Problemen is denk ik een groot woord. Ze vond het gewoon een beetje irritant, dat Q-MM geneuzel.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind ook dat het prima gaat zo maar Elies blijkt zelf wel problemen er mee te hebben, maar er maar gewoon niet over praten is mss wel gewoon het makkelijkst
Gefeliciteerd. Maar de namenhints die je geeft zijn wel heeeeeeel erg vaag hoor!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Een naam die ik zelf ook zou kunnen kiezen en ik hou van "normale" namen. Ik weet niet of ze meerdere namen heeft gekregen. Ik had wel gelijk dat het een meisje werd en er zit een E in alleen niet al 1e letter.
Zon? Seriously?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:24 schreef oh-oh het volgende:
Hier schijnt de zon![]()
![]()
Maar ik moet gewoon werken
Zal ik een fotow voor je maken uit mn raam?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Zon? Seriously?
Nou ja, dan zal jij dat wel verdiend hebben
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:31 schreef Loveless85 het volgende:
Hier begint het net een beetje op te klaren en ligt te worden. Het is nog zo donker dat de lantaarns nog branden gewoon
De wie?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Het regent hier ook. Dus de ll kunnen niet naar buiten.
Naar iets met een vriendinnetje voor Llquote:
Ja Haar waar zit je nu de hele tijd, ik had ook al naar je gevraagd een poos geleden hoorquote:
Ik ga het je zo vertellen, maar ik zit nu ff in besprekingquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:52 schreef Loveless85 het volgende:
Maar ff gewetensvraag dan hoor Elies![]()
Jij 'zwaait de scepter' hier, en waarom roep je het irritante gedrag dan géén halt toe? Je spreekt nu (lijkt het) op persoonlijke titel dat je het niet fijn vind terwijl deze SC sowieso al erg vrij is dus het echt niet ongepast is ofzo als je zo af en toe eens op de rem trapt en wat postjes edit/delete en mensen note ofzo.
Zelfde idee had ik toen met dat ene topic waar Qwea die geweldige TT aan gaf en later 40 posts uit zijn gehaald... toennie al dicht was. Je moet denk ik ook niet 'bang' zijn om gewoon als zo'n topic open is ofzo op de rem te trappen en de boel tot een halt te roepen als het te ver gaat?
Is overigens geen aanval of dat ik vind dat je je mod-taken niet goed doet. Maar vroeg het me gewoon af... Omdat je de meeste van ons 'kent' wil het natuurlijk niet zeggen dat je meer moet toelaten oid
Vraag ff aan die wieven op je kantoor, misschien weten zij hetquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:49 schreef oh-oh het volgende:
Oh sorry, ik ben een photoshopper van nog minder dan jij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |