Doe mij maar een lekker lende biefstukjequote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Hopelijk gaat JD een koe slachten
Intellectueel, sexueel, cultureel. Wende.quote:
Wat!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:08 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ben ik de enige die vindt dat Wende Snijders een irritante kop heeft?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:08 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ben ik de enige die vindt dat Wende Snijders een irritante kop heeft?
Iedere tijd die die man nog op zijn spreekstoel mag zitten , is er 1 te veel.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vreeman. Veel arroganter hebben we ze op dit moment niet.
Hij wil het netjes afgewikkeld hebben .quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Iedere tijd die die man nog op zijn spreekstoel mag zitten , is er 1 te veel.
Nou ja, die Smolders is ook niet echt iemand die je in een gemeenteraad wil zien.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
vreeman heeft al 3x smulders een recherche onderzoek opgeleverd, waar ze niets konden vinden. kortom politieke sabotage.
iemand die het volk kiest , mag in de gemeenteraad.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nou ja, die Smolders is ook niet echt iemand die je in een gemeenteraad wil zien.
Wat niet wil zeggen dat het dan automatisch een goede zaak is.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
iemand die het volk kiest , mag in de gemeenteraad.
politiek is vertrouwen toekennen om na 4 jaar erachter te komen, hadden we dat vertrouwen maar niet gegeven.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat niet wil zeggen dat het dan automatisch een goede zaak is.
Dat klopt, hij gaat er toch aan, dus hij had beter meteen kunnen aftreden.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:21 schreef Horloge het volgende:
Deze meneer bewijst de PvdA geen dienst op deze manier.
In dat geval zeg ik, laat hem lekker pratenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:21 schreef Horloge het volgende:
jammer genoeg pas 2010 de afstraffing.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:21 schreef Horloge het volgende:
Dat zal Smolders ook wel overkomen, gaat dus veel overhoop daar in Tilburg.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jammer genoeg pas 2010 de afstraffing.
Vijf maandjes nogquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jammer genoeg pas 2010 de afstraffing.
zijn helaas de locale overheden, waar de versnippering en versmelting van partijen een grootgoed is geworden, niet echt een verbetering.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |