Ja, ik dacht dat ze in Turkije wel strenger waren, ik was echt verbaasd toen m'n neefje hierover kwam praten op msnquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:07 schreef Bortecinem het volgende:
Ik vroeg een keer aan een meisje in mijn dorp of ze een vriend had. Antwoord ze doodleuk met 'Evet var, dort tane'.
Oh shit. Echt zo'n antwoord dat je niet verwacht. In je dorp.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:07 schreef Bortecinem het volgende:
Ik vroeg een keer aan een meisje in mijn dorp of ze een vriend had. Antwoord ze doodleuk met 'Evet var, dort tane'.
Haha, misschien dacht ze gewone vrienden?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:07 schreef Bortecinem het volgende:
haha, kom er nu pas achterquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wist wel dat die vergelijking alleen voor mannen bedoeld was.
[..]
Turkenbak is dan ook een woord dat in het woordenboek staat..
Ja, daar kwam ik toen pas achter. Ook afgelopen vakantie stonden ze gewoon de hele tijd naast me te fluisteren. Dit begon toen ik niet meer in ging op hun vraag "nasilsin". Echt achterlijke mensen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:10 schreef Bortecinem het volgende:
Strenger??Daar zijn ze helemaal de weg kwijt, joh!
Neee, ik vroeg 'Sevgilin var mi?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:10 schreef Ayca het volgende:
[..]
Haha, misschien dacht ze gewone vrienden?
IK WORD HELEMAAL GESTOORD VAN DIE VROUWENPRAATPROGRAMMA'S.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:10 schreef Bortecinem het volgende:
Strenger??Daar zijn ze helemaal de weg kwijt, joh!
misschien te ver gevraagd, omdat jij het niet weet, maar wat doen ze als sevgili?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Neee, ik vroeg 'Sevgilin var mi?Maar sowieso is het daar heel normaal om elke week een andere vriend te hebben. Tenminste, bij ons daar iig wel.
@zarGon
Ja, ik dacht echt van....oke??
HAHAHAHAHquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
IK WORD HELEMAAL GESTOORD VAN DIE VROUWENPRAATPROGRAMMA'S.
Ik snap niet hoe dat moetquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:14 schreef IHVK het volgende:
Waarom neemt 1 van jullie geen avatar trouwens.
Wel lastig zo: bilmiyorem, Bortenicem. Etc.
Haha echt belachelijk iddquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:14 schreef zarGon het volgende:
En, echt. Geen enkel ander volk kan een kookprogramma 3 uur lang laten duren. Om dan af te sluiten met een leuke activiteit.
En het steevast een 'süpriz' noemen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:14 schreef zarGon het volgende:
En, echt. Geen enkel ander volk kan een kookprogramma 3 uur lang laten duren. Om dan af te sluiten met een leuke activiteit.
Ik ben Kirim-Tatar , geen Kazan-Tatarquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:21 schreef Bortecinem het volgende:
Dus zo praat je over het land van je voorouders *cikcikcikcik*![]()
Hier kun je de rode versie bestellen.
Degene die Erdogan dood schiet zal ik mijn hele leven achter na zitten om hem te straffen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:57 schreef Bortecinem het volgende:
Momenteel niksIk ga volgende maand beginnen aan een opleiding SPW. Sen ne okuyorsun?
Toen ik 16 was wilde ik ook graag 'terug' naar Turkije. Nu niet meer, als iemand Erdogan neerschiet verhuis ik misschien wel (grapje). Maar ik voel me elk jaar gewoon vreemder in Turkije. Niet normaal hoe erg Turkije en de Turken zijn veranderd in de afgelopen 5-10 jaar.
En dat andere programma dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
En het steevast een 'süpriz' noemen.
Ze zeiken elkaar eerst tot op het bot af en daarna gaan ze samen dansen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |