Ja en snel een beetje ik heb niet alle tijd.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:00 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
wtf ..
nu moet ik msn gaan geven ?
grappig
het merendeel van mijn vrienden zou je ook doen !quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:56 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
verder nog nuttige dingen te zeggen dan dat ik een slet ben ?
en dat jullie me allemaal wel zouden doen ?
Okee, je mag PMen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:00 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
wtf ..
grappig
Heb je pics, zodat je kan aantonen dat jij DE nienke bent van de uitzending?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:00 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
wtf ..
grappig
Werkpaarden en luxepaarden.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:05 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik doe alle werk en dan wil jij de msn.
OW HELL NO.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:11 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
ik heb geen verstand van hoe dit allemaal werkt.
dus nee ik heb geen foto waarmee ik kan aantonen dat ik het ben.
mja vertrouw me maar op mijn woord ?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:14 schreef Oorbeer het volgende:
Heej Nienke, ik vertrouw je![]()
Trek je niks aan van die zielepoten hier, het grootste deel is jaloers dat zij niet zoveel aandacht krijgen. Echt kansloos die reacties![]()
Hoe gaat het verder nu dan, is de band tussen je ouders en jezelf verbeterd?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:17 schreef Szura het volgende:
Ga naar www.tinypic.com
Daar zie je een optie afbeeldingen & video's uploaden. Klik op bladeren en kies de foto uit met een bordje met tekst voor ons.
Naast de optie "verklein" klik je op "website/email"
Klik op "nu uploaden"
Foto wordt geüpload en dan zie je de tekst: IMG-code voor forums & berichtenforums
Kopieer uit het tekstvlakje daaronder.
Post de link hier in een bericht.
En nu geen smoesjes meer!
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:18 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja hoor jij wel. Zielig klein kind. Laat de grote jongens even verder spelen.
Verdoe geen tijd met die trollquote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:57 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Als je mij nou even je msn stuurt in een berichtje dan zul je zien dat ik wel nuttige dingen te vertellen heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |