quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:30 schreef Flow3r het volgende:
Team Huub![]()
Claire moet niet zeiken, ze heeft een kind gekregen van een man die de dag voor haar huwelijk met een ander wipte en haar moeder voor rotte vis uitschold?
Ze vond het toen allemaal prachig, mediageil als ze was edit: EN IS!!! op boulevard!!!!
nah, en dan toch een kindje maken?![]()
Ik kan me die ruzie nog goed herinneren, huub kon niet eens bij de moeder van Claire in de buurt komen want Claire stond er als een blok tussen en ze was ook nog eens 2 koppen groter dan hij, en dan zou ze nu ineens bang voor hem zijn? en dat moet allemaal op tv verteld worden?
Go Huub
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:01 schreef superrmama het volgende:
Hallo zeg , de laatste tweets van Claire .... waar gingen die dan over ? , maar Huubis opeens een leugenaar ?
Wel heel toevallig dat t twitteraccount van Claire (op tijd ) is opgeheven , ook t naar mijn mening zgn hacken van haar hyves .
Nee , ik neem niet zomaar iets aan omdat het een "vrouw betreft .
Huub heeft zelf toegegeven Hedda teruggeslagen (nou ja , slaan ?) te hebben , vind ik niet vreemd hoor !
Las hier pas nog in een overigens mooie discussie , dat TB niet eens weet dat er blijf van mijn lijf huizen voor mannen bestaan .
Hoe dan ook , het ligt niet per definitie aan de man , is mijn mening .
Krijg ook de indruk dat Claire misbruik maakt van alles wat er in DGK gezegd is over Huub , ik zie wel een een verschil tussen HuubDGK en Huub v.Ballegooy , de vader van Sophie !
Nou, het lijkt me stug dat Claire users op kan roepen om te getuigen .quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:34 schreef Elisa1958 het volgende:
[..]
Zijn eigenlijk de 1e getuige die claire kan oproepen in haar zaak tegen huub.
Nee, een comazuipende, doorsnuivende agressieve vader, dat is pas enig...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja hoor, van de voorpagina van de Party zou Sophie later nog last krijgen, dat interview vindt ze straks enig waarschijnlijk.
jij bent dom dat je geweld goedkeurtquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:35 schreef Flow3r het volgende:
Huub is Huub, misschien zijn sommige dingen wat aangedikt/geacteerd voor mooie tv ten tijde van DGK,. maar je maakt mij niet wijs dat Claire nu ineens verbaast kan zijn dat hij al zo snel gesignaleerd wordt met een ander?
en dat ie soms agressief kan zijn?
keek ze geen DGK dan?![]()
oh, wacht ff, ze zat er zelfs IN!
domme koe![]()
ik heb ergens nog wel een hyves, maar ik kom er nooit meer, misschien mot ik dat weer eens gaan doen als er zulke leuke mensen op zittenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb jij Hyves ? Mooiiiii wil je graag toevoegen als "vriendje"
Amanda dacht precies hetzelfde, heeft ook zo'n beetje overal haar verhaal gedaan. Ondanks alles wat Brian haar flikte in DGK werd hij toch vrijgesproken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:26 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus gemist. maar denk dat er wel foto's van gemaakt zijn toen het gerucht ging dat claire mishandeld was door Huub. Haar familie een beetje te kennen hebben ze dit goed voorbereid.
Claire doet dit niet uit het niets om op RTL boulevard haar verhaal te doen. Denk dat ze bewijzen genoeg hebben ..."denk "
Ik denk dat je als kind zulke ouders die in de media hun problemen uitvechtten, niet wil, zowel moeders als vaders niet!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, een comazuipende, doorsnuivende agressieve vader, dat is pas enig...
yeah, en uitgekozen door haar moeder nog welquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, een comazuipende, doorsnuivende agressieve vader, dat is pas enig...
Die zaak was dicht en stond te koop en die woning hoorde daarbij toch?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:34 schreef littlemamita het volgende:
Tegenwoordig is het met huiselijk geweld zo dat de dader weg moet en niet het slachtoffer!!
Dus Claire had gewoon in Hilversum bij haar zaak kunnen blijven,
Wat denk je nou , dat Huub zelf weg was gegaan.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:34 schreef littlemamita het volgende:
Tegenwoordig is het met huiselijk geweld zo dat de dader weg moet en niet het slachtoffer!!
Dus Claire had gewoon in Hilversum bij haar zaak kunnen blijven, broer Bram zoekt ook al een woning in Hilversum, dus was er versterking voor als ex vervelend zou komen doen!
]
Ik geloof namelijk niet, zeker niet als je je zo laat sturen door ouders en huubjes, dat je niet gelijk alles naar buiten gooit, maar schijnheilig zieltjes gaat proberen te winnen over de rug van je eigen kindje!
En zo weer zielig in de spotlight probeerd te komen, alleen maar omdat je pissed bent dat Huubje een nieuw poesje heeft! (mijn mening)
Maar ook in dit verhaal geld:
VROEG of LAAT komt alles uit.....!
Ten eerste is het heel moeilijk om huiselijk geweld te bewijzen. Dus als er niet voldoende bewijs is zegt het nog niet dat het niet gebeurd is.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:34 schreef littlemamita het volgende:
Dus Claire had gewoon in Hilversum bij haar zaak kunnen blijven, broer Bram zoekt ook al een woning in Hilversum, dus was er versterking voor als ex vervelend zou komen doen!
]
Ik geloof namelijk niet, zeker niet als je je zo laat sturen door ouders en huubjes, dat je niet gelijk alles naar buiten gooit, maar schijnheilig zieltjes gaat proberen te winnen over de rug van je eigen kindje!
En zo weer zielig in de spotlight probeerd te komen, alleen maar omdat je pissed bent dat Huubje een nieuw poesje heeft! (mijn mening)
Maar ook in dit verhaal geld:
VROEG of LAAT komt alles uit.....!
En ik..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:25 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Jij bedankt voor het openen.![]()
Iedereen mag toch een kans krijgen om te openen.
Mag drie maanden niet openen van Static omdat ik te laat was en Pc-eend eerder.
Serieus hè, zelden zo'n domme tekst gelezen. Natuurlijk is het logisch dat je uit overlevingsdrang geweld ontvlucht en al helemaal als je verantwoordelijk bent voor een baby. Nog knap dat ze het de eerste twee keren niet heeft gedaan en hem trouw is gebleven. En het waren niet de eerste twee keren, het is veel vaker voorgekomen, ook in DGK kreeg ze al een zwieper, de avond voor het huwelijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:39 schreef littlemamita het volgende:
Hoe vaag is dat dan . We wachten af .quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:40 schreef Mylene het volgende:
[..]
Amanda dacht precies hetzelfde, heeft ook zo'n beetje overal haar verhaal gedaan. Ondanks alles wat Brian haar flikte in DGK werd hij toch vrijgesproken.
Maar goed, ik hoop maar dat Claire hard bewijs heeft, anders kan Huub haar weer aanklagen voor smaad. Dat wilde Brian ook tegen Amanda doen.
Ik ben dr weleens mijn haar wezen doen, en het was apart van elkaar zo verteldde Claire zelf!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die zaak was dicht en stond te koop en die woning hoorde daarbij toch?
Hoezo kon ze daar blijven wonen?
dus, dat is bewijs ofzoquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:26 schreef littlemamita het volgende:
[..]
inderdaad!
en ik heb alles geprintscreend!
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jij bent echt nog een newbee hier hè..
Op hyves stond ook een advertentie van haar nagelstudio te huur aangeboden.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:42 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Ik ben dr weleens mijn haar wezen doen, en de zaak en woning was apart van elkaar zo verteldde Claire zelf!
Zo vaag is dat niet hoor. Brian is als je het objectief (eigenlijk wil ik dat nietquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:42 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Hoe vaag is dat dan . We wachten af .
Maar geloof in verhaal van Claire. Dit komt niet zomaar uit de lucht vallen dit speelt al veel langer
Hoi Renate.quote:
Begrijpend lezen is niet je sterkste punt he. Ze zegt toch niet dat ze het goedkeurt, maar dat het in de lijn der verwachting valt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:38 schreef sandra17 het volgende:
[..]
jij bent dom dat je geweld goedkeurt(zeg niet dat het zo is moet eerst bewezen worden) maar jij zegt ze wist dat hij agressief kon zijn dus moest ze het maar goedkeuren, wat een wezenloze zeg
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |