Gewoon de tyfus voor Huub, makkelijk zatquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar heeft mamita waarschijnlijk ook wel een printscreen van
Die agent kan getuigen als zijn agressieve karakter ter sprake komtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huub heeft na de kooi met meerdere mensen bonje gehad, hij heeft zelfs een agent vermanend toegesproken (dan zeg ik het netjes, voor de verandering)
Ja, ze wist waar ze voor ging. WATTTT ze was zelfs anti Huub toen ze in de kooi kwam, Ill rest my case.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
yeah, en uitgekozen door haar moeder nog wel![]()
Wenst u een conflict, dan bent u bij HvB aan het goede adres. In te huren voor één fles Whiskeyquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huub heeft na de kooi met meerdere mensen bonje gehad, hij heeft zelfs een agent vermanend toegesproken (dan zeg ik het netjes, voor de verandering)
En de fles krijg je nog terug ook! In je gezicht!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wenst u een conflict, dan bent u bij HvB aan het goede adres. In te huren voor één fles Whiskey
HvB te HvBquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wenst u een conflict, dan bent u bij HvB aan het goede adres. In te huren voor één fles Whiskey
idd ja toen heb ik bij vrienden op nl gekeken want ik was al verbannen,maar ik heb ze ja!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar heeft mamita waarschijnlijk ook wel een printscreen van
En je laatst nog verwonderen over hoe druk mensen zich hierover makenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:16 schreef littlemamita het volgende:
[..]
idd ja toen heb ik bij vrienden op nl gekeken want ik was al verbannen,maar ik heb ze ja!
Kun je even een printje plaatsen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:16 schreef littlemamita het volgende:
[..]
idd ja toen heb ik bij vrienden op nl gekeken want ik was al verbannen,maar ik heb ze ja!
ja binnen 24 uur, moet zoeken en ben op msn in een goed gesprek!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Kun je even een printje plaatsen?
sickquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:20 schreef sunny16947 het volgende:
Ik verdenk Huub er nu zelfs van dat hij een placebootje in haar pillenstrip heeft gedaan, want met een kind moest ze wel blijven.
Wordt goed zoeken voor je.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:24 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ja binnen 24 uur, moet zoeken en ben op msn in een goed gesprek!
'contactpersoon' ookquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Edit: Hij neemt de knop "zenden" wel erg letterlijk![]()
lolquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Smsjes van Huub![]()
Je hebt z'n telefoon eerder tegen je hoofd dan z'n smsje op je mobiel
Edit: Hij neemt de knop "zenden" wel erg letterlijk![]()
Neem er gerust de tijd voor, een goed gesprek moet je niet zomaar afkappenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:24 schreef littlemamita het volgende:
[..]
en ben op msn in een goed gesprek!
Dan pakte je je Humvee...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:59 schreef Bunker-Renate het volgende:
Als het mijn docher was geweest dan had diegene die haar zou hebben mishandeld een groot probleem
Ja,,beter 50 echte vrienden"vind ik al heel veel"quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
En je laatst nog verwonderen over hoe druk mensen zich hierover maken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |