Dat is volgens mij niet gebeurd, dus of papa heeft gewoon alleen maar een grote bek of Huub heeft niet geslagen. of hij is wel naar Wilma gegaan en heb ik dat gemistquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:24 schreef Mylene het volgende:
[..]
Papa van Claire had eerder gedreigd dat ie contact zou zoeken met Wilma van Prive als Huub zijn meisje Claire zou slaan.
Zo werkt dat toch niet, misschien heeft claire niet alles gezegd tegen haar ouders. Of gevraagd aan haar familie om zich erbuiten te houden. Wanneer heeft hij dat gezegd trouwens/quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat is volgens mij niet gebeurd, dus of papa heeft gewoon alleen maar een grote bek of Huub heeft niet geslagen. of hij is wel naar Wilma gegaan en heb ik dat gemist
Maar Berga welquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhh mijn paps en mams zijn ook niet in mijn huis 24/7
Gelukkig
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:28 schreef Noelle06 het volgende:
Zo dit zijn dus de feiten. Agressief geweld in huisvan Huub.
Geloof het helemaal. Claire zou dit toch niet naar buiten brengen als dit niet waar zou zijn.
Cliare is door een hel gegaan afgelopen weken lijkt mij. Niks publiekelijk naar buiten gebracht.
Huub bracht alleen maar mooie praatjes dat alles goed zou gaan en meer.
Snap Claire haar reactie om naar buiten te treden nu met het echte verhaal, nadat Huub met nieuwe lover/vriendin voorop op een roddelweekblad staat.
Het hele gedoe met nowlive en dat sms-je. Was toen ook al sprake van vreemgaan en mishandeling. Denk nu toch dat het wel waar was allemaal en dat claire toen bij huub is gebleven en aan haar familie heeft gevraagd om zich er buiten te houden of zo. Denk dat claire aan de hand daarvan niet heel veel meer hierover met haar moeder heeft besproken. Ik denk dat het gewoon een druppel was,die voorpagina van de party, en dat ze daardoor heeft besloten om voor 1 keer te laten weten hoe haar verhaal in dit is .quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:22 schreef Charmian het volgende:
Waar was papa trouwens toen er (vermeend) huiselijk geweld gepleegd werd? Ik kan niet geloven dat ze dit niet minimaal één keer met ons mam of pap besproken heeft en dat die gezegd hebben 'kind, hij zal het vast niet zo bedoelt hebben'. Er klopt in het verhaal van Claire gewoon iets niet.
Dat bedoel ik ook niet. Ik kan me niet voorstellen dat Claire het er hier niet met haar ouders over heeft gehad (ik grijp nu wel een beetje terug naar DGK) en dat die geen maatregelen genomen hebben omdat ze hun kind zo ogenschijnlijk overdreven beschermen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhh mijn paps en mams zijn ook niet in mijn huis 24/7
Gelukkig
Helemaal met je eens. Ik pijnig mijn hersens af in hoeverre de familie van Claire hierin betrokken is. Zoals ik Huub meen te kennen, wordt hij vooral (verbaal) agressief als hij vindt dat hij onheus wordt behandeld en bij voorbaat al veroordeeld. En de familie van Claire was van begin afaan nu niet bepaald onbevooroordeeld. Claire was wel heel erg geneigd om de kant van de familie en zeker die van haar moeder te kiezen. Naar wat ik begrepen heb was de familie veelvuldig over de vloer. Claire's moeder was bij de bevalling en ook na de geboorte veel aanwezig. Als daarbij veel kritiek is geuit aan het adres van Huub en Claire de kant van de familie koos zal het zeker wel gerookt hebben in huize van Ballegooy. Claire die dan weer contact zoekt met haar moeder over hoe onheus Huub is. Want die heeft dan geroepen dat ze dan maar op moet rotten naar haar familie. In nijd de telefoon afgepakt en tegen de deur gegooid. En de familie die het allemaal nog even verder opstookt. En Claire bang omdat ze tussen 2 vuren zit.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik heb van dichtbij meegemaakt dat een moeder probeerde de kinderen bij de vader probeerde weg te houden. De familie van de moeder had een hele dikke vinger in de pap in het gebeuren (een beetje zoals Claire en haar familie), ik zou een complottheorie dus nog niet eens zo gek vinden. Het was haar overigens niet gelukt en zij en de vader hebben eigenlijk redelijk goed contact sinds die familie er zich niet meer zo mee bemoeit. Neemt niet weg dat ik nu partij zou trekken voor Huub, simpelweg omdat ik niets weet anders dan dat wat er in de media gezegd wordt en hier gespeculeerd. Het is sowieso altijd nodig om beide kanten van het verhaal te horen om een zo objectief mogelijk oordeel te kunnen geven.
Als je teruggrijpt naar de gouden kooi dan heb je ook gezien dat claire haar eigen beslissingen nam en tegen haar familie (en de rest van nederland) inging en haar eigen beslissingen maakte. De discussie of dit verstandig was daarbuiten gelaten.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook niet. Ik kan me niet voorstellen dat Claire het er hier niet met haar ouders over heeft gehad (ik grijp nu wel een beetje terug naar DGK) en dat die geen maatregelen genomen hebben omdat ze hun kind zo ogenschijnlijk overdreven beschermen.
Concreet graag en niet zomaar iets neerschrijven en niet uit duim zuigen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:14 schreef Elisa1958 het volgende:
[..]
Dat was iets wat mooiii hier neerschreef.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:29 schreef Elisa1958 het volgende:
[..]
Het hele gedoe met nowlive en dat sms-je. Was toen ook al sprake van vreemgaan en mishandeling. Denk nu toch dat het wel waar was allemaal en dat claire toen bij huub is gebleven en aan haar familie heeft gevraagd om zich er buiten te houden of zo. Denk dat claire aan de hand daarvan niet heel veel meer hierover met haar moeder heeft besproken. Ik denk dat het gewoon een druppel was,die voorpagina van de party, en dat ze daardoor heeft besloten om voor 1 keer te laten weten hoe haar verhaal in dit is .
Jij had het er toch over dat claire sophie niet bij huub weg mocht houden en dat hij net zoveel recht had om bij sophie te zijn als claire en nog meer. Ik ga het voor je opzoeken is van een paar dagen terug maar weet niet meer precies de dag dus moment kan even duren voordat ik het gevonden heb.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:33 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Concreet graag en niet zomaar iets neerschrijven en niet uit duim zuigen.
Idd. en gelijk heb ze. Huub met zijn mooie praatjes al weken dat het goed zou gaan.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:29 schreef Elisa1958 het volgende:
[..]
Het hele gedoe met nowlive en dat sms-je. Was toen ook al sprake van vreemgaan en mishandeling. Denk nu toch dat het wel waar was allemaal en dat claire toen bij huub is gebleven en aan haar familie heeft gevraagd om zich er buiten te houden of zo. Denk dat claire aan de hand daarvan niet heel veel meer hierover met haar moeder heeft besproken. Ik denk dat het gewoon een druppel was,die voorpagina van de party, en dat ze daardoor heeft besloten om voor 1 keer te laten weten hoe haar verhaal in dit is .
Maar toen dacht ze nog dat hij zou veranderen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:33 schreef sandra17 het volgende:
[..]
Als je teruggrijpt naar de gouden kooi dan heb je ook gezien dat claire haar eigen beslissingen nam en tegen haar familie (en de rest van nederland) inging en haar eigen beslissingen maakte. De discussie of dit verstandig was daarbuiten gelaten.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:31 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Ik pijnig mijn hersens af in hoeverre de familie van Claire hierin betrokken is. Zoals ik Huub meen te kennen, wordt hij vooral (verbaal) agressief als hij vindt dat hij onheus wordt behandeld en bij voorbaat al veroordeeld.* jeweltje][i Hij vond dat nogal snel dan, veel agressieve van huub gezien in iedere uitzending en dat was 6 dagen per week!
En de familie van Claire was van begin afaan nu niet bepaald onbevooroordeeld. Claire was wel heel erg geneigd om de kant van de familie en zeker die van haar moeder te kiezen.
* jeweltje Is dat zo ja? Zou ze daarom tegen wil van mams in met huub getrouwd zijn?
Naar wat ik begrepen heb was de familie veelvuldig over de vloer. * jeweltje Van wie dan?? Claire's moeder was bij de bevalling en ook na de geboorte veel aanwezig. Als daarbij veel kritiek is geuit aan het adres van Huub en Claire de kant van de familie koos zal het zeker wel gerookt hebben in huize van Ballegooy. Claire die dan weer contact zoekt met haar moeder over hoe onheus Huub is. Want die heeft dan geroepen dat ze dan maar op moet rotten naar haar familie. In nijd de telefoon afgepakt en tegen de deur gegooid. En de familie die het allemaal nog even verder opstookt. En Claire bang omdat ze tussen 2 vuren zit. Allemaal aannames...
Een echte mishandelaar doet dat als de soep niet de juiste kleur heeft te warm of te koud is etc. die heeft altijd wel een reden.* jeweltje Tja, daar ben ik het met je eens, hij had vast altijd een reden
En je punt?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar toen dacht ze nog dat hij zou veranderen.
Kom op zeg. Setting in dgk is toch anders als daar buiten.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar toen dacht ze nog dat hij zou veranderen.
Het is al 67 topics lang niets anders dan aannames, vertel eens wat nieuws.quote:
Zoekze meid. en logisch dat Huub net zoveel recht heeft om Sopfhie te zien ,is dat bla bla bla ?_O- En Event bij voorbaat van Claire .het kind in Huub weghouden zou erg min zijn,dus spaar je het zoeken,het antwoord heb ik al geschreven.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:37 schreef Elisa1958 het volgende:
[..]
Jij had het er toch over dat claire sophie niet bij huub weg mocht houden en dat hij net zoveel recht had om bij sophie te zijn als claire en nog meer. Ik ga het voor je opzoeken is van een paar dagen terug maar weet niet meer precies de dag dus moment kan even duren voordat ik het gevonden heb.
Vooralsnog weten WE helemaal niks.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:56 schreef Noelle06 het volgende:
Natuurljk heb Huub net zoveel recht en om zijn dochter te zien.
Als ik als moeder weet dat de vader van me kinderen agressief is, krabbel ik wel even achter me oren om me kinderen naar hun vader te laten gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |