Lijkt mij logisch dat brian niet veroordeelt werd op wat er in DGK gebeurd is.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:40 schreef Mylene het volgende:
[..]
Amanda dacht precies hetzelfde, heeft ook zo'n beetje overal haar verhaal gedaan. Ondanks alles wat Brian haar flikte in DGK werd hij toch vrijgesproken.
Was eigenlijk een beetje fan van je maar als je zoquote:
telt dat als bewijs? 'dat kan toch iedereen gedaan hebben'?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:46 schreef Mylene het volgende:
[..]
Zo vaag is dat niet hoor. Brian is als je het objectief (eigenlijk wil ik dat niet) bekijkt terecht vrijgesproken.
Claire kan haar vader natuurlijk als getuige onder ede oproepen. Ik ben ervan overtuigd dat ze hem wel in vertrouwen heeft genomen. En misschien heeft ze wel foto's genomen van haar gezicht bont en blauw.
Het is te simpel, omdat dus iemand (huubje) in ee spel nogal agressief deed in de hoop die kut kooi te winnen, zal het wel zo zijn!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:42 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Hoe vaag is dat dan . We wachten af .
Maar geloof in verhaal van Claire. Dit komt niet zomaar uit de lucht vallen dit speelt al veel langer
Brian terecht vrijgesproken als ze niet de dgk mee zouden rekenen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:46 schreef Mylene het volgende:
[..]
Zo vaag is dat niet hoor. Brian is als je het objectief (eigenlijk wil ik dat niet) bekijkt terecht vrijgesproken.
Claire kan haar vader natuurlijk als getuige onder ede oproepen. Ik ben ervan overtuigd dat ze hem wel in vertrouwen heeft genomen. En misschien heeft ze wel foto's genomen van haar gezicht bont en blauw.
In dat eerste heb je gelijk. Dat tweede moet ook bewezen worden als je dat steegje verhaal bedoeld.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Lijkt mij logisch dat brian niet veroordeelt werd op wat er in DGK gebeurd is.
Bij huub echter zijn er voorbeelden van agressie van na de kooi....
Da's niet eerlijk, want toen had hij gedronken...quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Da's niet eerlijk, want toen had hij gedronken...
Daar heb je ook gelijk in. Bovendien moet je in een dergelijk situatie binnen 24 uur ofzo aangifte doen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
telt dat als bewijs? 'dat kan toch iedereen gedaan hebben'?
Ja daar gaan we weer, binnenkort wordt Huub heilig verklaard.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb Huub in de Gouden Kooi geen vrouwen zien slaan. Brian daarentegen heb ik dat verschillende keren zien doen.
nee geen familie, ben gewoon iemand die niet tegen agressieve ventjes kan heb ik al eerder uitgelegd, als je interesse hebt waarom moet je het maar ff terugzoken. Ik maak me niet druk ik lach je uit met je printscreens wat wilde je daarmee bereiken dan een regeltje met zooww en nog iets. Wat bewijs je daarmee dan. Je zet het zo belangrijk neer van ik heb er printscreens van gemaakt of het heel wat is.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:46 schreef littlemamita het volgende:
[..]
wat maak jij je druk wat ik verzamel aan bewijs???
familie van claire tje zeker???
Dus NMNS wel eerlijk blijven.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Is ook GEEN bewijs wat je nu zegt, dat huub idd haar geslagen of mishandeld zou hebben!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:40 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Wat denk je nou , dat Huub zelf weg was gegaan.
Claire heb gewoon na de zoveelste agressieve bui van Huub haar boeltje gepakt en gelijk heb ze![]()
Dat ze pissed is over Huub zijn nieuwe lover en Huub Claire al gauw weer vergeten is, is toch moeilijk te trekken als ex. die weg loopt omdat meneer Huub zijn agressie niet kan inhouden.
Huub heb weken mooi weer gespeeld tegenover zijn "fans "enz... dat alles goed ging maar ondertussen was Claire allang vertrokken.
Hoe kan je in deze anders vrijgesproken worden?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:22 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ook bij het OM, daarna is het voor de rechter gekomen en is Brian vrijgesproken wegens gebrek aan bewijs.
Heey Noelle06quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:46 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Hoi Renate.
Wat is jouw mening omtrent dit alles Huub versus Claire ?
Dat is dan ook gelijk zijn grootste probleem hè. Als hij niet drinkt, dan loopt het wel los. Maar als er een paar glazen in zitten dat spoort ie voor geen meter. Had hij nu maar een Febo, dan zou het misschien wat beter gegaan zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
precies!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
telt dat als bewijs? 'dat kan toch iedereen gedaan hebben'?
Dat schreef ik net al. Huiselijk geweld is heel moeilijk te bewijzen. Dus als er niet genoeg bewijs is wil het nog niet zeggen dat het niet gebeurd is. Zelf meegemaakt namelijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:48 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Het is te simpel, omdat dus iemand (huubje) in ee spel nogal agressief deed in de hoop die kut kooi te winnen, zal het wel zo zijn!
Je bent pas schuldig als de rechter dat heeft bewezen!
Enne kom niet met waar rook is is vuur....!
Er was rook ja, een kapotte deur en een vliegend mobieltje!!!
precies, bovendien zien we niet wat Huub doet, dat ie ff haar arm vasthoudt om te verhinderen dat ze wegloopt en als ik me niet vergis rukt claire zich niet alleen los maar geeft ze hem ook nog een duwtjequote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dus NMNS wel eerlijk blijven.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dus NMNS wel eerlijk blijven.
Nee, er waren destijds ook nog andere beelden, hij gaf haar daar echt een zwieper.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
precies, bovendien zien we niet wat Huub doet, dat ie ff haar arm vasthoudt om te verhinderen dat ze wegloopt en als ik me niet vergis rukt claire zich niet alleen los maar geeft ze hem ook nog een duwtje
Joh, dat je dat allemaal nog weetquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
precies, bovendien zien we niet wat Huub doet, dat ie ff haar arm vasthoudt om te verhinderen dat ze wegloopt en als ik me niet vergis rukt claire zich niet alleen los maar geeft ze hem ook nog een duwtje
De stukjes vallen op z'n plek idd. en al die geruchten die eraan vooraf gegaan zijnquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:53 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Heey Noelle06
Voor over het aan mij is om daar iets over te zeggen, Ik heb ze allebei meegemaakt tijdens de toeloop naar The Bunker en natuurlijk (ze was toen natuurlijk hoogzwanger) het Finalefeest in The Bunker Ik vond haar toen niet overkomen als iemand die lekker in haar vel zat eerst dacht ik ach laatste loodjes zwangerschap maar met alles wat er nu naar buiten komt vallen de stukjes wel op z'n plek dat huwelijk zat al langer niet goed. Of Huub haar mishandeld heeft? geen idee daar kan ik niet over oordelen.
Toen waren er beveiligers, weet je nog?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:30 schreef Flow3r het volgende:
Team Huub![]()
Claire moet niet zeiken, ze heeft een kind gekregen van een man die de dag voor haar huwelijk met een ander wipte en haar moeder voor rotte vis uitschold?
Ze vond het toen allemaal prachig, mediageil als ze was
nah, en dan toch een kindje maken?![]()
Ik kan me die ruzie nog goed herinneren, huub kon niet eens bij de moeder van Claire in de buurt komen want Claire stond er als een blok tussen en ze was ook nog eens 2 koppen groter dan hij, en dan zou ze nu ineens bang voor hem zijn? en dat moet allemaal op tv verteld worden?
Go Huub
nee joh, dat zie ik net op dat filmpje dat NMNS plaatstquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:55 schreef Mylene het volgende:
[..]
Joh, dat je dat allemaal nog weet.
Inderdaad, t'is net een dorpquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:55 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
De stukjes vallen op z'n plek idd. en al die geruchten die eraan vooraf gegaan zijn![]()
Het Gooi is klein dan
Okayquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
nee joh, dat zie ik net op dat filmpje dat NMNS plaatst
Keihard zoals jij het noemt is ze waarschijnlijk geworden nadat ze met huub heeft samengeleefd met al die rondvliegende telefoonsquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:52 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Is ook GEEN bewijs wat je nu zegt, dat huub idd haar geslagen of mishandeld zou hebben!
In de kooi was het een watje, gelijk janken in de kooi om een scheet, maar dit verhaal kon mevrouw vertellen met een stale blik in dr ogen! Dus was dat ook spel? De tranen in de kooi, of dit verhaal?
Dit is een keiharde tante, die is gekwetst en wil uit boosheid niet dat baby papa nog ziet!
Of iets in die buurt!
Het is ook en dorp maar een super leuk dorpquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:57 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Inderdaad, t'is net een dorp
En het hele Bramverhaal op NowLive, niet te vergeten. Het begon daar al een beetje te stinken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Soms voelt 't gewoon wel lekker om gelijk te krijgen![]()
[..]
Claire trekt altijd zo'n ontevreden bek.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:53 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..] Ik vond haar toen niet overkomen als iemand die lekker in haar vel zat
ja vervelend voor jou dat je zoiets hebt meegemaakt!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:54 schreef sandra17 het volgende:
[..]
Dat schreef ik net al. Huiselijk geweld is heel moeilijk te bewijzen. Dus als er niet genoeg bewijs is wil het nog niet zeggen dat het niet gebeurd is. Zelf meegemaakt namelijk.
waarom dan soury? ik bedoel daar niks kwaads meequote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Was eigenlijk een beetje fan van je maar als je zogaat posten mag je wegblijven
Dat verhaal is waarheid uit betrouwbare bron.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En het hele Bramverhaal op NowLive, niet te vergeten. Het begon daar al een beetje te stinken.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
H U U B S O P P E R A L E R T
Daar kwam idd een minder welriekende geur van verrotting vandaanquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En het hele Bramverhaal op NowLive, niet te vergeten. Het begon daar al een beetje te stinken.
We zijn al aardig op weg.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:39 schreef littlemamita het volgende:
Tegenwoordig is het met huiselijk geweld zo dat de dader weg moet en niet het slachtoffer!!
Dus Claire had gewoon in Hilversum bij haar zaak kunnen blijven, broer Bram zoekt ook al een woning in Hilversum, dus was er versterking voor als ex vervelend zou komen doen!
]
Ik geloof namelijk niet, zeker niet als je je zo laat sturen door ouders en huubjes, dat je niet gelijk alles naar buiten gooit, maar schijnheilig zieltjes gaat proberen te winnen over de rug van je eigen kindje!
En zo weer zielig in de spotlight probeerd te komen, alleen maar omdat je pissed bent dat Huubje een nieuw poesje heeft! (mijn mening)
Maar ook in dit verhaal geld:
VROEG of LAAT komt alles uit.....!
Nou dan is het gegooi van telefoons toch ergens goed voor geweest!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:57 schreef sandra17 het volgende:
[..]
Keihard zoals jij het noemt is ze waarschijnlijk geworden nadat ze met huub heeft samengeleefd met al die rondvliegende telefoons
Daar heeft mamita waarschijnlijk ook wel een printscreen vanquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bewijs lijkt mij wel te vinden, een paar defecte mobieltjes en wat ingetrapte dichte deuren met voetafdruk van maatje 40 "will do"
Kudt, waar zijn nu toch die smsjes van Bram
Laat ik mij verder niet over uit. Maar jij praat hier of het allemaal claire is en haar familie natuurlijk, maar huubje is heilig.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:59 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ja vervelend voor jou dat je zoiets hebt meegemaakt!
heb je wel aangfite gedaan dan?
en heeft die Loser wel zijn verdiende loon gehad?
Maar ga niet jou ervaring vergelijken met deze, want elk verhaal is anders, en sommige zijn waar, en sommige zijn verzonnen zoete wraak!
Een vriendin van me werkt in een blijfhuis en er zitten ook weleens valse aangiften bij....!
Ik gun je met veel plezier een half jaartje met Huubquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:02 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Nou dan is het gegooi van telefoons toch ergens goed voor geweest!
van een naief huilend type meisje in een harde vrouw!
dat heeft ie dan goed gedaan!
Ze huilde in de kooi omdat het net gebeurd was. Is wel een verschil.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:52 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Is ook GEEN bewijs wat je nu zegt, dat huub idd haar geslagen of mishandeld zou hebben!
In de kooi was het een watje, gelijk janken in de kooi om een scheet, maar dit verhaal kon mevrouw vertellen met een stale blik in dr ogen! Dus was dat ook spel? De tranen in de kooi, of dit verhaal?
Dit is een keiharde tante, die is gekwetst en wil uit boosheid niet dat baby papa nog ziet!
Of iets in die buurt!
Huub heeft na de kooi met meerdere mensen bonje gehad, hij heeft zelfs een agent vermanend toegesproken (dan zeg ik het netjes, voor de veranderingquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:53 schreef sunny16947 het volgende:
Ik heb maar 1 keer een blauw oog gezien en dat was Huub's oog. Ik zou me ook niet laten kicken en zeker niet door een vrouw
En velen vonden haar zo'n gezellig en vrolijk. Ik snap er niets meer van.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Claire trekt altijd zo'n ontevreden bek.
Dat waren geen mooie beeldenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huub heeft na de kooi met meerdere mensen bonje gehad, hij heeft zelfs een agent vermanend toegesproken (dan zeg ik het netjes, voor de verandering)
Gewoon de tyfus voor Huub, makkelijk zatquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar heeft mamita waarschijnlijk ook wel een printscreen van
Die agent kan getuigen als zijn agressieve karakter ter sprake komtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huub heeft na de kooi met meerdere mensen bonje gehad, hij heeft zelfs een agent vermanend toegesproken (dan zeg ik het netjes, voor de verandering)
Ja, ze wist waar ze voor ging. WATTTT ze was zelfs anti Huub toen ze in de kooi kwam, Ill rest my case.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
yeah, en uitgekozen door haar moeder nog wel![]()
Wenst u een conflict, dan bent u bij HvB aan het goede adres. In te huren voor één fles Whiskeyquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En de fles krijg je nog terug ook! In je gezicht!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wenst u een conflict, dan bent u bij HvB aan het goede adres. In te huren voor één fles Whiskey
HvB te HvBquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wenst u een conflict, dan bent u bij HvB aan het goede adres. In te huren voor één fles Whiskey
idd ja toen heb ik bij vrienden op nl gekeken want ik was al verbannen,maar ik heb ze ja!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar heeft mamita waarschijnlijk ook wel een printscreen van
En je laatst nog verwonderen over hoe druk mensen zich hierover makenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:16 schreef littlemamita het volgende:
[..]
idd ja toen heb ik bij vrienden op nl gekeken want ik was al verbannen,maar ik heb ze ja!
Kun je even een printje plaatsen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:16 schreef littlemamita het volgende:
[..]
idd ja toen heb ik bij vrienden op nl gekeken want ik was al verbannen,maar ik heb ze ja!
ja binnen 24 uur, moet zoeken en ben op msn in een goed gesprek!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Kun je even een printje plaatsen?
sickquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:20 schreef sunny16947 het volgende:
Ik verdenk Huub er nu zelfs van dat hij een placebootje in haar pillenstrip heeft gedaan, want met een kind moest ze wel blijven.
Wordt goed zoeken voor je.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:24 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ja binnen 24 uur, moet zoeken en ben op msn in een goed gesprek!
'contactpersoon' ookquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Edit: Hij neemt de knop "zenden" wel erg letterlijk![]()
lolquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Smsjes van Huub![]()
Je hebt z'n telefoon eerder tegen je hoofd dan z'n smsje op je mobiel
Edit: Hij neemt de knop "zenden" wel erg letterlijk![]()
Neem er gerust de tijd voor, een goed gesprek moet je niet zomaar afkappenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:24 schreef littlemamita het volgende:
[..]
en ben op msn in een goed gesprek!
Dan pakte je je Humvee...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:59 schreef Bunker-Renate het volgende:
Als het mijn docher was geweest dan had diegene die haar zou hebben mishandeld een groot probleem
Ja,,beter 50 echte vrienden"vind ik al heel veel"quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
En je laatst nog verwonderen over hoe druk mensen zich hierover maken![]()
Misschien dat het daarom zo "gezellig" was, toen ze met hun gezinnetjes bij elkaar op bezoek waren. Gedeelde hobby.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:59 schreef Suikeroom het volgende:
net het RTL Boulevard filmpje gezien, Huub is dus net als Brian dus gewoon een fokkin wifebeater
Heb je popcorn of wordt het geregeld voor je.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:07 schreef Suikeroom het volgende:
en maar de moraallridder spelen omdat zn zus in een blijf van mn lij huis zat.. en ondertussen zelf vrouwen mishandelen.. eerst Hedda toen Lieke en nu Claire
The fuckquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:17 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ja,,beter 50 echte vrienden"vind ik al heel veel"dan over de duizenden in de what ever hyves en twitter..
weltrusten Mooiiii ik ga zelf ook maar eens, anders kom ik morgen halfgaar aan op de kraamvisitequote:
Synchroon wifebeatenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien dat het daarom zo "gezellig" was, toen ze met hun gezinnetjes bij elkaar op bezoek waren. Gedeelde hobby.
Ben benieuwd wat Mooiii hier vor draai aan geeft? Waarschijnlijk deed Huub het voor ons allemaal ?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:59 schreef Suikeroom het volgende:
net het RTL Boulevard filmpje gezien, Huub is dus net als Brian dus gewoon een fokkin wifebeater, ik had bij Huub nog wel het idee dat het in het echt wel mee zou vallen maar het is dus net zo erg
Hij ontkent alles omdat ie waarschijnlijk het geen eens meer weet omdat ie te dronken was..
Huub
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Mooiii hier vor draai aan geeft? Waarschijnlijk deed Huub het voor ons allemaal ?
Claire doet aangifte tegen huubquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Mooiii hier vor draai aan geeft? Waarschijnlijk deed Huub het voor ons allemaal ?
serieus hoe moet dat nu verder voor dat kind? en die familie van Claire hoe erg haten die Huub wel niet? ik denk dat Bram al op 5 boetes staat waarvan er 3 zeker een exit konden zijnquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:19 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Heb je popcorn of wordt het geregeld voor je.
Je liet me onderhand huilen van het lachenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huubfans zien ook heus wel zijn slechte kanten hoor!![]()
Als ze er zouden zijn, that is
Nah, gewoon zes keer per dag aan een tiet hangen (afwisselend linker en rechter) en periodiek een poepluier verschonen lijkt mij wel de juiste weg.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:26 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
serieus hoe moet dat nu verder voor dat kind?
Speculaas ,maar ik denk dat Claire toen al weg was,nogmaals speculaas.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien dat het daarom zo "gezellig" was, toen ze met hun gezinnetjes bij elkaar op bezoek waren. Gedeelde hobby.
Heeft ze een beetje lekkere tieten?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, gewoon zes keer per dag aan een tiet hangen (afwisselend linker en rechter) en periodiek een poepluier verschonen lijkt mij wel de juiste weg.
Denk 't wel, dat hebben al die dames met zog, maar 't schijnt dat jij er bij haar niet aan mag lebberenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heeft ze een beetje lekkere tieten?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:29 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Speculaas ,maar ik denk dat Claire toen al weg was,nogmaals speculaas.
Het is net of we 1 grote streamlock hebben met al die speculaasquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:29 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Speculaas ,maar ik denk dat Claire toen al weg was,nogmaals speculaas.
Hoezo? omdat ik zwart ben zeker!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Denk 't wel, dat hebben al die dames met zog, maar 't schijnt dat jij er bij haar niet aan mag lebberen
t Is gewoon een rare gast. Hij kan ook leuk en innemend zijn, maar die donkere kant is wel heel erg snel getriggerd bij 'm.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Whehehe en nog ontkennen.. jouw idooltje is gewoon een vieze wifebeater!
Nee, omdat je een "vals gebit" hebt, 't schijnt pijnlijk te zijnquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoezo? omdat ik zwart ben zeker!
Een vals gebit kun je uit doen en dan blijft er weer een babymondje over...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, omdat je een "vals gebit" hebt, 't schijnt pijnlijk te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |