Ja nou echt een big mistake van die da hoor, told you so!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:38 schreef Ml-etje het volgende:ga wel op de DA foeteren dat arme beestje wist niet waar ze het had..
Hoe was je wandelavond oh-oh, gezellie?
Als ik t nu zo zie denk ik echt damnquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:43 schreef Ml-etje het volgende:
Hihi oh-oh wel een fleury clip zeg! Verder niets mis mee toch?
Oh mooi, hoe laat krijgt ze morgen die slang up dr ass?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:47 schreef MikeyMo het volgende:
Met Q gaat het goed. Die had al een infuus verwijderd wat ze had gekregen en weigert steevast d'r laxeerlimonade te drinken want die smaakt zo guur.
Verder ligt ze nu in haar ziekenhuisbedje te proberen in te slapen wat nogal lastig gaat omdat naast haar een bejaarde vrouw loopt te zagen bij het leven.
Ze zal nooit meer klagen over mij
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als ik t nu zo zie denk ik echt damn![]()
Ik had een vriendinnetje dat dr haar ook zo had, inclusief blonde pluk.
Ik mocht dat niet van mn mama, gelukkig maar
Hihi wat een eigen willetje tochquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:47 schreef MikeyMo het volgende:
Met Q gaat het goed. Die had al een infuus verwijderd wat ze had gekregen en weigert steevast d'r laxeerlimonade te drinken want die smaakt zo guur.
Verder ligt ze nu in haar ziekenhuisbedje te proberen in te slapen wat nogal lastig gaat omdat naast haar een bejaarde vrouw loopt te zagen bij het leven.
Ze zal nooit meer klagen over mij
Nou twas niet t type waar ik graag een discussie mee aan ging eerlijk gezegd, zeker niet met mn honden dr bijquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:49 schreef Ml-etje het volgende:
Hmm pfff fijn van diemalloten.
En dan zelfs weten dat hij dus gewoon andere honden aanvalt om het dan nog maar niet te hebben over z'n opmerkingen.
Heb je niets gezegd?
Ik zou hem erop gewezen hebben dat die hond daar niet hoort dan.
Nog erger zijn de mensen die hun hond los laten lopen terwijl ik al waarschuw joh hou hem bij je want de mijn hou ik speciaal kort omdat ze grote honden echt opvreet. Negen vd tien keer kan ik haar oppakken omdat mensen denken dat ik grappig ben..
Ja en van die palmboomstaartjes op mn kop, brugklas was dat!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihihi heb je ook ooit met van die gelkuiven gelopen?
Oh die staartjes heb ik nooit gehad.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja en van die palmboomstaartjes op mn kop, brugklas was dat!
Met bril en beugel
Veel honden hebben dat hoor, dat ze aan de lijn een grote bek hebben.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:58 schreef Ml-etje het volgende:
Hmm kan ik me ook wel weer voorstellen oh-oh
Losloopgebieden daar kan die doos van mij dus ook los..tsja vraag me niet wat het is maar aan de lijn is het tha bitch en los een engeltje.
Maar wij hebben hier geen losloopgebieden dus zit ze aan de lijn.
Vorige week nog een supermooie witte herder, nee die doet niets hoor.
Ja maar de mijne wel (megalawaai)..
Dat valt wel mee toch?
Nee ze bijt echt...
En jahoor hond komt eraan, Whoopie gromt eens en begint die herder ineens lelijk te doen![]()
Baasje paniek en ik Whoopie al meteen van de grond af en doorlopen.
Zolang die honden dan maar niet tegen me aan gaan springen gaat het mij goed maar anders.
Dat high fiven doet de hond van mijn ouders, alleen is dat een volgroeide labrador.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Veel honden hebben dat hoor, dat ze aan de lijn een grote bek hebben.
Frits deed dat vroeger ook wel, maar ipv m op te pakken deed ik dan zn riem los en dan was ie poesliefOppakken doe ik sowieso nooit als ze zo doen hoor, voelen ze zich alleen maar gesterkt in dat gedrag.
Gelukkig zijn er hier 2 grote omheinde losloopgebieden op loopafstand en ben ik binnen 3 minuten in het veld waar ze ook los kunnen.
Tussen de middag laat ik Billy altijd langs de maas ergens lekker rennen, die vindt dat geweldig, gaat ie alle mensen high fiven en zo, mafkees
Ze is in ieder geval in goede handen dus.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:03 schreef Bamba het volgende:
Ze ligt zelfs al in het ziekenhuis JJH! Direct vanaf de SEH geloof ik.
Wat leuk! Heb net m'n nieuwe PIP theepot ontvangen. Mooi dat ie is! Strega(Pagan houd niet van thee.quote:
Oh lieverd, MOOI! Het is je zo gegund!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:22 schreef Morretje het volgende:
Oh, dank jullie wel voor het drupje realiteitszin.. Dat had ik even nodig. Wat ik ook nodig had, was blijdschap van anderen: we hebben het mijn schoonouders verteld net..Ze hadden allebei natte oogjes
![]()
![]()
MrSubtle moooooooi, die konijntjes zo!Maar ik snap wel dat je er nog aan knutselen wil.
![]()
MM, mooi dat Q'tje het nog doet, doet ze het nog helemaal?![]()
Trusten allemaal, tot morgen
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 06:57 schreef MikeyMo het volgende:
Q is geloof ik ergens tussen 10 en 11 aan de beurt.
Ik hoop dat het een grote dikke slang is, kan ik vanaaf eindelijk eens rustig anal doen zonder gepiep.
De opmerking "er komt niets in mijn kont" kan vanaf vandaag definitief geschrapt worden uit haar vocabulaire
Ik weet niet of ik dit allemaal wil weten. Waarom praten jullie zo tegen en over elkaar in de SC van F&F?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 06:57 schreef MikeyMo het volgende:
Q is geloof ik ergens tussen 10 en 11 aan de beurt.
Ik hoop dat het een grote dikke slang is, kan ik vanaaf eindelijk eens rustig anal doen zonder gepiep.
De opmerking "er komt niets in mijn kont" kan vanaf vandaag definitief geschrapt worden uit haar vocabulaire
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 07:18 schreef MrSubtle het volgende:
Goedemorgen allemaal
Goedemorgen [ afbeelding ][ afbeelding ]-[ afbeelding ][ afbeelding ]
( ik moest er wel om lachen trouwensquote:
Ik sta er al 2 dagen op rij NIET inquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:50 schreef oh-oh het volgende:
Top 100 van woensdag 21 oktober 2009
13. 147 Greys
32. 103 oh-oh
47. 086 Ynske
Waar waren de mannen gisteren?
En Ynske is duidelijk aan de beterende hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |