Is denk ik voor de gemiddelde fok generatie een station , waar ze voorbij gereden zijn , zonder te weten waar ze langs gekomen zijn.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij die club niet echt begrepen hebt en de geschiedenis ervan niet helemaal kent.
De club van Rome is nu in ieder geval een verlengstuk van Al Gore geworden. Even afgezien van de geschiedenis.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is denk ik voor de gemiddelde fok generatie een station , waar ze voorbij gereden zijn , zonder te weten waar ze langs gekomen zijn.
Politiek kan heel mooi zijn, niet het besluiteloze zooitje wat er deze periode zit.quote:
Na de oliecrisis luisterde er alleen geen hond meer naar, omdat welvaart voor alles ging.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:14 schreef golfer het volgende:
Club van Rome had een jaar of 40 geleden, toen niemand ze serieus nam, wel een punt.
Blijkt nu althans.
Politiek is mooi omdat er altijd op gezeken kan worden.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Politiek kan heel mooi zijn, niet het besluiteloze zooitje wat er deze periode zit.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:14 schreef Adelante het volgende:
Politiek kan heel mooi zijn, niet het besluiteloze zooitje wat er deze periode zit.
Haha, de usert bedoelt hij denk ik.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:15 schreef Adelante het volgende:
Na de oliecrisis luisterde er alleen geen hond meer naar, omdat welvaart voor alles ging.
Bappelsap (bacardi-appelsap)quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wat drinkt Hero op dit moment , appelsap ?
Ouwelulquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had het over die user/kloon met al die kotssmileys.
Niet over het fenomeen.
vind je dat als enige slecht aan haar, dan ben je gematigd deze avondquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:18 schreef golfer het volgende:
Weet je dat ik totaal niet luister naar dat ingestudeerde riedeltje van Hamer?
Ik vind haar zo slecht, qua presentatie.
Club van Rome zou eerder een alternatief er voor aandragen ipv het enonomisch afstraffen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:20 schreef Q.E.D. het volgende:
Feit is wel dat die Club of Rome in veel landen de beleidsmakers beïnvloeden met hun dogmatische eco-verhaaltjes. Straks krijgen we belasting op vlees en plastic zakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |