren, het is veel vaker voorgekomen, ook in DGK kreeg ze al een zwieper, de avond voor het huwelijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:39 schreef littlemamita het volgende:
Hoe vaag is dat dan . We wachten af .quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:40 schreef Mylene het volgende:
[..]
Amanda dacht precies hetzelfde, heeft ook zo'n beetje overal haar verhaal gedaan. Ondanks alles wat Brian haar flikte in DGK werd hij toch vrijgesproken.
Maar goed, ik hoop maar dat Claire hard bewijs heeft, anders kan Huub haar weer aanklagen voor smaad. Dat wilde Brian ook tegen Amanda doen.
Ik ben dr weleens mijn haar wezen doen, en het was apart van elkaar zo verteldde Claire zelf!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die zaak was dicht en stond te koop en die woning hoorde daarbij toch?
Hoezo kon ze daar blijven wonen?
dus, dat is bewijs ofzoquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:26 schreef littlemamita het volgende:
[..]
inderdaad!
en ik heb alles geprintscreend!
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jij bent echt nog een newbee hier hè..
Op hyves stond ook een advertentie van haar nagelstudio te huur aangeboden.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:42 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Ik ben dr weleens mijn haar wezen doen, en de zaak en woning was apart van elkaar zo verteldde Claire zelf!
Zo vaag is dat niet hoor. Brian is als je het objectief (eigenlijk wil ik dat nietquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:42 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Hoe vaag is dat dan . We wachten af .
Maar geloof in verhaal van Claire. Dit komt niet zomaar uit de lucht vallen dit speelt al veel langer
Hoi Renate.quote:
Begrijpend lezen is niet je sterkste punt he. Ze zegt toch niet dat ze het goedkeurt, maar dat het in de lijn der verwachting valt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:38 schreef sandra17 het volgende:
[..]
jij bent dom dat je geweld goedkeurt(zeg niet dat het zo is moet eerst bewezen worden) maar jij zegt ze wist dat hij agressief kon zijn dus moest ze het maar goedkeuren, wat een wezenloze zeg
![]()
![]()
Lijkt mij logisch dat brian niet veroordeelt werd op wat er in DGK gebeurd is.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:40 schreef Mylene het volgende:
[..]
Amanda dacht precies hetzelfde, heeft ook zo'n beetje overal haar verhaal gedaan. Ondanks alles wat Brian haar flikte in DGK werd hij toch vrijgesproken.
Was eigenlijk een beetje fan van je maar als je zoquote:
telt dat als bewijs? 'dat kan toch iedereen gedaan hebben'?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:46 schreef Mylene het volgende:
[..]
Zo vaag is dat niet hoor. Brian is als je het objectief (eigenlijk wil ik dat niet) bekijkt terecht vrijgesproken.
Claire kan haar vader natuurlijk als getuige onder ede oproepen. Ik ben ervan overtuigd dat ze hem wel in vertrouwen heeft genomen. En misschien heeft ze wel foto's genomen van haar gezicht bont en blauw.
Het is te simpel, omdat dus iemand (huubje) in ee spel nogal agressief deed in de hoop die kut kooi te winnen, zal het wel zo zijn!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:42 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Hoe vaag is dat dan . We wachten af .
Maar geloof in verhaal van Claire. Dit komt niet zomaar uit de lucht vallen dit speelt al veel langer
Brian terecht vrijgesproken als ze niet de dgk mee zouden rekenen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:46 schreef Mylene het volgende:
[..]
Zo vaag is dat niet hoor. Brian is als je het objectief (eigenlijk wil ik dat niet) bekijkt terecht vrijgesproken.
Claire kan haar vader natuurlijk als getuige onder ede oproepen. Ik ben ervan overtuigd dat ze hem wel in vertrouwen heeft genomen. En misschien heeft ze wel foto's genomen van haar gezicht bont en blauw.
In dat eerste heb je gelijk. Dat tweede moet ook bewezen worden als je dat steegje verhaal bedoeld.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Lijkt mij logisch dat brian niet veroordeelt werd op wat er in DGK gebeurd is.
Bij huub echter zijn er voorbeelden van agressie van na de kooi....
Da's niet eerlijk, want toen had hij gedronken...quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Da's niet eerlijk, want toen had hij gedronken...
Daar heb je ook gelijk in. Bovendien moet je in een dergelijk situatie binnen 24 uur ofzo aangifte doen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
telt dat als bewijs? 'dat kan toch iedereen gedaan hebben'?
Ja daar gaan we weer, binnenkort wordt Huub heilig verklaard.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb Huub in de Gouden Kooi geen vrouwen zien slaan. Brian daarentegen heb ik dat verschillende keren zien doen.
nee geen familie, ben gewoon iemand die niet tegen agressieve ventjes kan heb ik al eerder uitgelegd, als je interesse hebt waarom moet je het maar ff terugzoken. Ik maak me niet druk ik lach je uit met je printscreens wat wilde je daarmee bereiken dan een regeltje met zooww en nog iets. Wat bewijs je daarmee dan. Je zet het zo belangrijk neer van ik heb er printscreens van gemaakt of het heel wat is.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:46 schreef littlemamita het volgende:
[..]
wat maak jij je druk wat ik verzamel aan bewijs???
familie van claire tje zeker???
Dus NMNS wel eerlijk blijven.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Is ook GEEN bewijs wat je nu zegt, dat huub idd haar geslagen of mishandeld zou hebben!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:40 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Wat denk je nou , dat Huub zelf weg was gegaan.
Claire heb gewoon na de zoveelste agressieve bui van Huub haar boeltje gepakt en gelijk heb ze![]()
Dat ze pissed is over Huub zijn nieuwe lover en Huub Claire al gauw weer vergeten is, is toch moeilijk te trekken als ex. die weg loopt omdat meneer Huub zijn agressie niet kan inhouden.
Huub heb weken mooi weer gespeeld tegenover zijn "fans "enz... dat alles goed ging maar ondertussen was Claire allang vertrokken.
Hoe kan je in deze anders vrijgesproken worden?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:22 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ook bij het OM, daarna is het voor de rechter gekomen en is Brian vrijgesproken wegens gebrek aan bewijs.
Heey Noelle06quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:46 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Hoi Renate.
Wat is jouw mening omtrent dit alles Huub versus Claire ?
Dat is dan ook gelijk zijn grootste probleem hè. Als hij niet drinkt, dan loopt het wel los. Maar als er een paar glazen in zitten dat spoort ie voor geen meter. Had hij nu maar een Febo, dan zou het misschien wat beter gegaan zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
precies!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
telt dat als bewijs? 'dat kan toch iedereen gedaan hebben'?
Dat schreef ik net al. Huiselijk geweld is heel moeilijk te bewijzen. Dus als er niet genoeg bewijs is wil het nog niet zeggen dat het niet gebeurd is. Zelf meegemaakt namelijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:48 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Het is te simpel, omdat dus iemand (huubje) in ee spel nogal agressief deed in de hoop die kut kooi te winnen, zal het wel zo zijn!
Je bent pas schuldig als de rechter dat heeft bewezen!
Enne kom niet met waar rook is is vuur....!
Er was rook ja, een kapotte deur en een vliegend mobieltje!!!
precies, bovendien zien we niet wat Huub doet, dat ie ff haar arm vasthoudt om te verhinderen dat ze wegloopt en als ik me niet vergis rukt claire zich niet alleen los maar geeft ze hem ook nog een duwtjequote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dus NMNS wel eerlijk blijven.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dus NMNS wel eerlijk blijven.
Nee, er waren destijds ook nog andere beelden, hij gaf haar daar echt een zwieper.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
precies, bovendien zien we niet wat Huub doet, dat ie ff haar arm vasthoudt om te verhinderen dat ze wegloopt en als ik me niet vergis rukt claire zich niet alleen los maar geeft ze hem ook nog een duwtje
Joh, dat je dat allemaal nog weetquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
precies, bovendien zien we niet wat Huub doet, dat ie ff haar arm vasthoudt om te verhinderen dat ze wegloopt en als ik me niet vergis rukt claire zich niet alleen los maar geeft ze hem ook nog een duwtje
De stukjes vallen op z'n plek idd. en al die geruchten die eraan vooraf gegaan zijnquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:53 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Heey Noelle06
Voor over het aan mij is om daar iets over te zeggen, Ik heb ze allebei meegemaakt tijdens de toeloop naar The Bunker en natuurlijk (ze was toen natuurlijk hoogzwanger) het Finalefeest in The Bunker Ik vond haar toen niet overkomen als iemand die lekker in haar vel zat eerst dacht ik ach laatste loodjes zwangerschap maar met alles wat er nu naar buiten komt vallen de stukjes wel op z'n plek dat huwelijk zat al langer niet goed. Of Huub haar mishandeld heeft? geen idee daar kan ik niet over oordelen.
Toen waren er beveiligers, weet je nog?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:30 schreef Flow3r het volgende:
Team Huub![]()
Go Huub
nee joh, dat zie ik net op dat filmpje dat NMNS plaatstquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:55 schreef Mylene het volgende:
[..]
Joh, dat je dat allemaal nog weet.
Inderdaad, t'is net een dorpquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:55 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
De stukjes vallen op z'n plek idd. en al die geruchten die eraan vooraf gegaan zijn![]()
Het Gooi is klein dan
Okayquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
nee joh, dat zie ik net op dat filmpje dat NMNS plaatst
Keihard zoals jij het noemt is ze waarschijnlijk geworden nadat ze met huub heeft samengeleefd met al die rondvliegende telefoonsquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:52 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Is ook GEEN bewijs wat je nu zegt, dat huub idd haar geslagen of mishandeld zou hebben!
In de kooi was het een watje, gelijk janken in de kooi om een scheet, maar dit verhaal kon mevrouw vertellen met een stale blik in dr ogen! Dus was dat ook spel? De tranen in de kooi, of dit verhaal?
Dit is een keiharde tante, die is gekwetst en wil uit boosheid niet dat baby papa nog ziet!
Of iets in die buurt!
Het is ook en dorp maar een super leuk dorpquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:57 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Inderdaad, t'is net een dorp
En het hele Bramverhaal op NowLive, niet te vergeten. Het begon daar al een beetje te stinken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Soms voelt 't gewoon wel lekker om gelijk te krijgen![]()
[..]
Claire trekt altijd zo'n ontevreden bek.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:53 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..] Ik vond haar toen niet overkomen als iemand die lekker in haar vel zat
ja vervelend voor jou dat je zoiets hebt meegemaakt!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:54 schreef sandra17 het volgende:
[..]
Dat schreef ik net al. Huiselijk geweld is heel moeilijk te bewijzen. Dus als er niet genoeg bewijs is wil het nog niet zeggen dat het niet gebeurd is. Zelf meegemaakt namelijk.
waarom dan soury? ik bedoel daar niks kwaads meequote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Was eigenlijk een beetje fan van je maar als je zogaat posten mag je wegblijven
Dat verhaal is waarheid uit betrouwbare bron.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En het hele Bramverhaal op NowLive, niet te vergeten. Het begon daar al een beetje te stinken.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
H U U B S O P P E R A L E R T
Daar kwam idd een minder welriekende geur van verrotting vandaanquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En het hele Bramverhaal op NowLive, niet te vergeten. Het begon daar al een beetje te stinken.
We zijn al aardig op weg.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:39 schreef littlemamita het volgende:
]
Nou dan is het gegooi van telefoons toch ergens goed voor geweest!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:57 schreef sandra17 het volgende:
[..]
Keihard zoals jij het noemt is ze waarschijnlijk geworden nadat ze met huub heeft samengeleefd met al die rondvliegende telefoons
Daar heeft mamita waarschijnlijk ook wel een printscreen vanquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bewijs lijkt mij wel te vinden, een paar defecte mobieltjes en wat ingetrapte dichte deuren met voetafdruk van maatje 40 "will do"
Kudt, waar zijn nu toch die smsjes van Bram
Laat ik mij verder niet over uit. Maar jij praat hier of het allemaal claire is en haar familie natuurlijk, maar huubje is heilig.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:59 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ja vervelend voor jou dat je zoiets hebt meegemaakt!
heb je wel aangfite gedaan dan?
en heeft die Loser wel zijn verdiende loon gehad?
Maar ga niet jou ervaring vergelijken met deze, want elk verhaal is anders, en sommige zijn waar, en sommige zijn verzonnen zoete wraak!
Een vriendin van me werkt in een blijfhuis en er zitten ook weleens valse aangiften bij....!
Ik gun je met veel plezier een half jaartje met Huubquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:02 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Nou dan is het gegooi van telefoons toch ergens goed voor geweest!
van een naief huilend type meisje in een harde vrouw!
dat heeft ie dan goed gedaan!
Ze huilde in de kooi omdat het net gebeurd was. Is wel een verschil.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:52 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Is ook GEEN bewijs wat je nu zegt, dat huub idd haar geslagen of mishandeld zou hebben!
In de kooi was het een watje, gelijk janken in de kooi om een scheet, maar dit verhaal kon mevrouw vertellen met een stale blik in dr ogen! Dus was dat ook spel? De tranen in de kooi, of dit verhaal?
Dit is een keiharde tante, die is gekwetst en wil uit boosheid niet dat baby papa nog ziet!
Of iets in die buurt!
Huub heeft na de kooi met meerdere mensen bonje gehad, hij heeft zelfs een agent vermanend toegesproken (dan zeg ik het netjes, voor de veranderingquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:53 schreef sunny16947 het volgende:
Ik heb maar 1 keer een blauw oog gezien en dat was Huub's oog. Ik zou me ook niet laten kicken en zeker niet door een vrouw
En velen vonden haar zo'n gezellig en vrolijk. Ik snap er niets meer van.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Claire trekt altijd zo'n ontevreden bek.
Dat waren geen mooie beeldenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huub heeft na de kooi met meerdere mensen bonje gehad, hij heeft zelfs een agent vermanend toegesproken (dan zeg ik het netjes, voor de verandering)
Gewoon de tyfus voor Huub, makkelijk zatquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar heeft mamita waarschijnlijk ook wel een printscreen van
Die agent kan getuigen als zijn agressieve karakter ter sprake komtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huub heeft na de kooi met meerdere mensen bonje gehad, hij heeft zelfs een agent vermanend toegesproken (dan zeg ik het netjes, voor de verandering)
Ja, ze wist waar ze voor ging. WATTTT ze was zelfs anti Huub toen ze in de kooi kwam, Ill rest my case.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
yeah, en uitgekozen door haar moeder nog wel![]()
Wenst u een conflict, dan bent u bij HvB aan het goede adres. In te huren voor één fles Whiskeyquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En de fles krijg je nog terug ook! In je gezicht!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wenst u een conflict, dan bent u bij HvB aan het goede adres. In te huren voor één fles Whiskey
HvB te HvBquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wenst u een conflict, dan bent u bij HvB aan het goede adres. In te huren voor één fles Whiskey
idd ja toen heb ik bij vrienden op nl gekeken want ik was al verbannen,maar ik heb ze ja!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar heeft mamita waarschijnlijk ook wel een printscreen van
En je laatst nog verwonderen over hoe druk mensen zich hierover makenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:16 schreef littlemamita het volgende:
[..]
idd ja toen heb ik bij vrienden op nl gekeken want ik was al verbannen,maar ik heb ze ja!
Kun je even een printje plaatsen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:16 schreef littlemamita het volgende:
[..]
idd ja toen heb ik bij vrienden op nl gekeken want ik was al verbannen,maar ik heb ze ja!
ja binnen 24 uur, moet zoeken en ben op msn in een goed gesprek!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Kun je even een printje plaatsen?
sickquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:20 schreef sunny16947 het volgende:
Ik verdenk Huub er nu zelfs van dat hij een placebootje in haar pillenstrip heeft gedaan, want met een kind moest ze wel blijven.
Wordt goed zoeken voor je.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:24 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ja binnen 24 uur, moet zoeken en ben op msn in een goed gesprek!
'contactpersoon' ookquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Edit: Hij neemt de knop "zenden" wel erg letterlijk![]()
lolquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Smsjes van Huub![]()
Je hebt z'n telefoon eerder tegen je hoofd dan z'n smsje op je mobiel
Edit: Hij neemt de knop "zenden" wel erg letterlijk![]()
Neem er gerust de tijd voor, een goed gesprek moet je niet zomaar afkappenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:24 schreef littlemamita het volgende:
[..]
en ben op msn in een goed gesprek!
Dan pakte je je Humvee...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:59 schreef Bunker-Renate het volgende:
Als het mijn docher was geweest dan had diegene die haar zou hebben mishandeld een groot probleem
Ja,,beter 50 echte vrienden"vind ik al heel veel"quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
En je laatst nog verwonderen over hoe druk mensen zich hierover maken![]()
Misschien dat het daarom zo "gezellig" was, toen ze met hun gezinnetjes bij elkaar op bezoek waren. Gedeelde hobby.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:59 schreef Suikeroom het volgende:
net het RTL Boulevard filmpje gezien, Huub is dus net als Brian dus gewoon een fokkin wifebeater
Heb je popcorn of wordt het geregeld voor je.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:07 schreef Suikeroom het volgende:
en maar de moraallridder spelen omdat zn zus in een blijf van mn lij huis zat.. en ondertussen zelf vrouwen mishandelen.. eerst Hedda toen Lieke en nu Claire
The fuckquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:17 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ja,,beter 50 echte vrienden"vind ik al heel veel"dan over de duizenden in de what ever hyves en twitter..
weltrusten Mooiiii ik ga zelf ook maar eens, anders kom ik morgen halfgaar aan op de kraamvisitequote:
Synchroon wifebeatenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien dat het daarom zo "gezellig" was, toen ze met hun gezinnetjes bij elkaar op bezoek waren. Gedeelde hobby.
Ben benieuwd wat Mooiii hier vor draai aan geeft? Waarschijnlijk deed Huub het voor ons allemaal ?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:59 schreef Suikeroom het volgende:
net het RTL Boulevard filmpje gezien, Huub is dus net als Brian dus gewoon een fokkin wifebeater, ik had bij Huub nog wel het idee dat het in het echt wel mee zou vallen maar het is dus net zo erg
Hij ontkent alles omdat ie waarschijnlijk het geen eens meer weet omdat ie te dronken was..
Huub
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Mooiii hier vor draai aan geeft? Waarschijnlijk deed Huub het voor ons allemaal ?
Claire doet aangifte tegen huubquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Mooiii hier vor draai aan geeft? Waarschijnlijk deed Huub het voor ons allemaal ?
serieus hoe moet dat nu verder voor dat kind? en die familie van Claire hoe erg haten die Huub wel niet? ik denk dat Bram al op 5 boetes staat waarvan er 3 zeker een exit konden zijnquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:19 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Heb je popcorn of wordt het geregeld voor je.
Je liet me onderhand huilen van het lachenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huubfans zien ook heus wel zijn slechte kanten hoor!![]()
Als ze er zouden zijn, that is
Nah, gewoon zes keer per dag aan een tiet hangen (afwisselend linker en rechter) en periodiek een poepluier verschonen lijkt mij wel de juiste weg.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:26 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
serieus hoe moet dat nu verder voor dat kind?
Speculaas ,maar ik denk dat Claire toen al weg was,nogmaals speculaas.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien dat het daarom zo "gezellig" was, toen ze met hun gezinnetjes bij elkaar op bezoek waren. Gedeelde hobby.
Heeft ze een beetje lekkere tieten?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, gewoon zes keer per dag aan een tiet hangen (afwisselend linker en rechter) en periodiek een poepluier verschonen lijkt mij wel de juiste weg.
Denk 't wel, dat hebben al die dames met zog, maar 't schijnt dat jij er bij haar niet aan mag lebberenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heeft ze een beetje lekkere tieten?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:29 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Speculaas ,maar ik denk dat Claire toen al weg was,nogmaals speculaas.
Het is net of we 1 grote streamlock hebben met al die speculaasquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:29 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Speculaas ,maar ik denk dat Claire toen al weg was,nogmaals speculaas.
Hoezo? omdat ik zwart ben zeker!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Denk 't wel, dat hebben al die dames met zog, maar 't schijnt dat jij er bij haar niet aan mag lebberen
t Is gewoon een rare gast. Hij kan ook leuk en innemend zijn, maar die donkere kant is wel heel erg snel getriggerd bij 'm.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Whehehe en nog ontkennen.. jouw idooltje is gewoon een vieze wifebeater!
Nee, omdat je een "vals gebit" hebt, 't schijnt pijnlijk te zijnquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoezo? omdat ik zwart ben zeker!
Een vals gebit kun je uit doen en dan blijft er weer een babymondje over...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, omdat je een "vals gebit" hebt, 't schijnt pijnlijk te zijn
IK heb al mijn tanden nog en als het moet lik ik als lassie!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:36 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Een vals gebit kun je uit doen en dan blijft er weer een babymondje over...
Tot zover is het allemaal redelijk normaal (Voor Huub dan hèquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:37 schreef versabommie het volgende:
Laat ik een lans breken voor Mooiii en Huub. Het is godverdomme niet nix, heb je maanden in een hok zitten verkondigen dat jij de boel gaat pownen, gaat er zo'n vette klootviool met de poet vandoor, en krijg je ook nog eens de baan van koffielaaf bij Talpa. Ja dan raak je verdrietig en schop je zoals elk normaal mens zou doen de deur tot andijvie, gooie je je mobiel door de tent en je geeft je net bevallen vrouwtje een paar tikken.. je moet toch wat he?
Ach, dat zeggen zoveel mannenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
IK heb al mijn tanden nog en als het moet lik ik als lassie!
Was ja. Maar dit is NIEUWS!quote:
Nou het is dat ik sowieso wakker ben nu, maar ik lig er niet wakker van hoor!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:33 schreef Diamonds het volgende:
Hoe het ook zij. Het houdt meer mensen langer wakker
whehe kan niet wachten tot die laaf online komt op twitterquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tot zover is het allemaal redelijk normaal (Voor Huub dan hè)
natuurlijk nix nieuws dat die laaf een agressief stuk vreten is die vroeg of laat vrouwen slaat ...quote:
Als er nieuws is mag het weer ffquote:
Nee echt! Al mijn tanden heb ik nog!quote:
Wie heeft ie geslagen?quote:
Nee die aangifte is het nieuwequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
natuurlijk nix nieuws dat die laaf een agressief stuk vreten is die vroeg of laat vrouwen slaat ...
Hadden meer vrouwen moeten doenquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee echt! Al mijn tanden heb ik nog!
Ja ja ja begrijpelijk allemaal, maar dat mobiel door de tent flikkeren vind ik echt een beetje té.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:37 schreef versabommie het volgende:
Laat ik een lans breken voor Mooiii en Huub. Het is godverdomme niet nix, heb je maanden in een hok zitten verkondigen dat jij de boel gaat pownen, gaat er zo'n vette klootviool met de poet vandoor, en krijg je ook nog eens de baan van koffielaaf bij Talpa. Ja dan raak je verdrietig en schop je zoals elk normaal mens zou doen de deur tot andijvie, gooie je je mobiel door de tent en je geeft je net bevallen vrouwtje een paar tikken.. je moet toch wat he?
Komop, het was een iphone... die moet je gooien voor ze ontploffen!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ja ja begrijpelijk allemaal, maar dat mobiel door de tent flikkeren vind ik echt een beetje té.
Goftedomme, snel patent aanvragen, gouwe idee.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:46 schreef Ian.1.5 het volgende:
Huub en Claire allebei nog een keer opsluiten en dan heul veul drank voeren.
Degene die het overleefd mag het kindje hebben.
Als ze allebei deaudt gaan krijgt Natasia het kindje.
24/7 gratis livestreams.
Als er na een week nog niemand deaudt is stem rondes houden wie er wapens krijgt.
John, formatje inpakken, uitzenden en cashen.
Wel dom van Claire, straks mag Huub z'n dochter niet meer, dat heeft ie toch maar lekker z'n handjes vrij (om iemand anders op het juiste pad te tikken)quote:
oud idee lees maar goed terug!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:46 schreef Ian.1.5 het volgende:
24/7 gratis livestreams.
Als er na een week nog niemand deaudt is stem rondes houden wie er wapens krijgt.
Jamaar doe het kindje dan naar Jaap... kan het iig nog aan de tietquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:46 schreef Ian.1.5 het volgende:
24/7 gratis livestreams.
Geen zin in.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:48 schreef littlemamita het volgende:
[..]
oud idee lees maar goed terug!
Sofietje overgooien, de eerste die het laat vallen is afquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:46 schreef Ian.1.5 het volgende:
24/7 gratis livestreams.
Sofietje is dat kind ofzeaux?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sofietje overgooien, de eerste die het laat vallen is af![]()
Zijn er tweets of andere quotes te vinden van huub en/of claire van rond die tijd?quote:Claire vertelt: "Er zijn gewoon dingen gebeurd die niet te accepteren zijn. Dat heeft te maken met agressie. Dan werd hij woedend, en had daarna spijt. Maar als het zich daarna nog een paar keer voordoet, en je twee weken na je bevalling opnieuw heel erg bang moet zijn voor je man dan vind ik dat een hele goede reden om weg te gaan."
De druppel liep over?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zijn er tweets of andere quotes te vinden van huub en/of claire van rond die tijd?
Toen schijnt de druppel overgelopen te zijn.
Gaat ie kotsenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:50 schreef Ian.1.5 het volgende:
Kan die Huub niet gewoon leuk op Judo ofzo?
Beetje raar om daar mee over te gaan gooien, Ouwe brombeert.quote:
Nou in het gunstigste geval mag hij even een tijdje het zeepje voor bubba op gaan rapenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wel dom van Claire, straks mag Huub z'n dochter niet meer, dat heeft ie toch maar lekker z'n handjes vrij (om iemand anders op het juiste pad te tikken)
Ik moet dat kind niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Eigenlijk moet de SC hier dat kind maar adopteren, wij zullen er wel goed voor zorgen
Nee, daarom ookquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:52 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Beetje raar om daar mee over te gaan gooien, Ouwe brombeert.
Zoiets zeg je toch niet, mijn god!
't was maar een ideetjequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:52 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Beetje raar om daar mee over te gaan gooien, Ouwe brombeert.
Zoiets zeg je toch niet, mijn god!
Dat geluid wegdraaien kan ik nog kwaad om worden.quote:
denk wel dat je hier serieus mee om moet gaan. Koffie halen is gewoon een zware job. Agnes Jongerius zal voor Huub pleiten om te mogen stoppen op 45 vermoed ik!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar de hamvraag, waarom werd Huub nu boos na de geboorte van z'n dochter? Ik heb eigenlijk wel een klein vermoeden. Die kleine huilde waarschijnlijk af en toe en Huub vond het natuurlijk de taak van Claire om voor de zoveelste keer het bed uit te stappen om het kind te voeden en te sussen. Hij werkte immers overdag
Kamervragenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Daarnaast vind ik dat John de Mol niet dat type werknemers in dienst zou moeten hebben. Morgen maar eens bellen met Talpa
uhuh me!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:48 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Geen zin in.
Was er echt iemand net zo stijlloos?
't Kan natuurlijk ook zijn dat hij het twee weken na de bevalling weer hoog tijd vond dat Claire d'r benen in de 90 graden positie ging leggen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
denk wel dat je hier serieus mee om moet gaan. Koffie halen is gewoon een zware job. Agnes Jongerius zal voor Huub pleiten om te mogen stoppen op 45 vermoed ik!
ja jottem!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:56 schreef Diamonds het volgende:
Weet je wat ook een goed format zou zijn? Alle streamlocks van DGK in beeld en geluid uitzenden!
Die druppels zijn niet te vertrouwenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:50 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
De druppel liep over?
Zo een landverrader die druppel.
Ohja! Dat was ik ook nog van plan, leek mij een prima avond om weer eens een kijkje op rocket te nemen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:58 schreef versabommie het volgende:
En die zwakzinnigen op Huub zijn blog proberen de boel nog recht te lullen
Trek in wat lekkers, maak eens wat te bikken kutkokquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:54 schreef Ian.1.5 het volgende:
Wat heeft u vannacht?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Trek in wat lekkers, maak eens wat te bikken kutkok
Ik wilde aangifte gaan doen tegen die molquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Daarnaast vind ik dat John de Mol niet dat type werknemers in dienst zou moeten hebben. Morgen maar eens bellen met Talpa
Nee, hem hier massaal voor de 2.0 versie van Josef Mengele uitmaken terwijl er nog helemaal niets bewezen is, da's een stuk nozeler dan wat er daar gebeurt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:58 schreef versabommie het volgende:
En die zwakzinnigen op Huub zijn blog proberen de boel nog recht te lullen
Splijtzwammen in de samenleving, die programma's van JdMquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 02:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wilde aangifte gaan doen tegen die mol
Met zijn levenskapotmakende programma's waar mensen levensgevaarlijk in blijven hangen
Het was al voor het programma duidelijk dat er slachtoffers gingen vallenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 02:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wilde aangifte gaan doen tegen die mol
Met zijn levenskapotmakende programma's waar mensen levensgevaarlijk in blijven hangen
Jozef was een watje vergeleken bij Huubquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 02:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, hem hier massaal voor de 2.0 versie van Josef Mengele uitmaken terwijl er nog helemaal niets bewezen is, da's een stuk nozeler dan wat er daar gebeurt.
doe eens een linkje?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 02:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, hem hier massaal voor de 2.0 versie van Josef Mengele uitmaken terwijl er nog helemaal niets bewezen is, da's een stuk nozeler dan wat er daar gebeurt.
Atsma had gelijkquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 02:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Splijtzwammen in de samenleving, die programma's van JdM
Wil je Josef d'r buiten laten, paupert!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 02:03 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja! Dat was ik ook nog van plan, leek mij een prima avond om weer eens een kijkje op rocket te nemen.
Ik zit hier aan een broodje Gouda kaas.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Trek in wat lekkers, maak eens wat te bikken kutkok
Ja, vlucht maar pussy!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 02:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Highlights melden hier aub.![]()
Slapen nu. Kut werk! Iedereen heeft hier fun dankzij de kredietcrisis en mijn wekker gaat morgen gewoon weer.![]()
(laat)
Nee, lijkt meer de bunkerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 02:07 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Ik zit hier aan een broodje Gouda kaas.
Het is hier geen Gouden Kooi, verdomme.
dat was ook geen gouden kooiquote:
nee Claire gaat zoiets verzinnenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 02:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Gert heeft me net geslagenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 02:10 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nee Claire gaat zoiets verzinnen
Ze zal de eerste niet zijn die iets doet om in de publiciteit te komenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 02:10 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Dat verzint ze ook vast niet. Wel lijkt ze mij wat rancuneus vanwege het feit dat Huub in het restaurant gegeten heeft met die chick waar zij ook altijd met hem at. Dat was een domme zet van 'm en ik vermoed dat dat de druppel was die haar heeft doen besluiten tot een aangifte.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 02:10 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Die kip wil gewoon geld, waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 02:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze zal de eerste niet zijn die iets doet om in de publiciteit te komen
Hier, wederom die kutdruppels.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 02:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat verzint ze ook vast niet. Wel lijkt ze mij wat rancuneus vanwege het feit dat Huub in het restaurant gegeten heeft met die chick waar zij ook altijd met hem at. Dat was een domme zet van 'm en ik vermoed dat dat de druppel was die haar heeft doen besluiten tot een aangifte.
Welk geld??quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 02:12 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Die kip wil gewoon geld, waarschijnlijk.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 02:13 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Hier, wederom die kutdruppels.
Als iemand dáár nou wat aan omheen zou doen was dit nooit gebeurd.
Misschien vangt ze nog wat voor een interviewtje hier en daarquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 02:13 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Ach, lieve Hidi, ik heb toch géén idee waar ik het over heb
Alsof ons dat niet opvaltquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 02:13 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Ach, lieve Hidi, ik heb toch géén idee waar ik het over heb
Net alsof dat van hem isquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 02:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, topgozert met vooruitziende blik. Sophia had op z'n minst naar hem vernoemd moeten worden
Van jou moest ik verdomme hier een mening neerpleuren.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 02:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alsof ons dat niet opvalt
Je doet je best hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 02:16 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Van jou moest ik verdomme hier een mening neerpleuren.
Ik zit hier mijn best te doen en dit krijg ik er voor terug?
Je doet 't best goed voor versie 1.5quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 02:16 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Van jou moest ik verdomme hier een mening neerpleuren.
Ik zit hier mijn best te doen en dit krijg ik er voor terug?
Al heb ik wel het idee dat ie er weer even in moet komenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 02:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je doet 't best goed voor versie 1.5
Er missen een paar dames, ik ben in winterslaap tot ze opduikenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 02:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Al heb ik wel het idee dat ie er weer even in moet komen
Tegen die tijd is hij natuurlijk weer weg.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 02:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Al heb ik wel het idee dat ie er weer even in moet komen
Mis ik weer iets?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |