ewww Toblerone heb ik sinds Alan Partridge nogal bedenkelijke visualisaties bijquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:08 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Nog geen nieuws verder over Q?
En f_r, gefeliditeerd met "E, maar niet als eerste letter"![]()
MB is haar eerste werkdag goed doorgekomen![]()
Zo, dawast goeie nieuws.
Ik ben zooo schijtchaggerijnig, tis hier zo'n chaos op het werk.
Eerst had ik bedacht dat ik maar een half uur pauze zou nemen. zodat ik direct met de bestelling bezig kon gaan.
Maar ipv daarvan heb ik een Toblerone gekocht (en op inmiddels) en blijf ik met de beentjes op de stoel tot klokslag half 2.
Zoooo![]()
Nu pas?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:11 schreef MikeyMo het volgende:
Q ligt als het goed is nu op de tafel
selecteer alles, control+c(kopieren). control+n (nieuw document, geef aan achtergrond transparant) control+v (plakken) en dan met toverstaf aan de gang.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je, maar als ik met toverstafje aan de gang ga en de achtergrond selecteer en verwijder, dan komt er gewoon 'wit' voor in de plaats en niet 'niets'. Je moet toch een grijswit geblokte achtergrond zien, dat staat toch voor 'niets' in Photoshop?
Ooooh, ik willum, ik willum, ik willumquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:21 schreef Ynske het volgende:
K moest gister aan JJH denken, toen ik deze reclame zag, maar dan de nederlandse versie
volgens mij gaat t daar zo ook in huis aan toe
Oh ze mag het sowieso zelf weten, ik dacht alleen dat ze het misschien niet in de gaten hadquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:08 schreef oh-oh het volgende:
Tis ieg niet Cat dr naam, tis dr eigen naam dus dat mag ze zelf weten
dat ben ikzelfquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:07 schreef Greys het volgende:
Prachtige foto Yns!
(Maar dat ..., is dat Cat d'r naam in het echt? Dan is het misschien niet handig om dat er op te zetten, of is het jouw eigen naam?Of is het heel iets anders?)
nee is niet stom, dat kan gebeurenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:08 schreef Greys het volgende:
Oh en dank voor de Photoshop uitleg, stom, zo moet het natuurlijk ja om een doorzichtige achtergrond te krijgen.
Ik ga het morgen weer verder proberen!
idd, ligt vast niet echt practischquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:12 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Die tweede, die lange kat over twee mandjes heen
Huh?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:05 schreef Loveless85 het volgende:
Ik was net trouwens nog @ rivium in een slip met de auto![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |