Best komisch, liever een muis dan een terrorist hequote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:03 schreef Loveless85 het volgende:
oh en fuckin niet normaal!F&F Terrorisme:
Muis houdt vliegtuig aan de grond
Is ook lastig, maar je vindt het welquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja dat is ook een beetje waar ik tegen aan hikte. Ik heb het dagboek geschreven op een "kinderlijke" manier, namelijk vanuit het oogpunt van het konijn. Ik wilde dus de tekeningen daar bij laten passen, maar dat is wat ik ook aangaf, ik vind ze totaal niet passen bij de sfeer die ik wil neerzetten.
Ik zoek naar een "cute en lief", maar gemengd met "volwassen" en "beetje mannelijk" (want mannelijk konijn)... kortom: ik vind het erg lastig!
Komt wel goed, al zou ik het konijn wel een mannelijke make-over geven... Ik dacht dat 't een vrouwtje was.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is ook lastig, maar je vindt het wel
Ik weet niet of ik dit allemaal wil weten. Waarom praten jullie zo tegen en over elkaar in de SC van F&F?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 06:57 schreef MikeyMo het volgende:
Q is geloof ik ergens tussen 10 en 11 aan de beurt.
Ik hoop dat het een grote dikke slang is, kan ik vanaaf eindelijk eens rustig anal doen zonder gepiep.
De opmerking "er komt niets in mijn kont" kan vanaf vandaag definitief geschrapt worden uit haar vocabulaire
Ik ben blij dat je het zelf nog grappig vindt. Ik vind het irritant en behoorlijk genant worden. Wellicht ben ik daarin de enige en dat is dan maar zo.quote:
Steekt vinger opquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het zelf nog grappig vindt. Ik vind het irritant en behoorlijk genant worden. Wellicht ben ik daarin de enige en dat is dan maar zo.
Je bent niet de enige.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het zelf nog grappig vindt. Ik vind het irritant en behoorlijk genant worden. Wellicht ben ik daarin de enige en dat is dan maar zo.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:21 schreef Loveless85 het volgende:
Whut nieuw liefje![]()
Ik kijk ook es een filmpie zeg...
graag!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:24 schreef Greys het volgende:
Mogguh.
Hoezo heeft Q in godsnaam een infuus uit haar arm getrokken? Ik geloof er eerlijk gezegd niets van
Ze wilde toch zo graag geholpen worden, daar liep ze hier steeds over te piepen dat men er niets aan deed. En dan is ze in het ziekenhuis en dan zou ze de boel gaan tegenwerken? Zo dom is ze toch niet?![]()
Dus we zullen wel weer in de maling genomen wordenHoop dat ze haar kaartje leuk vindt en dat ze de onderzoeken goed doorstaat vandaag.
@Draculettetje, had er iemand al geantwoord op je Secret Santa vraag? Ik scrollde net even snel door de laatste blz. van het laatste topic. Nee he? Zal ik je er bij zetten in het lijstje?
Even denkenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:29 schreef MikeyMo het volgende:
TT suggestie:
met slangen in de poepert
Zeg dat nou nietquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:28 schreef draculettetje het volgende:
graag!
en goede morgen allemaal, ik moet eigenlijk opstaan want moet zo aan het werk, maar heb zo beroerd geslapen en mn bedje is nog zo lekker warm
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet
Ik heb gewerkt tot een uur of 3, en om 7 uur werden we al weer uit bed gebeld door de meldkamer, omdat er alarm was op kantoor. Ik ben moe
Blegh dat is echt te kort ja!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet
Ik heb gewerkt tot een uur of 3, en om 7 uur werden we al weer uit bed gebeld door de meldkamer, omdat er alarm was op kantoor. Ik ben moe
Altijd. We zitten samen met een ander bedrijf in het pand en een van de medewerkers daarvan trekt nog wel eens een deur open die gewoon gesloten hoort te blijvenquote:
ow dat kan ik me dan ook wel voorstellenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet
Fijn als je daarvoor je bed uit moetquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Altijd. We zitten samen met een ander bedrijf in het pand en een van de medewerkers daarvan trekt nog wel eens een deur open die gewoon gesloten hoort te blijven
Ja, maar er kwam een spoedklus tussendoor en ik had een deal gemaakt: ik doe het, maar slaap dan morgenochtend uit.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:35 schreef oh-oh het volgende:
Blegh dat is echt te kort ja!
Gewerkt tot een uur of 3?
Ik dacht dat de drukke tijden weer even voorbij waren?
Plus nog 1.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit allemaal wil weten. Waarom praten jullie zo tegen en over elkaar in de SC van F&F?
[..]
Soms is het ook iets dat we niet kunnen verklaren. Dan gaat het alarm gewoon zomaar af (bij voorkeur midden in de nacht). In ben de derde in rij, maar nummer 1 heeft zijn telefoon nooit aanstaan buiten kantooruren, nummer 2 neemt niet op als er een geheim nummer belt en nummer 3 (zei de gek) heeft zoveel telefoons in huis dat de halve straat wakker is als er 's nachts gebeld wordtquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:36 schreef Loveless85 het volgende:
Fijn als je daarvoor je bed uit moet![]()
* trots isquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:38 schreef draculettetje het volgende:
maar als elisa het kan, kan ik het ook!
ben dus opstaan!
Ik denk: wat wil je nou van me? We worden blijkbaar uitgenodigd om te reageren, maar ik wil helemaal niet nadenken over het anale sexleven / de doorlopende ompheid / de genante (gemaakte) ruzies van wie dan ook. Een grapje is leuk. En daar moet ik dan om lachen, maar ik heb simpelweg geen zin om hier maar over / mee bezig te blijven.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:38 schreef Morretje het volgende:
Plus nog 1.
Het is misschien braaf, of burgerlijk, maar inderdaad, we zitten er hier niet echt op te wachten..
Zeker niet bij het ontbijt!
Hoewel ik me de grap wel ietsje voor kan stellen, maar dan nog is het alleen maar leuk met z'n 2en wat mij betreft.
U is te goed voor deze wereldquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Soms is het ook iets dat we niet kunnen verklaren. Dan gaat het alarm gewoon zomaar af (bij voorkeur midden in de nacht). In ben de derde in rij, maar nummer 1 heeft zijn telefoon nooit aanstaan buiten kantooruren, nummer 2 neemt niet op als er een geheim nummer belt en nummer 3 (zei de gek) heeft zoveel telefoons in huis dat de halve straat wakker is als er 's nachts gebeld wordt
Na vandaag niet meer. Ik zal zo ff regelen dat de meldkamer voortaan naar een diensttelefoon belt en dat de diensttelefoon per week met een ander meegaat. Ik ben er wel klaar mee!quote:
Ik kies ervoor om het te negeren.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:38 schreef Morretje het volgende:
[..]
Plus nog 1.
Het is misschien braaf, of burgerlijk, maar inderdaad, we zitten er hier niet echt op te wachten..
Zeker niet bij het ontbijt!
Hoewel ik me de grap wel ietsje voor kan stellen, maar dan nog is het alleen maar leuk met z'n 2en wat mij betreft.
Goedemorgen!
Ik spreek niet voor Elisa hoor, maar als ik mod zou zijn hier zou ik het ook lastig vinden om mensen die je inmiddels 'kent' en aardig vindt te gaan modden en posts weg te halen en dat soort dingen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:52 schreef Loveless85 het volgende:
Maar ff gewetensvraag dan hoor Elies![]()
Problemen is denk ik een groot woord. Ze vond het gewoon een beetje irritant, dat Q-MM geneuzel.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind ook dat het prima gaat zo maar Elies blijkt zelf wel problemen er mee te hebben, maar er maar gewoon niet over praten is mss wel gewoon het makkelijkst
Gefeliciteerd. Maar de namenhints die je geeft zijn wel heeeeeeel erg vaag hoor!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Een naam die ik zelf ook zou kunnen kiezen en ik hou van "normale" namen. Ik weet niet of ze meerdere namen heeft gekregen. Ik had wel gelijk dat het een meisje werd en er zit een E in alleen niet al 1e letter.
Zon? Seriously?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:24 schreef oh-oh het volgende:
Hier schijnt de zon![]()
![]()
Maar ik moet gewoon werken
Zal ik een fotow voor je maken uit mn raam?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Zon? Seriously?
Nou ja, dan zal jij dat wel verdiend hebben
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:31 schreef Loveless85 het volgende:
Hier begint het net een beetje op te klaren en ligt te worden. Het is nog zo donker dat de lantaarns nog branden gewoon
De wie?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Het regent hier ook. Dus de ll kunnen niet naar buiten.
Naar iets met een vriendinnetje voor Llquote:
Ja Haar waar zit je nu de hele tijd, ik had ook al naar je gevraagd een poos geleden hoorquote:
Ik ga het je zo vertellen, maar ik zit nu ff in besprekingquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:52 schreef Loveless85 het volgende:
Jij 'zwaait de scepter' hier, en waarom roep je het irritante gedrag dan géén halt toe? Je spreekt nu (lijkt het) op persoonlijke titel dat je het niet fijn vind terwijl deze SC sowieso al erg vrij is dus het echt niet ongepast is ofzo als je zo af en toe eens op de rem trapt en wat postjes edit/delete en mensen note ofzo.
Zelfde idee had ik toen met dat ene topic waar Qwea die geweldige TT aan gaf en later 40 posts uit zijn gehaald... toennie al dicht was. Je moet denk ik ook niet 'bang' zijn om gewoon als zo'n topic open is ofzo op de rem te trappen en de boel tot een halt te roepen als het te ver gaat?
Is overigens geen aanval of dat ik vind dat je je mod-taken niet goed doet. Maar vroeg het me gewoon af... Omdat je de meeste van ons 'kent' wil het natuurlijk niet zeggen dat je meer moet toelaten oid
Vraag ff aan die wieven op je kantoor, misschien weten zij hetquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:49 schreef oh-oh het volgende:
Oh sorry, ik ben een photoshopper van nog minder dan jij
En nu lig ik dubbel.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Vraag ff aan die wieven op je kantoor, misschien weten zij het
Wie heeft het hier over sjoemelen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:58 schreef oh-oh het volgende:
Photoshop is toch geen primaire levensbehoefte op de pc?
Ik heb t voor mn werk nog nooit hoeven doen en mn eigen foto's wil ik niet shoppen, en een keer per jaar maakt een vriendin die designer is een kerstkaart voor me, zij is een pro, zo goed kan ik t toch niet![]()
Ik heb geen geduld om te photoshoppen. En Greys, kan je m niet gewoon printen , op elkaar leggen en dan scannen?
Met handtekeningen hoor je helemaal niet te sjoemelen ook
Zoiets dacht ik, de achtergrond doorzichtig maken, maar ik kan het niet vindenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:02 schreef Morretje het volgende:
Greys, ik kan ook niet photoshoppen, maar kun je de achtergrond niet 'doorzichtig' instellen, of de afbeelding rangschikken naar 'achtergrond'?
Hmm ik weet het ook niet eff denken of ik een secr kan vragen of zij het weet..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik, de achtergrond doorzichtig maken, maar ik kan het niet vinden
Ik ga wel even Googlen. Dank allen voor het meedenken
Dat had ik eerst gedaan, maar je blijft toch heel erg het kleurverschil zien.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys, kan je niet zo dicht mogelijk rondom de handtekening 'knippen' en dan het beetje dat je nog ziet er omheen dezelfde kleur geven als het papier waar je het in wilt plakken?
Ik heb PS nu niet voor mijn neus maar als je de handtekening selecteert en dan kopieert en via bewerken de opties van het plakken bekijkt moet er volgens mij wel een optie zijn om op een doorzichtige achtergrond te plakken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik, de achtergrond doorzichtig maken, maar ik kan het niet vinden
Ik ga wel even Googlen. Dank allen voor het meedenken
Er is een knop, een soort pipetje waarmee je de kleur kan selecteren door gewoon te klikken op je gewenste kleur in je plaatje zeg maar. Dan heb je de juiste kleur en ga je terug naar de handtekening en ga je met die kleur aan de slag.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat had ik eerst gedaan, maar je blijft toch heel erg het kleurverschil zien.
Ik ga het nogmaals proberen, misschien dat ik het net niet goed deed. Dank je!
Nee dit weet ik, ik snap wat je bedoelt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Er is een knop, een soort pipetje waarmee je de kleur kan selecteren door gewoon te klikken op je gewenste kleur in je plaatje zeg maar. Dan heb je de juiste kleur en ga je terug naar de handtekening en ga je met die kleur aan de slag.
Bah het is lastig uitleggen zeg.
Ik ook al tien jaar, (i.o. tekenen bedoel ik) maar het is nu even niet uit te leggen waarom dit wel zo even moet. Het is een heel groot document, op alle bladzijdes is getekend door de baas, dat moet ook officieel, maar hij is twee blz vergeten te tekenen en zit nu in het buitenland. En het moet digitaal aangeleverd worden. Nou ja, lastig uit te leggen nuquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:19 schreef oh-oh het volgende:
Bij ons tekent gewoon iedereen pp als de baas dr niet is , nog makkelijker!
Het is maar een heel klein regeltje waar die handtekening in kan en dan wordt het dus een ieeeeeniemienie handtekening. Dus als hij doorzichtig was kon ik hem gedeeltelijk door de tekst zetten. Maar ik zal ophouden met zaniken, ik ga wel even pielen met scannen weer idd. Thanks voor het meedenken meissiesquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:28 schreef oh-oh het volgende:
Ok ik snap m, das ff kut ja. Kan je t echt niet opnieuw scannen als je de handtekening zo nauwkeurig mogelijk uitknipt en dr op legt?
Echt? Ik vond haar altijd zo naar, en same goes voor haar hoofd.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:05 schreef Nonneke het volgende:
Wat een feest toch elke dag Floortje D(r)essingop tv
Ik had zo'n gevoel dat Oh-oh naar me gevraagd had.quote:
Hebbie t tegen mij?quote:
Jaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Echt? Ik vond haar altijd zo naar, en same goes voor haar hoofd.
Ik heb geen goede relatie met -.quote:
Overdag zeker? Ik zag dr op vakantie in een oud reisprogramma, op zo een boot naar Antartica of zo, dat was wel leuk. Verder kijk ik overdag geen tv dus kom ik dr nooit tegen!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:05 schreef Nonneke het volgende:
Wat een feest toch elke dag Floortje D(r)essingop tv
ja nu de 4000e herhaling van RTLtravelquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Overdag zeker? Ik zag dr op vakantie in een oud reisprogramma, op zo een boot naar Antartica of zo, dat was wel leuk. Verder kijk ik overdag geen tv dus kom ik dr nooit tegen!
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb geen goede relatie met -.
Jaaaaaaaaaaa.
Ja die vroeg zich ook al af waar je uit hingquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik had zo'n gevoel dat Oh-oh naar me gevraagd had.
Ach, wij hebben weer hele andere talenten zullen we maar zeggenquote:
de PTT al hier was helaas niet veel beter, we wonen hier nu ruim 13 jaar, en al zolang komt sommige post gewoon niet aan, of veels telaat (niet weken maar maanden), of kapot (?!). Post versturen vanuit het dorp doen we ook al jaren niet meer, want die post komt dus hoe dan ook niet aan op zn bestemming.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga es ff die TNT klachtenservice bellen![]()
We hebben hier godsamme echt elke dag verkeerde poststukken in de bus , vandaag echt absurd veel, TNT wordt alleen maar langzamer, service slechter , wat een klotebedrijf is dat toch
Fijn he, die marktwerking. Alles moet concurrerend, dus goedkoper. Dat moet ergens op bezuinigd worden.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga es ff die TNT klachtenservice bellen![]()
We hebben hier godsamme echt elke dag verkeerde poststukken in de bus , vandaag echt absurd veel, TNT wordt alleen maar langzamer, service slechter , wat een klotebedrijf is dat toch
Ik voel me geweten-technisch niet aangesproken hoor en je mag me altijd alles vragen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:52 schreef Loveless85 het volgende:
Jij 'zwaait de scepter' hier, en waarom roep je het irritante gedrag dan géén halt toe? Je spreekt nu (lijkt het) op persoonlijke titel dat je het niet fijn vind terwijl deze SC sowieso al erg vrij is dus het echt niet ongepast is ofzo als je zo af en toe eens op de rem trapt en wat postjes edit/delete en mensen note ofzo.
Zelfde idee had ik toen met dat ene topic waar Qwea die geweldige TT aan gaf en later 40 posts uit zijn gehaald... toennie al dicht was. Je moet denk ik ook niet 'bang' zijn om gewoon als zo'n topic open is ofzo op de rem te trappen en de boel tot een halt te roepen als het te ver gaat?
Is overigens geen aanval of dat ik vind dat je je mod-taken niet goed doet. Maar vroeg het me gewoon af... Omdat je de meeste van ons 'kent' wil het natuurlijk niet zeggen dat je meer moet toelaten oid
Ik vond het achteraf modden niet flauw. Ik vond het achteraf 'erkennen dat ik het eerder fout had gedaan'. En ik was er wel, maar ben op een gegeven moment afgehaakt. Was ook met allerlei andere dingen bezig. Maar ik vond dat het absoluut veel te ver ging op een gegeven moment en ik geneerde me voor de slotjeslijst in F&F. Die raakte kant nog wal en was van een bedenkelijk niveau.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:10 schreef oh-oh het volgende:
Elies, ergens heeft Loveless wel gelijk hoor. Dat achteraf modden vond ik ook een beetje flauw laatst, twas niet dat je er niet bij was of zo, zeg er dan meteen iets van , daar ben je toch voor? En nu ook , je laat je er wel over uit maar je grijpt niet in. Vind je het dan toch niet erg genoeg of wil je gewoon liever niet ingrijpen?
Dank je, maar als ik met toverstafje aan de gang ga en de achtergrond selecteer en verwijder, dan komt er gewoon 'wit' voor in de plaats en niet 'niets'. Je moet toch een grijswit geblokte achtergrond zien, dat staat toch voor 'niets' in Photoshop?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:52 schreef Ynske het volgende:
Greys, met t toverstafje (een staafje met iets met puntjes erboven) kun je de achtergrond selecteren en verwijderen, en als laatste opslaan als gif
ewww Toblerone heb ik sinds Alan Partridge nogal bedenkelijke visualisaties bijquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:08 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Nog geen nieuws verder over Q?
En f_r, gefeliditeerd met "E, maar niet als eerste letter"![]()
MB is haar eerste werkdag goed doorgekomen![]()
Zo, dawast goeie nieuws.
Ik ben zooo schijtchaggerijnig, tis hier zo'n chaos op het werk.
Eerst had ik bedacht dat ik maar een half uur pauze zou nemen. zodat ik direct met de bestelling bezig kon gaan.
Maar ipv daarvan heb ik een Toblerone gekocht (en op inmiddels) en blijf ik met de beentjes op de stoel tot klokslag half 2.
Zoooo![]()
Nu pas?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:11 schreef MikeyMo het volgende:
Q ligt als het goed is nu op de tafel
selecteer alles, control+c(kopieren). control+n (nieuw document, geef aan achtergrond transparant) control+v (plakken) en dan met toverstaf aan de gang.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je, maar als ik met toverstafje aan de gang ga en de achtergrond selecteer en verwijder, dan komt er gewoon 'wit' voor in de plaats en niet 'niets'. Je moet toch een grijswit geblokte achtergrond zien, dat staat toch voor 'niets' in Photoshop?
Ooooh, ik willum, ik willum, ik willumquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:21 schreef Ynske het volgende:
K moest gister aan JJH denken, toen ik deze reclame zag, maar dan de nederlandse versie
volgens mij gaat t daar zo ook in huis aan toe
Oh ze mag het sowieso zelf weten, ik dacht alleen dat ze het misschien niet in de gaten hadquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:08 schreef oh-oh het volgende:
Tis ieg niet Cat dr naam, tis dr eigen naam dus dat mag ze zelf weten
dat ben ikzelfquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:07 schreef Greys het volgende:
Prachtige foto Yns!
(Maar dat ..., is dat Cat d'r naam in het echt? Dan is het misschien niet handig om dat er op te zetten, of is het jouw eigen naam?Of is het heel iets anders?)
nee is niet stom, dat kan gebeurenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:08 schreef Greys het volgende:
Oh en dank voor de Photoshop uitleg, stom, zo moet het natuurlijk ja om een doorzichtige achtergrond te krijgen.
Ik ga het morgen weer verder proberen!
idd, ligt vast niet echt practischquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:12 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Die tweede, die lange kat over twee mandjes heen
Huh?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:05 schreef Loveless85 het volgende:
Ik was net trouwens nog @ rivium in een slip met de auto![]()
Die waant zich lekker in het oerwoud.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Gooi ik deze er nog even in![]()
[ afbeelding ]
Nou ja zoals ik 't zeg!quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja zoals ik 't zeg!
Bij het einde van de Boulevard daar waar je links de Rijckevorselweg op gaat richting A16, beetje te fanatiek dat bochtje terwijl het de hele ochtend had geregend![]()
Begon de bocht op de linkerrijbaan en ik eindige hem helemaal rechts net over de streep
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:30 schreef Pagan het volgende:
Zo, de beebie van onze vrienden is eruit gefloept. Naar verluidt werken de longetjes prima.
Binnenkort dus bakkie koffie met moederkoek halen.
Ik moest iets bijbetalen met stroom/gas en met water kreeg ik iets terugquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:31 schreef Greys het volgende:
Whehehe, de freggel in de bloempot!
Zo, net de meterstanden weer in moeten vullen en doorgeven aan Eneco. Het zal me benieuwen, qua jaarafrekening. Ik zie net dat we qua energieverbruik net als altijd ver beneden het gemiddelde zitten (wij maken samen aan Kwh nog niet eens op wat er op de Nibud site als jaargemiddelde staat voor 1 persoon, ik snap er niets van, is elk jaar weer zo). Gas hebben we een hoger gemiddeld verbruik, 1573 m3 gemiddeld per huishouden, wij 2201 m3. Maar energie er ver onder, dus dat heft elkaar dan wel weer op
scheelt t veel aan kosten verschil? als in is energie duurder als gas of omgekeerd?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:31 schreef Greys het volgende:
Whehehe, de freggel in de bloempot!
Zo, net de meterstanden weer in moeten vullen en doorgeven aan Eneco. Het zal me benieuwen, qua jaarafrekening. Ik zie net dat we qua energieverbruik net als altijd ver beneden het gemiddelde zitten (wij maken samen aan Kwh nog niet eens op wat er op de Nibud site als jaargemiddelde staat voor 1 persoon, ik snap er niets van, is elk jaar weer zo). Gas hebben we een hoger gemiddeld verbruik, 1573 m3 gemiddeld per huishouden, wij 2201 m3. Maar energie er ver onder, dus dat heft elkaar dan wel weer op
gefeliciteerd!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:30 schreef Pagan het volgende:
Zo, de beebie van onze vrienden is eruit gefloept. Naar verluidt werken de longetjes prima.
smakelijkquote:Binnenkort dus bakkie koffie met moederkoek halen.
Ik zit op ongeveer 110 euro per maand aan gas, grof gemiddeld gezegd, waar anderen gemiddeld 80 euro verbruiken per maand. Is dus 30 euro meer.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
scheelt t veel aan kosten verschil? als in is energie duurder als gas of omgekeerd?
Yeps, dat zou het wel kunnen zijn. Douche je dan ook nog elke ochtend?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit op ongeveer 110 euro per maand aan gas, grof gemiddeld gezegd, waar anderen gemiddeld 80 euro verbruiken per maand. Is dus 30 euro meer.
Energie gebruik ik ongeveer 30 euro per maand waar anderen gemiddeld 55 betalen, is 25 minder.
Dus al met al heft het elkaar wel aardig op
Snap niet zo heel goed waarom wij zoveel gas gebruiken, maar misschien omdat ik zo vaak in bad ga. Ik ben een technische noob, maar om je ketel te verwarmen om je badwater warm te krijgen gebruik je ook gas toch?
dat heft elkaar idd aardig opquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit op ongeveer 110 euro per maand aan gas, grof gemiddeld gezegd, waar anderen gemiddeld 80 euro verbruiken per maand. Is dus 30 euro meer.
Energie gebruik ik ongeveer 30 euro per maand waar anderen gemiddeld 55 betalen, is 25 minder.
Snap niet zo heel goed waarom wij zoveel gas gebruiken, maar misschien omdat ik zo vaak in bad ga. Ik ben een technische noob, maar om je ketel te verwarmen om je badwater warm te krijgen gebruik je ook gas toch?
Das wel echt heel weinig, die energie. Hmm maar es mijn vriendjes van Stedin tippen dat ze die regio es goed doorlichtenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee niet elke ochtend, soms ook gewoon aan de wasbak wassen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yeps, dat zou het wel kunnen zijn. Douche je dan ook nog elke ochtend?
We hebben wel dag en nacht stroom, misschien dat dat ook scheelt?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das wel echt heel weinig, die energie. Hmm maar es mijn vriendjes van Stedin tippen dat ze die regio es goed doorlichten
dat hebben ze hier nu ook ingevoerd, de huisbaas wil ook niet meer hebben dat we wassen door de week, maar of je dat kunt eisen? volgens mij niet, daarbij, 3 van de 5 zijn er nooit in t weekend, dus als die de was niet meenemen naar huis, wassen ze door de week.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:43 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben wel dag en nacht stroom, misschien dat dat ook scheelt?
Ik was en droog bv ALTIJD in het weekend.
Welke foto? Kan hem niet zien.quote:
Dat is je meter, dat heb ik ook! Alleen om 23u bij mij. Een harde tik en dan slaat je meter om op nachtstandquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:43 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben wel dag en nacht stroom, misschien dat dat ook scheelt?
Ik was en droog bv ALTIJD in het weekend.
kan dat niet de watermeter zijn?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:44 schreef Greys het volgende:
Ik hoor trouwens echt elke nacht, al jarenlang, om klokslag 01.00 uur een harde tik in de meterkast.
Kan nergens op Google vinden wat dat zou kunnen zijn? Alsof er iets omspringt.
Maar het kan niet zo zijn dat dagstroom dan op nachtstroom springt, want dat zou om 23.00 uur moeten gebeuren ipv om 01.00 uur. Iemand enig idee?
Meer een beetje als bij Ing, dat beest is al veel eerder wakker als ik Dus als ik de kamerdeur een stukje heb opengezet vliegt dat beest met veel te veel enthousiasme over bed.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:21 schreef Ynske het volgende:
K moest gister aan JJH denken, toen ik deze reclame zag, maar dan de nederlandse versie
volgens mij gaat t daar zo ook in huis aan toe
Ja da's weer top aan een appartement, had ik in mijn vorige huis ook!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:46 schreef oh-oh het volgende:
Verwarming is ook gas ja. Bij mij staat ie nooit aan, ook niet voor de beestjes, alleen als het echt vriest dat het kraakt. Maar het is bij mij doorgaans niet kouder dan 17 graden in de woonkamer, ik laat mn boven en onder en zij buren wel lekker stoken voor mij
Ja maar dat zou betekenen dat ik dus juist al jarenlang genaaid wordt?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is je meter, dat heb ik ook! Alleen om 23u bij mij. Een harde tik en dan slaat je meter om op nachtstand![]()
'goedkope stroom' dus.
En dan s'ochtends om 07u weer *TIK*, en dan ist weer dure stroom.
Ik was en droog eigenlijk ook altijd in het weekendEn ik heb dan een boiler, en die warmt standaard alleen met goedkope stroom, kan 'm wel handmatig laten warmen overdag, want bv. s'avonds om 22u in bad (dan istie dus al vanaf 07u niet meer verwarmd) in bad is dan niet echt heel warm, maar bv. wel prima voor afwaswater
Nee dat kan hij zeker niet eisen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat hebben ze hier nu ook ingevoerd, de huisbaas wil ook niet meer hebben dat we wassen door de week, maar of je dat kunt eisen? volgens mij niet, daarbij, 3 van de 5 zijn er nooit in t weekend, dus als die de was niet meenemen naar huis, wassen ze door de week.
Ja dat wilde ik zeggen. Je ziet het ook op je meter. Die tik is écht dattie omspringt... Hoor je het ook s'ochtends om 07u?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dat zou betekenen dat ik dus juist al jarenlang genaaid wordt?
Want hij springt echt klokslag 01.00 uur over ipv 23.00 uur. Ik zal vanavond als ik van de bios thuiskom eens kijken of het pijltje dan naar de N van nachtstroom wijst, dus nog voor 01.00 uur.
ja alles incl, gwl+internet+tvquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat kan hij zeker niet eisen.
Betalen jullie gaswaterlicht inclusief dan ofzo?
Tjah eisen kan hij niet, maar aan de andere kant kan je er donder op zeggen als je het niet doet en de rekening hoog word hij dat zo doorberekend aan julliequote:
Goed kijken hoe het in het contract staat. Als het om een fair use policy gaat heeft ie misschien een poot om op te staan. Anders niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah eisen kan hij niet, maar aan de andere kant kan je er donder op zeggen als je het niet doet en de rekening hoog word hij dat zo doorberekend aan jullie
Ja maar dat klopt dan niet, want ik heb juist laag stroomverbruiken vrij hoog gas.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik zeggen. Je ziet het ook op je meter. Die tik is écht dattie omspringt... Hoor je het ook s'ochtends om 07u?
En die openhaard scheelt natuurlijk ook flink. Das ook gas wat je bespaard
Nou ja wie weet is die tijd bij jullie wel anders om de een of andere reden? Persoonlijk zou ik liever wat eerder goedkope stroom hebben dan langer s'ochtends. Want ik ben toch altijd op tijd de deur uit s'ochtends, dus dan heb je er weinig aanquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dat klopt dan niet, want ik heb juist laag stroomverbruiken vrij hoog gas.
Dus als we de haard niet hadden gehad, dan hadden we nog meer gas!
Zag net de buurman buiten, ik vragen of hij ook om 01.00 uur De Tik hoort. Ja dus!
Hij zei dat ie zich dat in die 20 jaar dat ie er woont ook al vaker had afgevraagd, maar nooit verder nagevraagd heeft. Ik vroeg wat ze per maand aan stroom betalen, wist ie niet. Zijn vrouw wist het ook niet. Ze moesten ooit 3000 euro bijbetalen 'maar het jaar daarna was het wel weer billijk'.
Ik ga vanavond kijken of het metertje om 23.00 uur (het pijltje) wel om springt en hoe laat dat 's ochtends weer gebeurt. Volgens mij springt ie 's ochtends ook twee uur later om dan, want ik hoor 's ochtends nooit een tik en dat kan kloppen, omdat ik om 9.00 uur al weg ben.
Even denken hoor, benadeel ik ons dan met een telefoontje? Heb ik meer aan eerder nachtstroom 's avonds, geloof het wel he? Of aan langer nachtstroom 's ochtends? We gaan altijd laat naar bed, dus misschien toch eens bellen
auwtjsquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:02 schreef ElisaB het volgende:
Volgende week dinsdag gaan Fritz z'n balletjes eraf
quote:De tarieven voor een dubbeltariefmeter gelden alleen als er sprake is van twee aangesloten telwerken. Standaard daluren (periode waarin laagtarief
wordt berekend) gelden doordeweeks van 23:00-7:00 uur (of van 21:00-7:00 uur, betreft o.a. Weert e.o.), in de weekenden en op de volgende
feestdagen : 1 januari, 2e paasdag, koninginnedag, hemelvaartsdag, 2e pinksterdag, 1e en 2e kerstdag.
Heet ze Morgaine Le Fay?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:42 schreef Strega het volgende:
Zo, net via de twitter gehoord dat de nieuwe baby er is.
Het is een klein "Feetje", en alles lijkt goed.
Geen idee nog hoe lang onze vriendin in het ziekenhuis noet blijven, ze heeft zwangerschaps diabetes.
Maar goed. de kleine meid is er! http://i.fokzine.net/s/static.gif
Agossiequote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:02 schreef ElisaB het volgende:
Volgende week dinsdag gaan Fritz z'n balletjes eraf
Van sommige dieren had ik het wel eens gehoord/gelezen jaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:07 schreef Ynske het volgende:
wisten jullie dat een walrus een bot in hun penis hebben?
zelfs nog meer dieren
Hier enkel glas, houten vloer met daaronder direct kruipruimte en alleen een gaskachel. Ik betaal me scheel. Vriendje heeft blokverwarming dus ik ga er op vooruit qua situatie en geldquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:09 schreef nokwanda het volgende:
Jeeezzz, in Nijmegen betaalde ik me helemaal scheel aan GWL. Meer dan ¤ 200 en we deden niets geks. Maar dat huis was zo brak dat de wind er doorheen waaide. Hier hebben we wel een gaskachel, maar die hoef je dus nauwelijks aan te zetten. Overal dubbele beglazing en helemaal niet koud.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Van sommige dieren had ik het wel eens gehoord/gelezen ja
Maar bij een walrus is alleen dat bot al 60 centimeter.
*Note to self: never have sex with a walrus
Stedin of Joulz zeker?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:07 schreef Greys het volgende:
Eneco gebeld, het zou hier ook gewoon om 23.00 uur moeten zijn.
Telefoonnr gekregen van de technische dienst, die de meters in beheer hebben.
Ik wacht alleen nog even met bellen tot ik zeker weet dat het pijltje van dag naar nacht ook pas om 01.00 uur gaat.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:06 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en Nonneke: Floortje Dessing weet niet hoe het beveiligen van WiFi werkt
Ik verstond Tedim, maar dat zal wel Stedin zijn dan jaquote:
Stedin is de netbeheerder, dus dat zal idd wel. Al besteden die het werk dan weer uit aan Joulz, das de onderhoudsclub. Overigens allemaal onderdeel van Eneco hoor. Iets met vestzak, broekzak enzoquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik verstond Tedim, maar dat zal wel Stedin zijn dan ja
Heb ff gekeken, maar de prijzen van dag en nachtstroom verschillen echt amper meer tegenwoordig
Ik ga nu even De Doos halen op het postkantoor, dan kan Borie lekker spelen
Tenzij je een elektrische boiler hebt die 's nachts opwarmt kan dag/nachtstroom eigenlijk niet uit.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dat klopt dan niet, want ik heb juist laag stroomverbruiken vrij hoog gas.
Dus als we de haard niet hadden gehad, dan hadden we nog meer gas!
Zag net de buurman buiten, ik vragen of hij ook om 01.00 uur De Tik hoort. Ja dus!
Hij zei dat ie zich dat in die 20 jaar dat ie er woont ook al vaker had afgevraagd, maar nooit verder nagevraagd heeft. Ik vroeg wat ze per maand aan stroom betalen, wist ie niet. Zijn vrouw wist het ook niet. Ze moesten ooit 3000 euro bijbetalen 'maar het jaar daarna was het wel weer billijk'.
Ik ga vanavond kijken of het metertje om 23.00 uur (het pijltje) wel om springt en hoe laat dat 's ochtends weer gebeurt. Volgens mij springt ie 's ochtends ook twee uur later om dan, want ik hoor 's ochtends nooit een tik en dat kan kloppen, omdat ik om 9.00 uur al weg ben.
Even denken hoor, benadeel ik ons dan met een telefoontje? Heb ik meer aan eerder nachtstroom 's avonds, geloof het wel he? Of aan langer nachtstroom 's ochtends? We gaan altijd laat naar bed, dus misschien toch eens bellen
De persoon aan de telefoon was zeker zwaar verkoudenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik verstond Tedim, maar dat zal wel Stedin zijn dan ja
Heb ff gekeken, maar de prijzen van dag en nachtstroom verschillen echt amper meer tegenwoordig
Ik ga nu even De Doos halen op het postkantoor, dan kan Borie lekker spelen
Dat heb ik dus! Al moet ik in hartje winter dat ding overdag ook nog wel aanslingeren als ik net voor het punt dattie wil aanslaan (dus al sinds de ochtend niet meer heeft gewarmd) wil douchen of in badquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:22 schreef Pagan het volgende:
[..]
Tenzij je een elektrische boiler hebt die 's nachts opwarmt kan dag/nachtstroom eigenlijk niet uit.
Je nachttarief is wel lager, maar je dagtarief hoger t.o.v. flatrate.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:21 schreef oh-oh het volgende:
Ik val dr ff zo in.
Herinneren sommigen van jullie zich nog dat ik een hele poos geleden een naakte pup kado zou krijgen en dat ik toen heel lang heb zitten wikken en wegen of ik dat zou doen en het uiteindelijk niet gedaan heb?
Ik kreeg de week na Frits zijn dood een berichtje van iemand op het naakthondenforum, dat zij al een poosje een nieuw pupje had , en dat ze die Frits genoemd had, naar mijn Frits, die toen nog gewoon leefde en gezond was, maar dat ze het hondje nog niet op het forum had voorgesteld...
Of ik dat vervelend zou vinden. Ik was toen in een emo jankbui en heb toen gezegd dat ik daar idd wel wat moeite mee zou hebben maar dat ze het voor mij niet hoefde te laten.
Nooit meer iets over gelezen of zo.
Stelt ze net eindelijk haar hondje voor.
Zonder zijn naam te noemen overigens.
Is dat gewoon die pup die ik toen niet wilde!
Hoe bizar is dat dan?
En hij is ook nog es heel erg leuk geworden voor zo een butt ugly mormel![]()
Echt weird toch?
Tis wel echt bizar he?quote:
Juist omdat je dat toen nieteens wist. Wel tof bizarquote:
Inderdaad, tof bizarquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Juist omdat je dat toen nieteens wist. Wel tof bizar
Ja , en zij heeft hem naar Frits vernoemd toen Frits nog leefde.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Juist omdat je dat toen nieteens wist. Wel tof bizar
Haha, ik moet zeggen dat ik dat toen dus ook zo irritant er aan vond.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:35 schreef Harajuku. het volgende:
Ze houdt van eigen karakter dus vernoemd ze hem naar iemand, whehehhehe.
Ze is het helemaal niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:19 schreef Harajuku. het volgende:
Floortje Dessing weet niet hoe het beveiligen van WiFi werkt
Had je die post van xebro op de 6e pagina al gezien.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze lijkt er wel op.
Die zwarte balkjes ook echt
Het escaleert alweer helemaal uit de hand. Staat op GS en Xebro was net op 3FM.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:15 schreef nieslief het volgende:
Nou sorry hoor ik vind dat dus echt niet kunnen he. Dat soort foto´s gewoon op fok zetten ook al heeft hij ze gekuist. Dat kan Fok nog op aardig wat problemen komen te staan omdat de suggestie wordt gedaan dat het Floortje Dessing is.
Uit de algemene voorwaarden.quote:3. Aansprakelijkheid
a. Een gebruiker of user is volledig en hoofdelijk aansprakelijk voor alle schade, direct of indirect en zowel materieel als immaterieel, die voortvloeit uit handelingen en gedragingen van de gebruiker.
En Yvonne slingerde het zelf ook twitter op.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:30 schreef Harajuku. het volgende:
Er hebben ook fa's in dat topic gepost heur
Oh die doosquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:32 schreef Greys het volgende:
Nies, er staat al dat ze het niet echt is.
(Maar ze lijkt wel zeg)
Oh, die muisstille waterfontein voor de kat is:
a) Absoluut niet muisstil
b) Totaal niet interessant voor Boris, hij kijkt er niet eens naar
Tot zover deel één van de vreselijk interessante inhoud van De Doos
Joh, is dat nou wat?quote:
Ik ben morgen gewoon de hele dag niet onlinequote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Joh, is dat nou wat?
Zo een leven buiten Fok?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben morgen gewoon de hele dag niet onlinehow will I surviiiiiiiiiiiiiiiive
Hier alvast een klein verslagje, deel 1.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh die doos![]()
Balen!
Ben benieuwd naar de rest!
Nee, haar beide voornamen beginnen met F.E. en d'r achternaam ook een E. vandaar, bijnaam Fee.quote:
Tja, honden ook.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:07 schreef Ynske het volgende:wisten jullie dat een walrus een bot in hun penis hebben?
zelfs nog meer dieren
Hihihihihiiihhihihiquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier alvast een klein verslagje, deel 1.
Open tha box, woman!![]()
[ afbeelding ]
Zucht. Ja stop maar, ik heb je wel effe.....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo, laat eens zien wat we hier hebben!
[ afbeelding ]
Filmpje van Boor met het speelgoed komt er aan!
Geweldig die hulp, tís als of ik onze kookkat aan het werk zie!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:48 schreef Muis006 het volgende:
Die 2e foto
Wat hebben ze het ecologisch verantwoord verpakt trouwens
Ik weet niet of je die dikke brom wel hoort op het filmpjequote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:54 schreef Goodbye het volgende:
Ah, schattig! Krijgen we ook nog een filmpje van de 'muisstille' fontein?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet of je die dikke brom wel hoort op het filmpje
En ik wacht wel even tot Boor er uberhaupt naar omkijkt. Misschien levert dat nog wat leuk beeldmateriaal op.
Voorlopig ligt Boor op de vensterbank boven de verwarming te ronken (1 minuut met je nieuwe speelgoed spelen is natuurlijk ook uitermate vermoeiend....) en ligt Bink zwaar zuchtend en rekkend en strekkend op de bank te snurken. Lui volk
Lief van Pagan en Strega!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:00 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb het CDtje ontvangen trouwens, Pagan en Strega. Heel erg bedankt!![]()
Nee, gelukkig niet!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:06 schreef oh-oh het volgende:
Die eerste foto Greys, kijken ze standaard zo evil naar je
![]()
quote:Oh ja Greys, deze zijn voor jou.
Tante Greeeeeys, kijk maar dat hier al de hele dag het zonnetje schijnt!
[ afbeelding ]
Tis zelfs wat warm in onze pyamaatjes buiten hoor![]()
[ afbeelding ]
Ze wilden weer es niet poseren
Mooi! Kleine moeite. Viel spass.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:00 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb het CDtje ontvangen trouwens, Pagan en Strega. Heel erg bedankt!![]()
Hier zitten ze nooit op commando dusquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet!
Maar ze moesten 'ZIT!' van mij en toen liep ik naar hun zin te lang met het fototoestel te rommelen voordat ik de foto maakte, dus ze waren het zitten zatWant ook Boor zit op commando (nou ja, meestal dan)
[..]![]()
Nou da's heel ander weer dan hier, hier al de hele dag donker-achtig en nat!
Oh Oh, wat zien ze er fantastisch uit! Die kleur en dan die stoere koppies!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:06 schreef oh-oh het volgende:Die eerste foto Greys, kijken ze standaard zo evil naar je
![]()
Oh ja Greys, deze zijn voor jou.
Tante Greeeeeys, kijk maar dat hier al de hele dag het zonnetje schijnt!
[ afbeelding ]
Tis zelfs wat warm in onze pyamaatjes buiten hoor![]()
[ afbeelding ]
Ze wilden weer es niet poseren
Jaaaaa!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:18 schreef Greys het volgende:
Ik zal proberen een filmpje te maken van Boor en Bink die allebei moeten zitten op commando
Geer ging ervan op de loop hier.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:24 schreef oh-oh het volgende:
Heb je daar een filmpje van?
Mijnes kunnen ook leuk zingen.
Hier was ik niet thuis en werden ze opgejut.
Van voor Billy en Kees hun tijd:
Vriend van me was ze echt helemaal op aan het jutten daar, dit doen ze normaal echt nietquote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:28 schreef Greys het volgende:
Nou de filmpjes zijn aan het uploaden.
Eén vreselijk mislukte waarbij ze allebei stronteigenwijs waren net en daarna eentje dat ze het wel doen, al had Boor enige overreding nodig![]()
Oh-oh, wat een beschrijving!Ik zie het voor me!
Bij Bink werkt 'blijf' weer niet, maar 'wachtennnnnnnnnnn!' werkt als een gek!![]()
Dan blijft ze net zolang zitten tot ze weer mag lopen.
Jaja, dat zeggen ze allemaal.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vriend van me was ze echt helemaal op aan het jutten daar, dit doen ze normaal echt niet
Bink kan wel goed kwispelen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:31 schreef Greys het volgende:
Goodbye, hier is poging 1, die jammerlijk mislukte (maar wel leuk is).
Geweldig, de Franse Bull ging gelijk meezingen!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:24 schreef oh-oh het volgende:Heb je daar een filmpje van?
Mijnes kunnen ook leuk zingen.
Hier was ik niet thuis en werden ze opgejut.
Van voor Billy en Kees hun tijd:
Lief.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:45 schreef Greys het volgende:
En hier de wel gelukte poging meteen na de mislukte
Alleen normaal gaat het toch iets soepeler
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:47 schreef Goodbye het volgende:
Christina, my fiancées 19-year-old daughter put me on to this because she is always cold and we got her one to take back home to London. And I must say it looks great!
Ja he?quote:
Nouuuuuuuuuuuuuu!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:49 schreef Harajuku. het volgende:
Ik moet altijd zo lachen om BinkWat een sufkut is dat
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:50 schreef Goodbye het volgende:
M'n vriendje vindt dat je een mooie stem hebt Greyseerst zei hij lekkere, dit is de gecensureerde versie
![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:51 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Maar dit is de 'kwebbel tegen de beestjes' stem.
Die is iets minder lomp dan de dagelijkse
Vertel!!!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]Er zijn wel meer vrouwen die ongelooflijke effecten scoren door de "kwebbel tegen de beestjesstem" tegen een man op te zetten
't Kan ook andersom, één van de honden van m'n schoonouders begon altijd als een zekere vriendin op bezoek kwam al met d'r pootjes voor de oren te lopen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]Er zijn wel meer vrouwen die ongelooflijke effecten scoren door de "kwebbel tegen de beestjesstem" tegen een man op te zetten
Danny heeft een telefoontje van een advocaat gehad.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:08 schreef Greys het volgende:
Dat hele Floortje D. topic is er niet meer!
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Danny heeft een telefoontje van een advocaat gehad.
zegt Danny in FBquote:
ikkequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |