Is dit het jongetjeskonijn?quote:
Of een kralenkettinkje om dr oorquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:43 schreef Greys het volgende:
Nee, een meisjesknijn had een roze strikje tussen de oren gehad!
Krijgt Blanche een roze strikje?
Nou, ik vind de tekeningetjes wel leuk gelukt hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:49 schreef Greys het volgende:
Als je écht totaal niet tevreden was had je het hier niet gepost
Nope...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:38 schreef Maes het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen terug sms gehad? Zou ze het verplegend personeel al op de kast hebben?
Ja,... teken maar eens een schattig verliefd konijntje dat een jongetje isquote:
Maple Townquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:51 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Of een kralenkettinkje om dr oor![]()
[ afbeelding ]
Met sproetjes ofzo?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:57 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja,... teken maar eens een schattig verliefd konijntje dat een jongetje islukt me dus nog niet
Die is meer dequote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:56 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nou, ik vind de tekeningetjes wel leuk gelukt hooralleen vind ik ze nog totaal niet geschikt voor de stijl die ik in gedachten heb voor het dagboek...
. Posten is ook wel handig om reacties te polsen, want op een gegeven moment zie je het zelf niet meer
[ afbeelding ]
Ik vind een menging tussenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Die is meer dedan de
vind ik.
Dan zou je het mondje wat verder open moeten doen misschien voor de?
Maar ga niet perse van mijn mening uit hoor, die is vaak nogal afwijkend
Nou mooi!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:00 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik vind een menging tussenen
prima voor de emotie die ik wil overbrengen. Hij mag een beetje schrikken van het leuke vrouwen-knijntje, maar tis niet alsof ie een vos of een wolf tegenkomt in m'n tuintje
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:03 schreef MissBliss het volgende:
Leuke nijntjes!
Ik ben nog op m'n werkmaar op zich gaat het wel.
Rookpauze nu
Goedzo Blissbabe, ik ben trots op je!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:03 schreef MissBliss het volgende:
Leuke nijntjes!
Ik ben nog op m'n werkmaar op zich gaat het wel.
Rookpauze nu
Oh daar heb ik ook helemaal niets meer mee gedaan de laatste twee wekenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:17 schreef Takaiki het volgende:
Ik sta nog niet op het secret santalijstje
Ah, dan bespaar ik me de moeite.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:33 schreef oh-oh het volgende:
En Greys, Brokeback mountain is echt afgrijselijk
Een wat waarop?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:45 schreef Ynske het volgende:
wat SS betreft, is t een mogelijheid dat degene die mij trekt er een FF opzet
zal t ook wel in t lijstje aangeven
huisgenoten die feestjes geven met lallende jongens zijn niet handig als je wilt slapen
Oh, nu snap ik 'm pas. Ik dacht dat ze een FF als cadeautje wilde, whatever that may bequote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:50 schreef Greys het volgende:
Ynske doet vast nog met een andere Secret Santa mee en dan wil ze weten dat dit pakje van F&F is
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:50 schreef Greys het volgende:
Ynske doet vast nog met een andere Secret Santa mee en dan wil ze weten dat dit pakje van F&F is
Tof ja! Heel in het begin van het filmpje dacht ik even 'Oei, dit is niet zijn beste zang performance...' maar dat trok aardig bij later. Wat heeft ie nou voor glimmends bovenin zijn oor?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:51 schreef oh-oh het volgende:
Oh Greys, ik zie net een leuk Prince optreden van pas geleden in Frankrijk voor tv.
Moet je ff kijken, die kindjes die vooraan staan, kippenvel gewoon, hoe die daar uit hun dak gaan![]()
http://player.canalplus.fr/#/284135
Kom op doe es een fijne update voor ons please?quote:
Fijn, vertel eens wat meer?quote:
Maesquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:08 schreef Maes het volgende:
Prince![]()
ik ga met Bob lopen en dan slapen.
Morgen naar de film![]()
doeg
Ik sms je morgen even voor een tijd om af te spreken bij De Kuip!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:08 schreef Maes het volgende:
Prince![]()
ik ga met Bob lopen en dan slapen.
Morgen naar de film![]()
doeg
Een héééééééééééél klein beetjequote:Op woensdag 21 oktober 2009 @ 22:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Goed van je...dat je toch gegaan bent![]()
Is de afleiding toch niet een beetje fijn...een heel klein beetje?
Ga lekker genieten van je sigaretje en strakkies thuis ff een wijntje
Grappig he?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:18 schreef oh-oh het volgende:
OMG die Purple Rain is beter dan het orgineel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |