En nu lig ik dubbel.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Vraag ff aan die wieven op je kantoor, misschien weten zij het
Wie heeft het hier over sjoemelen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:58 schreef oh-oh het volgende:
Photoshop is toch geen primaire levensbehoefte op de pc?
Ik heb t voor mn werk nog nooit hoeven doen en mn eigen foto's wil ik niet shoppen, en een keer per jaar maakt een vriendin die designer is een kerstkaart voor me, zij is een pro, zo goed kan ik t toch niet![]()
Ik heb geen geduld om te photoshoppen. En Greys, kan je m niet gewoon printen , op elkaar leggen en dan scannen?
Met handtekeningen hoor je helemaal niet te sjoemelen ook
Zoiets dacht ik, de achtergrond doorzichtig maken, maar ik kan het niet vindenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:02 schreef Morretje het volgende:
Greys, ik kan ook niet photoshoppen, maar kun je de achtergrond niet 'doorzichtig' instellen, of de afbeelding rangschikken naar 'achtergrond'?
Hmm ik weet het ook niet eff denken of ik een secr kan vragen of zij het weet..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik, de achtergrond doorzichtig maken, maar ik kan het niet vinden
Ik ga wel even Googlen. Dank allen voor het meedenken
Dat had ik eerst gedaan, maar je blijft toch heel erg het kleurverschil zien.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys, kan je niet zo dicht mogelijk rondom de handtekening 'knippen' en dan het beetje dat je nog ziet er omheen dezelfde kleur geven als het papier waar je het in wilt plakken?
Ik heb PS nu niet voor mijn neus maar als je de handtekening selecteert en dan kopieert en via bewerken de opties van het plakken bekijkt moet er volgens mij wel een optie zijn om op een doorzichtige achtergrond te plakken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik, de achtergrond doorzichtig maken, maar ik kan het niet vinden
Ik ga wel even Googlen. Dank allen voor het meedenken
Er is een knop, een soort pipetje waarmee je de kleur kan selecteren door gewoon te klikken op je gewenste kleur in je plaatje zeg maar. Dan heb je de juiste kleur en ga je terug naar de handtekening en ga je met die kleur aan de slag.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat had ik eerst gedaan, maar je blijft toch heel erg het kleurverschil zien.
Ik ga het nogmaals proberen, misschien dat ik het net niet goed deed. Dank je!
Nee dit weet ik, ik snap wat je bedoelt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Er is een knop, een soort pipetje waarmee je de kleur kan selecteren door gewoon te klikken op je gewenste kleur in je plaatje zeg maar. Dan heb je de juiste kleur en ga je terug naar de handtekening en ga je met die kleur aan de slag.
Bah het is lastig uitleggen zeg.
Ik ook al tien jaar, (i.o. tekenen bedoel ik) maar het is nu even niet uit te leggen waarom dit wel zo even moet. Het is een heel groot document, op alle bladzijdes is getekend door de baas, dat moet ook officieel, maar hij is twee blz vergeten te tekenen en zit nu in het buitenland. En het moet digitaal aangeleverd worden. Nou ja, lastig uit te leggen nuquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:19 schreef oh-oh het volgende:
Bij ons tekent gewoon iedereen pp als de baas dr niet is , nog makkelijker!
Het is maar een heel klein regeltje waar die handtekening in kan en dan wordt het dus een ieeeeeniemienie handtekening. Dus als hij doorzichtig was kon ik hem gedeeltelijk door de tekst zetten. Maar ik zal ophouden met zaniken, ik ga wel even pielen met scannen weer idd. Thanks voor het meedenken meissiesquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:28 schreef oh-oh het volgende:
Ok ik snap m, das ff kut ja. Kan je t echt niet opnieuw scannen als je de handtekening zo nauwkeurig mogelijk uitknipt en dr op legt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |