Doe mij maar een lekker lende biefstukjequote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Hopelijk gaat JD een koe slachten
Intellectueel, sexueel, cultureel. Wende.quote:
Wat!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:08 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ben ik de enige die vindt dat Wende Snijders een irritante kop heeft?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:08 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Iedere tijd die die man nog op zijn spreekstoel mag zitten , is er 1 te veel.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vreeman. Veel arroganter hebben we ze op dit moment niet.
Hij wil het netjes afgewikkeld hebben .quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Iedere tijd die die man nog op zijn spreekstoel mag zitten , is er 1 te veel.
Nou ja, die Smolders is ook niet echt iemand die je in een gemeenteraad wil zien.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
vreeman heeft al 3x smulders een recherche onderzoek opgeleverd, waar ze niets konden vinden. kortom politieke sabotage.
iemand die het volk kiest , mag in de gemeenteraad.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nou ja, die Smolders is ook niet echt iemand die je in een gemeenteraad wil zien.
Wat niet wil zeggen dat het dan automatisch een goede zaak is.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
iemand die het volk kiest , mag in de gemeenteraad.
politiek is vertrouwen toekennen om na 4 jaar erachter te komen, hadden we dat vertrouwen maar niet gegeven.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat niet wil zeggen dat het dan automatisch een goede zaak is.
Dat klopt, hij gaat er toch aan, dus hij had beter meteen kunnen aftreden.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:21 schreef Horloge het volgende:
Deze meneer bewijst de PvdA geen dienst op deze manier.
In dat geval zeg ik, laat hem lekker pratenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:21 schreef Horloge het volgende:
jammer genoeg pas 2010 de afstraffing.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:21 schreef Horloge het volgende:
Dat zal Smolders ook wel overkomen, gaat dus veel overhoop daar in Tilburg.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jammer genoeg pas 2010 de afstraffing.
Vijf maandjes nogquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jammer genoeg pas 2010 de afstraffing.
zijn helaas de locale overheden, waar de versnippering en versmelting van partijen een grootgoed is geworden, niet echt een verbetering.quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nu de twee allerknapsten aan tafel
denk dat de tv uit kan , dit isquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:44 schreef DrDentz het volgende:
Dit interesseert me geen reet, zal Johan nog iets geniaals toevoegen of kan de tv uit?
Ja echtquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nu de twee allerknapsten aan tafel
Beter iets minder haar dan iets minder hersensquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja echt
Die dude is half kaal en doet zn best om het verbergen
Checkquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:45 schreef DrDentz het volgende:
Volgens mij spotte ik Matty Verkamman.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:46 schreef henkway het volgende:
[..]
Beter iets minder haar dan iets minder hersens![]()
maar hij kan eens aan Joling vragen hoe dat moet
De Jan Marijnissen coupe...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:47 schreef Stiggie het volgende:
Zou samson nou nooit aan millimeteren hebben gedacht
Nee loeien.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:50 schreef Sloggi het volgende:
Horen jullie ook iets knorren?
Als jullie alleen aan de haarcoupe denken kun je beter naar GTST gaan kijkenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:47 schreef Stiggie het volgende:
Zou samson nou nooit aan millimeteren hebben gedacht
Nee hoor maar het ziet er gewoon niet uit. Valt nogal op. En btw, als jij het over lijsttrekker worden hebt.... laat een heel groot deel van de bevolking nou net uit GTST publiek bestaan die daar heeeeeeelemaal naar kijkt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:53 schreef henkway het volgende:
[..]
Als jullie alleen aan de haarcoupe denken kun je beter naar GTST gaan kijken
Die kop leidt alleen maar af. Geen idee wat ie te vertellen heeft.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:53 schreef henkway het volgende:
[..]
Als jullie alleen aan de haarcoupe denken kun je beter naar GTST gaan kijken
Welke van de negen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik kan niet kijken zonder afgeleid te worden door die onderkaak van Jongerius.
Wel een hele verademing nu.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:08 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Nee, ik vond het er ook al erg op lijken...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:59 schreef sunmoonstar het volgende:
Mooi Wende!!
(zeg ik iets raars als ik zeg dat in dit liedje haar stem iets wegheeft van die van Anouk)
quote:AOW-discussie bij P&W. Vrijworstelen tussen sociaal-democraten. Samsom heeft te veel cola op, en Jongerius te veel remvloeistof.
Dat wilde ik net gaan posten. Dit ís gewoon Anouk, maar dan goed.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:59 schreef sunmoonstar het volgende:
Mooi Wende!!
(zeg ik iets raars als ik zeg dat in dit liedje haar stem iets wegheeft van die van Anouk)
Boris van der Ham.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/Borisham/status/5080479953
[..]
Qua gezicht vind ik haar op de Sprouse-tweeling lijken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:59 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Nee, ik vond het er ook al erg op lijken...
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/Borisham/status/5080479953
[..]
Ik vind dat Wende het liedje beter vertolkt dan Anouk..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:57 schreef sunmoonstar het volgende:
Na aanleiding van de gelijkenis in de stem van Wende en Anouk; in het filmpje hieronder zingt Wende het nummer 'Lost'... van Anouk
Wellicht omdat Johan dit keer voor heel andere zaken kwam? Johan was gewoon.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:58 schreef Veerboot het volgende:
Johan viel me wat tegen gisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |