Echt? Ik vond haar altijd zo naar, en same goes voor haar hoofd.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:05 schreef Nonneke het volgende:
Wat een feest toch elke dag Floortje D(r)essingop tv
Ik had zo'n gevoel dat Oh-oh naar me gevraagd had.quote:
Hebbie t tegen mij?quote:
Jaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Echt? Ik vond haar altijd zo naar, en same goes voor haar hoofd.
Ik heb geen goede relatie met -.quote:
Overdag zeker? Ik zag dr op vakantie in een oud reisprogramma, op zo een boot naar Antartica of zo, dat was wel leuk. Verder kijk ik overdag geen tv dus kom ik dr nooit tegen!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:05 schreef Nonneke het volgende:
Wat een feest toch elke dag Floortje D(r)essingop tv
ja nu de 4000e herhaling van RTLtravelquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Overdag zeker? Ik zag dr op vakantie in een oud reisprogramma, op zo een boot naar Antartica of zo, dat was wel leuk. Verder kijk ik overdag geen tv dus kom ik dr nooit tegen!
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb geen goede relatie met -.
Jaaaaaaaaaaa.
Ja die vroeg zich ook al af waar je uit hingquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik had zo'n gevoel dat Oh-oh naar me gevraagd had.
Ach, wij hebben weer hele andere talenten zullen we maar zeggenquote:
de PTT al hier was helaas niet veel beter, we wonen hier nu ruim 13 jaar, en al zolang komt sommige post gewoon niet aan, of veels telaat (niet weken maar maanden), of kapot (?!). Post versturen vanuit het dorp doen we ook al jaren niet meer, want die post komt dus hoe dan ook niet aan op zn bestemming.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga es ff die TNT klachtenservice bellen![]()
We hebben hier godsamme echt elke dag verkeerde poststukken in de bus , vandaag echt absurd veel, TNT wordt alleen maar langzamer, service slechter , wat een klotebedrijf is dat toch
Fijn he, die marktwerking. Alles moet concurrerend, dus goedkoper. Dat moet ergens op bezuinigd worden.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga es ff die TNT klachtenservice bellen![]()
We hebben hier godsamme echt elke dag verkeerde poststukken in de bus , vandaag echt absurd veel, TNT wordt alleen maar langzamer, service slechter , wat een klotebedrijf is dat toch
Ik voel me geweten-technisch niet aangesproken hoor en je mag me altijd alles vragen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:52 schreef Loveless85 het volgende:
Maar ff gewetensvraag dan hoor Elies![]()
Jij 'zwaait de scepter' hier, en waarom roep je het irritante gedrag dan géén halt toe? Je spreekt nu (lijkt het) op persoonlijke titel dat je het niet fijn vind terwijl deze SC sowieso al erg vrij is dus het echt niet ongepast is ofzo als je zo af en toe eens op de rem trapt en wat postjes edit/delete en mensen note ofzo.
Zelfde idee had ik toen met dat ene topic waar Qwea die geweldige TT aan gaf en later 40 posts uit zijn gehaald... toennie al dicht was. Je moet denk ik ook niet 'bang' zijn om gewoon als zo'n topic open is ofzo op de rem te trappen en de boel tot een halt te roepen als het te ver gaat?
Is overigens geen aanval of dat ik vind dat je je mod-taken niet goed doet. Maar vroeg het me gewoon af... Omdat je de meeste van ons 'kent' wil het natuurlijk niet zeggen dat je meer moet toelaten oid
Ik vond het achteraf modden niet flauw. Ik vond het achteraf 'erkennen dat ik het eerder fout had gedaan'. En ik was er wel, maar ben op een gegeven moment afgehaakt. Was ook met allerlei andere dingen bezig. Maar ik vond dat het absoluut veel te ver ging op een gegeven moment en ik geneerde me voor de slotjeslijst in F&F. Die raakte kant nog wal en was van een bedenkelijk niveau.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:10 schreef oh-oh het volgende:
Elies, ergens heeft Loveless wel gelijk hoor. Dat achteraf modden vond ik ook een beetje flauw laatst, twas niet dat je er niet bij was of zo, zeg er dan meteen iets van , daar ben je toch voor? En nu ook , je laat je er wel over uit maar je grijpt niet in. Vind je het dan toch niet erg genoeg of wil je gewoon liever niet ingrijpen?
Dank je, maar als ik met toverstafje aan de gang ga en de achtergrond selecteer en verwijder, dan komt er gewoon 'wit' voor in de plaats en niet 'niets'. Je moet toch een grijswit geblokte achtergrond zien, dat staat toch voor 'niets' in Photoshop?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:52 schreef Ynske het volgende:
Greys, met t toverstafje (een staafje met iets met puntjes erboven) kun je de achtergrond selecteren en verwijderen, en als laatste opslaan als gif
ewww Toblerone heb ik sinds Alan Partridge nogal bedenkelijke visualisaties bijquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:08 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Nog geen nieuws verder over Q?
En f_r, gefeliditeerd met "E, maar niet als eerste letter"![]()
MB is haar eerste werkdag goed doorgekomen![]()
Zo, dawast goeie nieuws.
Ik ben zooo schijtchaggerijnig, tis hier zo'n chaos op het werk.
Eerst had ik bedacht dat ik maar een half uur pauze zou nemen. zodat ik direct met de bestelling bezig kon gaan.
Maar ipv daarvan heb ik een Toblerone gekocht (en op inmiddels) en blijf ik met de beentjes op de stoel tot klokslag half 2.
Zoooo![]()
Nu pas?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:11 schreef MikeyMo het volgende:
Q ligt als het goed is nu op de tafel
selecteer alles, control+c(kopieren). control+n (nieuw document, geef aan achtergrond transparant) control+v (plakken) en dan met toverstaf aan de gang.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je, maar als ik met toverstafje aan de gang ga en de achtergrond selecteer en verwijder, dan komt er gewoon 'wit' voor in de plaats en niet 'niets'. Je moet toch een grijswit geblokte achtergrond zien, dat staat toch voor 'niets' in Photoshop?
Ooooh, ik willum, ik willum, ik willumquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:21 schreef Ynske het volgende:
K moest gister aan JJH denken, toen ik deze reclame zag, maar dan de nederlandse versie
volgens mij gaat t daar zo ook in huis aan toe
Oh ze mag het sowieso zelf weten, ik dacht alleen dat ze het misschien niet in de gaten hadquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:08 schreef oh-oh het volgende:
Tis ieg niet Cat dr naam, tis dr eigen naam dus dat mag ze zelf weten
dat ben ikzelfquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:07 schreef Greys het volgende:
Prachtige foto Yns!
(Maar dat ..., is dat Cat d'r naam in het echt? Dan is het misschien niet handig om dat er op te zetten, of is het jouw eigen naam?Of is het heel iets anders?)
nee is niet stom, dat kan gebeurenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:08 schreef Greys het volgende:
Oh en dank voor de Photoshop uitleg, stom, zo moet het natuurlijk ja om een doorzichtige achtergrond te krijgen.
Ik ga het morgen weer verder proberen!
idd, ligt vast niet echt practischquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:12 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Die tweede, die lange kat over twee mandjes heen
Huh?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:05 schreef Loveless85 het volgende:
Ik was net trouwens nog @ rivium in een slip met de auto![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |