Ik hoop het voor haar anders maakt ze weinig kans.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:23 schreef jeweltje het volgende:
Misschien heeft ze wel getuigen, foto's van blauwe plekken ofzo, weet jij veel
Ik heb jou anders weinig kritisch over Huub zien schrijven...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:51 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Die soort toespelingen daar baal ik zo van.Dan ken je de mensen die Huub waarderen voor wat ie heeft laten zien in DGK echt niet ,en dat kan ook niet als je ff een babbeltje hebt op een "fan" dag. En de meeste "aanhangers " van Huub waren ook eerlijk in het benoemen waar ze van baalden van Huub.Van Brian en Lieke "fans" las ik alleen maar positieve dingen.
![]()
Als dat zo is grrrrrquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:23 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Gek ik dacht precies hetzelfde dit is opgezet door die familie van Claire om zo Sophie bij Huub weg te houden.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:25 schreef jeweltje het volgende:
[..]
Ok, dus als een vrouw een man in het gezicht spuugt mag een man een klap geven. Of is de man in kwestie dan gevrijwaard?
Heb je honger ......quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:16 schreef sandra17 het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat het een complot is? Wilde je nou echt zeggen dat huub niet agressief is/kan zijn. Ik hoop voor jou dat je het nooit mee zal maken.
Als ik mijn vriend in zijn gezicht spuug heeft hij mijn permissie om me een mep te geven.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:25 schreef jeweltje het volgende:
[..]
Ok, dus als een vrouw een man in het gezicht spuugt mag een man een klap geven. Of is de man in kwestie dan gevrijwaard?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:26 schreef Mylene het volgende:
De aangifte van Amanda tegen Brian was toch ook volgens sommige een gevalletje wraak omdat hij Tamara zwanger had gemaakt?
het is jamer voor alle2, ze maken gewoon niks van hun leven als ze zo blijven doen, ik denk ook wel dat claire verbitterd is. ik verdiep me nu ff in haar he, misschien is ze zo boos op hem maar dit krijgt nog een staartje.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar die naiviteit is haar aan te rekenen, niet Huub, ook al is hij degene die 'ongewenst gedrag' vertoont. Maar je hebt gelijk, dit wordt wraak met wraak, het is te hopen dat Huub zich verder van commentaar onthoudt.
No geen liesbeth sorryquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:13 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik sowieso ff m'n hyves opschonen.Liesbeth?
Slaan mag nooit. Dus als je weet dat iemand zich niet kan beheersen dan kun je je maar beter omdraaien en weggaan. Of wachten tot ie echt gaat meppen natuurlijkquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:25 schreef jeweltje het volgende:
[..]
Als ze idd getuigen en foto's van blauwe plekken heeft weten we het gauw genooeg.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het is jamer voor alle2, ze maken gewoon niks van hun leven als ze zo blijven doen, ik denk ook wel dat claire verbitterd is. ik verdiep me nu ff in haar he, misschien is ze zo boos op hem maar dit krijgt nog een staartje.
Ja zo denk ik ook ja..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ik mijn vriend in zijn gezicht spuug heeft hij mijn permissie om me een mep te geven.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:28 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Heb je honger ......
Ik weet dat Huub agresief kan zijn maar als ze denkt om zo Sophie weg te houden bij Huub is dat een lage streek die idd volgens mij door de fam Recourt is opgezet ja.
Ze is laaiend, en begrijp me niet verkeerd, ook wel terecht hoor. Maar het lijkt wel alsof ze nog steeds niet doorheeft hoe hij in elkaar zit, hoe ze naar adem zat te happen voordat ze het woord walgelijk kon uitspreken liet dat maar weer mooi zien.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het is jamer voor alle2, ze maken gewoon niks van hun leven als ze zo blijven doen, ik denk ook wel dat claire verbitterd is. ik verdiep me nu ff in haar he, misschien is ze zo boos op hem maar dit krijgt nog een staartje.
Aardig moddertje is de foto op de voorpagina geloof ik! Hij gaat vrolijk verder met bestaan, zelf de fotograaf opgebeld toch?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:31 schreef JEEtjuuh het volgende:
Het gekke is dat ik alleen Claire hoor kletsen over Huub dit en Huub dat, andersom niets alleen dat hij op goede voet wil blijven staan met Claire voor Sophie.
Ik heb Huub nog geen modder zien gooien in elk geval.
werkelijk wat maak je je druk zeg ,easy , easy adem in , adem uit .quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:30 schreef sandra17 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat een onzin verkondig jij allemaal. Jij bekijkt het niet van twee kanten. Als het nou wel waar is dat het is gebeurd wat zeg je dan? Ze had het van te voren kunnen weten dus eigen schuld
![]()
![]()
En zeg nou zelf denk je echt dat Claire hierom zal liegen.? Dat je huub hiertoe niet in staat acht?
Als je dingen vraagt geef ik daar eerlijk antwoord op,maar ik ga niet uit mezelf negatieve dingen over Huub neerzetten"hoewel in DGK tijd ook eerlijk werd gezegd wat minpunten van Huub waren".Doe jij dat over Lieke ,of is daar niks negatiefs over te vertellen .Pfffquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb jou anders weinig kritisch over Huub zien schrijven...
Of ze heeft een ander woord ingesliktquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze is laaiend, en begrijp me niet verkeerd, ook wel terecht hoor. Maar het lijkt wel alsof ze nog steeds niet doorheeft hoe hij in elkaar zit, hoe ze naar adem zat te happen voordat ze het woord walgelijk kon uitspreken liet dat maar weer mooi zien.
weet niet of hij die zelf gebeld heeft , heeft hij jou dat verteld?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:32 schreef jeweltje het volgende:
[..]
Aardig moddertje is de foto op de voorpagina geloof ik! Hij gaat vrolijk verder met bestaan, zelf de fotograaf opgebeld toch?
Haar oudste broer was toch iets bij de politie, lijkt mij dat hij wel weet dat ze bewijzen voor een aanklacht nodig heeft. En of een aanklacht wel of geen nut heeft qua bewijzen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:30 schreef Mylene het volgende:
[..]
Als ze idd getuigen en foto's van blauwe plekken heeft weten we het gauw genooeg.
Zou het ook kunnen zijn dat dat huub niks zegt omdat hij weet dat als hij iets zegt dat claire erdan mee naar buiten zou kunnen komen wat er echt gebeurd is of misschien omdat hij weet dat hij fout isquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:31 schreef JEEtjuuh het volgende:
Het gekke is dat ik alleen Claire hoor kletsen over Huub dit en Huub dat, andersom niets alleen dat hij op goede voet wil blijven staan met Claire voor Sophie.
Welke modder zou Huub moeten gooien dan? Ze stond niet stil als hij haar probeerde te raken met een telefoon?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:31 schreef JEEtjuuh het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |