dat heb ik volgens mij hier gelezen in een eerdere topic dat het contact zeer moeizaam is en hij sophie amper te zien krijgt .en toen kwamen de reacties hier zit de fam van Claire achter.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:59 schreef Elisa1958 het volgende:
[..]
Van wie weet jij dan dat Huub Sophie niet mag zien. Dat heb ik nog nergens gelezen. Heb je een bron voor mij zodat ik het ook kan lezen.
Want spreken is zilver ,zwijgen is goud en wie gewoon zn mond houd stemt toe!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Totdat alleen Huub nog haar enige Hyvesvriendje is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets is wat het lijkt..
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:03 schreef mazaru het volgende:
Ik zou zeggen stop ze met zijn allen in een grote villa. Laat de camera's non-stop draaien. Dit is pas real-life soap!!
Wat zou jdm ervoor over hebbenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:03 schreef mazaru het volgende:
Ik zou zeggen stop ze met zijn allen in een grote villa. Laat de camera's non-stop draaien. Dit is pas real-life soap!!
Nou... het was toevallig wel een heel dure telefoon hoor..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:01 schreef Gert het volgende:
Maar als ik het goed begrijp, heeft Claire niét aangegeven dat Huub haar geslagen heeft? Of wel?
Het kan ook agressief schreeuwen zijn, en een deur intrappen of een telefoon kapot gooien? Of valt dat niet onder "huiselijk geweld"?
Aan de andere kant: als je áángifte gaat doen... je gaat toch niet naar de politie vanwege hoog oplopende ruzies met wat gooi- en smijtwerk?
Ik vind het een vreemd verweer van Huub.quote:“Wat Claire naar buiten wil brengen moet ze zelf weten, maar dit is niet waar.”
Ohh,Spugen mag wel lieve blik erbij en hoppaaaa..houdt toch op.. Als iemand me slaat offfffff spuugt ben ik weg.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waarom zou erbij verteld moeten worden dat Hedda Huub in het gezicht heeft gespuugd? Als we het erover eens zijn dat slaan nooit goed is doet dat helemaal niet ter zake.
[..]
Dat zal Huub helemaal niet leuk vinden.Z'n zus gelooft nu nog heilig in haar kleine broertje, dus die mag niet te veel horen..
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:49 schreef mootie het volgende:
[..]
WE zijn het daar nog helemaal niet over eens. Slaan is niet goed, maar als ik mijn vriend in zijn gezicht spuug en hij slaat me in mijn gezicht zal ik hem dat niet kwalijk nemen. Actie-reactie.
kloptquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:01 schreef Gert het volgende:
Maar als ik het goed begrijp, heeft Claire niét aangegeven dat Huub haar geslagen heeft?
neequote:Of wel?
ja en jaquote:Het kan ook agressief schreeuwen zijn, en een deur intrappen of een telefoon kapot gooien? Of valt dat niet onder "huiselijk geweld"?
we hebben het hier wel over claire hequote:Aan de andere kant: als je áángifte gaat doen... je gaat toch niet naar de politie vanwege hoog oplopende ruzies met wat gooi- en smijtwerk?
Waarom?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind het een vreemd verweer van Huub.
Dat was iets wat mooiii hier neerschreef.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:04 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
dat heb ik volgens mij hier gelezen in een eerdere topic dat het contact zeer moeizaam is en hij sophie amper te zien krijgt .en toen kwamen de reacties hier zit de fam van Claire achter.
wie zal het zeggen, als hij wel met de miobiel gegooid heeft misschien vond ze dat al erg eng ( hoop wel dat ze op tijd gebukt heeft) maar wat verstaat claire onder huiselijk geweld, en misschien gooide huub hard de deur dicht en gaf er nog een trap tegenaan, en ja de deuren van tegenwoordig zijn net bordkarton. ach we zullen het nooit weten, maar als huub ontkent dan moeten we hem maar geloven, de waarheid ligt altijd in het midden he.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind het een vreemd verweer van Huub.
Als het niet waar is wat Claire zegt is het een behoorlijk smerige verdachtmaking, dat zou ik niet afdoen met "wat Claire naar buiten wil brengen moet ze zelf weten".quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom?
Misschien is hij het eens met bepaalde dingen, maar niet met alles, en heeft hij dat ook echt niet gedaan.
Misschien regelt Huub het via zijn advokaat kan ook.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als het niet waar is wat Claire zegt is het een behoorlijk smerige verdachtmaking, dat zou ik niet afdoen met "wat Claire naar buiten wil brengen moet ze zelf weten".
Want huub had dit overduidelijk niet naar buiten willen brengenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als het niet waar is wat Claire zegt is het een behoorlijk smerige verdachtmaking, dat zou ik niet afdoen met "wat Claire naar buiten wil brengen moet ze zelf weten".
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:17 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Misschien regelt Huub het via zijn advokaat kan ook.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:14 schreef Toverheks het volgende:
maar als huub ontkent dan moeten we hem maar geloven,
misschien niet misschien wel wie zal het zeggen, vind het gewoon treurig allemaalquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yeah right, want Huub zou nooit liegen.
Papa van Claire had eerder gedreigd dat ie contact zou zoeken met Wilma van Prive als Huub zijn meisje Claire zou slaan.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:22 schreef Charmian het volgende:
Waar was papa trouwens toen er (vermeend) huiselijk geweld gepleegd werd? Ik kan niet geloven dat ze dit niet minimaal één keer met ons mam of pap besproken heeft en dat die gezegd hebben 'kind, hij zal het vast niet zo bedoelt hebben'. Er klopt in het verhaal van Claire gewoon iets niet.
Uhh mijn paps en mams zijn ook niet in mijn huis 24/7quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:22 schreef Charmian het volgende:
Waar was papa trouwens toen er (vermeend) huiselijk geweld gepleegd werd? Ik kan niet geloven dat ze dit niet minimaal één keer met ons mam of pap besproken heeft en dat die gezegd hebben 'kind, hij zal het vast niet zo bedoelt hebben'. Er klopt in het verhaal van Claire gewoon iets niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |