Nee, gelukkig niet!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:06 schreef oh-oh het volgende:
Die eerste foto Greys, kijken ze standaard zo evil naar je
![]()
quote:Oh ja Greys, deze zijn voor jou.
Tante Greeeeeys, kijk maar dat hier al de hele dag het zonnetje schijnt!
[ afbeelding ]
Tis zelfs wat warm in onze pyamaatjes buiten hoor![]()
[ afbeelding ]
Ze wilden weer es niet poseren
Mooi! Kleine moeite. Viel spass.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:00 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb het CDtje ontvangen trouwens, Pagan en Strega. Heel erg bedankt!![]()
Hier zitten ze nooit op commando dusquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet!
Maar ze moesten 'ZIT!' van mij en toen liep ik naar hun zin te lang met het fototoestel te rommelen voordat ik de foto maakte, dus ze waren het zitten zatWant ook Boor zit op commando (nou ja, meestal dan)
[..]![]()
Nou da's heel ander weer dan hier, hier al de hele dag donker-achtig en nat!
Oh Oh, wat zien ze er fantastisch uit! Die kleur en dan die stoere koppies!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:06 schreef oh-oh het volgende:Die eerste foto Greys, kijken ze standaard zo evil naar je
![]()
Oh ja Greys, deze zijn voor jou.
Tante Greeeeeys, kijk maar dat hier al de hele dag het zonnetje schijnt!
[ afbeelding ]
Tis zelfs wat warm in onze pyamaatjes buiten hoor![]()
[ afbeelding ]
Ze wilden weer es niet poseren
Jaaaaa!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:18 schreef Greys het volgende:
Ik zal proberen een filmpje te maken van Boor en Bink die allebei moeten zitten op commando
Geer ging ervan op de loop hier.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:24 schreef oh-oh het volgende:
Heb je daar een filmpje van?
Mijnes kunnen ook leuk zingen.
Hier was ik niet thuis en werden ze opgejut.
Van voor Billy en Kees hun tijd:
Vriend van me was ze echt helemaal op aan het jutten daar, dit doen ze normaal echt nietquote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:28 schreef Greys het volgende:
Nou de filmpjes zijn aan het uploaden.
Eén vreselijk mislukte waarbij ze allebei stronteigenwijs waren net en daarna eentje dat ze het wel doen, al had Boor enige overreding nodig![]()
Oh-oh, wat een beschrijving!Ik zie het voor me!
Bij Bink werkt 'blijf' weer niet, maar 'wachtennnnnnnnnnn!' werkt als een gek!![]()
Dan blijft ze net zolang zitten tot ze weer mag lopen.
Jaja, dat zeggen ze allemaal.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vriend van me was ze echt helemaal op aan het jutten daar, dit doen ze normaal echt niet
Bink kan wel goed kwispelen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:31 schreef Greys het volgende:
Goodbye, hier is poging 1, die jammerlijk mislukte (maar wel leuk is).
Geweldig, de Franse Bull ging gelijk meezingen!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:24 schreef oh-oh het volgende:Heb je daar een filmpje van?
Mijnes kunnen ook leuk zingen.
Hier was ik niet thuis en werden ze opgejut.
Van voor Billy en Kees hun tijd:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |