quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:39 schreef Ireyon het volgende:
Aflevering 4 met die 15-jarige lesbienne is ook geniaal trouwens..
"Hoeveel synoniemen voor het mannelijk geslacht ken je?"
Vader: Genotsknots
Dochter: Staafmixer, Vleeslolly![]()
"Hoevaak masturbeer je per week?"
(Alleenstaande) Vader: Ja je moet het systeem wel werkende houden zeg maar..
quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:18 schreef hetismijrobbert het volgende:
haha nienke tegen der moeder ' heb je het echt maar met 2 mensen gedaan? Zo weinig! en met 7 jongens gezoend? soooooo wat een levuh. hoezo soooo weinig?'
hahaha.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:37 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe die Kevin kijkt als ie ziet dat zijn moeder veel van die sexspeeltjes af weet
En als ie die anusparels ziet: Ik denk voor in de anjer -->
Ik vind die Kevin wel een baas![]()
Walgelijk. Een beetje 31 man met blauwe ballen naar huis sturen,quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:17 schreef pista het volgende:
Met 33 gezoend, maar slechts met twee seks gehad? beetje scheve verhouding.
Hehequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:18 schreef JAM het volgende:
[..]
Walgelijk. Een beetje 31 man met blauwe ballen naar huis sturen,. TAKE SOME GOD DAMNED RESPONSIBILITY.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Nou, laat ik deze maar even volgen, heb ik ook na wegmisbruikers en red mijn vakantie iets te kijken
Zou wat zijn als het andersom was geweest, niet?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:17 schreef pista het volgende:
Met 33 gezoend, maar slechts met twee seks gehad? beetje scheve verhouding.
NOBODY KNOWSquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet zeggen dat dit begint als red mijn vakantie nog bezig is he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Ik zou d'r geven.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:24 schreef Silv het volgende:
[..]
http://nienkeypma.hyves.nl/?ref=sr
Gok ik
daar heeft dus al menig lul in gezeten als ik het goed begrijp?quote:
So?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:29 schreef wise het volgende:
[..]
daar heeft dus al menig lul in gezeten als ik het goed begrijp?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:39 schreef Ireyon het volgende:
Krijgen we nu weer 7 pagina's waarin iedereen zegt haar wel te zullen geven?
goed gegoktquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:24 schreef Silv het volgende:
[..]
http://nienkeypma.hyves.nl/?ref=sr
Gok ik
2 of 3 was het.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:29 schreef wise het volgende:
[..]
daar heeft dus al menig lul in gezeten als ik het goed begrijp?
lul niet.quote:
gellerboy.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:04 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
En wat zegt die vader nou op 3:12? Gayboy?
Er zijn inmiddels zoveel reeksen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:28 schreef 9611Niels het volgende:
WE DOEN NIET AAN REEKSEN IN KLB!!12@!!1!![]()
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:34 schreef jmac het volgende:
Er zijn al veel meer afleveringen van geweest. Komen er ook een paar achter hier hoor
Ik ben het met deze post eens.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:07 schreef dreamzk het volgende:
Was al bang dat er geen deel 2 van deze reeks zou komen.
Hierbij mijn insteek in het topic: Ik zou haar meerdere keren snoeihard geven.
INSTEEK, WHEHE GOEIE GARP MANquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:07 schreef dreamzk het volgende:
Was al bang dat er geen deel 2 van deze reeks zou komen.
Hierbij mijn insteek in het topic: Ik zou haar meerdere keren snoeihard geven.
Lieve Nienke, wil je daten? Kijk, ik zei iets liefs over jou:quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:29 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
zonder leed vermaak geen topic...
ahaha mensen die niets anders te doen hebben dan andere belachelijk maken ?
niet echt goed om dit allemaal terug te lezen moet ik zeggen
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:21 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind dat eigenlijk best een leuk meisje.
Een slet, maar wel lief en spontaan.
Ik meen het oprecht schat, ik zei het al voordat jij er was. Je komt gewoon heel eerlijk over, en als een goed mens, die gewoon om aandacht en liefde vraagt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:35 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
denken jullie sirieus dat ik echt zo makkelijk ben ..?
gosh wat hebben jullie een verkeerd beeld van me
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik meen het oprecht schat, ik zei het al voordat jij er was. Je komt gewoon heel eerlijk over, en als een goed mens, die gewoon om aandacht en liefde vraagt.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik meen het oprecht schat, ik zei het al voordat jij er was. Je komt gewoon heel eerlijk over, en als een goed mens, die gewoon om aandacht en liefde vraagt.
Kom op. Niet zo naief nu. Je wist voordat je aan 't programma mee ging doen heus wel waar 't over ging en wat er zo'n beetje zou gaan gebeuren. Je beseft je toch ook dat er honderdduizenden mensen naar kijken en dat die een mening zullen hebben... Wat voor reactie had je anders verwacht na je uitspraken en gedrag? Sympathie dat je goed bezig bent en de complimenten juiste jongens eruit pikt? ahum..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:15 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
jullie wel..
ben ik zo beroemd geworden door een televisie programma dat jullie 2 forums over me maken ?
een eer,, maar had liever gewild dat mensen op een andere manier over me praatte..
Ik heb nooit het geluk gehad je tegen te komen voor het programma.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:15 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
jullie wel..
ben ik zo beroemd geworden door een televisie programma dat jullie 2 forums over me maken ?
een eer,, maar had liever gewild dat mensen op een andere manier over me praatte..
Het komt helemaal goed. Let op.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:18 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
toen wij begonnen aan het programma wisten we niet welke opdrachten we zouden krijgen.
die hoorde we pas op de momenten dat de camera's draaide.. dus naief ben ik niet ?
Heb jij al toegang tot het KPD forum en zo ja: wat voor cijfer zou je Stacey (1-10) geven als ervaringsdeskundige?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:15 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
jullie wel..
Moet je niet naar bed?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:18 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
toen wij begonnen aan het programma wisten we niet welke opdrachten we zouden krijgen.
die hoorde we pas op de momenten dat de camera's draaide.. dus naief ben ik niet ?
Ik begrijp dat dit een show is, maar for god's sake, ga niet te ver. Dit wordt erg triestquote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:21 schreef Skylark. het volgende:
Bedenk hoe het voor mij is. Ik zie het meisje van mijn dromen opeens op de TV, in ietwat negatieve context, maar ik zie wel hoe ze probeert om beter contact met haar ouders te krijgen. Dan smelt ik, true story. Maar ik ga je nu nooit te zien krijgen in het echt.
Ik ben blij dat je het begrijpt, wat ook niet al te duidelijk wordt gemaakt door m'n kwaliteits PI-gebruik. En het is niet triest, want dat ving ik dus met m'n PI op. Forumtouché, m'n beste.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:35 schreef Dario_ het volgende:
[..]
Ik begrijp dat dit een show is, maar for god's sake, ga niet te ver. Dit wordt erg triestIk krijg plaatsvervangende schaamte in plaats van de door jouw beoogde glimlach.
voor het eerst ben ik het met je eensquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:21 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind dat eigenlijk best een leuk meisje.
Een slet, maar wel lief en spontaan.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:51 schreef Foxio het volgende:
Beetje triest deze discussi.
Meisje is 16 jaar en men vind het sletterig als je met 2 jongens na bed bent geweest? Damn waar leven jullie, of je vind het gros van het gemiddelde meisje in Nederland een slet? Of komt het door die 33 jongens? Stel ze gaat elke week uit sinds haar 15e dan heb je al super vaak de kans dat je een jongen zoent gewoon voor die avond.
Daarbij, enjoy life, ze kwam bij mij totaal niet over als een slet. Eerder een mooi meisje met een gezonde jeugd waar het gros van de Fokkertjes hartstikke jaloers op zijn. Later nog tijd genoeg om je te binden.
En wie zijn wij om te oordelen over haar of zij klaar is voor seks? Of mag ze pas seks hebben als de meerderheid van dit topic het goed vind.
OT: Leuke uitzending alleen zou ik zoiets nooit met me pa of ma kunnen doen in het bijzijn van camera's.
Slijmbal. Denk je nou echt dat je indruk maakt zo. We weten je liegtquote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:51 schreef Foxio het volgende:
Meisje is 16 jaar en men vind het sletterig als je met 2 jongens na bed bent geweest? Damn waar leven jullie, of je vind het gros van het gemiddelde meisje in Nederland een slet? Of komt het door die 33 jongens? Stel ze gaat elke week uit sinds haar 15e dan heb je al super vaak de kans dat je een jongen zoent gewoon voor die avond.
Daarbij, enjoy life, ze kwam bij mij totaal niet over als een slet. Eerder een mooi meisje met een gezonde jeugd waar het gros van de Fokkertjes hartstikke jaloers op zijn. Later nog tijd genoeg om je te binden.
En wie zijn wij om te oordelen over haar of zij klaar is voor seks? Of mag ze pas seks hebben als de meerderheid van dit topic het goed vind.
OT: Leuke uitzending alleen zou ik zoiets nooit met me pa of ma kunnen doen in het bijzijn van camera's.
Flikker toch een end op, kontlikkerquote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:51 schreef Foxio het volgende:
Als je mij nou even je msn stuurt in een berichtje dan zul je zien dat ik wel nuttige dingen te vertellen heb.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:56 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
verder nog nuttige dingen te zeggen dan dat ik een slet ben ?
en dat jullie me allemaal wel zouden doen ?
Ja en snel een beetje ik heb niet alle tijd.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:00 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
wtf ..
nu moet ik msn gaan geven ?
grappig
het merendeel van mijn vrienden zou je ook doen !quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:56 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
Okee, je mag PMen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:00 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
wtf ..
grappig
Heb je pics, zodat je kan aantonen dat jij DE nienke bent van de uitzending?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:00 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
wtf ..
grappig
Werkpaarden en luxepaarden.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:05 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik doe alle werk en dan wil jij de msn.
OW HELL NO.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:11 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
ik heb geen verstand van hoe dit allemaal werkt.
dus nee ik heb geen foto waarmee ik kan aantonen dat ik het ben.
mja vertrouw me maar op mijn woord ?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:14 schreef Oorbeer het volgende:
Heej Nienke, ik vertrouw je![]()
Trek je niks aan van die zielepoten hier, het grootste deel is jaloers dat zij niet zoveel aandacht krijgen. Echt kansloos die reacties![]()
Hoe gaat het verder nu dan, is de band tussen je ouders en jezelf verbeterd?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:17 schreef Szura het volgende:
Ga naar www.tinypic.com
Daar zie je een optie afbeeldingen & video's uploaden. Klik op bladeren en kies de foto uit met een bordje met tekst voor ons.
Naast de optie "verklein" klik je op "website/email"
Klik op "nu uploaden"
Foto wordt geüpload en dan zie je de tekst: IMG-code voor forums & berichtenforums
Kopieer uit het tekstvlakje daaronder.
Post de link hier in een bericht.
En nu geen smoesjes meer!
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:18 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja hoor jij wel. Zielig klein kind. Laat de grote jongens even verder spelen.
Verdoe geen tijd met die trollquote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:57 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Als je mij nou even je msn stuurt in een berichtje dan zul je zien dat ik wel nuttige dingen te vertellen heb.
Als ik dit topic zo lees komt ze meer in aanmerking voor een bukakequote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:21 schreef Oorbeer het volgende:
Haha jongens ik ben Nienke, had ik jullie even gefopt.
Als bewijs mijn foto.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 02:23 schreef TwyLight het volgende:
Wat een trieste reacties allemaal weerik schaam me dat ik hier lid ben, internet hosselaars
Ja, tyft eens op kloon.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:56 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
In vond je lief.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:56 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
ga je je school nog een keer afmaken denk je?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:15 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
jullie wel..
Jij ook niet meer.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:14 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
dit topic gaat nergens meer over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd, geen tietenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:14 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
Ik wil best over jou heen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:14 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
het is mijn kloon trouwens !quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:44 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die denken dat mijn kloon de echte Nienke is.
Dat geldt toch voor de meeste topics in KLBquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:14 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
Maar je zou haar wel doen he?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:45 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Dat geldt toch voor de meeste topics in KLB![]()
Nu weet ik niet of jij de echte Nienke bent of een kloon van iemand hier, maar stel dat je het echt bent:
Hier in KLB is het standaard dat iedereen die een topic opent, of iedereen die het onderwerp is van een topic, afgezeken wordt... slaat nergens op, maar je doet er niks aan. Is ook niet persoonlijk bedoeld wat men zegt, maar als je gefrustreerd bent, kan je dat lekker op een forum afreageren, meelullen met de rest, en anoniem anderen af gaan zeiken.
En al diegenen die 'jou zouden doen', zullen in werkelijkheid niet verder komen dan met een rooie kop stotterend wat stuntelige dingen tegen je zeggen, om vervolgens te eindigen in bed met enkel de doos tissues![]()
Verder heb ik van het programma maar een stukje gezien, maar lijkt me niet dat je over een persoon uit een tv-programma een oordeel kan vellen. De tv-makers kunnen personen wegzetten zoals ze zelf willen, door dingen wel en niet te laten doen / uit te zenden.
wie nietquote:
En zelf een balk voor je kop hebben?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:11 schreef TwyLight het volgende:
Ik wou jullie allemaal even naaien en hier de foto't uit jullie fotoboeken plaatsen maar de grootste hosselaars hebben die natuurlijk weer nietStuk voor stuk ICT neem ik aan?
Da's voor de lolz, als je je op mij wilt aftrekken pm ik je wel een foto zonder balkje en in high def.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En zelf een balk voor je kop hebben?
Nee dank, ik ben aardig afgeknapt op je extra foto's.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:14 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Da's voor de lolz, als je je op mij wilt aftrekken pm ik je wel een foto zonder balkje en in high def.
Ik vond haar wel strak hoor, zou mezelf met haar aftrekken.quote:
ICT wie zit er met ze handen aan een laptop op ze fobo fotoquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:11 schreef TwyLight het volgende:
Ik wou jullie allemaal even naaien en hier de foto't uit jullie fotoboeken plaatsen maar de grootste hosselaars hebben die natuurlijk weer nietStuk voor stuk ICT neem ik aan?
Synchroontrekken?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:20 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
[..]
Ik vond haar wel strak hoor, zou mezelf met haar aftrekken.
Bijna geownd, maar het was YouTubequote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:33 schreef garriej het volgende:
[..]
ICT wie zit er met ze handen aan een laptop op ze fobo foto
Sarcasme is soms moeilijk te begrijpenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:11 schreef TwyLight het volgende:
Onder het mom van "Sommige mensen".quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:59 schreef Szura het volgende:
Godverdomme leg ik je zo mooi uit hoe je een foto hier plaatst heb je het na meer dan een halve dag nog niet gedaan
Meer pics van dat sletje?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:39 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Bijna geownd, maar het was YouTube
[ afbeelding ]
Hij vroeg om pics, niet een beschrijving.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:11 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Die is redelijk lelijk hoor, en een kankerwijf ook nog
Ze is lelijkquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hij vroeg om pics, niet een beschrijving.
D'r achternaam is bekend, ik zeg pak het telefoonboek.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:45 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ze is lelijkDaar hoef ik geen pics van
![]()
Ik wil meer pics van nienke![]()
wat daar staan pics in?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
D'r achternaam is bekend, ik zeg pak het telefoonboek.
maar dan wel na de verkrachting? tochquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hij mag d'r hoogstpersoonlijk om pics vragen.
Dat is aan hem.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:58 schreef wise het volgende:
[..]
maar dan wel na de verkrachting? toch
Ja, oud.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:03 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Laten we zeggen dat ik een van die 33 ben...
Als je begrijpt wat ik bedoel.
Hey Nienke!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:52 schreef Nienkeeeee het volgende:
Om de klonen hier in het niets te doen verdwijnen
een video boodschap voor jullie mensen.
Liefs, Nienke
Leuk filmpje, made my day.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:52 schreef Nienkeeeee het volgende:
Liefs, Nienke
Damn.. ze ownt jullie allemaal met der laatste zinquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:52 schreef Nienkeeeee het volgende:
Liefs, Nienke
OH SHIIIquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:52 schreef Nienkeeeee het volgende:
Liefs, Nienke
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:52 schreef Nienkeeeee het volgende:
Liefs, Nienke
Hahaha vet. Boeie ook wat fok ervan denkt of wat jij doet. Als jij je laat nemen door 10 negers, who the fuck cares, begrijp je? Doe je ding, en gebruik je lichaam waarvoor het is.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:52 schreef Nienkeeeee het volgende:
Liefs, Nienke
Klopt daaraan kan je zien dat dit filmpje nep is HOAXquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:12 schreef Vetklep het volgende:
- Edit
Fok!kers hebben jullie ook dat het beeld niet synchroon loopt met het geluid in het filmpje?
Geluid en beeld wat niet synchroon lopen heb je vaak met paupercomputers. Laten zulke sletjes nou vaak dergelijke pc's gebruiken.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:32 schreef de_boswachter het volgende:
Wie was Nienke nou?
Die twee lullen duo slet van afgelopen week?
Maar filmpje is overduidelijk nep. Geluid en beeld niet synchroon... zo 1966.
Wow! Dankje man voor die informatie die niemand nog wist!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:42 schreef Dionysiou het volgende:
http://nienkeypma.hyves.nl
Veel plezier.
Wow, jij bent écht een speurneus!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:42 schreef Dionysiou het volgende:
Veel plezier.
NICEEEE.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:42 schreef Dionysiou het volgende:
Veel plezier.
Regel haar dan, ik daag je uit met je zachte G.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:41 schreef de_boswachter het volgende:
Ik geloof haar pas als ze de_boswachter is de
enige die ik zou doen zegt in haar filmpje.
Want BoWa=Baas.
Wel een leuke meid om te zien volgens mij.
Alleen jammer dat ze al meer nagels in zich heeft gehad dan de Erasmusbrug.
En nu in normaal nederlands?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:07 schreef Dario_ het volgende:
Regel haar dan, ik daag je uit met je zachte G.
Hossel. jwtz.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En nu in normaal nederlands?
'Regel' haar dan?!?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:42 schreef Dionysiou het volgende:
Veel plezier.
Sorry, maar toen ik 7 jaar geleden 18 was, wist iedereen wat je met regelen bedoelde. Maargoed, blaf die kut vol met je lauwe but dan.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En nu in normaal nederlands?
'Regel' haar dan?!?
JIj bent die bowapimp toch?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom zou ik haar moeten 'hosselen' ?!?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:13 schreef Dario_ het volgende:
[..]
Sorry, maar toen ik 7 jaar geleden 18 was, wist iedereen wat je met regelen bedoelde. Maargoed, blaf die kut vol met je lauwe but dan.
Zoiets klinkt toch wel bekend in de oren....![]()
We weten allebei dat je mij wel wilt doen Nienke. Ik neem het je dan ook niet kwalijk dat je eerst op 33 jongens wilde oefenen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:52 schreef Nienkeeeee het volgende:
Liefs, Nienke
is er wel hoorquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:18 schreef Szura het volgende:
Waarom zit er geen geluid onder dat filmpje??
Liefs, Nienke
En het is nog een sympathiek filmpje ookquote:
Ja inderdaadquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:35 schreef Seam het volgende:
[..]
En het is nog een sympathiek filmpje ook
Onder het mom van "Deleted scenes uit Ouders hebben geen seks?"quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:36 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
ZE IS HIER ZICHTBAAR IN BIKINI!!!!EiNZ1!1!!!
Ja, binnenkort kom ik er weerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja inderdaad![]()
Maruh je komt niet meer op het andere forum voor t voetbal?
Geen idee of je m'n vraagt beantwoord hebt, kan de post niet meer terugvinden
Slet , dat je dat bent dat zeg je zelf toch ook in het programma.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:56 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
Sowieso is het maar zoenen. Vrij onschuldig, als het 30 kerels waren waar ze sex mee had gehad, dan was het een stuk erger imo.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:31 schreef Biefstuk het volgende:
Geweldig
Slet wil ik haar niet noemen, een jongen die met 30 meisjes zoent is ook geen hoer of wel
Respect, want ik zou never nooit aan zo'n programma mee willen doen
Ja ff potje kopkluiven met drie voetbalteams is iets wat ik mijn dochter graag zou zien doen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:33 schreef Seam het volgende:
[..]
Sowieso is het maar zoenen. Vrij onschuldig, als het 30 kerels waren waar ze sex mee had gehad, dan was het een stuk erger imo.
Ja begrijpelijk dat je je dochter dit niet graag ziet doen maar dit is wat elk persoon doet als hij jong is. Ik heb ook zo mn tijd gehad en ik ben daar zelfs over heen gegaan. Met 30 gasten tongen valt echt wel mee hoor.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:35 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja ff potje kopkluiven met drie voetbalteams is iets wat ik mijn dochter graag zou zien doen.
En als het je zoon was die met 30 meisjes gezoend heeft?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:35 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja ff potje kopkluiven met drie voetbalteams is iets wat ik mijn dochter graag zou zien doen.
30 is wel veel misschien, maar een stuk of tien op die leeftijd is toch redelijk normaal hoor. Wees maar blij dat ze zich niet laat nemen door drie voetbalteams achter elkaarquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:35 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:37 schreef Seam het volgende:
[..]
30 is wel veel misschien, maar een stuk of tien op die leeftijd is toch redelijk normaal hoor. Wees maar blij dat ze zich niet laat nemen door drie voetbalteams achter elkaar
Als man is het anders, mijn zoon zou ik later het ook aanmoedigenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:36 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ja begrijpelijk dat je je dochter dit niet graag ziet doen maar dit is wat elk persoon doet als hij jong is. Ik heb ook zo mn tijd gehad en ik ben daar zelfs over heen gegaan. Met 30 gasten tongen valt echt wel mee hoor.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:40 schreef Biefstuk het volgende:
Ik kom op mijn 18 jarige leeftijd niet verder dan 2 meisjes gezoend en 1 seks
Ik zou me ook meer een echte man voelenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:40 schreef Biefstuk het volgende:
Ik kom op mijn 18 jarige leeftijd niet verder dan 2 meisjes gezoend en 1 seks
Had ik maar 30 meisjes
Ja, dat heb ik gedaan. Dus het programma eet Ouders hebben geen seks?quote:
Jij bent wel het scherpste mes uit de keukenla, he?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gedaan. Dus het programma eet Ouders hebben geen seks?
Ik vond het gewoon een rare titel!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:47 schreef Biels het volgende:
[..]
Jij bent wel het scherpste mes uit de keukenla, he?
Liefs, Nienke
Bijpassende avatarquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:59 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Haha wat een goede zet![]()
Je bent best een leuke meid, neem niet al onze posts te serieus.... zo zijn kerels nou eenmaal
quote:
Ook zo zijn gozers nou eenmaalquote:
Toch fijn dat je de achterdeur even open laat door te stellen dat je ons hoogstwaarschijnlijk niet wilt doen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:52 schreef Nienkeeeee het volgende:
Liefs, Nienke
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:53 schreef de_boswachter het volgende:
Ben ik de enige die haar echt geschikt vind voor Don&Ad![]()
Lekker koppie en een dito stem.
Oh staat het topics inmiddels ook al in de "Te Volgen Topics" reek achter de schermenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:43 schreef Harajuku. het volgende:
Waar gaat dit over
Sterker nog, dé reden om geen dochters te willen!!!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:45 schreef Mozy het volgende:
Bijna 17 en dan al 2 jongens geneukt en 33 gezoend?
De hoer.
Inderdaad. Zoons FTW.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:47 schreef Zapper het volgende:
Sterker nog, dé reden om geen dochters te willen!!!
Als je je dochter goed opvoedt heb je 24/7 een lekker sletje over de vloer.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Inderdaad. Zoons FTW.
Kun je lekker mee naar het foebal en spelen met de LEGO.
En in de puberteit af en toe eens een lekker sletje over de vloer.
Dochters
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als je je dochter goed opvoedt heb je 24/7 een lekker sletje over de vloer.
quote:
Werkt niet...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:21 schreef MDMAtjuh het volgende:
wat hebben we het weer druk op kantoor...
dus even een paint!
[ afbeelding ]![]()
Nee joh, ze gaan alleen naar haar kamer om 'huiswerk' te maken en te praten toch!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mooi topic
Zeker respect voor Nienke haar reactie !
Maar ik hoef later echt geen dochter hoor, ik wil later geen gozers zoals mij over de vloer die mijn dochter komen neuken!
Ik wil een zoon die er op uit gaat om zoveel mogelijk pussy te scoren !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |