Die waant zich lekker in het oerwoud.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Gooi ik deze er nog even in![]()
[ afbeelding ]
Nou ja zoals ik 't zeg!quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja zoals ik 't zeg!
Bij het einde van de Boulevard daar waar je links de Rijckevorselweg op gaat richting A16, beetje te fanatiek dat bochtje terwijl het de hele ochtend had geregend![]()
Begon de bocht op de linkerrijbaan en ik eindige hem helemaal rechts net over de streep
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:30 schreef Pagan het volgende:
Zo, de beebie van onze vrienden is eruit gefloept. Naar verluidt werken de longetjes prima.
Binnenkort dus bakkie koffie met moederkoek halen.
Ik moest iets bijbetalen met stroom/gas en met water kreeg ik iets terugquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:31 schreef Greys het volgende:
Whehehe, de freggel in de bloempot!
Zo, net de meterstanden weer in moeten vullen en doorgeven aan Eneco. Het zal me benieuwen, qua jaarafrekening. Ik zie net dat we qua energieverbruik net als altijd ver beneden het gemiddelde zitten (wij maken samen aan Kwh nog niet eens op wat er op de Nibud site als jaargemiddelde staat voor 1 persoon, ik snap er niets van, is elk jaar weer zo). Gas hebben we een hoger gemiddeld verbruik, 1573 m3 gemiddeld per huishouden, wij 2201 m3. Maar energie er ver onder, dus dat heft elkaar dan wel weer op
scheelt t veel aan kosten verschil? als in is energie duurder als gas of omgekeerd?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:31 schreef Greys het volgende:
Whehehe, de freggel in de bloempot!
Zo, net de meterstanden weer in moeten vullen en doorgeven aan Eneco. Het zal me benieuwen, qua jaarafrekening. Ik zie net dat we qua energieverbruik net als altijd ver beneden het gemiddelde zitten (wij maken samen aan Kwh nog niet eens op wat er op de Nibud site als jaargemiddelde staat voor 1 persoon, ik snap er niets van, is elk jaar weer zo). Gas hebben we een hoger gemiddeld verbruik, 1573 m3 gemiddeld per huishouden, wij 2201 m3. Maar energie er ver onder, dus dat heft elkaar dan wel weer op
gefeliciteerd!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:30 schreef Pagan het volgende:
Zo, de beebie van onze vrienden is eruit gefloept. Naar verluidt werken de longetjes prima.
smakelijkquote:Binnenkort dus bakkie koffie met moederkoek halen.
Ik zit op ongeveer 110 euro per maand aan gas, grof gemiddeld gezegd, waar anderen gemiddeld 80 euro verbruiken per maand. Is dus 30 euro meer.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
scheelt t veel aan kosten verschil? als in is energie duurder als gas of omgekeerd?
Yeps, dat zou het wel kunnen zijn. Douche je dan ook nog elke ochtend?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit op ongeveer 110 euro per maand aan gas, grof gemiddeld gezegd, waar anderen gemiddeld 80 euro verbruiken per maand. Is dus 30 euro meer.
Energie gebruik ik ongeveer 30 euro per maand waar anderen gemiddeld 55 betalen, is 25 minder.
Dus al met al heft het elkaar wel aardig op
Snap niet zo heel goed waarom wij zoveel gas gebruiken, maar misschien omdat ik zo vaak in bad ga. Ik ben een technische noob, maar om je ketel te verwarmen om je badwater warm te krijgen gebruik je ook gas toch?
dat heft elkaar idd aardig opquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit op ongeveer 110 euro per maand aan gas, grof gemiddeld gezegd, waar anderen gemiddeld 80 euro verbruiken per maand. Is dus 30 euro meer.
Energie gebruik ik ongeveer 30 euro per maand waar anderen gemiddeld 55 betalen, is 25 minder.
Snap niet zo heel goed waarom wij zoveel gas gebruiken, maar misschien omdat ik zo vaak in bad ga. Ik ben een technische noob, maar om je ketel te verwarmen om je badwater warm te krijgen gebruik je ook gas toch?
Das wel echt heel weinig, die energie. Hmm maar es mijn vriendjes van Stedin tippen dat ze die regio es goed doorlichtenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee niet elke ochtend, soms ook gewoon aan de wasbak wassen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yeps, dat zou het wel kunnen zijn. Douche je dan ook nog elke ochtend?
We hebben wel dag en nacht stroom, misschien dat dat ook scheelt?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das wel echt heel weinig, die energie. Hmm maar es mijn vriendjes van Stedin tippen dat ze die regio es goed doorlichten
dat hebben ze hier nu ook ingevoerd, de huisbaas wil ook niet meer hebben dat we wassen door de week, maar of je dat kunt eisen? volgens mij niet, daarbij, 3 van de 5 zijn er nooit in t weekend, dus als die de was niet meenemen naar huis, wassen ze door de week.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:43 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben wel dag en nacht stroom, misschien dat dat ook scheelt?
Ik was en droog bv ALTIJD in het weekend.
Welke foto? Kan hem niet zien.quote:
Dat is je meter, dat heb ik ook! Alleen om 23u bij mij. Een harde tik en dan slaat je meter om op nachtstandquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:43 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben wel dag en nacht stroom, misschien dat dat ook scheelt?
Ik was en droog bv ALTIJD in het weekend.
kan dat niet de watermeter zijn?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:44 schreef Greys het volgende:
Ik hoor trouwens echt elke nacht, al jarenlang, om klokslag 01.00 uur een harde tik in de meterkast.
Kan nergens op Google vinden wat dat zou kunnen zijn? Alsof er iets omspringt.
Maar het kan niet zo zijn dat dagstroom dan op nachtstroom springt, want dat zou om 23.00 uur moeten gebeuren ipv om 01.00 uur. Iemand enig idee?
Meer een beetje als bij Ing, dat beest is al veel eerder wakker als ik Dus als ik de kamerdeur een stukje heb opengezet vliegt dat beest met veel te veel enthousiasme over bed.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:21 schreef Ynske het volgende:
K moest gister aan JJH denken, toen ik deze reclame zag, maar dan de nederlandse versie
volgens mij gaat t daar zo ook in huis aan toe
Ja da's weer top aan een appartement, had ik in mijn vorige huis ook!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:46 schreef oh-oh het volgende:
Verwarming is ook gas ja. Bij mij staat ie nooit aan, ook niet voor de beestjes, alleen als het echt vriest dat het kraakt. Maar het is bij mij doorgaans niet kouder dan 17 graden in de woonkamer, ik laat mn boven en onder en zij buren wel lekker stoken voor mij
Ja maar dat zou betekenen dat ik dus juist al jarenlang genaaid wordt?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is je meter, dat heb ik ook! Alleen om 23u bij mij. Een harde tik en dan slaat je meter om op nachtstand![]()
'goedkope stroom' dus.
En dan s'ochtends om 07u weer *TIK*, en dan ist weer dure stroom.
Ik was en droog eigenlijk ook altijd in het weekendEn ik heb dan een boiler, en die warmt standaard alleen met goedkope stroom, kan 'm wel handmatig laten warmen overdag, want bv. s'avonds om 22u in bad (dan istie dus al vanaf 07u niet meer verwarmd) in bad is dan niet echt heel warm, maar bv. wel prima voor afwaswater
Nee dat kan hij zeker niet eisen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat hebben ze hier nu ook ingevoerd, de huisbaas wil ook niet meer hebben dat we wassen door de week, maar of je dat kunt eisen? volgens mij niet, daarbij, 3 van de 5 zijn er nooit in t weekend, dus als die de was niet meenemen naar huis, wassen ze door de week.
Ja dat wilde ik zeggen. Je ziet het ook op je meter. Die tik is écht dattie omspringt... Hoor je het ook s'ochtends om 07u?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dat zou betekenen dat ik dus juist al jarenlang genaaid wordt?
Want hij springt echt klokslag 01.00 uur over ipv 23.00 uur. Ik zal vanavond als ik van de bios thuiskom eens kijken of het pijltje dan naar de N van nachtstroom wijst, dus nog voor 01.00 uur.
ja alles incl, gwl+internet+tvquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat kan hij zeker niet eisen.
Betalen jullie gaswaterlicht inclusief dan ofzo?
Tjah eisen kan hij niet, maar aan de andere kant kan je er donder op zeggen als je het niet doet en de rekening hoog word hij dat zo doorberekend aan julliequote:
Goed kijken hoe het in het contract staat. Als het om een fair use policy gaat heeft ie misschien een poot om op te staan. Anders niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah eisen kan hij niet, maar aan de andere kant kan je er donder op zeggen als je het niet doet en de rekening hoog word hij dat zo doorberekend aan jullie
Ja maar dat klopt dan niet, want ik heb juist laag stroomverbruiken vrij hoog gas.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik zeggen. Je ziet het ook op je meter. Die tik is écht dattie omspringt... Hoor je het ook s'ochtends om 07u?
En die openhaard scheelt natuurlijk ook flink. Das ook gas wat je bespaard
Nou ja wie weet is die tijd bij jullie wel anders om de een of andere reden? Persoonlijk zou ik liever wat eerder goedkope stroom hebben dan langer s'ochtends. Want ik ben toch altijd op tijd de deur uit s'ochtends, dus dan heb je er weinig aanquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dat klopt dan niet, want ik heb juist laag stroomverbruiken vrij hoog gas.
Dus als we de haard niet hadden gehad, dan hadden we nog meer gas!
Zag net de buurman buiten, ik vragen of hij ook om 01.00 uur De Tik hoort. Ja dus!
Hij zei dat ie zich dat in die 20 jaar dat ie er woont ook al vaker had afgevraagd, maar nooit verder nagevraagd heeft. Ik vroeg wat ze per maand aan stroom betalen, wist ie niet. Zijn vrouw wist het ook niet. Ze moesten ooit 3000 euro bijbetalen 'maar het jaar daarna was het wel weer billijk'.
Ik ga vanavond kijken of het metertje om 23.00 uur (het pijltje) wel om springt en hoe laat dat 's ochtends weer gebeurt. Volgens mij springt ie 's ochtends ook twee uur later om dan, want ik hoor 's ochtends nooit een tik en dat kan kloppen, omdat ik om 9.00 uur al weg ben.
Even denken hoor, benadeel ik ons dan met een telefoontje? Heb ik meer aan eerder nachtstroom 's avonds, geloof het wel he? Of aan langer nachtstroom 's ochtends? We gaan altijd laat naar bed, dus misschien toch eens bellen
auwtjsquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:02 schreef ElisaB het volgende:
Volgende week dinsdag gaan Fritz z'n balletjes eraf
quote:De tarieven voor een dubbeltariefmeter gelden alleen als er sprake is van twee aangesloten telwerken. Standaard daluren (periode waarin laagtarief
wordt berekend) gelden doordeweeks van 23:00-7:00 uur (of van 21:00-7:00 uur, betreft o.a. Weert e.o.), in de weekenden en op de volgende
feestdagen : 1 januari, 2e paasdag, koninginnedag, hemelvaartsdag, 2e pinksterdag, 1e en 2e kerstdag.
Heet ze Morgaine Le Fay?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:42 schreef Strega het volgende:
Zo, net via de twitter gehoord dat de nieuwe baby er is.
Het is een klein "Feetje", en alles lijkt goed.
Geen idee nog hoe lang onze vriendin in het ziekenhuis noet blijven, ze heeft zwangerschaps diabetes.
Maar goed. de kleine meid is er! http://i.fokzine.net/s/static.gif
Agossiequote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:02 schreef ElisaB het volgende:
Volgende week dinsdag gaan Fritz z'n balletjes eraf
Van sommige dieren had ik het wel eens gehoord/gelezen jaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:07 schreef Ynske het volgende:
wisten jullie dat een walrus een bot in hun penis hebben?
zelfs nog meer dieren
Hier enkel glas, houten vloer met daaronder direct kruipruimte en alleen een gaskachel. Ik betaal me scheel. Vriendje heeft blokverwarming dus ik ga er op vooruit qua situatie en geldquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:09 schreef nokwanda het volgende:
Jeeezzz, in Nijmegen betaalde ik me helemaal scheel aan GWL. Meer dan ¤ 200 en we deden niets geks. Maar dat huis was zo brak dat de wind er doorheen waaide. Hier hebben we wel een gaskachel, maar die hoef je dus nauwelijks aan te zetten. Overal dubbele beglazing en helemaal niet koud.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Van sommige dieren had ik het wel eens gehoord/gelezen ja
Maar bij een walrus is alleen dat bot al 60 centimeter.
*Note to self: never have sex with a walrus
Stedin of Joulz zeker?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:07 schreef Greys het volgende:
Eneco gebeld, het zou hier ook gewoon om 23.00 uur moeten zijn.
Telefoonnr gekregen van de technische dienst, die de meters in beheer hebben.
Ik wacht alleen nog even met bellen tot ik zeker weet dat het pijltje van dag naar nacht ook pas om 01.00 uur gaat.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:06 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en Nonneke: Floortje Dessing weet niet hoe het beveiligen van WiFi werkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |