Ja en snel een beetje ik heb niet alle tijd.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:00 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
wtf ..
nu moet ik msn gaan geven ?
grappig
het merendeel van mijn vrienden zou je ook doen !quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:56 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
verder nog nuttige dingen te zeggen dan dat ik een slet ben ?
en dat jullie me allemaal wel zouden doen ?
Okee, je mag PMen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:00 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
wtf ..
grappig
Heb je pics, zodat je kan aantonen dat jij DE nienke bent van de uitzending?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:00 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
wtf ..
grappig
Werkpaarden en luxepaarden.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:05 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik doe alle werk en dan wil jij de msn.
OW HELL NO.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:11 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
ik heb geen verstand van hoe dit allemaal werkt.
dus nee ik heb geen foto waarmee ik kan aantonen dat ik het ben.
mja vertrouw me maar op mijn woord ?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:14 schreef Oorbeer het volgende:
Heej Nienke, ik vertrouw je![]()
Trek je niks aan van die zielepoten hier, het grootste deel is jaloers dat zij niet zoveel aandacht krijgen. Echt kansloos die reacties![]()
Hoe gaat het verder nu dan, is de band tussen je ouders en jezelf verbeterd?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:17 schreef Szura het volgende:
Ga naar www.tinypic.com
Daar zie je een optie afbeeldingen & video's uploaden. Klik op bladeren en kies de foto uit met een bordje met tekst voor ons.
Naast de optie "verklein" klik je op "website/email"
Klik op "nu uploaden"
Foto wordt geüpload en dan zie je de tekst: IMG-code voor forums & berichtenforums
Kopieer uit het tekstvlakje daaronder.
Post de link hier in een bericht.
En nu geen smoesjes meer!
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:18 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja hoor jij wel. Zielig klein kind. Laat de grote jongens even verder spelen.
Verdoe geen tijd met die trollquote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:57 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Als je mij nou even je msn stuurt in een berichtje dan zul je zien dat ik wel nuttige dingen te vertellen heb.
Als ik dit topic zo lees komt ze meer in aanmerking voor een bukakequote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:21 schreef Oorbeer het volgende:
Haha jongens ik ben Nienke, had ik jullie even gefopt.
Als bewijs mijn foto.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 02:23 schreef TwyLight het volgende:
Wat een trieste reacties allemaal weerik schaam me dat ik hier lid ben, internet hosselaars
Ja, tyft eens op kloon.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:56 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
In vond je lief.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:56 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
ga je je school nog een keer afmaken denk je?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:15 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
jullie wel..
ben ik zo beroemd geworden door een televisie programma dat jullie 2 forums over me maken ?
een eer,, maar had liever gewild dat mensen op een andere manier over me praatte..
Jij ook niet meer.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:14 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
dit topic gaat nergens meer over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd, geen tietenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:14 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
Ik wil best over jou heen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:14 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |