abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73960930
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:06 schreef Soury het volgende:

[..]

Jaaahhhhh gastendoekjes en kandelaars gedoe
je vergeet de blender en de citruspers, en laten we het maar niet hebben over de zijde bloemen van 2000 eurie, hij heeft nu vazen staan met kunstbloemen van de action, ook zo treurig, ach welke bekende nederlander is tegenwoordig niet treurig.

gaat je vent/vrouw vreemd, heb je een bejaarde moeder die de vuile was buiten aan het lijntje hangt, een puberende kotter die van huis wegloopt??? ja als bner moet je wel met ellende komen anders tel je in dat mediawereldje niet meer mee he
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  donderdag 22 oktober 2009 @ 20:12:22 #122
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73960936
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:08 schreef Soury het volgende:

[..]

Er zijn er echt hééééééél weinig die dit zijn overkomen. En nog zo dom zijn om er mee in zee te gaan.
Nou dat bedoel ik. Ze is een van de weinigen die het ware (agressieve) karakter van haar aanstaande zó op een presenteerblaadje voorgeschoteld heeft gekregen en dan nóg denken dat het wel meevalt of 1-2-3 verandert.
pi_73960937
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:09 schreef Elisa1958 het volgende:
Claire heeft volgens mij nooit de publiciteit gezocht in fora of wat dan ook na de kooi. Dat deed huub. Kan me dus nu ook niet voorstellen dat ze een verhaal gaat verzinnen en daar dan lekker mee bij boulevard gaat zitten. Mijn gevoel zegt dat het niet helemaal fris eraan toe ging in dat huis, bedenk me ook ineens al die verhalen toen in januari met bram en nowlive enzo. Ging toch ook over dingen die tussen huub en claire waren gebeurd die heel heftig waren. Denk dat claire elke keer weer in huub zijn praatjes van spijt is getrapt en dat toen het gebeurde na de geboorte van sophie bij haar de knop omging en het niet meer pikte en toen naar haar ouders is vertrokken. Daarvoor heeft ze toen wel haar zaak moeten opgeven denk ik.
Toen was het ook iets zeggen , en daarna mond houden en een ander er voor op laten draaien...
  † In Memoriam † donderdag 22 oktober 2009 @ 20:12:35 #124
135305 beequeen
Lost.
pi_73960945
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:10 schreef Soury het volgende:

Flikker es op met dat kut plaatje
Ik ook van jou.
Ik lees morgen wel weer tig topiques bij.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_73960958
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:30 schreef PC eend het volgende:

[..]

Claire was bang voor huub
Waarom belde ze bram dan niet ff
Fam Recourt heeft het complot theorie af lees ik, proberen ze zo Sophie bij Huub weg te halen?
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_73960968
quote:
Claire heeft volgens mij nooit de publiciteit gezocht in fora of wat dan ook na de kooi. Dat deed huub. Kan me dus nu ook niet voorstellen dat ze een verhaal gaat verzinnen en daar dan lekker mee bij boulevard gaat zitten. Mijn gevoel zegt dat het niet helemaal fris eraan toe ging in dat huis, bedenk me ook ineens al die verhalen toen in januari met bram en nowlive enzo. Ging toch ook over dingen die tussen huub en claire waren gebeurd die heel heftig waren. Denk dat claire elke keer weer in huub zijn praatjes van spijt is getrapt en dat toen het gebeurde na de geboorte van sophie bij haar de knop omging en het niet meer pikte en toen naar haar ouders is vertrokken. Daarvoor heeft ze toen wel haar zaak moeten opgeven denk ik.

zo denk ik er ook over
Niets is wat het lijkt..
pi_73960969
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:12 schreef Marrije het volgende:

[..]

Nou dat bedoel ik. Ze is een van de weinigen die het ware (agressieve) karakter van haar aanstaande zó op een presenteerblaadje voorgeschoteld heeft gekregen en dan nóg denken dat het wel meevalt of 1-2-3 verandert.
Dank je (diepe buiging)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_73960970
quote:
Nou, dat heeft ze dan nu in 1x goedgemaakt .
pi_73960985
quote:
Ik sowieso ff m'n hyves opschonen.Liesbeth?
Love music!
  donderdag 22 oktober 2009 @ 20:14:46 #130
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73961010
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:12 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ooh... het is haar eigen schuld, wou je zeggen?
Ja duh! Als je weet hoe iemand is moet je niet achteraf gaan lopen janken dat ie niet verandert. Zelfde geldt voor die dame die nu aan zijn arm hangt.
pi_73961060
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:12 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

Fam Recourt heeft het complot theorie af lees ik, proberen ze zo Sophie bij Huub weg te halen?
Jij denkt echt dat het een complot is? Wilde je nou echt zeggen dat huub niet agressief is/kan zijn. Ik hoop voor jou dat je het nooit mee zal maken.
pi_73961079
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:14 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ja duh! Als je weet hoe iemand is moet je niet achteraf gaan lopen janken dat ie niet verandert. Zelfde geldt voor die dame die nu aan zijn arm hangt.
Jij bent ziek zeg...!
Niets is wat het lijkt..
pi_73961082
quote:

[..]

Ik denk niet dat de rechter in zo'n gedachtengang meegaat.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 20:17:32 #134
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73961090
quote:
Ik kan een eind met je meegaan, maar die laatste zin gaat er bij mij niet in. Ze moest geld bijleggen, denk dat dat los staat van haar thuissituatie.
pi_73961111
quote:

[..]

Wat een onzin. Je moet het maar pikken dat iemand aggressief is omdat hij het in een spel was waarin hij het vertoonde. Hoeveel mensen dachten niet dat hij het speelde? En dan nog liefde maakt blind.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 20:18:31 #136
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_73961124
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:42 schreef Re het volgende:
studioclaire... is dat eigenlijk failliet of gewoon opgehouden te bestaan?
Op faillissementen.com is niets te vinden, dus ik ga er vanuit dat de Toko niet failliet is gegaan.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 22 oktober 2009 @ 20:18:51 #137
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73961140
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:17 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ik denk niet dat de rechter in zo'n gedachtengang meegaat.
de rechter kijkt naar bewijzen, gelukkig maar. Amanda haar aangifte tegen Brian is ook op niets uitgelopen, dat zal met deze net zo gaan.
pi_73961156
de gouden kooi aangifte show

dgk claire heeft aangifte gedaan tegen huub @ boulevard

Gouden Kooi Amanda doet aangifte tegen brian
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
pi_73961174
quote:

[..]

ik denk he marrije, dat ze steeds gedacht heeft, ik verander hem wel, ik zorg gewoon dat ie echt van mij gaat houden bladibladibla, maar voor alle vrouwen die dit lezen, een man kan je niet veranderen.
ik geloof nog wel steeds dat cklaire helemaal hoteldebotel van hem was en denk nog wel is, dit wordt wraak met wraak en ik zei net, wie volgt er die ook uit de school klapt, nu deze bagger morgen weer een ander die het voor Huub of voor Claire opneemt in de media.
het gezegde als er 1 balletje over het net rolt volgen er meerdere.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_73961207
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:17 schreef jeweltje het volgende:

[..]

Jij bent ziek zeg...!
Nou nee hoor, weet je wat ziek is? Een hoer neuken een paar dagen voor je gaat trouwen (voor haar neus) je a.s. schoonmoeder verrot schelden . Een dom wicht trouwen op tv omdat je hoopt op de hoofdprijs.
En dan ook nog de laatste worden
Tja dan moet je het toch anders aanpakken.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 22 oktober 2009 @ 20:21:13 #141
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73961223
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:18 schreef sandra17 het volgende:

[..]

Wat een onzin. Je moet het maar pikken dat iemand aggressief is omdat hij het in een spel was waarin hij het vertoonde. Hoeveel mensen dachten niet dat hij het speelde? En dan nog liefde maakt blind.
Tot Sophie er was, toen gingen de ogen open.
En ik zeg niet dat ze het moet pikken dat hij agressief is, maar dat ze wist dat hij zo was, vóór ze met hem trouwde nota bene. Wat had ze nou verwacht? Dat hij zou veranderen? Ja. Hoe naief. Ze is zelf met Huub getrouwd, daar is ze zelf verantwoordelijk voor, hoe dom moet je zijn wil je gedacht hebben daar zonder agressie doorheen te komen
pi_73961243
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:20 schreef Soury het volgende:

[..]

Nou nee hoor, weet je wat ziek is? Een hoer neuken een paar dagen voor je gaat trouwen (voor haar neus) je a.s. schoonmoeder verrot schelden . Een dom wicht trouwen op tv omdat je hoopt op de hoofdprijs.
Haha, na dat dus.
Niets is wat het lijkt..
pi_73961247
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:18 schreef Marrije het volgende:

[..]

de rechter kijkt naar bewijzen, gelukkig maar. Amanda haar aangifte tegen Brian is ook op niets uitgelopen, dat zal met deze net zo gaan.
Jij kent het dossier kennelijk beter dan de rest hier. Werk je bij het OM?
pi_73961289
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:36 schreef Marrije het volgende:
Dus binnen 2 weken na de bevalling was zij bang dat ze klappen zou krijgen. Dat is wel sneu.
Maar ze ziet er niet uit.

Maar goed, dit is Claire haar troef om Sophie bij Huub weg te houden?
Gek ik dacht precies hetzelfde dit is opgezet door die familie van Claire om zo Sophie bij Huub weg te houden.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 20:23:24 #145
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_73961298
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:01 schreef superrmama het volgende:
Claire haar eigen woorden waren in de villa in gesprek met hartsvriendin Anouk ; dat ze geen langdurige relaties heeft gehad omdat ze bij de eerste de beste tegenslag t opgeeft , daar waar anderen ervoor gaan .
Ook dat het gezin TE hecht was (Bram bijv die die filmpjes van sexende zus zou bekijken ) , wilde zelfstandig kunnen functioneren , volwassen meid worden dus .
Mis alleen het peukje en rose' tje ipv het kopje koffie wat ze nu had ... oh en niet te vergeten de waterlanders !
Voor de rest ? dezelfde Claire die in de kooi stapte , jaloers en nog steeds t prinsesje , dan ook nog met droge ogen iets als dat ze zoiets niet voor haar dochter wil ?!
Snap ook al die Huub "fans "niet die haar zooooooow opgingen hemelen , op een paar uitspraken na , ken ik iig die hele Claire niet !!!!
echt
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_73961301
Misschien heeft ze wel getuigen, foto's van blauwe plekken ofzo, weet jij veel
Niets is wat het lijkt..
pi_73961319
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:03 schreef sandra17 het volgende:
Schei toch uit joh. Iemand van Fok die fan van Huub was had het zelf gezien in dat steegje. Plus het feit dat hoe hij tegen Lieke heeft gedaan in de kooi. Hedda geslagen voor de kooi wat hij toegegeven heeft.

Iedereen hier weet hoe hij is. Hij heeft zijn goede kanten maar ook hele slechte kanten en die agressiviteit is er 1 van.

Ik vind het ongelovelijk dat er hier nog sommige zijn dat Claire het doet om hem terug te pakken voor die foto's. (misschien getriggerd door die foto's, dat kan )

Ik vind het moedig van haar dat ze er mee naar buiten komt vooral omdat er altijd mensen zullen zijn die zegt o ze verzint het, ze liegt enzovoort.

Veel vrouwen maken hetzelfde mee en durven er nooit mee naar buiten te komen.
Als vent moet je je fikken thuishouden,maar dat Hedda Huub in z;n gezicht gespuugd heeft vertel je er weer niet bij..Wijven kunnen zuigen ,maar slaan is nooit goed en daar zou ik ook flink van balen..Wel leuk dat Hedda van de week naar Huubs zus gaat...
Love music!
  donderdag 22 oktober 2009 @ 20:24:02 #148
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73961327
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:19 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ik denk he marrije, dat ze steeds gedacht heeft, ik verander hem wel, ik zorg gewoon dat ie echt van mij gaat houden bladibladibla, maar voor alle vrouwen die dit lezen, een man kan je niet veranderen.
ik geloof nog wel steeds dat cklaire helemaal hoteldebotel van hem was en denk nog wel is, dit wordt wraak met wraak en ik zei net, wie volgt er die ook uit de school klapt, nu deze bagger morgen weer een ander die het voor Huub of voor Claire opneemt in de media.
het gezegde als er 1 balletje over het net rolt volgen er meerdere.
Dat denk ik ook, maar die naiviteit is haar aan te rekenen, niet Huub, ook al is hij degene die 'ongewenst gedrag' vertoont. Maar je hebt gelijk, dit wordt wraak met wraak, het is te hopen dat Huub zich verder van commentaar onthoudt.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 20:25:12 #149
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73961378
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:20 schreef Soury het volgende:

[..]

Wij begrijpen elkaar.
pi_73961398
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 20:23 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Als vent moet je je fikken thuishouden,maar dat Hedda Huub in z;n gezicht gespuugd heefd vertel je er weer niet bij..
Ok, dus als een vrouw een man in het gezicht spuugt mag een man een klap geven. Of is de man in kwestie dan gevrijwaard?
Niets is wat het lijkt..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')