Ja, ze wist waar ze voor ging. WATTTT ze was zelfs anti Huub toen ze in de kooi kwam, Ill rest my case.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
yeah, en uitgekozen door haar moeder nog wel![]()
Wenst u een conflict, dan bent u bij HvB aan het goede adres. In te huren voor één fles Whiskeyquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huub heeft na de kooi met meerdere mensen bonje gehad, hij heeft zelfs een agent vermanend toegesproken (dan zeg ik het netjes, voor de verandering)
En de fles krijg je nog terug ook! In je gezicht!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wenst u een conflict, dan bent u bij HvB aan het goede adres. In te huren voor één fles Whiskey
HvB te HvBquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wenst u een conflict, dan bent u bij HvB aan het goede adres. In te huren voor één fles Whiskey
idd ja toen heb ik bij vrienden op nl gekeken want ik was al verbannen,maar ik heb ze ja!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar heeft mamita waarschijnlijk ook wel een printscreen van
En je laatst nog verwonderen over hoe druk mensen zich hierover makenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:16 schreef littlemamita het volgende:
[..]
idd ja toen heb ik bij vrienden op nl gekeken want ik was al verbannen,maar ik heb ze ja!
Kun je even een printje plaatsen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:16 schreef littlemamita het volgende:
[..]
idd ja toen heb ik bij vrienden op nl gekeken want ik was al verbannen,maar ik heb ze ja!
ja binnen 24 uur, moet zoeken en ben op msn in een goed gesprek!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Kun je even een printje plaatsen?
sickquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:20 schreef sunny16947 het volgende:
Ik verdenk Huub er nu zelfs van dat hij een placebootje in haar pillenstrip heeft gedaan, want met een kind moest ze wel blijven.
Wordt goed zoeken voor je.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:24 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ja binnen 24 uur, moet zoeken en ben op msn in een goed gesprek!
'contactpersoon' ookquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Edit: Hij neemt de knop "zenden" wel erg letterlijk![]()
lolquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Smsjes van Huub![]()
Je hebt z'n telefoon eerder tegen je hoofd dan z'n smsje op je mobiel
Edit: Hij neemt de knop "zenden" wel erg letterlijk![]()
Neem er gerust de tijd voor, een goed gesprek moet je niet zomaar afkappenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:24 schreef littlemamita het volgende:
[..]
en ben op msn in een goed gesprek!
Dan pakte je je Humvee...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:59 schreef Bunker-Renate het volgende:
Als het mijn docher was geweest dan had diegene die haar zou hebben mishandeld een groot probleem
Ja,,beter 50 echte vrienden"vind ik al heel veel"quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
En je laatst nog verwonderen over hoe druk mensen zich hierover maken![]()
Misschien dat het daarom zo "gezellig" was, toen ze met hun gezinnetjes bij elkaar op bezoek waren. Gedeelde hobby.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:59 schreef Suikeroom het volgende:
net het RTL Boulevard filmpje gezien, Huub is dus net als Brian dus gewoon een fokkin wifebeater
Heb je popcorn of wordt het geregeld voor je.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:07 schreef Suikeroom het volgende:
en maar de moraallridder spelen omdat zn zus in een blijf van mn lij huis zat.. en ondertussen zelf vrouwen mishandelen.. eerst Hedda toen Lieke en nu Claire
The fuckquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:17 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ja,,beter 50 echte vrienden"vind ik al heel veel"dan over de duizenden in de what ever hyves en twitter..
weltrusten Mooiiii ik ga zelf ook maar eens, anders kom ik morgen halfgaar aan op de kraamvisitequote:
Synchroon wifebeatenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien dat het daarom zo "gezellig" was, toen ze met hun gezinnetjes bij elkaar op bezoek waren. Gedeelde hobby.
Ben benieuwd wat Mooiii hier vor draai aan geeft? Waarschijnlijk deed Huub het voor ons allemaal ?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:59 schreef Suikeroom het volgende:
net het RTL Boulevard filmpje gezien, Huub is dus net als Brian dus gewoon een fokkin wifebeater, ik had bij Huub nog wel het idee dat het in het echt wel mee zou vallen maar het is dus net zo erg
Hij ontkent alles omdat ie waarschijnlijk het geen eens meer weet omdat ie te dronken was..
Huub
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Mooiii hier vor draai aan geeft? Waarschijnlijk deed Huub het voor ons allemaal ?
Claire doet aangifte tegen huubquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Mooiii hier vor draai aan geeft? Waarschijnlijk deed Huub het voor ons allemaal ?
serieus hoe moet dat nu verder voor dat kind? en die familie van Claire hoe erg haten die Huub wel niet? ik denk dat Bram al op 5 boetes staat waarvan er 3 zeker een exit konden zijnquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:19 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Heb je popcorn of wordt het geregeld voor je.
Je liet me onderhand huilen van het lachenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huubfans zien ook heus wel zijn slechte kanten hoor!![]()
Als ze er zouden zijn, that is
Nah, gewoon zes keer per dag aan een tiet hangen (afwisselend linker en rechter) en periodiek een poepluier verschonen lijkt mij wel de juiste weg.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:26 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
serieus hoe moet dat nu verder voor dat kind?
Speculaas ,maar ik denk dat Claire toen al weg was,nogmaals speculaas.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien dat het daarom zo "gezellig" was, toen ze met hun gezinnetjes bij elkaar op bezoek waren. Gedeelde hobby.
Heeft ze een beetje lekkere tieten?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, gewoon zes keer per dag aan een tiet hangen (afwisselend linker en rechter) en periodiek een poepluier verschonen lijkt mij wel de juiste weg.
Denk 't wel, dat hebben al die dames met zog, maar 't schijnt dat jij er bij haar niet aan mag lebberenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heeft ze een beetje lekkere tieten?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:29 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Speculaas ,maar ik denk dat Claire toen al weg was,nogmaals speculaas.
Het is net of we 1 grote streamlock hebben met al die speculaasquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:29 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Speculaas ,maar ik denk dat Claire toen al weg was,nogmaals speculaas.
Hoezo? omdat ik zwart ben zeker!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Denk 't wel, dat hebben al die dames met zog, maar 't schijnt dat jij er bij haar niet aan mag lebberen
t Is gewoon een rare gast. Hij kan ook leuk en innemend zijn, maar die donkere kant is wel heel erg snel getriggerd bij 'm.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Whehehe en nog ontkennen.. jouw idooltje is gewoon een vieze wifebeater!
Nee, omdat je een "vals gebit" hebt, 't schijnt pijnlijk te zijnquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoezo? omdat ik zwart ben zeker!
Een vals gebit kun je uit doen en dan blijft er weer een babymondje over...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, omdat je een "vals gebit" hebt, 't schijnt pijnlijk te zijn
IK heb al mijn tanden nog en als het moet lik ik als lassie!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:36 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Een vals gebit kun je uit doen en dan blijft er weer een babymondje over...
Tot zover is het allemaal redelijk normaal (Voor Huub dan hèquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:37 schreef versabommie het volgende:
Laat ik een lans breken voor Mooiii en Huub. Het is godverdomme niet nix, heb je maanden in een hok zitten verkondigen dat jij de boel gaat pownen, gaat er zo'n vette klootviool met de poet vandoor, en krijg je ook nog eens de baan van koffielaaf bij Talpa. Ja dan raak je verdrietig en schop je zoals elk normaal mens zou doen de deur tot andijvie, gooie je je mobiel door de tent en je geeft je net bevallen vrouwtje een paar tikken.. je moet toch wat he?
Ach, dat zeggen zoveel mannenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
IK heb al mijn tanden nog en als het moet lik ik als lassie!
Was ja. Maar dit is NIEUWS!quote:
Nou het is dat ik sowieso wakker ben nu, maar ik lig er niet wakker van hoor!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:33 schreef Diamonds het volgende:
Hoe het ook zij. Het houdt meer mensen langer wakker
whehe kan niet wachten tot die laaf online komt op twitterquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tot zover is het allemaal redelijk normaal (Voor Huub dan hè)
natuurlijk nix nieuws dat die laaf een agressief stuk vreten is die vroeg of laat vrouwen slaat ...quote:
Als er nieuws is mag het weer ffquote:
Nee echt! Al mijn tanden heb ik nog!quote:
Wie heeft ie geslagen?quote:
Nee die aangifte is het nieuwequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
natuurlijk nix nieuws dat die laaf een agressief stuk vreten is die vroeg of laat vrouwen slaat ...
Hadden meer vrouwen moeten doenquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee echt! Al mijn tanden heb ik nog!
Ja ja ja begrijpelijk allemaal, maar dat mobiel door de tent flikkeren vind ik echt een beetje té.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:37 schreef versabommie het volgende:
Laat ik een lans breken voor Mooiii en Huub. Het is godverdomme niet nix, heb je maanden in een hok zitten verkondigen dat jij de boel gaat pownen, gaat er zo'n vette klootviool met de poet vandoor, en krijg je ook nog eens de baan van koffielaaf bij Talpa. Ja dan raak je verdrietig en schop je zoals elk normaal mens zou doen de deur tot andijvie, gooie je je mobiel door de tent en je geeft je net bevallen vrouwtje een paar tikken.. je moet toch wat he?
Komop, het was een iphone... die moet je gooien voor ze ontploffen!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ja ja begrijpelijk allemaal, maar dat mobiel door de tent flikkeren vind ik echt een beetje té.
Goftedomme, snel patent aanvragen, gouwe idee.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:46 schreef Ian.1.5 het volgende:
Huub en Claire allebei nog een keer opsluiten en dan heul veul drank voeren.
Degene die het overleefd mag het kindje hebben.
Als ze allebei deaudt gaan krijgt Natasia het kindje.
24/7 gratis livestreams.
Als er na een week nog niemand deaudt is stem rondes houden wie er wapens krijgt.
John, formatje inpakken, uitzenden en cashen.
Wel dom van Claire, straks mag Huub z'n dochter niet meer, dat heeft ie toch maar lekker z'n handjes vrij (om iemand anders op het juiste pad te tikken)quote:
oud idee lees maar goed terug!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:46 schreef Ian.1.5 het volgende:
24/7 gratis livestreams.
Als er na een week nog niemand deaudt is stem rondes houden wie er wapens krijgt.
Jamaar doe het kindje dan naar Jaap... kan het iig nog aan de tietquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:46 schreef Ian.1.5 het volgende:
24/7 gratis livestreams.
Geen zin in.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:48 schreef littlemamita het volgende:
[..]
oud idee lees maar goed terug!
Sofietje overgooien, de eerste die het laat vallen is afquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:46 schreef Ian.1.5 het volgende:
24/7 gratis livestreams.
Sofietje is dat kind ofzeaux?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sofietje overgooien, de eerste die het laat vallen is af![]()
Zijn er tweets of andere quotes te vinden van huub en/of claire van rond die tijd?quote:Claire vertelt: "Er zijn gewoon dingen gebeurd die niet te accepteren zijn. Dat heeft te maken met agressie. Dan werd hij woedend, en had daarna spijt. Maar als het zich daarna nog een paar keer voordoet, en je twee weken na je bevalling opnieuw heel erg bang moet zijn voor je man dan vind ik dat een hele goede reden om weg te gaan."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |