Als ik dit topic zo lees komt ze meer in aanmerking voor een bukakequote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:21 schreef Oorbeer het volgende:
Haha jongens ik ben Nienke, had ik jullie even gefopt.
Als bewijs mijn foto.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 02:23 schreef TwyLight het volgende:
Wat een trieste reacties allemaal weerik schaam me dat ik hier lid ben, internet hosselaars
Ja, tyft eens op kloon.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:56 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
verder nog nuttige dingen te zeggen dan dat ik een slet ben ?
en dat jullie me allemaal wel zouden doen ?
In vond je lief.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:56 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
verder nog nuttige dingen te zeggen dan dat ik een slet ben ?
en dat jullie me allemaal wel zouden doen ?
ga je je school nog een keer afmaken denk je?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:15 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
jullie wel..
ben ik zo beroemd geworden door een televisie programma dat jullie 2 forums over me maken ?
een eer,, maar had liever gewild dat mensen op een andere manier over me praatte..
Jij ook niet meer.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:14 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
dit topic gaat nergens meer over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd, geen tietenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:14 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
Ik wil best over jou heen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:14 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |