Lijkt mij logisch dat brian niet veroordeelt werd op wat er in DGK gebeurd is.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:40 schreef Mylene het volgende:
[..]
Amanda dacht precies hetzelfde, heeft ook zo'n beetje overal haar verhaal gedaan. Ondanks alles wat Brian haar flikte in DGK werd hij toch vrijgesproken.
Was eigenlijk een beetje fan van je maar als je zoquote:
telt dat als bewijs? 'dat kan toch iedereen gedaan hebben'?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:46 schreef Mylene het volgende:
[..]
Zo vaag is dat niet hoor. Brian is als je het objectief (eigenlijk wil ik dat niet) bekijkt terecht vrijgesproken.
Claire kan haar vader natuurlijk als getuige onder ede oproepen. Ik ben ervan overtuigd dat ze hem wel in vertrouwen heeft genomen. En misschien heeft ze wel foto's genomen van haar gezicht bont en blauw.
Het is te simpel, omdat dus iemand (huubje) in ee spel nogal agressief deed in de hoop die kut kooi te winnen, zal het wel zo zijn!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:42 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Hoe vaag is dat dan . We wachten af .
Maar geloof in verhaal van Claire. Dit komt niet zomaar uit de lucht vallen dit speelt al veel langer
Brian terecht vrijgesproken als ze niet de dgk mee zouden rekenen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:46 schreef Mylene het volgende:
[..]
Zo vaag is dat niet hoor. Brian is als je het objectief (eigenlijk wil ik dat niet) bekijkt terecht vrijgesproken.
Claire kan haar vader natuurlijk als getuige onder ede oproepen. Ik ben ervan overtuigd dat ze hem wel in vertrouwen heeft genomen. En misschien heeft ze wel foto's genomen van haar gezicht bont en blauw.
In dat eerste heb je gelijk. Dat tweede moet ook bewezen worden als je dat steegje verhaal bedoeld.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Lijkt mij logisch dat brian niet veroordeelt werd op wat er in DGK gebeurd is.
Bij huub echter zijn er voorbeelden van agressie van na de kooi....
Da's niet eerlijk, want toen had hij gedronken...quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Da's niet eerlijk, want toen had hij gedronken...
Daar heb je ook gelijk in. Bovendien moet je in een dergelijk situatie binnen 24 uur ofzo aangifte doen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
telt dat als bewijs? 'dat kan toch iedereen gedaan hebben'?
Ja daar gaan we weer, binnenkort wordt Huub heilig verklaard.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb Huub in de Gouden Kooi geen vrouwen zien slaan. Brian daarentegen heb ik dat verschillende keren zien doen.
nee geen familie, ben gewoon iemand die niet tegen agressieve ventjes kan heb ik al eerder uitgelegd, als je interesse hebt waarom moet je het maar ff terugzoken. Ik maak me niet druk ik lach je uit met je printscreens wat wilde je daarmee bereiken dan een regeltje met zooww en nog iets. Wat bewijs je daarmee dan. Je zet het zo belangrijk neer van ik heb er printscreens van gemaakt of het heel wat is.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:46 schreef littlemamita het volgende:
[..]
wat maak jij je druk wat ik verzamel aan bewijs???
familie van claire tje zeker???
Dus NMNS wel eerlijk blijven.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Is ook GEEN bewijs wat je nu zegt, dat huub idd haar geslagen of mishandeld zou hebben!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:40 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Wat denk je nou , dat Huub zelf weg was gegaan.
Claire heb gewoon na de zoveelste agressieve bui van Huub haar boeltje gepakt en gelijk heb ze![]()
Dat ze pissed is over Huub zijn nieuwe lover en Huub Claire al gauw weer vergeten is, is toch moeilijk te trekken als ex. die weg loopt omdat meneer Huub zijn agressie niet kan inhouden.
Huub heb weken mooi weer gespeeld tegenover zijn "fans "enz... dat alles goed ging maar ondertussen was Claire allang vertrokken.
Hoe kan je in deze anders vrijgesproken worden?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:22 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ook bij het OM, daarna is het voor de rechter gekomen en is Brian vrijgesproken wegens gebrek aan bewijs.
Heey Noelle06quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:46 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Hoi Renate.
Wat is jouw mening omtrent dit alles Huub versus Claire ?
Dat is dan ook gelijk zijn grootste probleem hè. Als hij niet drinkt, dan loopt het wel los. Maar als er een paar glazen in zitten dat spoort ie voor geen meter. Had hij nu maar een Febo, dan zou het misschien wat beter gegaan zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
precies!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
telt dat als bewijs? 'dat kan toch iedereen gedaan hebben'?
Dat schreef ik net al. Huiselijk geweld is heel moeilijk te bewijzen. Dus als er niet genoeg bewijs is wil het nog niet zeggen dat het niet gebeurd is. Zelf meegemaakt namelijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:48 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Het is te simpel, omdat dus iemand (huubje) in ee spel nogal agressief deed in de hoop die kut kooi te winnen, zal het wel zo zijn!
Je bent pas schuldig als de rechter dat heeft bewezen!
Enne kom niet met waar rook is is vuur....!
Er was rook ja, een kapotte deur en een vliegend mobieltje!!!
precies, bovendien zien we niet wat Huub doet, dat ie ff haar arm vasthoudt om te verhinderen dat ze wegloopt en als ik me niet vergis rukt claire zich niet alleen los maar geeft ze hem ook nog een duwtjequote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dus NMNS wel eerlijk blijven.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dus NMNS wel eerlijk blijven.
Nee, er waren destijds ook nog andere beelden, hij gaf haar daar echt een zwieper.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
precies, bovendien zien we niet wat Huub doet, dat ie ff haar arm vasthoudt om te verhinderen dat ze wegloopt en als ik me niet vergis rukt claire zich niet alleen los maar geeft ze hem ook nog een duwtje
Joh, dat je dat allemaal nog weetquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
precies, bovendien zien we niet wat Huub doet, dat ie ff haar arm vasthoudt om te verhinderen dat ze wegloopt en als ik me niet vergis rukt claire zich niet alleen los maar geeft ze hem ook nog een duwtje
De stukjes vallen op z'n plek idd. en al die geruchten die eraan vooraf gegaan zijnquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:53 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Heey Noelle06
Voor over het aan mij is om daar iets over te zeggen, Ik heb ze allebei meegemaakt tijdens de toeloop naar The Bunker en natuurlijk (ze was toen natuurlijk hoogzwanger) het Finalefeest in The Bunker Ik vond haar toen niet overkomen als iemand die lekker in haar vel zat eerst dacht ik ach laatste loodjes zwangerschap maar met alles wat er nu naar buiten komt vallen de stukjes wel op z'n plek dat huwelijk zat al langer niet goed. Of Huub haar mishandeld heeft? geen idee daar kan ik niet over oordelen.
Toen waren er beveiligers, weet je nog?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:30 schreef Flow3r het volgende:
Team Huub![]()
Claire moet niet zeiken, ze heeft een kind gekregen van een man die de dag voor haar huwelijk met een ander wipte en haar moeder voor rotte vis uitschold?
Ze vond het toen allemaal prachig, mediageil als ze was
nah, en dan toch een kindje maken?![]()
Ik kan me die ruzie nog goed herinneren, huub kon niet eens bij de moeder van Claire in de buurt komen want Claire stond er als een blok tussen en ze was ook nog eens 2 koppen groter dan hij, en dan zou ze nu ineens bang voor hem zijn? en dat moet allemaal op tv verteld worden?
Go Huub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |