Nee hoor maar het ziet er gewoon niet uit. Valt nogal op. En btw, als jij het over lijsttrekker worden hebt.... laat een heel groot deel van de bevolking nou net uit GTST publiek bestaan die daar heeeeeeelemaal naar kijkt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:53 schreef henkway het volgende:
[..]
Als jullie alleen aan de haarcoupe denken kun je beter naar GTST gaan kijken
Die kop leidt alleen maar af. Geen idee wat ie te vertellen heeft.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:53 schreef henkway het volgende:
[..]
Als jullie alleen aan de haarcoupe denken kun je beter naar GTST gaan kijken
Welke van de negen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik kan niet kijken zonder afgeleid te worden door die onderkaak van Jongerius.
Wel een hele verademing nu.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:08 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ben ik de enige die vindt dat Wende Snijders een irritante kop heeft?
Nee, ik vond het er ook al erg op lijken...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:59 schreef sunmoonstar het volgende:
Mooi Wende!!
(zeg ik iets raars als ik zeg dat in dit liedje haar stem iets wegheeft van die van Anouk)
quote:AOW-discussie bij P&W. Vrijworstelen tussen sociaal-democraten. Samsom heeft te veel cola op, en Jongerius te veel remvloeistof.
Dat wilde ik net gaan posten. Dit ís gewoon Anouk, maar dan goed.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:59 schreef sunmoonstar het volgende:
Mooi Wende!!
(zeg ik iets raars als ik zeg dat in dit liedje haar stem iets wegheeft van die van Anouk)
Boris van der Ham.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/Borisham/status/5080479953
[..]
Qua gezicht vind ik haar op de Sprouse-tweeling lijken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:59 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Nee, ik vond het er ook al erg op lijken...
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/Borisham/status/5080479953
[..]
Ik vind dat Wende het liedje beter vertolkt dan Anouk..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:57 schreef sunmoonstar het volgende:
Na aanleiding van de gelijkenis in de stem van Wende en Anouk; in het filmpje hieronder zingt Wende het nummer 'Lost'... van Anouk
Wellicht omdat Johan dit keer voor heel andere zaken kwam? Johan was gewoon.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:58 schreef Veerboot het volgende:
Johan viel me wat tegen gisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |