Ken ik nog, geniale tvquote:
Geniaal?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:32 schreef Tycho_P het volgende:
Hij pareerde als Hitler in Wenen en liet een Amerikaanse TV-dominee 'Godverdomme' zeggen. Geniaal genoeg
Moshe Flinker:quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:57 schreef sunmoonstar het volgende:
Gisteren toen ze het hadden over die oorlogs-docu werd gerefereerd aan iemand die in het concentratiekamp een dagboek had bijgehouden, wat na de oorlog ook uitgegeven is.
Weet iemand nog wie bedoeld werd? Ben namelijk wel benieuwd naar dat dagboek.
Thanks alvast
Dankjewel. Helaas is 'ie niet in 't Nederlands verschenenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Moshe Flinker:
http://www.spartacus.schoolnet.co.uk/GERflinker.htm
'k Had geen idee wat 'de Club van Rome' was. Nu wel; voor de geinteresseerden:quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:03 schreef golfer het volgende:
Vanavond onder anderen:
- Georgina Verbaan in nieuwe tv-serie.
- Hero Brinkman (PVV) bezocht Uruzgan.
- Anne-Marie Rakhorst gaat in op de Club van Rome.
Georgina gaat zich er ook mee bemoeien straks let maar opquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:06 schreef Q.E.D. het volgende:
De twee domste politici over de twee meest complexe onderwerpen.
Dat valt erg mee, als je haar de kans geeft zichzelf te zijn.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
Gorgina verbaan, het blijft een domme doos
die blik in haar ogen zegt op dit moment , ik snap er niets vanquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat valt erg mee, als je haar de kans geeft zichzelf te zijn.
Jammer dat ze niet van vlees houdt.
Ik geloof dat zij best intelligent is, maar dat ze gewoon erg dom overkomt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
Gorgina verbaan, het blijft een domme doos
Ik heb het idee dat jij die club niet echt begrepen hebt en de geschiedenis ervan niet helemaal kent.quote:
Bij de iq test kwam ze net iets hoger uit dan Kelly van Big Brotherquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:09 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik geloof dat zij best intelligent is, maar dat ze gewoon erg dom overkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |