abonnement Unibet Coolblue
pi_73959052
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:05 schreef Eef999 het volgende:
Claire bij Boulevard

Ze heeft aangifte gedaan wegens huiselijk geweld


When shit hits the fan...

Game on.

[ Bericht 60% gewijzigd door PC eend op 22-10-2009 19:37:34 ]
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_73959061
Neuh
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_73959117
OMG!
pi_73959130
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:12 schreef Soury het volgende:
Neuh
Is nieuws
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_73959152
Die grindtegel laat zich wel kennen zeg!
pi_73959163
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:15 schreef PC eend het volgende:

[..]

Is nieuws
Fluitertje was een bietje eerder.. Maar vooruit
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_73959172
zo, net op rtl boulevard, huub heeft dus losse handjes ( zegt claire ) en dat hij al gespot is met nieuwe vriendin vind ze walgelijk. en zo zorgt claire weer voor nieuw nieuws. albert V. had ook Huub gebeld maar dit was nieuw voor Huub, hij had ook nog geen bezoekje gehad van politie, claire had aangifte gedaan.

verkorte versie van wat er zoal gezegt is vanavond in het Item. misschien heeft iemand het filmpje.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_73959175
tvp
pi_73959214
en het modder gooien is begonnen.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_73959215
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:16 schreef Soury het volgende:

[..]

Fluitertje was een bietje eerder..
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_73959216
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_73959217
Wie heeft er een filmpje, ik heb het niet gezien.
pi_73959223
is de boel al ontploft hierzo (tvp)
pi_73959227
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:18 schreef PC eend het volgende:

[..]


Keek scheel
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 22 oktober 2009 @ 19:19:36 #15
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_73959253
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:18 schreef PC eend het volgende:


Beiden om 19:11, PS-eend was wel eerder, deze kan open blijven en dit topic heeft zelfs een tt in de media.

PietjePuk007 mag jij ook topics sluiten?
pi_73959254
Hij heeft verder niet gedronken op die foto .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_73959260
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:18 schreef Toverheks het volgende:
en het moederkoek gooien is begonnen.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_73959282
Tuinfluiter was eerder
Love music!
pi_73959292
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:20 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Tuinfluiter was eerder
Ga daar lekker posten
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_73959301
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:18 schreef Toverheks het volgende:
en het modder gooien is begonnen.
Over 15 jaar kan hun dochter het terugzien bij SBS De 25 meest geruchtmakende showbiz-break-ups
pi_73959336
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:21 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Over 15 jaar kan hun dochter het terugzien bij SBS De 25 meest geruchtmakende showbiz-break-ups
De hoeren en snoeren clips maar even weggelaten
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_73959370
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:16 schreef Toverheks het volgende:
zo, net op rtl boulevard, huub heeft dus losse handjes ( zegt claire ) en dat hij al gespot is met nieuwe vriendin vind ze walgelijk. en zo zorgt claire weer voor nieuw nieuws. albert V. had ook Huub gebeld maar dit was nieuw voor Huub, hij had ook nog geen bezoekje gehad van politie, claire had aangifte gedaan.

verkorte versie van wat er zoal gezegt is vanavond in het Item. misschien heeft iemand het filmpje.
En bij voorbaat wordt Huub al in het verdomhoekje gegooid door RTL
Love music!
pi_73959386
Is er iemand verbaasd dan? Iemand van Fok had het zelf gezien in dat steegje toen waren ze net uit de Gouden Kooi. In de Kooi kon hij ook zijn handjes niet thuis houden (fysiek geweld tegen Lieke in de kooi). Hedda had hij ook geslagen, had hij zelf toegegeven. Verbaasd mij helemaal niks.
pi_73959403
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:21 schreef Soury het volgende:

[..]

Ga daar lekker posten
Love music!
pi_73959404
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:16 schreef Toverheks het volgende:
zo, net op rtl boulevard, huub heeft dus losse handjes ( zegt claire ) en dat hij al gespot is met nieuwe vriendin vind ze walgelijk. en zo zorgt claire weer voor nieuw nieuws. albert V. had ook Huub gebeld maar dit was nieuw voor Huub, hij had ook nog geen bezoekje gehad van politie, claire had aangifte gedaan.

verkorte versie van wat er zoal gezegt is vanavond in het Item. misschien heeft iemand het filmpje.
dgk claire heeft aangifte gedaan tegen huub @ boulevard


[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
  donderdag 22 oktober 2009 @ 19:25:13 #26
262 Re
Kiss & Swallow
pi_73959418
tvp nog steeds
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_73959482
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:24 schreef sandra17 het volgende:
Is er iemand verbaasd dan? Iemand van Fok had het zelf gezien in dat steegje toen waren ze net uit de Gouden Kooi. In de Kooi kon hij ook zijn handjes niet thuis houden (fysiek geweld tegen Lieke in de kooi). Hedda had hij ook geslagen, had hij zelf toegegeven. Verbaasd mij helemaal niks.
Iemand van FOK had het zellleffff gezien.duh duh ..Zat die iemand in de bosjes? Nou ik zit ook vaak in die bosjes volgens anderen en ik heb gezien dat het niet waar is
Love music!
pi_73959522
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:22 schreef Soury het volgende:

[..]

De hoeren en snoeren clips maar even weggelaten
vergeten we ff niet dat ook claire op joetoep ergens staat, toen ze gezellig aan het kluiven was
dus sophie heeft genoeg om later hele avonden te vullen en ze zal verbaasd zijn wat er tegen die tijd nog allemaal voor bagger boven komt ( rtl boulevard, sbs shownieus en de lokale omroep Tilburgse ditjes en datjes)
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_73959524
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:24 schreef sandra17 het volgende:
Is er iemand verbaasd dan? Iemand van Fok had het zelf gezien in dat steegje toen waren ze net uit de Gouden Kooi. In de Kooi kon hij ook zijn handjes niet thuis houden (fysiek geweld tegen Lieke in de kooi). Hedda had hij ook geslagen, had hij zelf toegegeven. Verbaasd mij helemaal niks.
Diegene die dat gezien heeft was ook nog eens fan van Huub. Dat was gauw over.
  † In Memoriam † donderdag 22 oktober 2009 @ 19:29:56 #30
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_73959554
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:25 schreef Re het volgende:
tvp nog steeds
tvp
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_73959559
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:24 schreef peeet1 het volgende:

[..]

dgk claire heeft aangifte gedaan tegen huub @ boulevard



dank je Peeet voor je snelle filmje
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_73959560
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:28 schreef Toverheks het volgende:

[..]

vergeten we ff niet dat ook claire op joetoep ergens staat, toen ze gezellig aan het kluiven was
dus sophie heeft genoeg om later hele avonden te vullen en ze zal verbaasd zijn wat er tegen die tijd nog allemaal voor bagger boven komt ( rtl boulevard, sbs shownieus en de lokale omroep Tilburgse ditjes en datjes)
Is dat zo
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_73959578
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:24 schreef peeet1 het volgende:

[..]

dgk claire heeft aangifte gedaan tegen huub @ boulevard



Claire was bang voor huub
Waarom belde ze bram dan niet ff
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_73959608
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:23 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

En bij voorbaat wordt Huub al in het verdomhoekje gegooid door RTL
zielig he Mooiiiiiii, wat is het leven soms oneerlijk, maar even serieus, wat blijkt als Huub het wel gedaan heeft, losse handjes en meppen, denk je dan nog steeds over Huub als de *ideale schoonzzon* ik bedoel het niet gemeen tegen je maar vraag me dat echt af.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_73959618
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:28 schreef Toverheks het volgende:

[..]

vergeten we ff niet dat ook claire op joetoep ergens staat, toen ze gezellig aan het kluiven was
dus sophie heeft genoeg om later hele avonden te vullen en ze zal verbaasd zijn wat er tegen die tijd nog allemaal voor bagger boven komt ( rtl boulevard, sbs shownieus en de lokale omroep Tilburgse ditjes en datjes)
Hopelijk leef ik later nog om mooie dingen te vertellen over haar papa
Love music!
  donderdag 22 oktober 2009 @ 19:32:24 #36
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73959619
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:16 schreef Toverheks het volgende:
zo, net op rtl boulevard, huub heeft dus losse handjes ( zegt claire ) en dat hij al gespot is met nieuwe vriendin vind ze walgelijk. en zo zorgt claire weer voor nieuw nieuws. albert V. had ook Huub gebeld maar dit was nieuw voor Huub, hij had ook nog geen bezoekje gehad van politie, claire had aangifte gedaan.

verkorte versie van wat er zoal gezegt is vanavond in het Item. misschien heeft iemand het filmpje.
nou, het moddersmijten is begonnen.
pi_73959636
Of oom Twan, ze kan hem zelf ook wel hebben, is een kop groter en heel wat zwaarder
  † In Memoriam † donderdag 22 oktober 2009 @ 19:33:14 #38
135305 beequeen
Lost.
pi_73959647
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:28 schreef Scrutinizer het volgende:

Diegene die dat gezien heeft was ook nog eens fan van Huub. Dat was gauw over.
Klopt, Buffy-Jan was haar nick.

Dit soort reacties geloof je toch niet.
quote:
Mmmm...claire in boulevard net, tsja, wat is waar? feit: huub en claire hebben in een record tempo meegemaakt wat een normaal mens in 10 jaar mee maakt. feit: successen bleven uit of bij de een wat meer dan bij de ander, dus wellicht schuine gezichten bij familie en vrienden? mmm, huub en slaan, ik geloof er niet in, tenzij hij tot het uiterste getergd word en dan nog kan hij wel heel erg dreigen maar slaan ?? mmm. feit: hij heeft een hersenschudding gehad en wellicht niet de rust genomen en nee, ik verdedig het niet maar er kan daardoor iets in je karakter veranderen, je bent prikkelbaarder, lijkt gevoelozer voor bepaalde emoties en duikt dan juist in het andere uiterste door buitenechtelijke relaties aan te gaan die helemaal niks met de liefde voor de partner te maken hebben... ik heb hetzelfde gehad na een auto ongeluk, iedereen om me heen zei dat ik zo anders was geworden maar ik zag het echt niet, nu, na dit 20 jaar is alles veel duidelijker geworden. misschien huub heb je iets aan mijn relaas? sterkte skattie van female41 vanuit friesland
Bron: Rocket.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_73959658
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:32 schreef Toverheks het volgende:

[..]

zielig he Mooiiiiiii, wat is het leven soms oneerlijk, maar even serieus, wat blijkt als Huub het wel gedaan heeft, losse handjes en meppen, denk je dan nog steeds over Huub als de *ideale schoonzzon* ik bedoel het niet gemeen tegen je maar vraag me dat echt af.
Dan zijn de rechters niet goed bij hun hoofd en bovendien brianfan
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_73959671
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:32 schreef Marrije het volgende:

[..]

nou, het moddersmijten is begonnen.
Yep.
Huub ontkent overigens.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 19:34:24 #41
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_73959689
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:24 schreef peeet1 het volgende:

[..]

dgk claire heeft aangifte gedaan tegen huub @ boulevard



Thanks voor de YT.

Claire ziet er goed uit.
_____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
pi_73959700
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:32 schreef Marrije het volgende:

[..]

nou, het moddersmijten is begonnen.
Poep luiers wil ik zien vliegen !!!! En stiekum ben ik het met TB eens.. Laat die kleuter maar het kind opvoeden.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 22 oktober 2009 @ 19:35:27 #43
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_73959719
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:24 schreef peeet1 het volgende:

[..]

dgk claire heeft aangifte gedaan tegen huub @ boulevard



Wauw
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_73959747
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:33 schreef beequeen het volgende:

[..]

Klopt, Buffy-Jan was haar nick.

Dit soort reacties geloof je toch niet.
[..]

Bron: Rocket.
Hahahahahahahaha
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 22 oktober 2009 @ 19:36:44 #45
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73959750
Dus binnen 2 weken na de bevalling was zij bang dat ze klappen zou krijgen. Dat is wel sneu.
Maar ze ziet er niet uit.

Maar goed, dit is Claire haar troef om Sophie bij Huub weg te houden?
  donderdag 22 oktober 2009 @ 19:37:23 #46
6941 APK
Factual, I think.
pi_73959769
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:33 schreef Lavenderr het volgende:

Huub ontkent overigens.
Bizar.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 22 oktober 2009 @ 19:37:34 #47
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73959777
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:33 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Yep.
Huub ontkent overigens.
En terecht.

Wat denkt Claire wel niet? Dat ze Amanda is?
pi_73959814
aLS het zo is wat claire beweerd is het toch echt tragisch, zal Huub dan niks van zijn *verleden* geleerd hebben, agressief gedrag, gooien en smijten en dreigen.

en ja claire zag er goed uit, een lekkere hollandse meid die ook wel haar portie heeft gehad, maar ik bedenk me, waarom nu met modder gooien richting Huub, wat is er nog meer voorgevallen dat je met je hoofd bij RTL boulevard gaat zitten. wat is straks (morgen) weer een item met Huub in de hoofdrol, vind het niet eens leuk meer alles bij mekaar, vind het je huwelijk uitvechten op tv en waarom, niemand kan me wijsmaken dat dit goed is voor beide partijen.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_73959858
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:36 schreef Marrije het volgende:
Dus binnen 2 weken na de bevalling was zij bang dat ze klappen zou krijgen. Dat is wel sneu.
Maar ze ziet er niet uit.

Maar goed, dit is Claire haar troef om Sophie bij Huub weg te houden?
Zo lijkt het wel
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_73959867
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:36 schreef Marrije het volgende:
Dus binnen 2 weken na de bevalling was zij bang dat ze klappen zou krijgen. Dat is wel sneu.
Maar ze ziet er niet uit.

Maar goed, dit is Claire haar troef om Sophie bij Huub weg te houden?
Uhhhh heb je dgk gekeken ??? Die duffe troel was tot haar oren verliefd. (niet wederzijds) En hoppa een koter. Tja iid misschien heb je wel gelijk . Een troef .. Jesssssusss wat sneu. allemaaal
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 22 oktober 2009 @ 19:41:12 #51
6941 APK
Factual, I think.
pi_73959873
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:39 schreef Toverheks het volgende:

aLS het zo is wat claire beweerd is het toch echt tragisch, zal Huub dan niks van zijn *verleden* geleerd hebben, agressief gedrag, gooien en smijten en dreigen.
Ik denk dat het alleen maar erger is geworden omdat zijn fans het allemaal geweldig vonden wat hij in DGK uitspookte.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_73959876
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:36 schreef Marrije het volgende:
Dus binnen 2 weken na de bevalling was zij bang dat ze klappen zou krijgen. Dat is wel sneu.
Maar ze ziet er niet uit.

Maar goed, dit is Claire haar troef om Sophie bij Huub weg te houden?
he daar had ik nog niet eens aan gedacht, ja misschien dat ze het zo gaat spelen, maar dat Huub loopt te meppen ja, iets zegt me, kan best hij is een agressief mannetje he.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  donderdag 22 oktober 2009 @ 19:41:25 #53
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73959884
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:39 schreef Toverheks het volgende:
aLS het zo is wat claire beweerd is het toch echt tragisch, zal Huub dan niks van zijn *verleden* geleerd hebben, agressief gedrag, gooien en smijten en dreigen.

en ja claire zag er goed uit, een lekkere hollandse meid die ook wel haar portie heeft gehad, maar ik bedenk me, waarom nu met modder gooien richting Huub, wat is er nog meer voorgevallen dat je met je hoofd bij RTL boulevard gaat zitten. wat is straks (morgen) weer een item met Huub in de hoofdrol, vind het niet eens leuk meer alles bij mekaar, vind het je huwelijk uitvechten op tv en waarom, niemand kan me wijsmaken dat dit goed is voor beide partijen.
dat van de pot en de ketel. Lopen peipen dat hij niet an Sophie denkt omdat ie met een meid uit eten is gegaan waar een foto van is gemaakt die in de Party terecht is gekomen en dan zelf je jankverhaal bij Boulevard houden, want dát is natuurlijk wél in het voordeel van Sophie.
pi_73959888
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:37 schreef Marrije het volgende:

[..]

En terecht.

Wat denkt Claire wel niet? Dat ze Amanda is?
Brian is uiteindelijk vrijgesproken wegens gebrek aan bewijs.

Maareh, papa Claire kan Wilma toch even bellen? Dat zou hij toch doen als Huub een vinger naar Claire zou uitsteken? Weet je nog?
  donderdag 22 oktober 2009 @ 19:42:04 #55
262 Re
Kiss & Swallow
pi_73959895
studioclaire... is dat eigenlijk failliet of gewoon opgehouden te bestaan?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 22 oktober 2009 @ 19:42:43 #56
241662 Jian
Well, well, well
pi_73959912
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:24 schreef peeet1 het volgende:

[..]

dgk claire heeft aangifte gedaan tegen huub @ boulevard



Ohoooooooh
  donderdag 22 oktober 2009 @ 19:42:44 #57
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73959915
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:41 schreef Toverheks het volgende:

[..]

he daar had ik nog niet eens aan gedacht, ja misschien dat ze het zo gaat spelen, maar dat Huub loopt te meppen ja, iets zegt me, kan best hij is een agressief mannetje he.
of het zo is of niet, die foto in de Party heeft haar ongetwijfeld getriggerd om aangifte te doen. Ik geloof er niets van dat ze dat daarvoor al heeft gedaan. Ze is gewoon woest En wel begrijpelijk hoor.
pi_73959940
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:42 schreef Re het volgende:
studioclaire... is dat eigenlijk failliet of gewoon opgehouden te bestaan?
Er moest geld bij worden gelegd ja.
pi_73959942
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:41 schreef APK het volgende:

[..]

Ik denk dat het alleen maar erger is geworden omdat zijn fans het allemaal geweldig vonden wat hij in DGK uitspookte.
ja kan ook, al had ie iemand vermoord, tasjes geroofd van bejaarde vrouwen, een bank overvallen etc.etc. hadden sommige *fans* nog alles goed gepraat.......
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_73959949
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:32 schreef Toverheks het volgende:

[..]

zielig he Mooiiiiiii, wat is het leven soms oneerlijk, maar even serieus, wat blijkt als Huub het wel gedaan heeft, losse handjes en meppen, denk je dan nog steeds over Huub als de *ideale schoonzzon* ik bedoel het niet gemeen tegen je maar vraag me dat echt af.
Ik zie Huub helemaal niet als ideale schoonzoon,is me ook nooit gevraagd ,maar ben daar eerlijk in.Maar Claire als schoondochter ook niet.Maar het gaat mij er nogmaals om dat Claire als onschuldig wordt afgeschilderd en Huub vanaf dag 1 al een "netjes gezegd"luis in de pels is " en dat vind ik niet eerlijk. Ze kan wel zeggen "na 2 weken bla bla of geen bla bla ,maar zijn geen bewijzen van" Ik zou janken als een gek als het zo zou zijn ,maar zie bij Claire ook iets wat me niet zint.Ik heb niet voor niets nooit hun trouwmoment als mooiste moment gekozen uit DGK..Respecteer haar omdat ze de moeder is van een fantstisch kind van hun samen,Verder heb ik niet zoveel met Claire.Ik hoopte echt dat dit huwelijk zou slagen. Maar vond ze ook niet zo bijelkaar passen.Maar bemoeide me daar uiteraard niet mee Ik vind het heel erg allemaal ..echt

[ Bericht 0% gewijzigd door Mooiiiiiii op 22-10-2009 19:48:49 ]
Love music!
  donderdag 22 oktober 2009 @ 19:43:44 #61
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73959952
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:41 schreef Mylene het volgende:

[..]

Brian is uiteindelijk vrijgesproken wegens gebrek aan bewijs.
en dat gebeurt met Huub ook, deze rancuneuze actie is ietwat te laat
quote:
Maareh, papa Claire kan Wilma toch even bellen? Dat zou hij toch doen als Huub een vinger naar Claire zou uitsteken? Weet je nog?
nee, vergeten
pi_73959962
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:42 schreef Marrije het volgende:

[..]

of het zo is of niet, die foto in de Party heeft haar ongetwijfeld getriggerd om aangifte te doen. Ik geloof er niets van dat ze dat daarvoor al heeft gedaan. Ze is gewoon woest En wel begrijpelijk hoor.
Ze was dom en ze blijft dom..
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 22 oktober 2009 @ 19:44:15 #63
262 Re
Kiss & Swallow
pi_73959967
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:43 schreef Mylene het volgende:

[..]

Er moest geld bij worden gelegd ja.
oh, dan hoop ik dat daar wat voor mij tussenzit
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_73959969
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:37 schreef APK het volgende:

[..]

Bizar.
Ja, bizar is het wel.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 19:44:38 #65
241662 Jian
Well, well, well
pi_73959984
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:34 schreef akveor het volgende:

[..]

Thanks voor de YT.

Claire ziet er goed uit.
Ze heb gewoon een dikke rotkop

Nou kan dat dikke natuurlijk ook zijn dat ie gewoon nog opgezwollen is van de klappen van die kleine molesteerder natuurlijk
pi_73959992
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:42 schreef Marrije het volgende:

[..]

of het zo is of niet, die foto in de Party heeft haar ongetwijfeld getriggerd om aangifte te doen. Ik geloof er niets van dat ze dat daarvoor al heeft gedaan. Ze is gewoon woest En wel begrijpelijk hoor.
En dan papa Claire die wel even op haar in praat.
pi_73960012
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:42 schreef Marrije het volgende:

[..]

of het zo is of niet, die foto in de Party heeft haar ongetwijfeld getriggerd om aangifte te doen. Ik geloof er niets van dat ze dat daarvoor al heeft gedaan. Ze is gewoon woest En wel begrijpelijk hoor.
haar stem sloeg ook een tikkeltje over toen ze *lachend* zei walgelijk, dus dat kan ook, ze zou ongetwijveld nog van hem houden en misschien is ze wel diep teleurgesteld en heeft Huub haar gouden bergen beloofd en beloofd al zijn we nu in scheiding, ik zal alles doen om jou en het babytje niet te schaden etc.etc.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  donderdag 22 oktober 2009 @ 19:46:03 #68
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73960036
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:44 schreef Mylene het volgende:

[..]

En dan papa Claire die wel even op haar in praat.
ongetwijfeld
  donderdag 22 oktober 2009 @ 19:46:03 #69
6941 APK
Factual, I think.
pi_73960037
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:42 schreef Marrije het volgende:

of het zo is of niet, die foto in de Party heeft haar ongetwijfeld getriggerd om aangifte te doen. Ik geloof er niets van dat ze dat daarvoor al heeft gedaan. Ze is gewoon woest En wel begrijpelijk hoor.
Misschien lag hij haar al te palen toen ze nog zwanger was of net daarna.
Daar kwam zij achter en heeft hem daarmee geconfronteerd, hij ontkennen natuurlijk, op een steeds agressievere manier.
Dan ziet ze hem opeens met die griet in de Party: 1+1=2.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_73960041
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:42 schreef Marrije het volgende:

[..]

of het zo is of niet, die foto in de Party heeft haar ongetwijfeld getriggerd om aangifte te doen. Ik geloof er niets van dat ze dat daarvoor al heeft gedaan. Ze is gewoon woest En wel begrijpelijk hoor.
Dat denk ik dus ook.
pi_73960095
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:43 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Ik zie Huub helemaal niet als ideale schoonzoon,is me ook nooit gevraagd ,maar ben daar eerlijk in.Maar Claire als schoondochter ook niet.Maar het gaat mij er nogmaals om dat Claire als onschuldig wordt afgeschildered en Huub vanaf dag 1 al een "netjes gezegd"luis in de pels is " en dat vind ik niet eerlijk. Ze kan wel zeggen "na 2 weken bla bla of geen bla bla ,maar zijn geen bewijzen van" Ik zou janken als een gek als het zo zou zijn ,maar zie bij Claire ook iets wat me niet zint.Ik heb niet voor niets nooit hun trouwmoment als mooiste moment gekozen uit DGK..Respecteer haar omdat ze de moeder is van een fantstisch kind van hun samen,Verder heb ik niet zoveel met Claire.Ik hoopte echt dat dit huwelijk zou slagen. Maar vond ze ook niet zo bijelkaar passen.Maar bemoeide me daar uiteraard niet mee Ik vind het heel erg allemaal ..echt
Mooiiiiii
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  donderdag 22 oktober 2009 @ 19:48:31 #72
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73960111
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:45 schreef Toverheks het volgende:

[..]

haar stem sloeg ook een tikkeltje over toen ze *lachend* zei walgelijk, dus dat kan ook, ze zou ongetwijveld nog van hem houden en misschien is ze wel diep teleurgesteld en heeft Huub haar gouden bergen beloofd en beloofd al zijn we nu in scheiding, ik zal alles doen om jou en het babytje niet te schaden etc.etc.
Ongeacht wat Huub heeft beloofd, zij had beter moeten weten. Ik denk dat ze hoe dan ook nog steeds van hem houdt en ze kan het gewoon niet uitstaan dat hij met een ander alweer iets heeft en dat dat breeduit gemeten wordt in de Party. Niet gek, maar ze laat zich enorm kennen door over het belang van Sophie te lullen om vervolgens zelf de vuile was buiten te gaan hangen bij Boulevard.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 19:48:51 #73
241662 Jian
Well, well, well
pi_73960122
Dit heeft Claire echt niet verzonnen, daar geloof ik helemaal niks van. Dat ze het nu pas naar buiten brengt kan best komen door die foto's, maar dat neemt niet weg dat ie huiselijk geweld heeft gebruikt
pi_73960140
Of clair spreekt de waarheid wel toevallig dat er al een getuigen op fok rondhobbelt lang voor dit voorval... niet? En aangifte kan lang duren zal ze vast wel eerder dan gister hebben gedaan anders zeg je het niet
Niets is wat het lijkt..
  donderdag 22 oktober 2009 @ 19:49:27 #75
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73960145
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:46 schreef APK het volgende:

[..]

Misschien lag hij haar al te palen toen ze nog zwanger was of net daarna.
Daar kwam zij achter en heeft hem daarmee geconfronteerd, hij ontkennen natuurlijk, op een steeds agressievere manier.
Dan ziet ze hem opeens met die griet in de Party: 1+1=2.
heel aannemelijk
  donderdag 22 oktober 2009 @ 19:50:15 #76
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_73960171
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 18:35 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Hij heeft geen labradorpuppy doodgetrapt dus is dat niet aan de orde en koffie laaf,ach jij verzint bijnamen terplekke.
De eer van deze komt Bommie toe.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_73960175
Ik vond die vader van Claire altijd eng met z'n luister eens naar pappa, ik neem je mee en pappa dit en dat. Het kwam een beetje incestieus over.
pi_73960198
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat denk ik dus ook.
Begrijpelijk wel ... Al ben ik haast aan het omslaan naar het Huub kamp.. Sjesus .. Een rijke chick aan de haak, geen gezeik met voedingen en gejank midden in de nacht.. De blije doos die niet zo blij meer is..
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_73960219
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:43 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ja kan ook, al had ie iemand vermoord, tasjes geroofd van bejaarde vrouwen, een bank overvallen etc.etc. hadden sommige *fans* nog alles goed gepraat.......
Die soort toespelingen daar baal ik zo van. Dan ken je de mensen die Huub waarderen voor wat ie heeft laten zien in DGK echt niet ,en dat kan ook niet als je ff een babbeltje hebt op een "fan" dag. En de meeste "aanhangers " van Huub waren ook eerlijk in het benoemen waar ze van baalden van Huub.Van Brian en Lieke "fans" las ik alleen maar positieve dingen.

[ Bericht 10% gewijzigd door Mooiiiiiii op 22-10-2009 20:08:13 ]
Love music!
pi_73960229
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:48 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ongeacht wat Huub heeft beloofd, zij had beter moeten weten. Ik denk dat ze hoe dan ook nog steeds van hem houdt en ze kan het gewoon niet uitstaan dat hij met een ander alweer iets heeft en dat dat breeduit gemeten wordt in de Party. Niet gek, maar ze laat zich enorm kennen door over het belang van Sophie te lullen om vervolgens zelf de vuile was buiten te gaan hangen bij Boulevard.
misschien was ze al benaderd door A Verlinden maar hield de boel af, en wat jij zei van foto`s enzo in de Party misschien dacht ze ja, wat jij kan kan ik nog beter, lekker in RTL Boulevard want dan weet ik geheid dat iedereen dat ziet, en misschien heeft haar fam. gezegt, doe maar claire maak hem maar belachelijk, maar zo sneu dit alles, want wie is er de dupe van, niet alleen babytje maar ook wederzijdse fam. en die vader van Huub vind ik zo een leuke lieve eerlijk man ik denk dat beide fam. hier ook het heen en weer van krijgen.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_73960231
quote:
Definitie huiselijk geweld

Huiselijk geweld is geweld dat door iemand uit de huiselijke- of familiekring van het slachtoffer wordt gepleegd. Hieronder vallen lichamelijke en seksuele geweldpleging, belaging en bedreiging (al dan niet door middel van, of gepaard gaand met, beschadiging van goederen in en om het huis).

Er is altijd sprake van een machtsverschil tussen dader en slachtoffer. Uit onderzoek blijkt dat plegers de meest kwetsbare personen kiezen, als slachtoffer. Een ander kenmerk van huiselijk geweld is de omstandigheid dat dader en slachtoffer (waaronder ook minderjarige slachtoffers) desondanks - en soms noodgedwongen – blijvend deel uitmaken van elkaar’s leef- en woonomgeving. Hiermee hangt samen dat huiselijk geweld vaak een stelselmatig karakter heeft en er een hoog recidiverisico is. Geweld in het gezin gaat vaak met andere problematiek gepaard, zoals spanningen tussen echtgenoten, werkloosheid of verslaving.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_73960245
Maar goed, het kan ook zo zijn dat Claire de waarheid spreekt.
pi_73960283
Gevalletje van ..je trouwt niet alleen de vrouw, maar ook haar hele familie....
pi_73960292
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:51 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Die soort toespelingen daar baal ik zo van.Dan ken je de mensen die Huub waarderen voor wat ie heeft laten zien in DGK echt niet ,en dat kan ook niet als je ff een abbeltje hebt op een "fan" dag.
kom op nou Mooiiiii, je weet best dat er bepaalde Fans tussen lopen die alles goedkeuren wat hij doet en nog doet.
ik zeg niet dat jij zo iemand bent maar je weet ik heb een beetje gelijk.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  donderdag 22 oktober 2009 @ 19:54:21 #85
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_73960307
Ik zou me er ook wel aan ergeren dat wanneer je afspreekt dingen privé te houden dat dan de ander je confronteert met zaken die in het verlengde daarvan liggen. Het lijkt erop dat Claire het mooi weer spelen een beetje beu is. Liefde en haat liggen dicht bij elkaar.
_____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
  donderdag 22 oktober 2009 @ 19:56:10 #86
241662 Jian
Well, well, well
pi_73960366
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:52 schreef Mylene het volgende:
Maar goed, het kan ook zo zijn dat Claire de waarheid spreekt.
zou je denken
  donderdag 22 oktober 2009 @ 19:56:39 #87
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_73960384
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:43 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Ik zie Huub helemaal niet als ideale schoonzoon,is me ook nooit gevraagd ,maar ben daar eerlijk in.Maar Claire als schoondochter ook niet.Maar het gaat mij er nogmaals om dat Claire als onschuldig wordt afgeschilderd en Huub vanaf dag 1 al een "netjes gezegd"luis in de pels is " en dat vind ik niet eerlijk. Ze kan wel zeggen "na 2 weken bla bla of geen bla bla ,maar zijn geen bewijzen van" Ik zou janken als een gek als het zo zou zijn ,maar zie bij Claire ook iets wat me niet zint.Ik heb niet voor niets nooit hun trouwmoment als mooiste moment gekozen uit DGK..Respecteer haar omdat ze de moeder is van een fantstisch kind van hun samen,Verder heb ik niet zoveel met Claire.Ik hoopte echt dat dit huwelijk zou slagen. Maar vond ze ook niet zo bijelkaar passen.Maar bemoeide me daar uiteraard niet mee Ik vind het heel erg allemaal ..echt
Mjammie Claire... en binnenkort weer op de markt...
_____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
  donderdag 22 oktober 2009 @ 19:56:41 #88
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73960385
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:51 schreef PC eend het volgende:

[..]
bedreiging (al dan niet door middel van, of gepaard gaand met, beschadiging van goederen in en om het huis).

Dus het kan heel goed zijn dat hij haar met geen vinger heeft aangeraakt
pi_73960442
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:56 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dus het kan heel goed zijn dat hij haar met geen vinger heeft aangeraakt
Ze hadden mobiel contact
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_73960462
Alleen al dat je hiermee op boulevard komt, vind ik een minpunt van Claire..en haar familie...
Al is het waar, hou het binnenskamers, jammer hoor, dit zo te spelen..
pi_73960463
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:47 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Mooiiiiii
ja ,tis SHO hier maar ik vind het vreselijk allemaal..dus dat
Love music!
  donderdag 22 oktober 2009 @ 19:59:44 #92
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73960486
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:52 schreef Mylene het volgende:
Maar goed, het kan ook zo zijn dat Claire de waarheid spreekt.
ze is vaag, ze heeft niet letterlijk gezegd dat ie haar klappen geeft, daar heeft de voice over het over en dan hoor je claire zeggen 'hij reageerde vol spijt en beloofde het nooit weer te doen', maar dat kan ook slaan op het bedreigen of gooien met de huisraad.
pi_73960492
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:59 schreef hondjes het volgende:
Alleen al dat je hiermee op boulevard komt, vind ik een minpunt van Claire..en haar familie...
Al is het waar, hou het binnenskamers, jammer hoor, dit zo te spelen..
Nee joh !!! LEUK Meeer
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 22 oktober 2009 @ 19:59:59 #94
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_73960495
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:11 schreef PC eend het volgende:
[ afbeelding ]
[..]



When shit hits the fan...

Game on.
Huiselijk geweld... Tja....

[Huubsopmodus]


Ze zal het er wel zelf naar gemaakt hebben...

[/Huubsopmodus]

To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_73960516
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:56 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dus het kan heel goed zijn dat hij haar met geen vinger heeft aangeraakt
Gezien alle eerdere berichten, lijkt het een terechte aangifte.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 20:01:01 #96
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73960529
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:58 schreef Soury het volgende:

[..]

Ze hadden mobiel contact
precies, en dat heeft Claire dus onmogelijk gemaakt door dat abonnement op te zeggen
pi_73960531
Claire haar eigen woorden waren in de villa in gesprek met hartsvriendin Anouk ; dat ze geen langdurige relaties heeft gehad omdat ze bij de eerste de beste tegenslag t opgeeft , daar waar anderen ervoor gaan .
Ook dat het gezin TE hecht was (Bram bijv die die filmpjes van sexende zus zou bekijken ) , wilde zelfstandig kunnen functioneren , volwassen meid worden dus .
Mis alleen het peukje en rose' tje ipv het kopje koffie wat ze nu had ... oh en niet te vergeten de waterlanders !
Voor de rest ? dezelfde Claire die in de kooi stapte , jaloers en nog steeds t prinsesje , dan ook nog met droge ogen iets als dat ze zoiets niet voor haar dochter wil ?!
Snap ook al die Huub "fans "niet die haar zooooooow opgingen hemelen , op een paar uitspraken na , ken ik iig die hele Claire niet !!!!
pi_73960532
Arme, arme Huub.....
Zo maar beschuldigd van agressief gedrag.. terwijl hij in de kooi zo ongelofelijk zacht, non-agressief was.
Dat kan die lieve, lieve beheerste en vredelievende, zachtaardige toch niet gedaan hebben?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  † In Memoriam † donderdag 22 oktober 2009 @ 20:02:12 #99
135305 beequeen
Lost.
pi_73960565
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:56 schreef Marrije het volgende:


Dus het kan heel goed zijn dat hij haar met geen vinger heeft aangeraakt
Ze heeft het ook niet over lichamelijk geweld maar huiselijk geweld.
Toch zou ik me niet echt lekker voelen als mijn lief gaten in deuren trapt en met mobieltjes loopt te smijten terwijl er een baby in huis is.

Jij wel?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  donderdag 22 oktober 2009 @ 20:03:07 #100
241662 Jian
Well, well, well
pi_73960588
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:01 schreef Injetta het volgende:
Arme, arme Huub.....
Zo maar beschuldigd van agressief gedrag.. terwijl hij in de kooi zo ongelofelijk zacht, non-agressief was.
Dat kan die lieve, lieve beheerste en vredelievende, zachtaardige toch niet gedaan hebben?

O nee, stom natuurlijk

pi_73960597
Schei toch uit joh. Iemand van Fok die fan van Huub was had het zelf gezien in dat steegje. Plus het feit dat hoe hij tegen Lieke heeft gedaan in de kooi. Hedda geslagen voor de kooi wat hij toegegeven heeft.

Iedereen hier weet hoe hij is. Hij heeft zijn goede kanten maar ook hele slechte kanten en die agressiviteit is er 1 van.

Ik vind het ongelovelijk dat er hier nog sommige zijn dat Claire het doet om hem terug te pakken voor die foto's. (misschien getriggerd door die foto's, dat kan )

Ik vind het moedig van haar dat ze er mee naar buiten komt vooral omdat er altijd mensen zullen zijn die zegt o ze verzint het, ze liegt enzovoort.

Veel vrouwen maken hetzelfde mee en durven er nooit mee naar buiten te komen.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 20:04:40 #102
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73960636
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:02 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ze heeft het ook niet over lichamelijk geweld maar huiselijk geweld.
Toch zou ik me niet echt lekker voelen als mijn lief gaten in deuren trapt en met mobieltjes loopt te smijten terwijl er een baby in huis is.

Jij wel?
Daar ging het me even niet om, maar dat Claire niet beweert wat de voice over beweert.

En Claire wist hoe hij was, ook voor de bevalling en had ze toen ook weg kunnen gaan.
pi_73960640
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:01 schreef Marrije het volgende:

[..]

precies, en dat heeft Claire dus onmogelijk gemaakt door dat abonnement op te zeggen
http://www.nkmobielwerpen.nl/ Misschien iets voor die Flemmingsxx
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_73960643
ach ja, we kennen weer tig topic`s vullen en als het volgende Item komt gaan we daar weer over verder, misschien dat moeder claire ook even op RTL vertelt hoe het echt zat, en zo gaat deze treurige soap maar door en door, en hoeft er helemaal geen DGK2 te komen.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_73960690
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:02 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ze heeft het ook niet over lichamelijk geweld maar huiselijk geweld.
Toch zou ik me niet echt lekker voelen als mijn lief gaten in deuren trapt en met mobieltjes loopt te smijten terwijl er een baby in huis is.

Jij wel?

Als dat het 'alleen' maar zou zijn idd. Ik geloof haar wel. Ze zal beseffen dat dit impact heeft voor iedere betrokkene. Dit doe je niet zomaar even
Niets is wat het lijkt..
pi_73960697
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:54 schreef Toverheks het volgende:

[..]

kom op nou Mooiiiii, je weet best dat er bepaalde Fans tussen lopen die alles goedkeuren wat hij doet en nog doet.
ik zeg niet dat jij zo iemand bent maar je weet ik heb een beetje gelijk.
Veel mensen denken dat ik juist alles goedkeur en ja en amen zeg,wil dus duidelijk maken dat dat dus niet zo is, maar ik heb wel die naam onterecht Ik ben geen meeloper..Ik kies wel voor Huub en z'n familie en daar heb ik mijn eigen redenen voor.Maar als ik dat schrijf word het weer overtrokken.
Love music!
pi_73960709
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:04 schreef Marrije het volgende:

[..]

Daar ging het me even niet om, maar dat Claire niet beweert wat de voice over beweert.

En Claire wist hoe hij was, ook voor de bevalling en had ze toen ook weg kunnen gaan.
Als je van iemand houdt werkt dat nou eenmaal niet zo. Hoeveel vrouwen blijven bij hun man die dit overkomt?
pi_73960730
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:04 schreef Toverheks het volgende:
ach ja, we kennen weer tig topic`s vullen en als het volgende Item komt gaan we daar weer over verder, misschien dat moeder claire ook even op RTL vertelt hoe het echt zat, en zo gaat deze treurige soap maar door en door, en hoeft er helemaal geen DGK2 te komen.
Jaaahhhhh gastendoekjes en kandelaars gedoe
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 22 oktober 2009 @ 20:06:54 #109
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73960740
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:04 schreef Toverheks het volgende:
ach ja, we kennen weer tig topic`s vullen en als het volgende Item komt gaan we daar weer over verder, misschien dat moeder claire ook even op RTL vertelt hoe het echt zat, en zo gaat deze treurige soap maar door en door, en hoeft er helemaal geen DGK2 te komen.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 20:08:01 #110
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73960779
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:06 schreef sandra17 het volgende:

[..]

Als je van iemand houdt werkt dat nou eenmaal niet zo. Hoeveel vrouwen blijven bij hun man die dit overkomt?
We hebben het hier over Claire. En nu is ze ook bij hem weg. Had ze dus ook voor de geboorte kunnen doen. Maar ze heeft ongetwijfeld gedacht dat Huub wel zou veranderen, was het niet voor haar dan wel voor de baby.
pi_73960790
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:06 schreef sandra17 het volgende:

[..]

Als je van iemand houdt werkt dat nou eenmaal niet zo. Hoeveel vrouwen blijven bij hun man die dit overkomt?
Er zijn er echt hééééééél weinig die dit zijn overkomen. En nog zo dom zijn om er mee in zee te gaan.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_73960802
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:03 schreef sandra17 het volgende:
Schei toch uit joh. Iemand van Fok die fan van Huub was had het zelf gezien in dat steegje. Plus het feit dat hoe hij tegen Lieke heeft gedaan in de kooi. Hedda geslagen voor de kooi wat hij toegegeven heeft.

Iedereen hier weet hoe hij is. Hij heeft zijn goede kanten maar ook hele slechte kanten en die agressiviteit is er 1 van.

Ik vind het ongelovelijk dat er hier nog sommige zijn dat Claire het doet om hem terug te pakken voor die foto's. (misschien getriggerd door die foto's, dat kan )

Ik vind het moedig van haar dat ze er mee naar buiten komt vooral omdat er altijd mensen zullen zijn die zegt o ze verzint het, ze liegt enzovoort.

Veel vrouwen maken hetzelfde mee en durven er nooit mee naar buiten te komen.

ze verdiend een standbeeld , nee grapje, maar dit vind ik toch wel schokkend hoor als het allemaal waar is, maar ja aan de andere kant, ze wist/weet hoe hij was als er stoom uit de oortjes kwam.
is gewoon allemaal treurig, voor alle2, maar er komt nu nog meer bagger boven denk ik, nu claire heeft gepraat volgen er wel meer.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_73960822
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:51 schreef Toverheks het volgende:

[..]

misschien was ze al benaderd door A Verlinden maar hield de boel af, en wat jij zei van foto`s enzo in de Party misschien dacht ze ja, wat jij kan kan ik nog beter, lekker in RTL Boulevard want dan weet ik geheid dat iedereen dat ziet, en misschien heeft haar fam. gezegt, doe maar claire maak hem maar belachelijk, maar zo sneu dit alles, want wie is er de dupe van, niet alleen babytje maar ook wederzijdse fam. en die vader van Huub vind ik zo een leuke lieve eerlijk man ik denk dat beide fam. hier ook het heen en weer van krijgen.
Ja ,shit met peren is het ,triest
Love music!
pi_73960835
Claire heeft volgens mij nooit de publiciteit gezocht in fora of wat dan ook na de kooi. Dat deed huub. Kan me dus nu ook niet voorstellen dat ze een verhaal gaat verzinnen en daar dan lekker mee bij boulevard gaat zitten. Mijn gevoel zegt dat het niet helemaal fris eraan toe ging in dat huis, bedenk me ook ineens al die verhalen toen in januari met bram en nowlive enzo. Ging toch ook over dingen die tussen huub en claire waren gebeurd die heel heftig waren. Denk dat claire elke keer weer in huub zijn praatjes van spijt is getrapt en dat toen het gebeurde na de geboorte van sophie bij haar de knop omging en het niet meer pikte en toen naar haar ouders is vertrokken. Daarvoor heeft ze toen wel haar zaak moeten opgeven denk ik.
  † In Memoriam † donderdag 22 oktober 2009 @ 20:09:45 #115
135305 beequeen
Lost.
pi_73960842
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:04 schreef Marrije het volgende:


Daar ging het me even niet om, maar dat Claire niet beweert wat de voice over beweert.

En Claire wist hoe hij was, ook voor de bevalling en had ze toen ook weg kunnen gaan.
Is ook. Ik breek er mijn kop verder niet over, ze zoeken het maar uit. Schwarzkopf versus Ballegooy. Popcorntime.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  donderdag 22 oktober 2009 @ 20:10:28 #116
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_73960868
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:33 schreef beequeen het volgende:

[..]

Klopt, Buffy-Jan was haar nick.

Dit soort reacties geloof je toch niet.
[..]

Bron: Rocket.
Dat is er één van No-life.
Say no more..
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_73960869
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:09 schreef beequeen het volgende:

[..]

Is ook. Ik breek er mijn kop verder niet over, ze zoeken het maar uit. Schwarzkopf versus Ballegooy. Popcorntime.[ afbeelding ]
Flikker es op met dat kut plaatje
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 22 oktober 2009 @ 20:11:09 #118
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_73960894
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:33 schreef PC eend het volgende:

[..]

Dan zijn de rechters niet goed bij hun hoofd en bovendien brianfan
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_73960922
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:50 schreef Mylene het volgende:
Ik vond die vader van Claire altijd eng met z'n luister eens naar pappa, ik neem je mee en pappa dit en dat. Het kwam een beetje incestieus over.
Incestieus wil ik niet zeggen,maar invloed heeft ie wel op dochterlief.Begrijpelijk.maar dan ene Huub in de familie ,,,wennnennn en niet goed uitgepakt.Denk ik..
Love music!
pi_73960927
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:04 schreef Marrije het volgende:


En Claire wist hoe hij was, ook voor de bevalling en had ze toen ook weg kunnen gaan.
Ooh... het is haar eigen schuld, wou je zeggen?
pi_73960930
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:06 schreef Soury het volgende:

[..]

Jaaahhhhh gastendoekjes en kandelaars gedoe
je vergeet de blender en de citruspers, en laten we het maar niet hebben over de zijde bloemen van 2000 eurie, hij heeft nu vazen staan met kunstbloemen van de action, ook zo treurig, ach welke bekende nederlander is tegenwoordig niet treurig.

gaat je vent/vrouw vreemd, heb je een bejaarde moeder die de vuile was buiten aan het lijntje hangt, een puberende kotter die van huis wegloopt??? ja als bner moet je wel met ellende komen anders tel je in dat mediawereldje niet meer mee he
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  donderdag 22 oktober 2009 @ 20:12:22 #122
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73960936
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:08 schreef Soury het volgende:

[..]

Er zijn er echt hééééééél weinig die dit zijn overkomen. En nog zo dom zijn om er mee in zee te gaan.
Nou dat bedoel ik. Ze is een van de weinigen die het ware (agressieve) karakter van haar aanstaande zó op een presenteerblaadje voorgeschoteld heeft gekregen en dan nóg denken dat het wel meevalt of 1-2-3 verandert.
pi_73960937
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:09 schreef Elisa1958 het volgende:
Claire heeft volgens mij nooit de publiciteit gezocht in fora of wat dan ook na de kooi. Dat deed huub. Kan me dus nu ook niet voorstellen dat ze een verhaal gaat verzinnen en daar dan lekker mee bij boulevard gaat zitten. Mijn gevoel zegt dat het niet helemaal fris eraan toe ging in dat huis, bedenk me ook ineens al die verhalen toen in januari met bram en nowlive enzo. Ging toch ook over dingen die tussen huub en claire waren gebeurd die heel heftig waren. Denk dat claire elke keer weer in huub zijn praatjes van spijt is getrapt en dat toen het gebeurde na de geboorte van sophie bij haar de knop omging en het niet meer pikte en toen naar haar ouders is vertrokken. Daarvoor heeft ze toen wel haar zaak moeten opgeven denk ik.
Toen was het ook iets zeggen , en daarna mond houden en een ander er voor op laten draaien...
  † In Memoriam † donderdag 22 oktober 2009 @ 20:12:35 #124
135305 beequeen
Lost.
pi_73960945
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:10 schreef Soury het volgende:


Flikker es op met dat kut plaatje
Ik ook van jou.
Ik lees morgen wel weer tig topiques bij.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_73960958
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:30 schreef PC eend het volgende:

[..]

Claire was bang voor huub
Waarom belde ze bram dan niet ff
Fam Recourt heeft het complot theorie af lees ik, proberen ze zo Sophie bij Huub weg te halen?
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_73960968
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:09 schreef Elisa1958 het volgende:
Claire heeft volgens mij nooit de publiciteit gezocht in fora of wat dan ook na de kooi. Dat deed huub. Kan me dus nu ook niet voorstellen dat ze een verhaal gaat verzinnen en daar dan lekker mee bij boulevard gaat zitten. Mijn gevoel zegt dat het niet helemaal fris eraan toe ging in dat huis, bedenk me ook ineens al die verhalen toen in januari met bram en nowlive enzo. Ging toch ook over dingen die tussen huub en claire waren gebeurd die heel heftig waren. Denk dat claire elke keer weer in huub zijn praatjes van spijt is getrapt en dat toen het gebeurde na de geboorte van sophie bij haar de knop omging en het niet meer pikte en toen naar haar ouders is vertrokken. Daarvoor heeft ze toen wel haar zaak moeten opgeven denk ik.

zo denk ik er ook over
Niets is wat het lijkt..
pi_73960969
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:12 schreef Marrije het volgende:

[..]

Nou dat bedoel ik. Ze is een van de weinigen die het ware (agressieve) karakter van haar aanstaande zó op een presenteerblaadje voorgeschoteld heeft gekregen en dan nóg denken dat het wel meevalt of 1-2-3 verandert.
Dank je (diepe buiging)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_73960970
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:09 schreef Elisa1958 het volgende:
Claire heeft volgens mij nooit de publiciteit gezocht in fora of wat dan ook na de kooi. Dat deed huub. Kan me dus nu ook niet voorstellen dat ze een verhaal gaat verzinnen en daar dan lekker mee bij boulevard gaat zitten. Mijn gevoel zegt dat het niet helemaal fris eraan toe ging in dat huis, bedenk me ook ineens al die verhalen toen in januari met bram en nowlive enzo. Ging toch ook over dingen die tussen huub en claire waren gebeurd die heel heftig waren. Denk dat claire elke keer weer in huub zijn praatjes van spijt is getrapt en dat toen het gebeurde na de geboorte van sophie bij haar de knop omging en het niet meer pikte en toen naar haar ouders is vertrokken. Daarvoor heeft ze toen wel haar zaak moeten opgeven denk ik.
Nou, dat heeft ze dan nu in 1x goedgemaakt .
pi_73960985
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:09 schreef Elisa1958 het volgende:
Claire heeft volgens mij nooit de publiciteit gezocht in fora of wat dan ook na de kooi. Dat deed huub. Kan me dus nu ook niet voorstellen dat ze een verhaal gaat verzinnen en daar dan lekker mee bij boulevard gaat zitten. Mijn gevoel zegt dat het niet helemaal fris eraan toe ging in dat huis, bedenk me ook ineens al die verhalen toen in januari met bram en nowlive enzo. Ging toch ook over dingen die tussen huub en claire waren gebeurd die heel heftig waren. Denk dat claire elke keer weer in huub zijn praatjes van spijt is getrapt en dat toen het gebeurde na de geboorte van sophie bij haar de knop omging en het niet meer pikte en toen naar haar ouders is vertrokken. Daarvoor heeft ze toen wel haar zaak moeten opgeven denk ik.
Ik sowieso ff m'n hyves opschonen.Liesbeth?
Love music!
  donderdag 22 oktober 2009 @ 20:14:46 #130
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73961010
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:12 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ooh... het is haar eigen schuld, wou je zeggen?
Ja duh! Als je weet hoe iemand is moet je niet achteraf gaan lopen janken dat ie niet verandert. Zelfde geldt voor die dame die nu aan zijn arm hangt.
pi_73961060
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:12 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

Fam Recourt heeft het complot theorie af lees ik, proberen ze zo Sophie bij Huub weg te halen?
Jij denkt echt dat het een complot is? Wilde je nou echt zeggen dat huub niet agressief is/kan zijn. Ik hoop voor jou dat je het nooit mee zal maken.
pi_73961079
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:14 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ja duh! Als je weet hoe iemand is moet je niet achteraf gaan lopen janken dat ie niet verandert. Zelfde geldt voor die dame die nu aan zijn arm hangt.
Jij bent ziek zeg...!
Niets is wat het lijkt..
pi_73961082
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:14 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ja duh! Als je weet hoe iemand is moet je niet achteraf gaan lopen janken dat ie niet verandert. Zelfde geldt voor die dame die nu aan zijn arm hangt.
Ik denk niet dat de rechter in zo'n gedachtengang meegaat.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 20:17:32 #134
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73961090
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:09 schreef Elisa1958 het volgende:
Claire heeft volgens mij nooit de publiciteit gezocht in fora of wat dan ook na de kooi. Dat deed huub. Kan me dus nu ook niet voorstellen dat ze een verhaal gaat verzinnen en daar dan lekker mee bij boulevard gaat zitten. Mijn gevoel zegt dat het niet helemaal fris eraan toe ging in dat huis, bedenk me ook ineens al die verhalen toen in januari met bram en nowlive enzo. Ging toch ook over dingen die tussen huub en claire waren gebeurd die heel heftig waren. Denk dat claire elke keer weer in huub zijn praatjes van spijt is getrapt en dat toen het gebeurde na de geboorte van sophie bij haar de knop omging en het niet meer pikte en toen naar haar ouders is vertrokken. Daarvoor heeft ze toen wel haar zaak moeten opgeven denk ik.
Ik kan een eind met je meegaan, maar die laatste zin gaat er bij mij niet in. Ze moest geld bijleggen, denk dat dat los staat van haar thuissituatie.
pi_73961111
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:14 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ja duh! Als je weet hoe iemand is moet je niet achteraf gaan lopen janken dat ie niet verandert. Zelfde geldt voor die dame die nu aan zijn arm hangt.
Wat een onzin. Je moet het maar pikken dat iemand aggressief is omdat hij het in een spel was waarin hij het vertoonde. Hoeveel mensen dachten niet dat hij het speelde? En dan nog liefde maakt blind.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 20:18:31 #136
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_73961124
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:42 schreef Re het volgende:
studioclaire... is dat eigenlijk failliet of gewoon opgehouden te bestaan?
Op faillissementen.com is niets te vinden, dus ik ga er vanuit dat de Toko niet failliet is gegaan.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 22 oktober 2009 @ 20:18:51 #137
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73961140
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:17 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ik denk niet dat de rechter in zo'n gedachtengang meegaat.
de rechter kijkt naar bewijzen, gelukkig maar. Amanda haar aangifte tegen Brian is ook op niets uitgelopen, dat zal met deze net zo gaan.
pi_73961156
de gouden kooi aangifte show

dgk claire heeft aangifte gedaan tegen huub @ boulevard




Gouden Kooi Amanda doet aangifte tegen brian
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
pi_73961174
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:14 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ja duh! Als je weet hoe iemand is moet je niet achteraf gaan lopen janken dat ie niet verandert. Zelfde geldt voor die dame die nu aan zijn arm hangt.
ik denk he marrije, dat ze steeds gedacht heeft, ik verander hem wel, ik zorg gewoon dat ie echt van mij gaat houden bladibladibla, maar voor alle vrouwen die dit lezen, een man kan je niet veranderen.
ik geloof nog wel steeds dat cklaire helemaal hoteldebotel van hem was en denk nog wel is, dit wordt wraak met wraak en ik zei net, wie volgt er die ook uit de school klapt, nu deze bagger morgen weer een ander die het voor Huub of voor Claire opneemt in de media.
het gezegde als er 1 balletje over het net rolt volgen er meerdere.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_73961207
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:17 schreef jeweltje het volgende:

[..]

Jij bent ziek zeg...!
Nou nee hoor, weet je wat ziek is? Een hoer neuken een paar dagen voor je gaat trouwen (voor haar neus) je a.s. schoonmoeder verrot schelden . Een dom wicht trouwen op tv omdat je hoopt op de hoofdprijs.
En dan ook nog de laatste worden
Tja dan moet je het toch anders aanpakken.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 22 oktober 2009 @ 20:21:13 #141
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73961223
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:18 schreef sandra17 het volgende:

[..]

Wat een onzin. Je moet het maar pikken dat iemand aggressief is omdat hij het in een spel was waarin hij het vertoonde. Hoeveel mensen dachten niet dat hij het speelde? En dan nog liefde maakt blind.
Tot Sophie er was, toen gingen de ogen open.
En ik zeg niet dat ze het moet pikken dat hij agressief is, maar dat ze wist dat hij zo was, vóór ze met hem trouwde nota bene. Wat had ze nou verwacht? Dat hij zou veranderen? Ja. Hoe naief. Ze is zelf met Huub getrouwd, daar is ze zelf verantwoordelijk voor, hoe dom moet je zijn wil je gedacht hebben daar zonder agressie doorheen te komen
pi_73961243
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:20 schreef Soury het volgende:

[..]

Nou nee hoor, weet je wat ziek is? Een hoer neuken een paar dagen voor je gaat trouwen (voor haar neus) je a.s. schoonmoeder verrot schelden . Een dom wicht trouwen op tv omdat je hoopt op de hoofdprijs.
En dan ook nog de laatste worden
Tja dan moet je het toch anders aanpakken.
Haha, na dat dus.
Niets is wat het lijkt..
pi_73961247
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:18 schreef Marrije het volgende:

[..]

de rechter kijkt naar bewijzen, gelukkig maar. Amanda haar aangifte tegen Brian is ook op niets uitgelopen, dat zal met deze net zo gaan.
Jij kent het dossier kennelijk beter dan de rest hier. Werk je bij het OM?
pi_73961289
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:36 schreef Marrije het volgende:
Dus binnen 2 weken na de bevalling was zij bang dat ze klappen zou krijgen. Dat is wel sneu.
Maar ze ziet er niet uit.

Maar goed, dit is Claire haar troef om Sophie bij Huub weg te houden?
Gek ik dacht precies hetzelfde dit is opgezet door die familie van Claire om zo Sophie bij Huub weg te houden.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 20:23:24 #145
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_73961298
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:01 schreef superrmama het volgende:
Claire haar eigen woorden waren in de villa in gesprek met hartsvriendin Anouk ; dat ze geen langdurige relaties heeft gehad omdat ze bij de eerste de beste tegenslag t opgeeft , daar waar anderen ervoor gaan .
Ook dat het gezin TE hecht was (Bram bijv die die filmpjes van sexende zus zou bekijken ) , wilde zelfstandig kunnen functioneren , volwassen meid worden dus .
Mis alleen het peukje en rose' tje ipv het kopje koffie wat ze nu had ... oh en niet te vergeten de waterlanders !
Voor de rest ? dezelfde Claire die in de kooi stapte , jaloers en nog steeds t prinsesje , dan ook nog met droge ogen iets als dat ze zoiets niet voor haar dochter wil ?!
Snap ook al die Huub "fans "niet die haar zooooooow opgingen hemelen , op een paar uitspraken na , ken ik iig die hele Claire niet !!!!
echt
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_73961301
Misschien heeft ze wel getuigen, foto's van blauwe plekken ofzo, weet jij veel
Niets is wat het lijkt..
pi_73961319
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:03 schreef sandra17 het volgende:
Schei toch uit joh. Iemand van Fok die fan van Huub was had het zelf gezien in dat steegje. Plus het feit dat hoe hij tegen Lieke heeft gedaan in de kooi. Hedda geslagen voor de kooi wat hij toegegeven heeft.

Iedereen hier weet hoe hij is. Hij heeft zijn goede kanten maar ook hele slechte kanten en die agressiviteit is er 1 van.

Ik vind het ongelovelijk dat er hier nog sommige zijn dat Claire het doet om hem terug te pakken voor die foto's. (misschien getriggerd door die foto's, dat kan )

Ik vind het moedig van haar dat ze er mee naar buiten komt vooral omdat er altijd mensen zullen zijn die zegt o ze verzint het, ze liegt enzovoort.

Veel vrouwen maken hetzelfde mee en durven er nooit mee naar buiten te komen.
Als vent moet je je fikken thuishouden,maar dat Hedda Huub in z;n gezicht gespuugd heeft vertel je er weer niet bij..Wijven kunnen zuigen ,maar slaan is nooit goed en daar zou ik ook flink van balen..Wel leuk dat Hedda van de week naar Huubs zus gaat...
Love music!
  donderdag 22 oktober 2009 @ 20:24:02 #148
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73961327
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:19 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ik denk he marrije, dat ze steeds gedacht heeft, ik verander hem wel, ik zorg gewoon dat ie echt van mij gaat houden bladibladibla, maar voor alle vrouwen die dit lezen, een man kan je niet veranderen.
ik geloof nog wel steeds dat cklaire helemaal hoteldebotel van hem was en denk nog wel is, dit wordt wraak met wraak en ik zei net, wie volgt er die ook uit de school klapt, nu deze bagger morgen weer een ander die het voor Huub of voor Claire opneemt in de media.
het gezegde als er 1 balletje over het net rolt volgen er meerdere.
Dat denk ik ook, maar die naiviteit is haar aan te rekenen, niet Huub, ook al is hij degene die 'ongewenst gedrag' vertoont. Maar je hebt gelijk, dit wordt wraak met wraak, het is te hopen dat Huub zich verder van commentaar onthoudt.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 20:25:12 #149
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73961378
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:20 schreef Soury het volgende:

[..]

Nou nee hoor, weet je wat ziek is? Een hoer neuken een paar dagen voor je gaat trouwen (voor haar neus) je a.s. schoonmoeder verrot schelden . Een dom wicht trouwen op tv omdat je hoopt op de hoofdprijs.
En dan ook nog de laatste worden
Tja dan moet je het toch anders aanpakken.
Wij begrijpen elkaar.
pi_73961398
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:23 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Als vent moet je je fikken thuishouden,maar dat Hedda Huub in z;n gezicht gespuugd heefd vertel je er weer niet bij..
Ok, dus als een vrouw een man in het gezicht spuugt mag een man een klap geven. Of is de man in kwestie dan gevrijwaard?
Niets is wat het lijkt..
  donderdag 22 oktober 2009 @ 20:25:54 #151
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73961410
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:23 schreef jeweltje het volgende:
Misschien heeft ze wel getuigen, foto's van blauwe plekken ofzo, weet jij veel
Ik hoop het voor haar anders maakt ze weinig kans.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 20:26:25 #152
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_73961422
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:51 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Die soort toespelingen daar baal ik zo van. Dan ken je de mensen die Huub waarderen voor wat ie heeft laten zien in DGK echt niet ,en dat kan ook niet als je ff een babbeltje hebt op een "fan" dag. En de meeste "aanhangers " van Huub waren ook eerlijk in het benoemen waar ze van baalden van Huub.Van Brian en Lieke "fans" las ik alleen maar positieve dingen.
Ik heb jou anders weinig kritisch over Huub zien schrijven...
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_73961425
De aangifte van Amanda tegen Brian was toch ook volgens sommige een gevalletje wraak omdat hij Tamara zwanger had gemaakt?
pi_73961426
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:23 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

Gek ik dacht precies hetzelfde dit is opgezet door die familie van Claire om zo Sophie bij Huub weg te houden.
Als dat zo is grrrrr
Love music!
pi_73961467
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:25 schreef jeweltje het volgende:

[..]

Ok, dus als een vrouw een man in het gezicht spuugt mag een man een klap geven. Of is de man in kwestie dan gevrijwaard?
Uhh watte
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_73961483
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:16 schreef sandra17 het volgende:

[..]

Jij denkt echt dat het een complot is? Wilde je nou echt zeggen dat huub niet agressief is/kan zijn. Ik hoop voor jou dat je het nooit mee zal maken.
Heb je honger ......
Ik weet dat Huub agresief kan zijn maar als ze denkt om zo Sophie weg te houden bij Huub is dat een lage streek die idd volgens mij door de fam Recourt is opgezet ja.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_73961507
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:25 schreef jeweltje het volgende:

[..]

Ok, dus als een vrouw een man in het gezicht spuugt mag een man een klap geven. Of is de man in kwestie dan gevrijwaard?
Als ik mijn vriend in zijn gezicht spuug heeft hij mijn permissie om me een mep te geven.
pi_73961509
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:26 schreef Mylene het volgende:
De aangifte van Amanda tegen Brian was toch ook volgens sommige een gevalletje wraak omdat hij Tamara zwanger had gemaakt?

Dat werd gezegd ja.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_73961513
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:24 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, maar die naiviteit is haar aan te rekenen, niet Huub, ook al is hij degene die 'ongewenst gedrag' vertoont. Maar je hebt gelijk, dit wordt wraak met wraak, het is te hopen dat Huub zich verder van commentaar onthoudt.
het is jamer voor alle2, ze maken gewoon niks van hun leven als ze zo blijven doen, ik denk ook wel dat claire verbitterd is. ik verdiep me nu ff in haar he, misschien is ze zo boos op hem maar dit krijgt nog een staartje.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_73961516
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:13 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Ik sowieso ff m'n hyves opschonen.Liesbeth?
No geen liesbeth sorry
  donderdag 22 oktober 2009 @ 20:29:48 #161
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73961539
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:25 schreef jeweltje het volgende:

[..]

Ok, dus als een vrouw een man in het gezicht spuugt mag een man een klap geven. Of is de man in kwestie dan gevrijwaard?
Slaan mag nooit. Dus als je weet dat iemand zich niet kan beheersen dan kun je je maar beter omdraaien en weggaan. Of wachten tot ie echt gaat meppen natuurlijk
pi_73961560
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:29 schreef Toverheks het volgende:

[..]

het is jamer voor alle2, ze maken gewoon niks van hun leven als ze zo blijven doen, ik denk ook wel dat claire verbitterd is. ik verdiep me nu ff in haar he, misschien is ze zo boos op hem maar dit krijgt nog een staartje.
Als ze idd getuigen en foto's van blauwe plekken heeft weten we het gauw genooeg.
pi_73961562
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:28 schreef mootie het volgende:

[..]

Als ik mijn vriend in zijn gezicht spuug heeft hij mijn permissie om me een mep te geven.
Ja zo denk ik ook ja..
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_73961565
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:28 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

Heb je honger ......
Ik weet dat Huub agresief kan zijn maar als ze denkt om zo Sophie weg te houden bij Huub is dat een lage streek die idd volgens mij door de fam Recourt is opgezet ja.
Wat een onzin verkondig jij allemaal. Jij bekijkt het niet van twee kanten. Als het nou wel waar is dat het is gebeurd wat zeg je dan? Ze had het van te voren kunnen weten dus eigen schuld

En zeg nou zelf denk je echt dat Claire hierom zal liegen.? Dat je huub hiertoe niet in staat acht?
pi_73961588
Het gekke is dat ik alleen Claire hoor kletsen over Huub dit en Huub dat, andersom niets alleen dat hij op goede voet wil blijven staan met Claire voor Sophie.
Ik heb Huub nog geen modder zien gooien in elk geval.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 20:31:29 #166
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73961594
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:29 schreef Toverheks het volgende:

[..]

het is jamer voor alle2, ze maken gewoon niks van hun leven als ze zo blijven doen, ik denk ook wel dat claire verbitterd is. ik verdiep me nu ff in haar he, misschien is ze zo boos op hem maar dit krijgt nog een staartje.
Ze is laaiend, en begrijp me niet verkeerd, ook wel terecht hoor. Maar het lijkt wel alsof ze nog steeds niet doorheeft hoe hij in elkaar zit, hoe ze naar adem zat te happen voordat ze het woord walgelijk kon uitspreken liet dat maar weer mooi zien.
pi_73961633
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:31 schreef JEEtjuuh het volgende:
Het gekke is dat ik alleen Claire hoor kletsen over Huub dit en Huub dat, andersom niets alleen dat hij op goede voet wil blijven staan met Claire voor Sophie.
Ik heb Huub nog geen modder zien gooien in elk geval.
Aardig moddertje is de foto op de voorpagina geloof ik! Hij gaat vrolijk verder met bestaan, zelf de fotograaf opgebeld toch?
Niets is wat het lijkt..
pi_73961653
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:30 schreef sandra17 het volgende:

[..]

Wat een onzin verkondig jij allemaal. Jij bekijkt het niet van twee kanten. Als het nou wel waar is dat het is gebeurd wat zeg je dan? Ze had het van te voren kunnen weten dus eigen schuld

En zeg nou zelf denk je echt dat Claire hierom zal liegen.? Dat je huub hiertoe niet in staat acht?
werkelijk wat maak je je druk zeg ,easy , easy adem in , adem uit .
Ik bekijk het van 2 kanten dat ik alleen Claire met modder zie gooien en niet Huub.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_73961658
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:26 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Ik heb jou anders weinig kritisch over Huub zien schrijven...
Als je dingen vraagt geef ik daar eerlijk antwoord op,maar ik ga niet uit mezelf negatieve dingen over Huub neerzetten"hoewel in DGK tijd ook eerlijk werd gezegd wat minpunten van Huub waren".Doe jij dat over Lieke ,of is daar niks negatiefs over te vertellen .Pfff
Ben zelf trouwens ook geen supermens hoor..ik moet ook nog een hoop leren.
Love music!
pi_73961661
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:31 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ze is laaiend, en begrijp me niet verkeerd, ook wel terecht hoor. Maar het lijkt wel alsof ze nog steeds niet doorheeft hoe hij in elkaar zit, hoe ze naar adem zat te happen voordat ze het woord walgelijk kon uitspreken liet dat maar weer mooi zien.
Of ze heeft een ander woord ingeslikt
Niets is wat het lijkt..
pi_73961671
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:32 schreef jeweltje het volgende:

[..]

Aardig moddertje is de foto op de voorpagina geloof ik! Hij gaat vrolijk verder met bestaan, zelf de fotograaf opgebeld toch?
weet niet of hij die zelf gebeld heeft , heeft hij jou dat verteld?
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_73961674
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:30 schreef Mylene het volgende:

[..]

Als ze idd getuigen en foto's van blauwe plekken heeft weten we het gauw genooeg.
Haar oudste broer was toch iets bij de politie, lijkt mij dat hij wel weet dat ze bewijzen voor een aanklacht nodig heeft. En of een aanklacht wel of geen nut heeft qua bewijzen.
pi_73961675
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:31 schreef JEEtjuuh het volgende:
Het gekke is dat ik alleen Claire hoor kletsen over Huub dit en Huub dat, andersom niets alleen dat hij op goede voet wil blijven staan met Claire voor Sophie.
Ik heb Huub nog geen modder zien gooien in elk geval.
Zou het ook kunnen zijn dat dat huub niks zegt omdat hij weet dat als hij iets zegt dat claire erdan mee naar buiten zou kunnen komen wat er echt gebeurd is of misschien omdat hij weet dat hij fout is
pi_73961692
Claire zei toch zelf tegen RTL Boulevard dat van vreemdgaan geen sprake was omdat de keuze om te scheiden dan makkelijker was geweest? Zou dat dan ook niet geval zijn geweest als ie haar met een vinger had aangeraakt?
pi_73961700
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:31 schreef JEEtjuuh het volgende:
Het gekke is dat ik alleen Claire hoor kletsen over Huub dit en Huub dat, andersom niets alleen dat hij op goede voet wil blijven staan met Claire voor Sophie.
Ik heb Huub nog geen modder zien gooien in elk geval.
Welke modder zou Huub moeten gooien dan? Ze stond niet stil als hij haar probeerde te raken met een telefoon?
pi_73961715
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:34 schreef sandra17 het volgende:

[..]

Zou het ook kunnen zijn dat dat huub niks zegt omdat hij weet dat als hij iets zegt dat claire erdan mee naar buiten zou kunnen komen wat er echt gebeurd is of misschien omdat hij weet dat hij fout is
Wie zwijgt stemt toe
Niets is wat het lijkt..
pi_73961718
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:34 schreef Elisa1958 het volgende:

[..]

Haar oudste broer was toch iets bij de politie, lijkt mij dat hij wel weet dat ze bewijzen voor een aanklacht nodig heeft. En of een aanklacht wel of geen nut heeft qua bewijzen.
Haar oudste broer bewaakt de koningin.
pi_73961731
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:34 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Welke modder zou Huub moeten gooien dan? Ze stond niet stil als hij haar probeerde te raken met een telefoon?
pi_73961749
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:34 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Welke modder zou Huub moeten gooien dan? Ze stond niet stil als hij haar probeerde te raken met een telefoon?
Niets is wat het lijkt..
  donderdag 22 oktober 2009 @ 20:36:45 #180
241662 Jian
Well, well, well
pi_73961766
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:34 schreef Mylene het volgende:
Claire zei toch zelf tegen RTL Boulevard dat van vreemdgaan geen sprake was omdat de keuze om te scheiden dan makkelijker was geweest? Zou dat dan ook niet geval zijn geweest als ie haar met een vinger had aangeraakt?
Daar heb je wel een punt natuurlijk
pi_73961780
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:33 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

werkelijk wat maak je je druk zeg ,easy , easy adem in , adem uit .
Ik bekijk het van 2 kanten dat ik alleen Claire met modder zie gooien en niet Huub.
Hoe zou dat nou komen denk je?

Weet je wat de reden is dat ik zo reageer omdat jij aannames maakt dat het een complot is om hem bij zijn dochter weg te houden. Heb je het welens van dichtbij meegemaakt, ik wel en ik kan mijzelf zo kwaad maken om dit soort aannames. Weet je wel door wat voor hel een vrouw gaat als ze dit meemaakt.
pi_73961785
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:34 schreef sandra17 het volgende:

[..]

Zou het ook kunnen zijn dat dat huub niks zegt omdat hij weet dat als hij iets zegt dat claire erdan mee naar buiten zou kunnen komen wat er echt gebeurd is of misschien omdat hij weet dat hij fout is
Misschien,misschien
Love music!
pi_73961817
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:37 schreef sandra17 het volgende:

[..]

Hoe zou dat nou komen denk je?

Weet je wat de reden is dat ik zo reageer omdat jij aannames maakt dat het een complot is om hem bij zijn dochter weg te houden. Heb je het welens van dichtbij meegemaakt, ik wel en ik kan mijzelf zo kwaad maken om dit soort aannames. Weet je wel door wat voor hel een vrouw gaat als ze dit meemaakt.
Nee voor Huub is dit alles leuk
Love music!
pi_73961831
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:35 schreef Mylene het volgende:

[..]

Haar oudste broer bewaakt de koningin.
Oke dus die weet wel hoe en wat met aanklachten in deze gevallen. Hij kent in ieder geval de wetgeving beter dan wij. Denk niet dat hij een aanklacht door zijn zus laat indienen die geen kans maakt.
pi_73961832
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:36 schreef Jian het volgende:

[..]

Daar heb je wel een punt natuurlijk
Hoewel vrouwen die tikken krijgen van hun vent toch vaak bij hen blijven. Bij vreemdgaan is het vaak gewoon over en klaar.
pi_73961847
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:36 schreef Jian het volgende:

[..]

Daar heb je wel een punt natuurlijk
"De reden is niet vreemdgaan anders zou het veel makkelijker geweest zijn" zijn haar woorden idd.

Maar ik denk dat ze bedoeld dat ze dan niet zo geheimzinnig zou moeten doen over de reden van het scheiden. Ik bedoel maar zo, nu komt er ook nog eens een aangifte tegen huiselijk geweld bij.
Niets is wat het lijkt..
pi_73961883
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:39 schreef Elisa1958 het volgende:

[..]

Oke dus die weet wel hoe en wat met aanklachten in deze gevallen. Hij kent in ieder geval de wetgeving beter dan wij. Denk niet dat hij een aanklacht door zijn zus laat indienen die geen kans maakt.
Volgens mij gaat hier het spreekwoord de wens is de vader van de gedachte wel op.
pi_73961899
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:38 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Nee voor Huub is dit alles leuk
Nee is niet leuk voor huub dat hij zomaar dingen gooit of agressief wordt. Kan heel vermoeiend zijn hoor.
Kost heel vele energie je vrouw angstig maken.
pi_73961917
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:38 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Nee voor Huub is dit alles leuk
Hallo aarde aan mooi als hij agressief is geweest dan heeft hij het ernaar gemaakt dus geen medelijden en ik hoop dat ze het kan bewijzen en dat hij er dan voor gestraft wordt.
pi_73961950
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:35 schreef jeweltje het volgende:

[..]

Wie zwijgt stemt toe
Spreken is zilver,zwijgen is goud.
Love music!
pi_73961976
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:40 schreef Elisa1958 het volgende:

[..]

Nee is niet leuk voor huub dat hij zomaar dingen gooit of agressief wordt. Kan heel vermoeiend zijn hoor.
Kost heel vele energie je vrouw angstig maken.
Nee en het is al helemaal niet leuk om door iedereen nu weer aangekeken te worden als agressief ventje, bij zijn baan als koffieman bijvoorbeeld Kijk uit niets verkeerd zeggen, straks wordt ie boos, hup zo koffie in je schoot
Niets is wat het lijkt..
  donderdag 22 oktober 2009 @ 20:43:52 #192
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73961998
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:34 schreef Mylene het volgende:
Claire zei toch zelf tegen RTL Boulevard dat van vreemdgaan geen sprake was omdat de keuze om te scheiden dan makkelijker was geweest? Zou dat dan ook niet geval zijn geweest als ie haar met een vinger had aangeraakt?
Plus dat Claire ook niet zegt dat hij haar heeft geslagen, dat hoor je haar niet zeggen, daar heeft de voice over het over.
pi_73962042
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:43 schreef Marrije het volgende:

[..]

Plus dat Claire ook niet zegt dat hij haar heeft geslagen, dat hoor je haar niet zeggen, daar heeft de voice over het over.
Aangifte loopt nog dus logisch dat ze geen details aan je neus hangt
Niets is wat het lijkt..
  donderdag 22 oktober 2009 @ 20:45:04 #194
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73962052
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:39 schreef Mylene het volgende:

[..]

Hoewel vrouwen die tikken krijgen van hun vent toch vaak bij hen blijven. Bij vreemdgaan is het vaak gewoon over en klaar.
of het waren nog net geen tikken, en vond ze het moeilijker om de grens te trekken omdat het om dreigementen ging en agressief gedrag (als in gooien met spullen).
pi_73962067
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:41 schreef sandra17 het volgende:

[..]

Hallo aarde aan mooi als hij agressief is geweest dan heeft hij het ernaar gemaakt dus geen medelijden en ik hoop dat ze het kan bewijzen en dat hij er dan voor gestraft wordt.
Je schrijft als en ik hoop Echt Sannie als jij het bent laat het me weten ,scheelt me zoeken en verwijderen op hyves. Morgen doe ik wel een oproepje..
Love music!
  donderdag 22 oktober 2009 @ 20:46:02 #196
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73962087
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:44 schreef jeweltje het volgende:

[..]

Aangifte loopt nog dus logisch dat ze geen details aan je neus hangt
Ah, ja, vandaar dat ze bij Boulevard alvast even een tipje van de sluier oplicht
  donderdag 22 oktober 2009 @ 20:46:12 #197
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_73962093
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:23 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Als vent moet je je fikken thuishouden,maar dat Hedda Huub in z;n gezicht gespuugd heeft vertel je er weer niet bij..Wijven kunnen zuigen ,maar slaan is nooit goed en daar zou ik ook flink van balen..
Waarom zou erbij verteld moeten worden dat Hedda Huub in het gezicht heeft gespuugd? Als we het erover eens zijn dat slaan nooit goed is doet dat helemaal niet ter zake.
quote:
Wel leuk dat Hedda van de week naar Huubs zus gaat...
Dat zal Huub helemaal niet leuk vinden. Z'n zus gelooft nu nog heilig in haar kleine broertje, dus die mag niet te veel horen..
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_73962130
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:45 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Je schrijft als en ik hoop Echt Sannie als jij het bent laat het me weten ,scheelt me zoeken en verwijderen op hyves. Morgen doe ik wel een oproepje..
Jezus mens, dus jij verwijdert mensen van je hyves als ze het niet met je eens zijn. Hoe zielig.
pi_73962142
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:45 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Je schrijft als en ik hoop Echt Sannie als jij het bent laat het me weten ,scheelt me zoeken en verwijderen op hyves. Morgen doe ik wel een oproepje..
Op nowlive?
Niets is wat het lijkt..
pi_73962147
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:45 schreef Marrije het volgende:

[..]

of het waren nog net geen tikken, en vond ze het moeilijker om de grens te trekken omdat het om dreigementen ging en agressief gedrag (als in gooien met spullen).
Of of of
Love music!
pi_73962174
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:47 schreef jeweltje het volgende:

[..]

Op nowlive?
Lezen!!
Love music!
pi_73962177
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:07 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Dat zijn weer 5 topics.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 20:48:36 #203
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73962180
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:47 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Of of of
het kán natuurlijk ook en en en zijn
pi_73962198
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:46 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Waarom zou erbij verteld moeten worden dat Hedda Huub in het gezicht heeft gespuugd? Als we het erover eens zijn dat slaan nooit goed is doet dat helemaal niet ter zake.
[..]

Dat zal Huub helemaal niet leuk vinden. Z'n zus gelooft nu nog heilig in haar kleine broertje, dus die mag niet te veel horen..
Niets is wat het lijkt..
pi_73962212
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:46 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Waarom zou erbij verteld moeten worden dat Hedda Huub in het gezicht heeft gespuugd? Als we het erover eens zijn dat slaan nooit goed is doet dat helemaal niet ter zake.
[..]

Dat zal Huub helemaal niet leuk vinden. Z'n zus gelooft nu nog heilig in haar kleine broertje, dus die mag niet te veel horen..
WE zijn het daar nog helemaal niet over eens. Slaan is niet goed, maar als ik mijn vriend in zijn gezicht spuug en hij slaat me in mijn gezicht zal ik hem dat niet kwalijk nemen. Actie-reactie.
pi_73962223
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:42 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Spreken is zilver,zwijgen is goud.
En dat vertel je hier
pi_73962227
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:45 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Je schrijft als en ik hoop Echt Sannie als jij het bent laat het me weten ,scheelt me zoeken en verwijderen op hyves. Morgen doe ik wel een oproepje..
Ik weet niet wie Sannie is en ik ben al helemaal niet op je hyves Ik zou echt niet bij iemand als jij op hyves willen zitten hoor
  donderdag 22 oktober 2009 @ 20:50:12 #208
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_73962231
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:28 schreef mootie het volgende:

[..]

Als ik mijn vriend in zijn gezicht spuug heeft hij mijn permissie om me een mep te geven.
Met een end hout of met een krik?
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_73962260
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:48 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Lezen!!
Lezen op nowlive?
Niets is wat het lijkt..
pi_73962286
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:49 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En dat vertel je hier
Ah bedankt, was al op zoek naar de juiste reactie
Niets is wat het lijkt..
pi_73962290
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:40 schreef Elisa1958 het volgende:

[..]

Nee is niet leuk voor huub dat hij zomaar dingen gooit of agressief wordt. Kan heel vermoeiend zijn hoor.
Kost heel vele energie je vrouw angstig maken.
Is een aanname ,moet nog bewezen worden @ muts
Love music!
pi_73962297
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:39 schreef Mylene het volgende:

[..]

Hoewel vrouwen die tikken krijgen van hun vent toch vaak bij hen blijven. Bij vreemdgaan is het vaak gewoon over en klaar.
Bij huiselijk geweld komt er macht bij kijken helaas en maakt dat het vaak dat het slachtoffer blijft. Bij vreemdgaan is er geen enkele rol van macht aanwezig.

Met macht bedoel ik vaak de uitspraken van de dader:

-als je bij me weggaat dan doe ik dit en dat
-als je het maar tegen iemand vertelt dan doe ik dit en dat met je
-niemand gelooft je, je bent toch maar een hoer (dit om iemand langdurig te kleineren totdat de persoon het zelf gaat geloven.
-constant beloven dat hij/zij het niet meer zal doen en het dan toch wel blijven doen, maar het slachtoffer blijft op deze manier hoop houden.

Geestelijk geweld is soms nog erger dan lichamelijk geweld en/of gooien met spullen.

Ik zeg dus niet dat dit het geval is bij Huub en Claire, wil alleen aangeven hoe huiselijk geweld in z'n werk gaat. Het is allemaal niet zo eenvoudig als dat het lijkt.

[ Bericht 5% gewijzigd door Foreignergirl op 22-10-2009 20:59:28 ]
pi_73962318
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:49 schreef mootie het volgende:

[..]

WE zijn het daar nog helemaal niet over eens. Slaan is niet goed, maar als ik mijn vriend in zijn gezicht spuug en hij slaat me in mijn gezicht zal ik hem dat niet kwalijk nemen. Actie-reactie.
Jij bent de volgende bij boulevard dus
Niets is wat het lijkt..
  donderdag 22 oktober 2009 @ 20:53:15 #214
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_73962361
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:33 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Als je dingen vraagt geef ik daar eerlijk antwoord op,maar ik ga niet uit mezelf negatieve dingen over Huub neerzetten"hoewel in DGK tijd ook eerlijk werd gezegd wat minpunten van Huub waren".Doe jij dat over Lieke ,of is daar niks negatiefs over te vertellen .Pfff

Ja, ze valt op mannen. Dat veeg ik echt niet onder het tapijt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_73962375
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:37 schreef sandra17 het volgende:

[..]

Hoe zou dat nou komen denk je?

Weet je wat de reden is dat ik zo reageer omdat jij aannames maakt dat het een complot is om hem bij zijn dochter weg te houden. Heb je het welens van dichtbij meegemaakt, ik wel en ik kan mijzelf zo kwaad maken om dit soort aannames. Weet je wel door wat voor hel een vrouw gaat als ze dit meemaakt.
Ik heb van dichtbij meegemaakt dat een moeder probeerde de kinderen bij de vader probeerde weg te houden. De familie van de moeder had een hele dikke vinger in de pap in het gebeuren (een beetje zoals Claire en haar familie), ik zou een complottheorie dus nog niet eens zo gek vinden. Het was haar overigens niet gelukt en zij en de vader hebben eigenlijk redelijk goed contact sinds die familie er zich niet meer zo mee bemoeit. Neemt niet weg dat ik nu partij zou trekken voor Huub, simpelweg omdat ik niets weet anders dan dat wat er in de media gezegd wordt en hier gespeculeerd. Het is sowieso altijd nodig om beide kanten van het verhaal te horen om een zo objectief mogelijk oordeel te kunnen geven.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_73962408
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:49 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En dat vertel je hier
Waarom schrif je hier
Love music!
pi_73962508
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:37 schreef sandra17 het volgende:

[..]

Hoe zou dat nou komen denk je?

Weet je wat de reden is dat ik zo reageer omdat jij aannames maakt dat het een complot is om hem bij zijn dochter weg te houden. Heb je het welens van dichtbij meegemaakt, ik wel en ik kan mijzelf zo kwaad maken om dit soort aannames. Weet je wel door wat voor hel een vrouw gaat als ze dit meemaakt.

nou vertel dan eens waarom Huub ,Sophie niet mag zien , dat is lekker he als je gewoon dat zelfrecht neemt .
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_73962521
ach in het vorige party stuk met dat interview van die goede kennis van huub stond toch ook van een gat in een deur en soms een telefoon door de lucht of iets in die geest. Ik vind dat dus niet normaal dat er een gat in een deur wordt getrapt maar misschien ben ik wel heel weinig gewent op dat gebied en is het tegenwoordig een normaal iets even lekker deurtje trappen of zo.
pi_73962553
heerlijk, heb morgen weer veel bij te lezen onder het genot van een kopje koffie, denk dat er vanavond wel 3 topic`s bijkomen????
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_73962554
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:57 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

nou vertel dan eens waarom Huub ,Sophie niet mag zien , dat is lekker he als je gewoon dat zelfrecht neemt .
Van wie weet jij dan dat Huub Sophie niet mag zien. Dat heb ik nog nergens gelezen. Heb je een bron voor mij zodat ik het ook kan lezen.
pi_73962578
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:57 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

nou vertel dan eens waarom Huub ,Sophie niet mag zien , dat is lekker he als je gewoon dat zelfrecht neemt .
Wie zegt dat huub sophie niet mag zien en als dat zo is: Omdat er een aangifte tegen geweld ligt misschien?? Omdat er advocaten in het spel zijn?
Niets is wat het lijkt..
  Moderator donderdag 22 oktober 2009 @ 21:01:50 #222
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73962652
Maar als ik het goed begrijp, heeft Claire niét aangegeven dat Huub haar geslagen heeft? Of wel?

Het kan ook agressief schreeuwen zijn, en een deur intrappen of een telefoon kapot gooien? Of valt dat niet onder "huiselijk geweld"?

Aan de andere kant: als je áángifte gaat doen... je gaat toch niet naar de politie vanwege hoog oplopende ruzies met wat gooi- en smijtwerk?
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_73962653
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:41 schreef sandra17 het volgende:

[..]

Hallo aarde aan mooi als hij agressief is geweest dan heeft hij het ernaar gemaakt dus geen medelijden en ik hoop dat ze het kan bewijzen en dat hij er dan voor gestraft wordt.
Ja en dan?
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 21:01:56 #224
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_73962655
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:47 schreef Elisa1958 het volgende:

[..]

Jezus mens, dus jij verwijdert mensen van je hyves als ze het niet met je eens zijn. Hoe zielig.
Totdat alleen Huub nog haar enige Hyvesvriendje is.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_73962695
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:33 schreef beequeen het volgende:

[..]

Klopt, Buffy-Jan was haar nick.

Het zit net iets anders. Een vriendin Van BuffyJan had het gezien
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 12:14 schreef BuffyJan het volgende:
Goedemorgen

Vriendinnetje van mij kwam H&C vannacht tegen in Hsum. Ze hadden heel erg ruzie en Huub heeft Claire geslagen
Beetje jammer
Phoebie zal dan wel die vriendin zijn.
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 12:36 schreef Phoebie het volgende:
Echt gebeurd. Ik heb het gezien. (ik zat er naaaast haha)
Ze maakten heel veel herrie, en liepen ons schelden voorbij. Clair een beetje jankerig.
Toen liepen ze een zijstraat in en konden we ze alleen nog horen.
Echt schreeuwen en Clair janken "niet doen niet doen".

Toen ben ik gaan kijken want ik kan daar slecht tegen. Ook als ik ze niet had gekend had ik het gedaan.
Ze zagen mij niet, maar ik zag Huub Clair 2x een mep geven (soort backhand) met zn vlakke hand tegen haar lijf.

Ze maakten zo veel herrie dat er echt mensen op af kwamen, voor ik iets kon doen liepen ze verder, ik had geen zin om er achteraan te gaan. Maar het zal me niet verbazen als er filmpjes van vannacht opduiken op youtube.

Gewoon heel dom van ze. En vooral van Huub.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 21:03:47 #226
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_73962713
Ik zou zeggen stop ze met zijn allen in een grote villa. Laat de camera's non-stop draaien. Dit is pas real-life soap!!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_73962722
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:59 schreef Elisa1958 het volgende:

[..]

Van wie weet jij dan dat Huub Sophie niet mag zien. Dat heb ik nog nergens gelezen. Heb je een bron voor mij zodat ik het ook kan lezen.
dat heb ik volgens mij hier gelezen in een eerdere topic dat het contact zeer moeizaam is en hij sophie amper te zien krijgt .en toen kwamen de reacties hier zit de fam van Claire achter.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_73962746
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:01 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Totdat alleen Huub nog haar enige Hyvesvriendje is.
Want spreken is zilver ,zwijgen is goud en wie gewoon zn mond houd stemt toe!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets is wat het lijkt..
pi_73962763
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:03 schreef mazaru het volgende:
Ik zou zeggen stop ze met zijn allen in een grote villa. Laat de camera's non-stop draaien. Dit is pas real-life soap!!

OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_73962771
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:03 schreef mazaru het volgende:
Ik zou zeggen stop ze met zijn allen in een grote villa. Laat de camera's non-stop draaien. Dit is pas real-life soap!!
Wat zou jdm ervoor over hebben
Niets is wat het lijkt..
  donderdag 22 oktober 2009 @ 21:06:10 #231
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_73962786
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:01 schreef Gert het volgende:
Maar als ik het goed begrijp, heeft Claire niét aangegeven dat Huub haar geslagen heeft? Of wel?

Het kan ook agressief schreeuwen zijn, en een deur intrappen of een telefoon kapot gooien? Of valt dat niet onder "huiselijk geweld"?

Aan de andere kant: als je áángifte gaat doen... je gaat toch niet naar de politie vanwege hoog oplopende ruzies met wat gooi- en smijtwerk?
Nou... het was toevallig wel een heel dure telefoon hoor..
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_73962916
van showbiznews ( of zoiets op internet) gaat als een lopend vuurtje dus.

Claire Recourt: "Huub heeft mij mishandeld"Claire Recourt: "Huub heeft mij mishandeld"



22 oktober 2009, Donderdag

Claire Recourt heeft aangifte gedaan tegen haar man Huub van Ballegooy. Dat vertelde de ex-Gouden Kooi bewoonster donderdagavond bij RTL Boulevard. “Als je twee weken na je bevalling opnieuw heel erg bang moet zijn voor je man dan vind ik dat een hele goede reden om weg te gaan,” vertelt Claire. In juni beviel de blondine van het kind van Huub en vrijwel direct daarna viel Huub terug in zijn oude gewoontes.

Volgens Claire heeft Huub haar meerdere malen mishandeld. De blondine dumpte haar echtgenoot nooit omdat hij iedere keer berouw vertoonde. Claire: “Hij reageerde vol spijt en zie dan dat 'ie het niet had moeten doen. Maar wanneer je het blijft doen, zelfs wanneer je net bevallen bent, dan is het iets typisch aan het worden. Ik denk dat diegene dan echt een probleem heeft.”

De blondine was het geweld spuugzat en heeft daarom dan ook aangifte gedaan bij de politie. “Op het agressieve gebied is 'ie gewoon onvoorspelbaar. ik heb dingen meegemaakt die ik niemand gun, vooral mijn dochter niet.”

Huub reageert, ook in RTL Boulevard, geschokt op de beschuldigingen van Claire. Hij is helemaal verbaasd en met z’n oren te klapperen. Huub: “Wat Claire naar buiten wil brengen moet ze zelf weten, maar dit is niet waar.”

LEES OOK: Huub (DGK) met nieuwe vriendin gespot

(FOTO BOVEN: Copyright Foto Van Tellingen - Huub en zijn kersverse vriendin Esmee)

Door: Jeroen
Foto's: fotovantellingen.nl
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_73962926
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:54 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Waarom schrif je hier
Je hebt gelijk hoor Mooiiii, moest alleen erg lachen om dat 'zwijgen is goud'
pi_73962949
quote:
“Wat Claire naar buiten wil brengen moet ze zelf weten, maar dit is niet waar.”
Ik vind het een vreemd verweer van Huub.
pi_73962992
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:46 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Waarom zou erbij verteld moeten worden dat Hedda Huub in het gezicht heeft gespuugd? Als we het erover eens zijn dat slaan nooit goed is doet dat helemaal niet ter zake.
[..]

Dat zal Huub helemaal niet leuk vinden. Z'n zus gelooft nu nog heilig in haar kleine broertje, dus die mag niet te veel horen..
Ohh,Spugen mag wel lieve blik erbij en hoppaaaa..houdt toch op.. Als iemand me slaat offfffff spuugt ben ik weg. .......
of niet Dilemma van vrouwen en mannen Achter gesloten deuren..

[ Bericht 25% gewijzigd door Mooiiiiiii op 22-10-2009 21:29:53 ]
Love music!
pi_73963033
Wanneer beseffen mensen nou eens dat ze Gouden Kooi niet met de werkelijkheid moeten vergelijken.De Gouden Kooi was ook acteurwerk.Of Huub schuldig is of niet, heeft niets met de Gouden Kooi te maken.Wel is het verdacht dat Claire er nu mee naar buiten komt, nadat Huub met een andere vrouw is gezien.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 21:12:16 #237
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_73963036
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:49 schreef mootie het volgende:

[..]

WE zijn het daar nog helemaal niet over eens. Slaan is niet goed, maar als ik mijn vriend in zijn gezicht spuug en hij slaat me in mijn gezicht zal ik hem dat niet kwalijk nemen. Actie-reactie.

hij kan ook gewoon terug spugen ipv slaan...
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  donderdag 22 oktober 2009 @ 21:12:28 #238
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73963048
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:01 schreef Gert het volgende:
Maar als ik het goed begrijp, heeft Claire niét aangegeven dat Huub haar geslagen heeft?
klopt
quote:
Of wel?
nee
quote:
Het kan ook agressief schreeuwen zijn, en een deur intrappen of een telefoon kapot gooien? Of valt dat niet onder "huiselijk geweld"?
ja en ja
quote:
Aan de andere kant: als je áángifte gaat doen... je gaat toch niet naar de politie vanwege hoog oplopende ruzies met wat gooi- en smijtwerk?
we hebben het hier wel over claire he Van ieder ander had je ook mogen verwachten in eerste instantie al niet te gaan trouwen met Huub.
pi_73963079
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:10 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ik vind het een vreemd verweer van Huub.
Waarom?
Misschien is hij het eens met bepaalde dingen, maar niet met alles, en heeft hij dat ook echt niet gedaan.
pi_73963130
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:04 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

dat heb ik volgens mij hier gelezen in een eerdere topic dat het contact zeer moeizaam is en hij sophie amper te zien krijgt .en toen kwamen de reacties hier zit de fam van Claire achter.
Dat was iets wat mooiii hier neerschreef.
pi_73963132
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:10 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ik vind het een vreemd verweer van Huub.
wie zal het zeggen, als hij wel met de miobiel gegooid heeft misschien vond ze dat al erg eng ( hoop wel dat ze op tijd gebukt heeft) maar wat verstaat claire onder huiselijk geweld, en misschien gooide huub hard de deur dicht en gaf er nog een trap tegenaan, en ja de deuren van tegenwoordig zijn net bordkarton. ach we zullen het nooit weten, maar als huub ontkent dan moeten we hem maar geloven, de waarheid ligt altijd in het midden he.

maar je ziet heel *internet* staat gelijk op zijn kop, ze zorgen wel voor nieuws ( zeker omdat we hier klaagde dat er geen nieuws kwam)
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_73963203
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:13 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Waarom?
Misschien is hij het eens met bepaalde dingen, maar niet met alles, en heeft hij dat ook echt niet gedaan.
Als het niet waar is wat Claire zegt is het een behoorlijk smerige verdachtmaking, dat zou ik niet afdoen met "wat Claire naar buiten wil brengen moet ze zelf weten".
pi_73963270
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:16 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Als het niet waar is wat Claire zegt is het een behoorlijk smerige verdachtmaking, dat zou ik niet afdoen met "wat Claire naar buiten wil brengen moet ze zelf weten".
Misschien regelt Huub het via zijn advokaat kan ook.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_73963281
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:16 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Als het niet waar is wat Claire zegt is het een behoorlijk smerige verdachtmaking, dat zou ik niet afdoen met "wat Claire naar buiten wil brengen moet ze zelf weten".
Want huub had dit overduidelijk niet naar buiten willen brengen
Niets is wat het lijkt..
  donderdag 22 oktober 2009 @ 21:18:48 #245
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73963311
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:17 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

Misschien regelt Huub het via zijn advokaat kan ook.
pi_73963322
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:14 schreef Toverheks het volgende:

maar als huub ontkent dan moeten we hem maar geloven,
Yeah right, want Huub zou nooit liegen.
pi_73963471
Waar was papa trouwens toen er (vermeend) huiselijk geweld gepleegd werd? Ik kan niet geloven dat ze dit niet minimaal één keer met ons mam of pap besproken heeft en dat die gezegd hebben 'kind, hij zal het vast niet zo bedoelt hebben'. Er klopt in het verhaal van Claire gewoon iets niet.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_73963483
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:18 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Yeah right, want Huub zou nooit liegen.
misschien niet misschien wel wie zal het zeggen, vind het gewoon treurig allemaal
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_73963530
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:22 schreef Charmian het volgende:
Waar was papa trouwens toen er (vermeend) huiselijk geweld gepleegd werd? Ik kan niet geloven dat ze dit niet minimaal één keer met ons mam of pap besproken heeft en dat die gezegd hebben 'kind, hij zal het vast niet zo bedoelt hebben'. Er klopt in het verhaal van Claire gewoon iets niet.
Papa van Claire had eerder gedreigd dat ie contact zou zoeken met Wilma van Prive als Huub zijn meisje Claire zou slaan.
pi_73963533
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:22 schreef Charmian het volgende:
Waar was papa trouwens toen er (vermeend) huiselijk geweld gepleegd werd? Ik kan niet geloven dat ze dit niet minimaal één keer met ons mam of pap besproken heeft en dat die gezegd hebben 'kind, hij zal het vast niet zo bedoelt hebben'. Er klopt in het verhaal van Claire gewoon iets niet.
Uhh mijn paps en mams zijn ook niet in mijn huis 24/7
Gelukkig
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_73963569
Nou ja, geen nieuws verder. Ik ga Ik vertrek kijken .
pi_73963588
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:24 schreef Mylene het volgende:

[..]

Papa van Claire had eerder gedreigd dat ie contact zou zoeken met Wilma van Prive als Huub zijn meisje Claire zou slaan.
Dat is volgens mij niet gebeurd, dus of papa heeft gewoon alleen maar een grote bek of Huub heeft niet geslagen. of hij is wel naar Wilma gegaan en heb ik dat gemist
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_73963649
Zo dit zijn dus de feiten. Agressief geweld in huis van Huub.
Geloof het helemaal. Claire zou dit toch niet naar buiten brengen als dit niet waar zou zijn.
Cliare is door een hel gegaan afgelopen weken lijkt mij. Niks publiekelijk naar buiten gebracht.
Huub bracht alleen maar mooie praatjes dat alles goed zou gaan en meer.
Snap Claire haar reactie om naar buiten te treden nu met het echte verhaal, nadat Huub met nieuwe lover/vriendin voorop op een roddelweekblad staat.
Loslaten, is het ultieme houden van.
pi_73963685
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:26 schreef Charmian het volgende:

[..]

Dat is volgens mij niet gebeurd, dus of papa heeft gewoon alleen maar een grote bek of Huub heeft niet geslagen. of hij is wel naar Wilma gegaan en heb ik dat gemist
Zo werkt dat toch niet, misschien heeft claire niet alles gezegd tegen haar ouders. Of gevraagd aan haar familie om zich erbuiten te houden. Wanneer heeft hij dat gezegd trouwens/
pi_73963686
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:24 schreef Soury het volgende:

[..]

Uhh mijn paps en mams zijn ook niet in mijn huis 24/7
Gelukkig
Maar Berga wel
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_73963716
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:28 schreef Noelle06 het volgende:
Zo dit zijn dus de feiten. Agressief geweld in huis van Huub.
Geloof het helemaal. Claire zou dit toch niet naar buiten brengen als dit niet waar zou zijn.
Cliare is door een hel gegaan afgelopen weken lijkt mij. Niks publiekelijk naar buiten gebracht.
Huub bracht alleen maar mooie praatjes dat alles goed zou gaan en meer.
Snap Claire haar reactie om naar buiten te treden nu met het echte verhaal, nadat Huub met nieuwe lover/vriendin voorop op een roddelweekblad staat.
+1
pi_73963729
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:22 schreef Charmian het volgende:
Waar was papa trouwens toen er (vermeend) huiselijk geweld gepleegd werd? Ik kan niet geloven dat ze dit niet minimaal één keer met ons mam of pap besproken heeft en dat die gezegd hebben 'kind, hij zal het vast niet zo bedoelt hebben'. Er klopt in het verhaal van Claire gewoon iets niet.
Het hele gedoe met nowlive en dat sms-je. Was toen ook al sprake van vreemgaan en mishandeling. Denk nu toch dat het wel waar was allemaal en dat claire toen bij huub is gebleven en aan haar familie heeft gevraagd om zich er buiten te houden of zo. Denk dat claire aan de hand daarvan niet heel veel meer hierover met haar moeder heeft besproken. Ik denk dat het gewoon een druppel was,die voorpagina van de party, en dat ze daardoor heeft besloten om voor 1 keer te laten weten hoe haar verhaal in dit is .
pi_73963738
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:28 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

Maar Berga wel
ja tuurlijk
pi_73963743
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:24 schreef Soury het volgende:

[..]

Uhh mijn paps en mams zijn ook niet in mijn huis 24/7
Gelukkig
Dat bedoel ik ook niet. Ik kan me niet voorstellen dat Claire het er hier niet met haar ouders over heeft gehad (ik grijp nu wel een beetje terug naar DGK) en dat die geen maatregelen genomen hebben omdat ze hun kind zo ogenschijnlijk overdreven beschermen.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  donderdag 22 oktober 2009 @ 21:31:18 #260
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_73963795
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:53 schreef Charmian het volgende:

[..]

Ik heb van dichtbij meegemaakt dat een moeder probeerde de kinderen bij de vader probeerde weg te houden. De familie van de moeder had een hele dikke vinger in de pap in het gebeuren (een beetje zoals Claire en haar familie), ik zou een complottheorie dus nog niet eens zo gek vinden. Het was haar overigens niet gelukt en zij en de vader hebben eigenlijk redelijk goed contact sinds die familie er zich niet meer zo mee bemoeit. Neemt niet weg dat ik nu partij zou trekken voor Huub, simpelweg omdat ik niets weet anders dan dat wat er in de media gezegd wordt en hier gespeculeerd. Het is sowieso altijd nodig om beide kanten van het verhaal te horen om een zo objectief mogelijk oordeel te kunnen geven.
Helemaal met je eens. Ik pijnig mijn hersens af in hoeverre de familie van Claire hierin betrokken is. Zoals ik Huub meen te kennen, wordt hij vooral (verbaal) agressief als hij vindt dat hij onheus wordt behandeld en bij voorbaat al veroordeeld. En de familie van Claire was van begin afaan nu niet bepaald onbevooroordeeld. Claire was wel heel erg geneigd om de kant van de familie en zeker die van haar moeder te kiezen. Naar wat ik begrepen heb was de familie veelvuldig over de vloer. Claire's moeder was bij de bevalling en ook na de geboorte veel aanwezig. Als daarbij veel kritiek is geuit aan het adres van Huub en Claire de kant van de familie koos zal het zeker wel gerookt hebben in huize van Ballegooy. Claire die dan weer contact zoekt met haar moeder over hoe onheus Huub is. Want die heeft dan geroepen dat ze dan maar op moet rotten naar haar familie. In nijd de telefoon afgepakt en tegen de deur gegooid. En de familie die het allemaal nog even verder opstookt. En Claire bang omdat ze tussen 2 vuren zit.

Ik denk dat dit dus bij voorbaat al gedoemd was te mislukken. En dom als Huub zich zo heeft laten provoceren en agressief te worden. Keur dat zeker niet goed. Maar zou toch wel willen weten wat de aanleiding en achtergronden zijn voordat ik ook maar een oordeel of beschuldiging uitspreek.

Een echte mishandelaar doet dat als de soep niet de juiste kleur heeft te warm of te koud is etc. die heeft altijd wel een reden.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_73963872
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:30 schreef Charmian het volgende:

[..]

Dat bedoel ik ook niet. Ik kan me niet voorstellen dat Claire het er hier niet met haar ouders over heeft gehad (ik grijp nu wel een beetje terug naar DGK) en dat die geen maatregelen genomen hebben omdat ze hun kind zo ogenschijnlijk overdreven beschermen.
Als je teruggrijpt naar de gouden kooi dan heb je ook gezien dat claire haar eigen beslissingen nam en tegen haar familie (en de rest van nederland) inging en haar eigen beslissingen maakte. De discussie of dit verstandig was daarbuiten gelaten.
pi_73963886
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:14 schreef Elisa1958 het volgende:

[..]

Dat was iets wat mooiii hier neerschreef.
Concreet graag en niet zomaar iets neerschrijven en niet uit duim zuigen.
Love music!
pi_73964047
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:29 schreef Elisa1958 het volgende:

[..]

Het hele gedoe met nowlive en dat sms-je. Was toen ook al sprake van vreemgaan en mishandeling. Denk nu toch dat het wel waar was allemaal en dat claire toen bij huub is gebleven en aan haar familie heeft gevraagd om zich er buiten te houden of zo. Denk dat claire aan de hand daarvan niet heel veel meer hierover met haar moeder heeft besproken. Ik denk dat het gewoon een druppel was,die voorpagina van de party, en dat ze daardoor heeft besloten om voor 1 keer te laten weten hoe haar verhaal in dit is .
ben het helemaal met je eens
Niets is wat het lijkt..
pi_73964072
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:33 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Concreet graag en niet zomaar iets neerschrijven en niet uit duim zuigen.
Jij had het er toch over dat claire sophie niet bij huub weg mocht houden en dat hij net zoveel recht had om bij sophie te zijn als claire en nog meer. Ik ga het voor je opzoeken is van een paar dagen terug maar weet niet meer precies de dag dus moment kan even duren voordat ik het gevonden heb.
pi_73964280
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:29 schreef Elisa1958 het volgende:

[..]

Het hele gedoe met nowlive en dat sms-je. Was toen ook al sprake van vreemgaan en mishandeling. Denk nu toch dat het wel waar was allemaal en dat claire toen bij huub is gebleven en aan haar familie heeft gevraagd om zich er buiten te houden of zo. Denk dat claire aan de hand daarvan niet heel veel meer hierover met haar moeder heeft besproken. Ik denk dat het gewoon een druppel was,die voorpagina van de party, en dat ze daardoor heeft besloten om voor 1 keer te laten weten hoe haar verhaal in dit is .
Idd. en gelijk heb ze. Huub met zijn mooie praatjes al weken dat het goed zou gaan.
En dan op de voorpagina verschijnen met nieuwe lover
Loslaten, is het ultieme houden van.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 21:46:16 #266
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73964451
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:33 schreef sandra17 het volgende:

[..]

Als je teruggrijpt naar de gouden kooi dan heb je ook gezien dat claire haar eigen beslissingen nam en tegen haar familie (en de rest van nederland) inging en haar eigen beslissingen maakte. De discussie of dit verstandig was daarbuiten gelaten.
Maar toen dacht ze nog dat hij zou veranderen.
pi_73964457
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:31 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Helemaal met je eens. Ik pijnig mijn hersens af in hoeverre de familie van Claire hierin betrokken is. Zoals ik Huub meen te kennen, wordt hij vooral (verbaal) agressief als hij vindt dat hij onheus wordt behandeld en bij voorbaat al veroordeeld.* jeweltje][i Hij vond dat nogal snel dan, veel agressieve van huub gezien in iedere uitzending en dat was 6 dagen per week!
En de familie van Claire was van begin afaan nu niet bepaald onbevooroordeeld. Claire was wel heel erg geneigd om de kant van de familie en zeker die van haar moeder te kiezen.

* jeweltje Is dat zo ja? Zou ze daarom tegen wil van mams in met huub getrouwd zijn?

Naar wat ik begrepen heb was de familie veelvuldig over de vloer. * jeweltje Van wie dan?? Claire's moeder was bij de bevalling en ook na de geboorte veel aanwezig. Als daarbij veel kritiek is geuit aan het adres van Huub en Claire de kant van de familie koos zal het zeker wel gerookt hebben in huize van Ballegooy. Claire die dan weer contact zoekt met haar moeder over hoe onheus Huub is. Want die heeft dan geroepen dat ze dan maar op moet rotten naar haar familie. In nijd de telefoon afgepakt en tegen de deur gegooid. En de familie die het allemaal nog even verder opstookt. En Claire bang omdat ze tussen 2 vuren zit. Allemaal aannames...


Een echte mishandelaar doet dat als de soep niet de juiste kleur heeft te warm of te koud is etc. die heeft altijd wel een reden.* jeweltje Tja, daar ben ik het met je eens, hij had vast altijd een reden
Niets is wat het lijkt..
pi_73964499
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:46 schreef Marrije het volgende:

[..]

Maar toen dacht ze nog dat hij zou veranderen.
En je punt?
Niets is wat het lijkt..
pi_73964703
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:46 schreef Marrije het volgende:

[..]

Maar toen dacht ze nog dat hij zou veranderen.
Kom op zeg. Setting in dgk is toch anders als daar buiten.
Huub maar twitteren hoe verliefd hij was op Claire en wat voor een geweldige vrouw hij wel zou hebben.
Huub duld geen tegenspraak en Claire was zeker niet op haar bekkie gevallen en gaf waarschijnlijk tegengas en dan draaft Huub door dat was al bekend van verhalen voor dgk.
Loslaten, is het ultieme houden van.
pi_73964733
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:46 schreef jeweltje het volgende:

[..]
Allemaal aannames...
Het is al 67 topics lang niets anders dan aannames, vertel eens wat nieuws.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_73964766
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:37 schreef Elisa1958 het volgende:

[..]

Jij had het er toch over dat claire sophie niet bij huub weg mocht houden en dat hij net zoveel recht had om bij sophie te zijn als claire en nog meer. Ik ga het voor je opzoeken is van een paar dagen terug maar weet niet meer precies de dag dus moment kan even duren voordat ik het gevonden heb.
Zoekze meid. en logisch dat Huub net zoveel recht heeft om Sopfhie te zien ,is dat bla bla bla ?_O- En Event bij voorbaat van Claire .het kind in Huub weghouden zou erg min zijn,dus spaar je het zoeken,het antwoord heb ik al geschreven.
Love music!
  Moderator donderdag 22 oktober 2009 @ 21:55:54 #272
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73964870
Ik ga er ook maar niet te veel meer over zeggen. Treurig is het hoe dan ook.
Het is treurig als Huub echt fysiek geweld heeft gebruikt tegen Claire, of gedreigd heeft haar iets aan te doen.
Het is ook treurig als dit een poging is om hem zwart te maken, om zo het eigen blazoen te zuiveren (ik had geen schuld aan de scheiding) of om wraak te nemen dat Huub alweer met een ander scharrelt.

Waarschijnlijk ligt de waarheid ergens in het midden. Maar er hingen geen camera's in hun huis, dus het zal altijd zijn woord tegen het hare blijven.
En de woorden in minstens tien topics natuurlijk.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_73964911
Natuurljk heb Huub net zoveel recht en om zijn dochter te zien.
Als ik als moeder weet dat de vader van me kinderen agressief is, krabbel ik wel even achter me oren om me kinderen naar hun vader te laten gaan.
Loslaten, is het ultieme houden van.
pi_73965071
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:56 schreef Noelle06 het volgende:
Natuurljk heb Huub net zoveel recht en om zijn dochter te zien.
Als ik als moeder weet dat de vader van me kinderen agressief is, krabbel ik wel even achter me oren om me kinderen naar hun vader te laten gaan.
Vooralsnog weten WE helemaal niks.
pi_73965125
Hallo zeg , de laatste tweets van Claire .... waar gingen die dan over ? , maar Huubis opeens een leugenaar ?
Wel heel toevallig dat t twitteraccount van Claire (op tijd ) is opgeheven , ook t naar mijn mening zgn hacken van haar hyves .
Nee , ik neem niet zomaar iets aan omdat het een "vrouw betreft .
Huub heeft zelf toegegeven Hedda teruggeslagen (nou ja , slaan ?) te hebben , vind ik niet vreemd hoor !
Las hier pas nog in een overigens mooie discussie , dat TB niet eens weet dat er blijf van mijn lijf huizen voor mannen bestaan .
Hoe dan ook , het ligt niet per definitie aan de man , is mijn mening .
Krijg ook de indruk dat Claire misbruik maakt van alles wat er in DGK gezegd is over Huub , ik zie wel een een verschil tussen HuubDGK en Huub v.Ballegooy , de vader van Sophie !
pi_73965146
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:28 schreef Noelle06 het volgende:
Zo dit zijn dus de feiten. Agressief geweld in huis van Huub.
Of het feiten zijn moet de rechter beslissen.
pi_73965181
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 22:00 schreef mootie het volgende:

[..]

Vooralsnog weten WE helemaal niks.
Claire heb het verzonnen dat er huisleijk geweld plaats heb gevonden en gaat dat publiekelijk via RTL boulevard naar buiten brengen
Loslaten, is het ultieme houden van.
pi_73965292
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 22:00 schreef mootie het volgende:

[..]

Vooralsnog weten WE helemaal niks.
Precies.
pi_73965297
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 22:01 schreef superrmama het volgende:
Hallo zeg , de laatste tweets van Claire .... waar gingen die dan over ? , maar Huubis opeens een leugenaar ?
Wel heel toevallig dat t twitteraccount van Claire (op tijd ) is opgeheven , ook t naar mijn mening zgn hacken van haar hyves .
Nee , ik neem niet zomaar iets aan omdat het een "vrouw betreft .
Huub heeft zelf toegegeven Hedda teruggeslagen (nou ja , slaan ?) te hebben , vind ik niet vreemd hoor !
Las hier pas nog in een overigens mooie discussie , dat TB niet eens weet dat er blijf van mijn lijf huizen voor mannen bestaan .
Hoe dan ook , het ligt niet per definitie aan de man , is mijn mening .
Krijg ook de indruk dat Claire misbruik maakt van alles wat er in DGK gezegd is over Huub , ik zie wel een een verschil tussen HuubDGK en Huub v.Ballegooy , de vader van Sophie !
Iets met voorgeschiedenis ofzo ??? Ja het ligt aan de "Huub" een man kan ik het niet eens noemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Soury op 22-10-2009 22:10:18 ]
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_73965391
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:56 schreef Noelle06 het volgende:
Natuurljk heb Huub net zoveel recht en om zijn dochter te zien.
Als ik als moeder weet dat de vader van me kinderen agressief is, krabbel ik wel even achter me oren om me kinderen naar hun vader te laten gaan.
Huub zegt ooit"misschien" dat ie z'n dochter een schop onder der hol geeft als ze niet naar school wilt gaan.Van Claire zullen we dat nooit weten hoe ze dat oplost... Probeer je nou eens in Huub z'n denkwijze te verplaatsen.Grrrrr of niet,zucht.
Love music!
pi_73965424
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 22:01 schreef superrmama het volgende:
ik zie wel een een verschil tussen HuubDGK en Huub v.Ballegooy , de vader van Sophie !
Ben jij familie of een bekende van Huub?
pi_73965665
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 22:07 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Huub zegt ooit"misschien" dat ie z'n dochter een schop onder der hol geeft als ze niet naar school wilt gaan.Van Claire zullen we dat nooit weten hoe ze dat oplost... Probeer je nou eens in Huub z'n denkwijze te verplaatsen.Grrrrr of niet,zucht.
Huub heb gladde praatjes en zijn denkwijze wil ik niet eens meer weten.
Huub roept al weken dat alles koek en ei is en nee er is niks aan de hand volgens Huub.
Snap Claire haar gedachtengang nu helemaal dat ze nu ook eens publiekelijk haar verhaal heb gedaan.
Lijkt me ook niet dat Claire op RTL Boulevard erom gaat liegen.
Loslaten, is het ultieme houden van.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 22:15:05 #283
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73965732
Huub is het haasje.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  donderdag 22 oktober 2009 @ 22:15:15 #284
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73965738
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:47 schreef jeweltje het volgende:

[..]

En je punt?
Dat ze zich wel liet meeslepen door haar familie nadat ze doorhad dat hij niet zou veranderen.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 22:22:31 #285
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_73966091
2 dingen:
- Huub heeft losse handjes
- Huub wil zo veel mogelijk wijven neuken
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_73966249
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 22:02 schreef Noelle06 het volgende:

[..]

Claire heb het verzonnen dat er huisleijk geweld plaats heb gevonden en gaat dat publiekelijk via RTL boulevard naar buiten brengen
Wat overigens enorm stom en zwak is, en dan nog blaten dat het zo slecht is dat Sophie dit later terug kan zien.

Maar wat ik bedoel, ik slik niet alles voor zoete koek wat de bladen en overige roddelpers ons allemaal voorschotelen.
pi_73966490
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 22:26 schreef mootie het volgende:

[..]

Wat overigens enorm stom en zwak is, en dan nog blaten dat het zo slecht is dat Sophie dit later terug kan zien.

Maar wat ik bedoel, ik slik niet alles voor zoete koek wat de bladen en overige roddelpers ons allemaal voorschotelen.
Roddelbladen kan ik in meegaan. Daar kan van alles aangedikt worden zonder dat je het weet.
Maar met je kop op tv je verhaal doen lijken mij geen leugens.
Loslaten, is het ultieme houden van.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 22:33:37 #288
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73966603
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 22:31 schreef Noelle06 het volgende:

[..]

Roddelbladen kan ik in meegaan. Daar kan van alles aangedikt worden zonder dat je het weet.
Maar met je kop op tv je verhaal doen lijken mij geen leugens.
maar ze heeft niet gezegd dat hij haar sloeg, ze had het over zijn agressie en de voice over had het over losse handjes.
pi_73966794
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:35 schreef Mylene het volgende:

[..]

Haar oudste broer bewaakt de koningin.
ja en zijn prinses zusje niet!
pi_73966811
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 22:26 schreef mootie het volgende:

[..]

Wat overigens enorm stom en zwak is, en dan nog blaten dat het zo slecht is dat Sophie dit later terug kan zien.

Maar wat ik bedoel, ik slik niet alles voor zoete koek wat de bladen en overige roddelpers ons allemaal voorschotelen.
Ik lees het ook liever op fok
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_73966830
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:36 schreef Jian het volgende:

[..]

Daar heb je wel een punt natuurlijk
een heel goed punt ja!
pi_73966961
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:01 schreef Gert het volgende:
Maar als ik het goed begrijp, heeft Claire niét aangegeven dat Huub haar geslagen heeft? Of wel?

Het kan ook agressief schreeuwen zijn, en een deur intrappen of een telefoon kapot gooien? Of valt dat niet onder "huiselijk geweld"?

Aan de andere kant: als je áángifte gaat doen... je gaat toch niet naar de politie vanwege hoog oplopende ruzies met wat gooi- en smijtwerk?
Wie zegt dat ze echt aangifte heeft gedaan?
bewijzen wil ik!
pi_73966980
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 22:33 schreef Marrije het volgende:

[..]

maar ze heeft niet gezegd dat hij haar sloeg, ze had het over zijn agressie en de voice over had het over losse handjes.

Zijn agressie maakte haar bang en dat was niet de eerste keer.
Steeds praate Huub het weer goed zoals we van hem gewend al waren in DGK.
Claire net bevallen en Huub agressief naar haar is wat ik eruit opmaak voor de zoveelste keer.
We weten allemaal wat drank met Huub doet
Wijs besluit van Claire om de benen te nemen met hun prinsesje.
Loslaten, is het ultieme houden van.
pi_73967037
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 22:44 schreef littlemamita het volgende:

[..]

Wie zegt dat ze echt aangifte heeft gedaan?
bewijzen wil ik!
Ligt bij het OM zeiden ze bij RTL Boulevard. Al trekt Claire de aanklacht in zal het OM toch onderzoek doen naar deze zaak.
Loslaten, is het ultieme houden van.
pi_73967062
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:12 schreef JEEtjuuh het volgende:
Wanneer beseffen mensen nou eens dat ze Gouden Kooi niet met de werkelijkheid moeten vergelijken.De Gouden Kooi was ook acteurwerk.Of Huub schuldig is of niet, heeft niets met de Gouden Kooi te maken.Wel is het verdacht dat Claire er nu mee naar buiten komt, nadat Huub met een andere vrouw is gezien.
jaloezie?
wraak?
pi_73967244
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 22:44 schreef littlemamita het volgende:

[..]

Wie zegt dat ze echt aangifte heeft gedaan?
bewijzen wil ik!
En wie ben jij dan wel om bewijzen te willen zien De rechter wil bewijzen zien die hoeft ze jou niet te laten zien
pi_73967264
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:28 schreef Noelle06 het volgende:
Zo dit zijn dus de feiten. Agressief geweld in huis van Huub.
Geloof het helemaal. Claire zou dit toch niet naar buiten brengen als dit niet waar zou zijn.
Cliare is door een hel gegaan afgelopen weken lijkt mij. Niks publiekelijk naar buiten gebracht.
Huub bracht alleen maar mooie praatjes dat alles goed zou gaan en meer.
Snap Claire haar reactie om naar buiten te treden nu met het echte verhaal, nadat Huub met nieuwe lover/vriendin voorop op een roddelweekblad staat.
Zijn geen feiten
Jij gelooft het dus bij voorbaat,
Was je erbij toen Claire door een "hel" is gegaan?
Huub zei dat ie niet vreemd is gegaan,Claire bevestigte dat.
,Claire haar echte vehaal is versus Huubs verhaal,wat zou je anders reageren als Claire een nieuw vriendje zou hebben,
Love music!
pi_73967288
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 22:47 schreef littlemamita het volgende:

[..]

jaloezie?
wraak?
waarheid?
pi_73967294
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 22:47 schreef littlemamita het volgende:

[..]

jaloezie?
wraak?
Waarschijnlijk een deel jaloezie dat hij al zo snel weer over liefdes verdriet heen is enz.
Maar ook om het echte verhaal naar buiten te brengen omdat Huub de schijn maar bleef ophouden dat alles zo goed ging maar Claire hier al weken onder geleden heb.
Loslaten, is het ultieme houden van.
pi_73967321
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 22:47 schreef littlemamita het volgende:

[..]

jaloezie?
wraak?
Beide denk ik.
pi_73967387
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 22:51 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Zijn geen feiten
Jij gelooft het dus bij voorbaat,
Was je erbij toen Claire door een "hel" is gegaan?
Huub zei dat ie niet vreemd is gegaan,Claire bevestigte dat.
,Claire haar echte vehaal is versus Huubs verhaal,wat zou je anders reageren als Claire een nieuw vriendje zou hebben,
HUUB is HEILIG en Claire heb Huub zwaar mishandeld.
Dit geloof je toch zeker wel. Dit past in jouw straatje
Loslaten, is het ultieme houden van.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')