IK heb al mijn tanden nog en als het moet lik ik als lassie!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:36 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Een vals gebit kun je uit doen en dan blijft er weer een babymondje over...
Tot zover is het allemaal redelijk normaal (Voor Huub dan hèquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:37 schreef versabommie het volgende:
Laat ik een lans breken voor Mooiii en Huub. Het is godverdomme niet nix, heb je maanden in een hok zitten verkondigen dat jij de boel gaat pownen, gaat er zo'n vette klootviool met de poet vandoor, en krijg je ook nog eens de baan van koffielaaf bij Talpa. Ja dan raak je verdrietig en schop je zoals elk normaal mens zou doen de deur tot andijvie, gooie je je mobiel door de tent en je geeft je net bevallen vrouwtje een paar tikken.. je moet toch wat he?
Ach, dat zeggen zoveel mannenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
IK heb al mijn tanden nog en als het moet lik ik als lassie!
Was ja. Maar dit is NIEUWS!quote:
Nou het is dat ik sowieso wakker ben nu, maar ik lig er niet wakker van hoor!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:33 schreef Diamonds het volgende:
Hoe het ook zij. Het houdt meer mensen langer wakker
whehe kan niet wachten tot die laaf online komt op twitterquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tot zover is het allemaal redelijk normaal (Voor Huub dan hè)
natuurlijk nix nieuws dat die laaf een agressief stuk vreten is die vroeg of laat vrouwen slaat ...quote:
Als er nieuws is mag het weer ffquote:
Nee echt! Al mijn tanden heb ik nog!quote:
Wie heeft ie geslagen?quote:
Nee die aangifte is het nieuwequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
natuurlijk nix nieuws dat die laaf een agressief stuk vreten is die vroeg of laat vrouwen slaat ...
Hadden meer vrouwen moeten doenquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee echt! Al mijn tanden heb ik nog!
Ja ja ja begrijpelijk allemaal, maar dat mobiel door de tent flikkeren vind ik echt een beetje té.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:37 schreef versabommie het volgende:
Laat ik een lans breken voor Mooiii en Huub. Het is godverdomme niet nix, heb je maanden in een hok zitten verkondigen dat jij de boel gaat pownen, gaat er zo'n vette klootviool met de poet vandoor, en krijg je ook nog eens de baan van koffielaaf bij Talpa. Ja dan raak je verdrietig en schop je zoals elk normaal mens zou doen de deur tot andijvie, gooie je je mobiel door de tent en je geeft je net bevallen vrouwtje een paar tikken.. je moet toch wat he?
Komop, het was een iphone... die moet je gooien voor ze ontploffen!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ja ja begrijpelijk allemaal, maar dat mobiel door de tent flikkeren vind ik echt een beetje té.
Goftedomme, snel patent aanvragen, gouwe idee.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:46 schreef Ian.1.5 het volgende:
Huub en Claire allebei nog een keer opsluiten en dan heul veul drank voeren.
Degene die het overleefd mag het kindje hebben.
Als ze allebei deaudt gaan krijgt Natasia het kindje.
24/7 gratis livestreams.
Als er na een week nog niemand deaudt is stem rondes houden wie er wapens krijgt.
John, formatje inpakken, uitzenden en cashen.
Wel dom van Claire, straks mag Huub z'n dochter niet meer, dat heeft ie toch maar lekker z'n handjes vrij (om iemand anders op het juiste pad te tikken)quote:
oud idee lees maar goed terug!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:46 schreef Ian.1.5 het volgende:
24/7 gratis livestreams.
Als er na een week nog niemand deaudt is stem rondes houden wie er wapens krijgt.
Jamaar doe het kindje dan naar Jaap... kan het iig nog aan de tietquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:46 schreef Ian.1.5 het volgende:
24/7 gratis livestreams.
Geen zin in.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:48 schreef littlemamita het volgende:
[..]
oud idee lees maar goed terug!
Sofietje overgooien, de eerste die het laat vallen is afquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:46 schreef Ian.1.5 het volgende:
24/7 gratis livestreams.
Sofietje is dat kind ofzeaux?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sofietje overgooien, de eerste die het laat vallen is af![]()
Zijn er tweets of andere quotes te vinden van huub en/of claire van rond die tijd?quote:Claire vertelt: "Er zijn gewoon dingen gebeurd die niet te accepteren zijn. Dat heeft te maken met agressie. Dan werd hij woedend, en had daarna spijt. Maar als het zich daarna nog een paar keer voordoet, en je twee weken na je bevalling opnieuw heel erg bang moet zijn voor je man dan vind ik dat een hele goede reden om weg te gaan."
De druppel liep over?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zijn er tweets of andere quotes te vinden van huub en/of claire van rond die tijd?
Toen schijnt de druppel overgelopen te zijn.
Gaat ie kotsenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:50 schreef Ian.1.5 het volgende:
Kan die Huub niet gewoon leuk op Judo ofzo?
Beetje raar om daar mee over te gaan gooien, Ouwe brombeert.quote:
Nou in het gunstigste geval mag hij even een tijdje het zeepje voor bubba op gaan rapenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wel dom van Claire, straks mag Huub z'n dochter niet meer, dat heeft ie toch maar lekker z'n handjes vrij (om iemand anders op het juiste pad te tikken)
Ik moet dat kind niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Eigenlijk moet de SC hier dat kind maar adopteren, wij zullen er wel goed voor zorgen
Nee, daarom ookquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:52 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Beetje raar om daar mee over te gaan gooien, Ouwe brombeert.
Zoiets zeg je toch niet, mijn god!
't was maar een ideetjequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:52 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Beetje raar om daar mee over te gaan gooien, Ouwe brombeert.
Zoiets zeg je toch niet, mijn god!
Dat geluid wegdraaien kan ik nog kwaad om worden.quote:
denk wel dat je hier serieus mee om moet gaan. Koffie halen is gewoon een zware job. Agnes Jongerius zal voor Huub pleiten om te mogen stoppen op 45 vermoed ik!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar de hamvraag, waarom werd Huub nu boos na de geboorte van z'n dochter? Ik heb eigenlijk wel een klein vermoeden. Die kleine huilde waarschijnlijk af en toe en Huub vond het natuurlijk de taak van Claire om voor de zoveelste keer het bed uit te stappen om het kind te voeden en te sussen. Hij werkte immers overdag
Kamervragenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Daarnaast vind ik dat John de Mol niet dat type werknemers in dienst zou moeten hebben. Morgen maar eens bellen met Talpa
uhuh me!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:48 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Geen zin in.
Was er echt iemand net zo stijlloos?
't Kan natuurlijk ook zijn dat hij het twee weken na de bevalling weer hoog tijd vond dat Claire d'r benen in de 90 graden positie ging leggen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
denk wel dat je hier serieus mee om moet gaan. Koffie halen is gewoon een zware job. Agnes Jongerius zal voor Huub pleiten om te mogen stoppen op 45 vermoed ik!
ja jottem!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:56 schreef Diamonds het volgende:
Weet je wat ook een goed format zou zijn? Alle streamlocks van DGK in beeld en geluid uitzenden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |