Doe mij maar een lekker lende biefstukjequote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Hopelijk gaat JD een koe slachten
Intellectueel, sexueel, cultureel. Wende.quote:
Wat!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:08 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ben ik de enige die vindt dat Wende Snijders een irritante kop heeft?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:08 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Iedere tijd die die man nog op zijn spreekstoel mag zitten , is er 1 te veel.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vreeman. Veel arroganter hebben we ze op dit moment niet.
Hij wil het netjes afgewikkeld hebben .quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Iedere tijd die die man nog op zijn spreekstoel mag zitten , is er 1 te veel.
Nou ja, die Smolders is ook niet echt iemand die je in een gemeenteraad wil zien.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
vreeman heeft al 3x smulders een recherche onderzoek opgeleverd, waar ze niets konden vinden. kortom politieke sabotage.
iemand die het volk kiest , mag in de gemeenteraad.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nou ja, die Smolders is ook niet echt iemand die je in een gemeenteraad wil zien.
Wat niet wil zeggen dat het dan automatisch een goede zaak is.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
iemand die het volk kiest , mag in de gemeenteraad.
politiek is vertrouwen toekennen om na 4 jaar erachter te komen, hadden we dat vertrouwen maar niet gegeven.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat niet wil zeggen dat het dan automatisch een goede zaak is.
Dat klopt, hij gaat er toch aan, dus hij had beter meteen kunnen aftreden.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:21 schreef Horloge het volgende:
Deze meneer bewijst de PvdA geen dienst op deze manier.
In dat geval zeg ik, laat hem lekker pratenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:21 schreef Horloge het volgende:
jammer genoeg pas 2010 de afstraffing.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:21 schreef Horloge het volgende:
Dat zal Smolders ook wel overkomen, gaat dus veel overhoop daar in Tilburg.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jammer genoeg pas 2010 de afstraffing.
Vijf maandjes nogquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jammer genoeg pas 2010 de afstraffing.
zijn helaas de locale overheden, waar de versnippering en versmelting van partijen een grootgoed is geworden, niet echt een verbetering.quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nu de twee allerknapsten aan tafel
denk dat de tv uit kan , dit isquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:44 schreef DrDentz het volgende:
Dit interesseert me geen reet, zal Johan nog iets geniaals toevoegen of kan de tv uit?
Ja echtquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nu de twee allerknapsten aan tafel
Beter iets minder haar dan iets minder hersensquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja echt
Die dude is half kaal en doet zn best om het verbergen
Checkquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:45 schreef DrDentz het volgende:
Volgens mij spotte ik Matty Verkamman.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:46 schreef henkway het volgende:
[..]
Beter iets minder haar dan iets minder hersens![]()
maar hij kan eens aan Joling vragen hoe dat moet
De Jan Marijnissen coupe...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:47 schreef Stiggie het volgende:
Zou samson nou nooit aan millimeteren hebben gedacht
Nee loeien.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:50 schreef Sloggi het volgende:
Horen jullie ook iets knorren?
Als jullie alleen aan de haarcoupe denken kun je beter naar GTST gaan kijkenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:47 schreef Stiggie het volgende:
Zou samson nou nooit aan millimeteren hebben gedacht
Nee hoor maar het ziet er gewoon niet uit. Valt nogal op. En btw, als jij het over lijsttrekker worden hebt.... laat een heel groot deel van de bevolking nou net uit GTST publiek bestaan die daar heeeeeeelemaal naar kijkt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:53 schreef henkway het volgende:
[..]
Als jullie alleen aan de haarcoupe denken kun je beter naar GTST gaan kijken
Die kop leidt alleen maar af. Geen idee wat ie te vertellen heeft.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:53 schreef henkway het volgende:
[..]
Als jullie alleen aan de haarcoupe denken kun je beter naar GTST gaan kijken
Welke van de negen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik kan niet kijken zonder afgeleid te worden door die onderkaak van Jongerius.
Wel een hele verademing nu.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:08 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Nee, ik vond het er ook al erg op lijken...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:59 schreef sunmoonstar het volgende:
Mooi Wende!!
(zeg ik iets raars als ik zeg dat in dit liedje haar stem iets wegheeft van die van Anouk)
quote:AOW-discussie bij P&W. Vrijworstelen tussen sociaal-democraten. Samsom heeft te veel cola op, en Jongerius te veel remvloeistof.
Dat wilde ik net gaan posten. Dit ís gewoon Anouk, maar dan goed.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:59 schreef sunmoonstar het volgende:
Mooi Wende!!
(zeg ik iets raars als ik zeg dat in dit liedje haar stem iets wegheeft van die van Anouk)
Boris van der Ham.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/Borisham/status/5080479953
[..]
Qua gezicht vind ik haar op de Sprouse-tweeling lijken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:59 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Nee, ik vond het er ook al erg op lijken...
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/Borisham/status/5080479953
[..]
Ik vind dat Wende het liedje beter vertolkt dan Anouk..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:57 schreef sunmoonstar het volgende:
Na aanleiding van de gelijkenis in de stem van Wende en Anouk; in het filmpje hieronder zingt Wende het nummer 'Lost'... van Anouk
Wellicht omdat Johan dit keer voor heel andere zaken kwam? Johan was gewoon.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:58 schreef Veerboot het volgende:
Johan viel me wat tegen gisteren.
Jawel, maar normaal mengt hij zich ook lekker boud in andere gesprekken. Dat miste ik deze keer.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wellicht omdat Johan dit keer voor heel andere zaken kwam? Johan was gewoon.
Die Vreeman heeft gewoon een dikke plaat vor het harsesquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:37 schreef tong80 het volgende:
Mooi item met Coentje
Wat een verschil in persoonlijkheid met Vreeman.
Dat is nog mild uitgedrukt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:49 schreef henkway het volgende:
[..]
Die Vreeman heeft gewoon een dikke plaat vor het harses
Die tv-serie lijkt me erg interessantquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:06 schreef golfer het volgende:
Voorlopige gastenlijst voor vanavond:
- Hans Smolders over burgemeester Vreeman.
- Kenneth Herdigein speelt Mandela.
- Rob Trip en Ad van Liempt over tv-serie De oorlog.
Hopelijk komt dat weer op dezelfde tijd als In Europa.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die tv-serie lijkt me erg interessant.
Hopelijk niet, want daar heb ik een hoop van gemist...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:30 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Hopelijk komt dat weer op dezelfde tijd als In Europa.
Ja ok.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hopelijk niet, want daar heb ik een hoop van gemist...
Deze serie wil ik ook graag zien.
Stond gisteren centraal in Andere Tijden. Erg interessant.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:34 schreef golfer het volgende:
Doet mij een beetje denken aan De Bezetting van Lou de Jong, begin jaren 60.
Heel Nederland zat toen aan de buis gekluisterd te kijken, voor zover we al TV hadden.
Klopt ja.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:34 schreef golfer het volgende:
Doet mij een beetje denken aan De Bezetting van Lou de Jong, begin jaren 60.
Heel Nederland zat toen aan de buis gekluisterd te kijken, voor zover we al TV hadden.
Oh, dat wist ik niet. Die ga ik dan even bekijken via Uitzending gemist.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:36 schreef marcodej het volgende:
Stond gisteren centraal in Andere Tijden. Erg interessant.
Dat dus.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Stond gisteren centraal in Andere Tijden. Erg interessant.
Zeker te bang voor al te kritische vragen, die ex-chauffeur van Pim?quote:
Is ook leuk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Zeker te bang voor al te kritische vragen, die ex-chauffeur van Pim?
Nu dus daarvoor in de plaats:
Debat Michiel Mulder en Emile Ratelband over discriminatie van homoseksuelen.
Die Michiel Mulder is op twitter al lekker bezig over Emile: http://twitter.com/michielmulderquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Zeker te bang voor al te kritische vragen, die ex-chauffeur van Pim?
Nu dus daarvoor in de plaats:
Debat Michiel Mulder en Emile Ratelband over discriminatie van homoseksuelen.
Sneu figuur dan die Michiel, rectificatie van het geschreven stuk is al onderweg, emile zal zoiets niet zeggen omdat zijn eigen zo'n homo is.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die Michiel Mulder is op twitter al lekker bezig over Emile: http://twitter.com/michielmulder
Huh?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
emile zal zoiets niet zeggen omdat zijn eigen zo'n homo is.
Is dat Rolls of Roys?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
excuseer , het was BI
[ afbeelding ]
Ach hij fokt nog wel door, dus komt vast nog wel een keer ferrariquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:15 schreef Tycho_P het volgende:
[..]
Rolls, Roys, Mercedes, hij heeft een heel wagenpark.
Want?quote:
Die komt zo nog aan de beurt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:32 schreef tong80 het volgende:
Waarom laten ze Ratelband niet aan het woord
Hij houdt zich in. Gelukkig.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:28 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik verwacht elk moment een enorm achterlijke opmerking van die Ratelband over de 2e WO.
Komt nog wel. Prima stuk zoquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:32 schreef tong80 het volgende:
Dat komt nog wel joh.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:32 schreef tong80 het volgende:
gezien het blad waarin de uitspraken staan gaat rectificeren. kortom geen hoor en wederhoor toepassen.quote:
mannetje mannetje , je kan het in het gaatje persen , maar er gebeurt nietsquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:39 schreef golfer het volgende:
Een homo kan zich niet voortplanten?
Huh?
Ik ken honderden homo's met kinderen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
mannetje mannetje , je kan het in het gaatje persen , maar er gebeurt niets
kasthomos met kids zijn de ergste soort, die gaan later weg bij hun vrouwquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ken honderden homo's met kinderen.
Het merendeel zit nog in de kast, zoals Ratelband zelf.
maar daar werkt de grootste groep homosexuelen ook niet aan mee , zijn alleen de extraverte homosquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:42 schreef Mortaxx het volgende:
Wat een kneus is Ratelband ook.. maar over die gayparades etc heeft hij wel gelijk.
Ach hij heeft Manuele Kemp lopen aanduwen, misschien een kasthomo ?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:43 schreef Q.E.D. het volgende:
Is Witteman ook een homo? Hij komt wel fel uit de hoek.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ach hij heeft Manuele Kemp lopen aanduwen, misschien een kasthomo ?
Zullen we het samen doen ? heb een grote inloopkastquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:45 schreef golfer het volgende:
morpheus_at_work , wanneer kom jij uit de kast?
quote:
Je bedoelt die homo's die meteen herkenbaar zijn als homo's...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
maar daar werkt de grootste groep homosexuelen ook niet aan mee , zijn alleen de extraverte homos
Welnee, Ratelband wint al jaren niets meer.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij wint het wel van die sukkel.
Gelukkig is Witteman er nog
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:47 schreef Politiek het volgende:
Dus Dirk Scheringa heeft ook een afwijking.
Een kwaadaardig kankergezwel zo als Lakeman zou zeggen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:47 schreef Politiek het volgende:
Dus Dirk Scheringa heeft ook een afwijking.
Gelukkig slaat ie nog niet met de vuist op tafelquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:48 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Ratelband in al zijn misselijkheid....
Hij heeft last van Waldemarquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:48 schreef capricia het volgende:
Jammer dat die pvda gast zo slecht uit zijn woorden komt...
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:48 schreef capricia het volgende:
Jammer dat die pvda gast zo slecht uit zijn woorden komt...
Hij heeft niet op alle punten ongelijk, waar hij fout gaat is die punten waar hij gelijk in heeft , deze totaal uit zijn verband te trekken tot het uiterste.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:50 schreef tong80 het volgende:
Ratelband heeft niet verloren in deze discussie.
Ben het niet met hem eens, maar dat is wat anders.
Goede analysequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij heeft niet op alle punten ongelijk, waar hij fout gaat is die punten waar hij gelijk in heeft , deze totaal uit zijn verband te trekken tot het uiterste.
Het is dus net zoiets als zeggen dat linkshandigen abnormaal zijn...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:54 schreef AryaMehr het volgende:
Opzich heeft Ratelband gewoon gelijk:
Homo's zijn wel degelijk abnormaal. Al is het maar omdat het normaal zijn gebaseerd is op wat de meerderheid doet. Is de meerderheid hetero, dan zijn homo's abnormaal. En de fout die de heer Witteman maakt is hetgeen dat het abnormale gelinkt wordt aan de handelingen. Dus de minderheden in de samenleving zijn niet abnormaal, aangezien het ''zijn'' geen handeling is.
Al vraag ik me wel af wat de heer Ratelband hiermee wil zeggen. Het geeft geen enkel nut om dit te benadrukken, aangezien het nergens toe bijdraagt. Begrijp me niet verkeerd: ik heb niets tegen homo's.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:54 schreef AryaMehr het volgende:
Begrijp me niet verkeerd: ik heb niets tegen homo's.
Precies.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is dus net zoiets als zeggen dat linkshandigen abnormaal zijn...
Als je geitenmelk drinkt ben je ook een sjap.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat nou als je lesbo en linkshandig bentquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is dus net zoiets als zeggen da t linkshandigen abnormaal zijn...
Haha, die gozer lijkt wel op z'n pa zeg.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
excuseer , het was BI
[ afbeelding ]
zolang het een minderheid is ten opzichte van meerderheid wel. er zijn bevolkingsgroepen waar rechthandig een afwijking is.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:57 schreef capricia het volgende:
[..]
dan heb je zijn dochter nog niet gezien.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:59 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Haha, die gozer lijkt wel op z'n pa zeg.
Dubbel gehandicapt he, je vergeet de rolstoelquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:58 schreef maril het volgende:
[..]
Wat nou als je lesbo en linkshandig bent![]()
En fan van Mart Smeets?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:58 schreef maril het volgende:
Wat nou als je lesbo en linkshandig bent![]()
Whehe. Hoeveel van dat schepsels lopen er inmiddels rond?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dan heb je zijn dochter nog niet gezien.
[ afbeelding ]
de familie Breedbek.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:02 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Whehe. Hoeveel van dat schepsels lopen er inmiddels rond?
6quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:02 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Whehe. Hoeveel van dat schepsels lopen er inmiddels rond?
Daar ben ik net van afquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:00 schreef Politiek het volgende:
[..]
Dubbel gehandicapt he, je vergeet de rolstoel
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:02 schreef golfer het volgende:
[..]
En fan van Mart Smeets?
Hopeloos verloren en driedubbel abnormaal in de ogen van Ratelband.
oud nieuws al weer ,ze zijn weer verzoend en alles is terug gedraaidquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:04 schreef tong80 het volgende:
Moon zijn dochter is onterft.
Mooie muziek op het eind.
Trusten mensen
Moon is niet zijn dochter hè, had ze kunnen zijn maar het is zijn vrouwtje.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:04 schreef tong80 het volgende:
Moon zijn dochter is onterft.
Mooie muziek op het eind.
Trusten mensen
klopt ook , die was ook onterft , de kinderen zouden alles krijgen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:06 schreef Tycho_P het volgende:
[..]
Moon is niet zijn dochter hè, had ze kunnen zijn maar het is zijn vrouwtje.
Ken ik nog, geniale tvquote:
Geniaal?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:32 schreef Tycho_P het volgende:
Hij pareerde als Hitler in Wenen en liet een Amerikaanse TV-dominee 'Godverdomme' zeggen. Geniaal genoeg
Moshe Flinker:quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:57 schreef sunmoonstar het volgende:
Gisteren toen ze het hadden over die oorlogs-docu werd gerefereerd aan iemand die in het concentratiekamp een dagboek had bijgehouden, wat na de oorlog ook uitgegeven is.
Weet iemand nog wie bedoeld werd? Ben namelijk wel benieuwd naar dat dagboek.
Thanks alvast
Dankjewel. Helaas is 'ie niet in 't Nederlands verschenenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Moshe Flinker:
http://www.spartacus.schoolnet.co.uk/GERflinker.htm
'k Had geen idee wat 'de Club van Rome' was. Nu wel; voor de geinteresseerden:quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:03 schreef golfer het volgende:
Vanavond onder anderen:
- Georgina Verbaan in nieuwe tv-serie.
- Hero Brinkman (PVV) bezocht Uruzgan.
- Anne-Marie Rakhorst gaat in op de Club van Rome.
Georgina gaat zich er ook mee bemoeien straks let maar opquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:06 schreef Q.E.D. het volgende:
De twee domste politici over de twee meest complexe onderwerpen.
Dat valt erg mee, als je haar de kans geeft zichzelf te zijn.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
Gorgina verbaan, het blijft een domme doos
die blik in haar ogen zegt op dit moment , ik snap er niets vanquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat valt erg mee, als je haar de kans geeft zichzelf te zijn.
Jammer dat ze niet van vlees houdt.
Ik geloof dat zij best intelligent is, maar dat ze gewoon erg dom overkomt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
Gorgina verbaan, het blijft een domme doos
Ik heb het idee dat jij die club niet echt begrepen hebt en de geschiedenis ervan niet helemaal kent.quote:
Bij de iq test kwam ze net iets hoger uit dan Kelly van Big Brotherquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:09 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik geloof dat zij best intelligent is, maar dat ze gewoon erg dom overkomt.
Is denk ik voor de gemiddelde fok generatie een station , waar ze voorbij gereden zijn , zonder te weten waar ze langs gekomen zijn.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij die club niet echt begrepen hebt en de geschiedenis ervan niet helemaal kent.
De club van Rome is nu in ieder geval een verlengstuk van Al Gore geworden. Even afgezien van de geschiedenis.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is denk ik voor de gemiddelde fok generatie een station , waar ze voorbij gereden zijn , zonder te weten waar ze langs gekomen zijn.
Politiek kan heel mooi zijn, niet het besluiteloze zooitje wat er deze periode zit.quote:
Na de oliecrisis luisterde er alleen geen hond meer naar, omdat welvaart voor alles ging.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:14 schreef golfer het volgende:
Club van Rome had een jaar of 40 geleden, toen niemand ze serieus nam, wel een punt.
Blijkt nu althans.
Politiek is mooi omdat er altijd op gezeken kan worden.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Politiek kan heel mooi zijn, niet het besluiteloze zooitje wat er deze periode zit.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:14 schreef Adelante het volgende:
Politiek kan heel mooi zijn, niet het besluiteloze zooitje wat er deze periode zit.
Haha, de usert bedoelt hij denk ik.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:15 schreef Adelante het volgende:
Na de oliecrisis luisterde er alleen geen hond meer naar, omdat welvaart voor alles ging.
Bappelsap (bacardi-appelsap)quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wat drinkt Hero op dit moment , appelsap ?
Ouwelulquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had het over die user/kloon met al die kotssmileys.
Niet over het fenomeen.
vind je dat als enige slecht aan haar, dan ben je gematigd deze avondquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:18 schreef golfer het volgende:
Weet je dat ik totaal niet luister naar dat ingestudeerde riedeltje van Hamer?
Ik vind haar zo slecht, qua presentatie.
Club van Rome zou eerder een alternatief er voor aandragen ipv het enonomisch afstraffen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:20 schreef Q.E.D. het volgende:
Feit is wel dat die Club of Rome in veel landen de beleidsmakers beïnvloeden met hun dogmatische eco-verhaaltjes. Straks krijgen we belasting op vlees en plastic zakken
Die betaal je al lang.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:20 schreef Q.E.D. het volgende:
Feit is wel dat die Club of Rome in veel landen de beleidsmakers beïnvloeden met hun dogmatische eco-verhaaltjes. Straks krijgen we belasting op vlees en plastic zakken
Ik luister hoor.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Club van Rome zou eerder een alternatief er voor aandragen ipv het enonomisch afstraffen.
Ik ben om vind al tijden dat Georgina leuk isquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:22 schreef alexis_ het volgende:
Georgina Verbaaan... AAaaaaarrrggg...
Ziet er wel weer lekker uit, maar mond dicht!
Levert altijd wel hylarische gesprekken opquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben om vind al tijden dat Georgina leuk is
Ik vind dat een belediging voor die autoverkopers.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:27 schreef Adelante het volgende:
Die Brinkman wil je toch niet als volksvertegenwoordigerDie man is een prototype tweedehands autoverkoper
Hero is het met je eens met zijn 4 kerncentrales erbij.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:27 schreef Q.E.D. het volgende:
Verhoogd aantal zonnevlekken/vlammen. Daardoor is in de Middeleeuwen ook twee keer een warme periode gweest (en een kleine ijstijd door minder zonnevlammen).
En uranium is er nog wel een paar honderd jaar.
Ja... Dat is ook meteen het enige punt uit het partijprogramma dat ik goed vind.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hero is het met je eens met zijn 4 kerncentrales erbij.
Wordt ook wel gedaan, ze breken huizen af met huur van 300 euro, zetten daar vrije sector woningen op met mensen erin die er geen fuck omgevenquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:33 schreef henkway het volgende:
Als men die oude woningwetwoningen eens afbreekt en vervangt door energiezuinig bouw , dat zal de economie aanjagen
Ik zou het heerlijk vinden. Ik eet bergen vlees maar ga niet individueel actie ondernemen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:20 schreef Q.E.D. het volgende:
ik weet niet waarom, maar ik vind deze huppelkut wel leuk eigenlijkquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:33 schreef Omnifacer het volgende:
Tief op met die huppelkut
als biologisch nou eens qua prijzen op gelijk niveau zou komen of iets je duurder zou zijn als niet biologisch zou het een kans van slagen hebben. het nu geen moeilijke keus om niet voor biologisch te kiezen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:35 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik zou het heerlijk vinden. Ik eet bergen vlees maar ga niet individueel actie ondernemen.
Mocht de overheid mij en vele anderen echter beperken in mijn keuze dan moet ik in het collectieve belang wel om.
En nee, dat voel ik niet als vrijheidsberoving, maar als terechte maatregel bij gebrek aan collectieve actie.
Verbied dan meteen alle bio-industrie zodat iedereen biologisch moet kopen. Maar ga niet apart belasting heffen op allerlei producten. Dat kost weer administratiewerk en wordt de overheid weer groter.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:35 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik zou het heerlijk vinden. Ik eet bergen vlees maar ga niet individueel actie ondernemen.
Mocht de overheid mij en vele anderen echter beperken in mijn keuze dan moet ik in het collectieve belang wel om.
En nee, dat voel ik niet als vrijheidsberoving, maar als terechte maatregel bij gebrek aan collectieve actie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |