Hihihihihi!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee sorry; ik heb geen tijd. Misschien morgen
Bloopers zijn altijd gaaf.quote:
Nee, die liggen daar waar jij ze gezien hebt vanavond en volgende week makkelijk weer kunt vinden.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:49 schreef Ynske het volgende:
nu weet ik ook waarom ik altijd op woensdag sport
dr is geen bal op tv
Wordt De Paal nog immer gewaardeerd door mevrouw Van Poeksel tot Plassensteijn?quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, die liggen daar waar jij ze gezien hebt vanavond en volgende week makkelijk weer kunt vinden.
das hier in utrecht he?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:56 schreef Greys het volgende:
Wie er nog naar Ciske de Rat wil:
Tot 31 oktober kan je voor 25 euro pp ongeacht de rang, behalve op zaterdag en zondag.
Vrijdag 30 oktober geldt het wel.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:56 schreef Maes het volgende:
Mor, ik ben geen dag misselijk geweest tijdens mijn zwangerschap (25 jaar geleden) Keep the faith, wij keepen the faith met je mee
![]()
Wijvenfilms zijn![]()
![]()
Ja gek he die tijden, hoe laat wil jij?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je de tijden gezien morgen in De Kuip?
19.00 uur of 21.00 uur? (Waarom doen ze daar niet gewoon 20.00 uur?)
Mjah, ik twijfelquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:59 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja gek he die tijden, hoe laat wil jij?
ow ok, dan gaat t overquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Fortis theater Scheveningen volgens mij!
wat leukquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:02 schreef Maes het volgende:
Ik heb van de week mijn rommelkast op de overloop opgeruimd. Kom ik een boodschappenkrat met serviesgoed tegen. Er zit het servies van mijn moeder dat in de caravan gebruikt is in. Het is een schattig servies met een bloemetjesrand. Ik gebruik het nu
Jawellus. Real - AC Milan.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:49 schreef Ynske het volgende:
nu weet ik ook waarom ik altijd op woensdag sport
dr is geen bal op tv
MB moest vanavond werken, dus dat horen we pas laat of morgen denk ikquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:06 schreef Ingetje79 het volgende:
MB haar 1ste werkdag een beetje goed doorgekomen?
Oh...nou ja, dan ben ik mooi op tijd met vragen iigquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
MB moest vanavond werken, dus dat horen we pas laat of morgen denk ik
Tja, ik vind 18.50 erg vroeg, meneer Maes is dan vaak nog niet thuis. Alhoewel hij ook kan besluiten om thuis te werken omdat hij bijna niet kan lopen van de kniepijnquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah, ik twijfel
Wordt die late niet te laat? Haal jij uberhaupt de vroege? (Ik ben vrij morgenmiddag dus ik haal het wel).
Oh het is zelfs 18.50 of 21.00 uur.
Zullen we die van 21.00 uur maar doen dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:13 schreef Maes het volgende:
[..]
Tja, ik vind 18.50 erg vroeg, meneer Maes is dan vaak nog niet thuis. Alhoewel hij ook kan besluiten om thuis te werken omdat hij bijna niet kan lopen van de kniepijn
Ja ik snap wat je bedoeltquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:20 schreef Greys het volgende:
Deis enig!
Ik zou bij dede oren wat strakker/gespannen recht omhoog doen nog!
Zoals in een stripverhaal bij schrik de haren vaak recht overeind getekend worden, snap je wat ik bedoel?
Ja zekerquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:51 schreef Greys het volgende:
Wordt De Paal nog immer gewaardeerd door mevrouw Van Poeksel tot Plassensteijn?
Een oude ski-blessure.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Zullen we die van 21.00 uur maar doen dan?
En wat heeft Heer Maes gedaan met zijn knie?
Mijn beste vriendin heeft weleens gezegd dat ze voor Scarlet wel op zijn minst bi zou wordenquote:
Reserveren voor een oude knieblessure... hmmm... mag ik overslaan?quote:
Jij welquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Reserveren voor een oude knieblessure... hmmm... mag ik overslaan?
Hm, nou, niet meteen bi ofzo, maar gewoon voor een keertje....quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin heeft weleens gezegd dat ze voor Scarlet wel op zijn minst bi zou worden
Ow, fijn, want ik heb al zoveel blessuresquote:
Jij hebt ook geen terug sms gehad? Zou ze het verplegend personeel al op de kast hebben?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:14 schreef Ingetje79 het volgende:
En ik ben benieuwd naar QukeleQ.
Dus als MM klaar is met wepkemsexen met Mirella, oftie dan ff wil updaten
quote:
quote:
quote:
quote:
Pas maar op, ik ben de boze stiefmoederquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, fijn, want ik heb al zoveel blessures
Wat ben je toch een schatje he Maes
Dat zou jou toch moeten aanspreken dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
How kjoet
Het is wel net een meisjeskonijn
Zie je me niet verliefd kijken danquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:42 schreef MrSubtle het volgende:
Dat zou jou toch moeten aanspreken dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |