Stedin is de netbeheerder, dus dat zal idd wel. Al besteden die het werk dan weer uit aan Joulz, das de onderhoudsclub. Overigens allemaal onderdeel van Eneco hoor. Iets met vestzak, broekzak enzoquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik verstond Tedim, maar dat zal wel Stedin zijn dan ja
Heb ff gekeken, maar de prijzen van dag en nachtstroom verschillen echt amper meer tegenwoordig
Ik ga nu even De Doos halen op het postkantoor, dan kan Borie lekker spelen
Tenzij je een elektrische boiler hebt die 's nachts opwarmt kan dag/nachtstroom eigenlijk niet uit.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dat klopt dan niet, want ik heb juist laag stroomverbruiken vrij hoog gas.
Dus als we de haard niet hadden gehad, dan hadden we nog meer gas!
Zag net de buurman buiten, ik vragen of hij ook om 01.00 uur De Tik hoort. Ja dus!
Hij zei dat ie zich dat in die 20 jaar dat ie er woont ook al vaker had afgevraagd, maar nooit verder nagevraagd heeft. Ik vroeg wat ze per maand aan stroom betalen, wist ie niet. Zijn vrouw wist het ook niet. Ze moesten ooit 3000 euro bijbetalen 'maar het jaar daarna was het wel weer billijk'.
Ik ga vanavond kijken of het metertje om 23.00 uur (het pijltje) wel om springt en hoe laat dat 's ochtends weer gebeurt. Volgens mij springt ie 's ochtends ook twee uur later om dan, want ik hoor 's ochtends nooit een tik en dat kan kloppen, omdat ik om 9.00 uur al weg ben.
Even denken hoor, benadeel ik ons dan met een telefoontje? Heb ik meer aan eerder nachtstroom 's avonds, geloof het wel he? Of aan langer nachtstroom 's ochtends? We gaan altijd laat naar bed, dus misschien toch eens bellen
De persoon aan de telefoon was zeker zwaar verkoudenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik verstond Tedim, maar dat zal wel Stedin zijn dan ja
Heb ff gekeken, maar de prijzen van dag en nachtstroom verschillen echt amper meer tegenwoordig
Ik ga nu even De Doos halen op het postkantoor, dan kan Borie lekker spelen
Dat heb ik dus! Al moet ik in hartje winter dat ding overdag ook nog wel aanslingeren als ik net voor het punt dattie wil aanslaan (dus al sinds de ochtend niet meer heeft gewarmd) wil douchen of in badquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:22 schreef Pagan het volgende:
[..]
Tenzij je een elektrische boiler hebt die 's nachts opwarmt kan dag/nachtstroom eigenlijk niet uit.
Je nachttarief is wel lager, maar je dagtarief hoger t.o.v. flatrate.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:21 schreef oh-oh het volgende:
Ik val dr ff zo in.
Herinneren sommigen van jullie zich nog dat ik een hele poos geleden een naakte pup kado zou krijgen en dat ik toen heel lang heb zitten wikken en wegen of ik dat zou doen en het uiteindelijk niet gedaan heb?
Ik kreeg de week na Frits zijn dood een berichtje van iemand op het naakthondenforum, dat zij al een poosje een nieuw pupje had , en dat ze die Frits genoemd had, naar mijn Frits, die toen nog gewoon leefde en gezond was, maar dat ze het hondje nog niet op het forum had voorgesteld...
Of ik dat vervelend zou vinden. Ik was toen in een emo jankbui en heb toen gezegd dat ik daar idd wel wat moeite mee zou hebben maar dat ze het voor mij niet hoefde te laten.
Nooit meer iets over gelezen of zo.
Stelt ze net eindelijk haar hondje voor.
Zonder zijn naam te noemen overigens.
Is dat gewoon die pup die ik toen niet wilde!
Hoe bizar is dat dan?
En hij is ook nog es heel erg leuk geworden voor zo een butt ugly mormel![]()
Echt weird toch?
Tis wel echt bizar he?quote:
Juist omdat je dat toen nieteens wist. Wel tof bizarquote:
Inderdaad, tof bizarquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Juist omdat je dat toen nieteens wist. Wel tof bizar
Ja , en zij heeft hem naar Frits vernoemd toen Frits nog leefde.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Juist omdat je dat toen nieteens wist. Wel tof bizar
Haha, ik moet zeggen dat ik dat toen dus ook zo irritant er aan vond.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:35 schreef Harajuku. het volgende:
Ze houdt van eigen karakter dus vernoemd ze hem naar iemand, whehehhehe.
Ze is het helemaal niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:19 schreef Harajuku. het volgende:
Floortje Dessing weet niet hoe het beveiligen van WiFi werkt
Had je die post van xebro op de 6e pagina al gezien.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze lijkt er wel op.
Die zwarte balkjes ook echt
Het escaleert alweer helemaal uit de hand. Staat op GS en Xebro was net op 3FM.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:15 schreef nieslief het volgende:
Nou sorry hoor ik vind dat dus echt niet kunnen he. Dat soort foto´s gewoon op fok zetten ook al heeft hij ze gekuist. Dat kan Fok nog op aardig wat problemen komen te staan omdat de suggestie wordt gedaan dat het Floortje Dessing is.
Uit de algemene voorwaarden.quote:3. Aansprakelijkheid
a. Een gebruiker of user is volledig en hoofdelijk aansprakelijk voor alle schade, direct of indirect en zowel materieel als immaterieel, die voortvloeit uit handelingen en gedragingen van de gebruiker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |