quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:ACT-F
...
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:GoeRoe86
...
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:Min-e
...
quote:msnk
...
quote:RoW-0
...
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
ja, ik zoek een andere keer een plaatje, geen zin in nuquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:28 schreef zarGon het volgende:
Ik ga het zo meteen bekijken.
Wie wil een plaatje onder zijn nick? Bilmiyorem en Bortecinem, toch?
ik kan niets bedenkenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:29 schreef zarGon het volgende:
Als jullie mij een link geven, verklein ik het plaatje. Hoef je het alleen maar te uploaden.
Je kan geen nick (ik weet het niet) bedenken, je kunt geen usericon bedenken... Wat kun je wel?quote:
Veel praten en gewoon niksen. Ik vermaak me primaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kan geen nick (ik weet het niet) bedenken, je kunt geen usericon bedenken... Wat kun je wel?.
Hoe was jullie dag, dames?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:42 schreef Yi-Long het volgende:
Vraag haar gewoon hoe haar dag was, dan doet ze 3 kwartier haar bek niet meer dicht...
Ik werd wakker en ging veel praten met papa en mama, zo gaat het tijdens ieder ontbijt.quote:
Klinkt als een droomvrouw. Kun je ook/al koken?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik werd wakker en ging veel praten met papa en mama, zo gaat het tijdens ieder ontbijt.
Ik ging na het ontbijt m'n moeder achtervolgen, zoals gewoonlijk, samen naar de supermarkt geweest, geholpen met dragen enzo. Thuiskomen, stofzuigen, kamer opruimen, beetje mama helpen.
Tandarts, stad. Nu zit ik thuis.
Wat een dag!
Nee, niet echt, ik kan wel eten.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Klinkt als een droomvrouw. Kun je ook/al koken?
Over onze jeugd, over het verleden van m'n pa en ma. Plannen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:55 schreef zarGon het volgende:
En waar ging het gesprek met je pa en ma over?
TÜRK KIZI WEB CAM DA NELER YAPIYOR NELER 2009”quote:
Ze heeft een blinddoek om, jongleert met twee tennisballen en staat tegelijkertijd op één been. En zingt Şımarık van Tarkan.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:06 schreef Ayca het volgende:
[..]
TÜRK KIZI WEB CAM DA NELER YAPIYOR NELER 2009”
Deze video of groep kan beelden bevatten die voor sommige gebruikers niet geschikt zijn, zoals is bepaald door de gebruikers van YouTube.
Als je deze video of groep wilt bekijken, moet je bevestigen dat je 18 of ouder bent door je aan te melden of te registreren.
Kan je wat voor me regelen dan?! HE!? HE?!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Gaat het goed met je zarGon? Dat wil jij wel he, voor jezelf.
Wat voor plannen had je in je jeugd?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Over onze jeugd, over het verleden van m'n pa en ma. Plannen.
Mijn beeld over hoe jij eruitziet is compleet. Spannend!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, niet echt, ik kan wel eten.
Ik regel geen slechte dingen voor anderen, kendin yap, al moedig ik je liever ook niet aanquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kan je wat voor me regelen dan?! HE!? HE?!
haha nee, ik ging plannen met m'n vader maken over de toekomstquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat voor plannen had je in je jeugd?
een dikzak die de hele dag eet, neequote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mijn beeld over hoe jij eruitziet is compleet. Spannend!
Slechte dingen?! Hoezo weet jij er zoveel over?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik regel geen slechte dingen voor anderen, kendin yap, al moedig ik je liever ook niet aan
Turken houden zich toch niet aan gemaakte plannen. Alles verandert op het laatste moment.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
haha nee, ik ging plannen met m'n vader maken over de toekomst
Een dikzak die niet de hele dag eet. Hmmm.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
een dikzak die de hele dag eet, nee
iedereen weet dat het slecht is!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Slechte dingen?! Hoezo weet jij er zoveel over?
Dan is mijn vader een uitzondering, het ging over alles.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Turken houden zich toch niet aan gemaakte plannen. Alles verandert op het laatste moment.
Ging het over school of werk of liefdesleven of ...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |