Of het feiten zijn moet de rechter beslissen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:28 schreef Noelle06 het volgende:
Zo dit zijn dus de feiten. Agressief geweld in huisvan Huub.
Claire heb het verzonnen dat er huisleijk geweld plaats heb gevonden en gaat dat publiekelijk via RTL boulevard naar buiten brengenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Vooralsnog weten WE helemaal niks.
Precies.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Vooralsnog weten WE helemaal niks.
Iets met voorgeschiedenis ofzo ??? Ja het ligt aan de "Huub" een man kan ik het niet eens noemen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:01 schreef superrmama het volgende:
Hallo zeg , de laatste tweets van Claire .... waar gingen die dan over ? , maar Huubis opeens een leugenaar ?
Wel heel toevallig dat t twitteraccount van Claire (op tijd ) is opgeheven , ook t naar mijn mening zgn hacken van haar hyves .
Nee , ik neem niet zomaar iets aan omdat het een "vrouw betreft .
Huub heeft zelf toegegeven Hedda teruggeslagen (nou ja , slaan ?) te hebben , vind ik niet vreemd hoor !
Las hier pas nog in een overigens mooie discussie , dat TB niet eens weet dat er blijf van mijn lijf huizen voor mannen bestaan .
Hoe dan ook , het ligt niet per definitie aan de man , is mijn mening .
Krijg ook de indruk dat Claire misbruik maakt van alles wat er in DGK gezegd is over Huub , ik zie wel een een verschil tussen HuubDGK en Huub v.Ballegooy , de vader van Sophie !
Huub zegt ooit"misschien" dat ie z'n dochter een schop onder der hol geeft als ze niet naar school wilt gaan.Van Claire zullen we dat nooit weten hoe ze dat oplost... Probeer je nou eens in Huub z'n denkwijze te verplaatsen.Grrrrr of niet,zucht.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:56 schreef Noelle06 het volgende:
Natuurljk heb Huub net zoveel recht en om zijn dochter te zien.
Als ik als moeder weet dat de vader van me kinderen agressief is, krabbel ik wel even achter me oren om me kinderen naar hun vader te laten gaan.
Ben jij familie of een bekende van Huub?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:01 schreef superrmama het volgende:
ik zie wel een een verschil tussen HuubDGK en Huub v.Ballegooy , de vader van Sophie !
Huub heb gladde praatjes en zijn denkwijze wil ik niet eens meer weten.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:07 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Huub zegt ooit"misschien" dat ie z'n dochter een schop onder der hol geeft als ze niet naar school wilt gaan.Van Claire zullen we dat nooit weten hoe ze dat oplost... Probeer je nou eens in Huub z'n denkwijze te verplaatsen.Grrrrr of niet,zucht.![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ze zich wel liet meeslepen door haar familie nadat ze doorhad dat hij niet zou veranderen.quote:
Wat overigens enorm stom en zwak is, en dan nog blaten dat het zo slecht is dat Sophie dit later terug kan zien.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:02 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Claire heb het verzonnen dat er huisleijk geweld plaats heb gevonden en gaat dat publiekelijk via RTL boulevard naar buiten brengen
Roddelbladen kan ik in meegaan. Daar kan van alles aangedikt worden zonder dat je het weet.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat overigens enorm stom en zwak is, en dan nog blaten dat het zo slecht is dat Sophie dit later terug kan zien.
Maar wat ik bedoel, ik slik niet alles voor zoete koek wat de bladen en overige roddelpers ons allemaal voorschotelen.
maar ze heeft niet gezegd dat hij haar sloeg, ze had het over zijn agressie en de voice over had het over losse handjes.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:31 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Roddelbladen kan ik in meegaan. Daar kan van alles aangedikt worden zonder dat je het weet.
Maar met je kop op tv je verhaal doen lijken mij geen leugens.
ja en zijn prinses zusje niet!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:35 schreef Mylene het volgende:
[..]
Haar oudste broer bewaakt de koningin.
Ik lees het ook liever op fokquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat overigens enorm stom en zwak is, en dan nog blaten dat het zo slecht is dat Sophie dit later terug kan zien.
Maar wat ik bedoel, ik slik niet alles voor zoete koek wat de bladen en overige roddelpers ons allemaal voorschotelen.
een heel goed punt ja!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt natuurlijk
Wie zegt dat ze echt aangifte heeft gedaan?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:01 schreef Gert het volgende:
Maar als ik het goed begrijp, heeft Claire niét aangegeven dat Huub haar geslagen heeft? Of wel?
Het kan ook agressief schreeuwen zijn, en een deur intrappen of een telefoon kapot gooien? Of valt dat niet onder "huiselijk geweld"?
Aan de andere kant: als je áángifte gaat doen... je gaat toch niet naar de politie vanwege hoog oplopende ruzies met wat gooi- en smijtwerk?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar ze heeft niet gezegd dat hij haar sloeg, ze had het over zijn agressie en de voice over had het over losse handjes.
Ligt bij het OM zeiden ze bij RTL Boulevard. Al trekt Claire de aanklacht in zal het OM toch onderzoek doen naar deze zaak.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:44 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze echt aangifte heeft gedaan?
bewijzen wil ik!
jaloezie?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:12 schreef JEEtjuuh het volgende:
Wanneer beseffen mensen nou eens dat ze Gouden Kooi niet met de werkelijkheid moeten vergelijken.De Gouden Kooi was ook acteurwerk.Of Huub schuldig is of niet, heeft niets met de Gouden Kooi te maken.Wel is het verdacht dat Claire er nu mee naar buiten komt, nadat Huub met een andere vrouw is gezien.
En wie ben jij dan wel om bewijzen te willen zienquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:44 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze echt aangifte heeft gedaan?
bewijzen wil ik!
Zijn geen feitenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:28 schreef Noelle06 het volgende:
Zo dit zijn dus de feiten. Agressief geweld in huisvan Huub.
Geloof het helemaal. Claire zou dit toch niet naar buiten brengen als dit niet waar zou zijn.
Cliare is door een hel gegaan afgelopen weken lijkt mij. Niks publiekelijk naar buiten gebracht.
Huub bracht alleen maar mooie praatjes dat alles goed zou gaan en meer.
Snap Claire haar reactie om naar buiten te treden nu met het echte verhaal, nadat Huub met nieuwe lover/vriendin voorop op een roddelweekblad staat.
Waarschijnlijk een deel jaloezie dat hij al zo snel weer over liefdes verdriet heen is enz.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |