Ja begrijpelijk dat je je dochter dit niet graag ziet doen maar dit is wat elk persoon doet als hij jong is. Ik heb ook zo mn tijd gehad en ik ben daar zelfs over heen gegaan. Met 30 gasten tongen valt echt wel mee hoor.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:35 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja ff potje kopkluiven met drie voetbalteams is iets wat ik mijn dochter graag zou zien doen.
En als het je zoon was die met 30 meisjes gezoend heeft?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:35 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja ff potje kopkluiven met drie voetbalteams is iets wat ik mijn dochter graag zou zien doen.
30 is wel veel misschien, maar een stuk of tien op die leeftijd is toch redelijk normaal hoor. Wees maar blij dat ze zich niet laat nemen door drie voetbalteams achter elkaarquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:35 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:37 schreef Seam het volgende:
[..]
30 is wel veel misschien, maar een stuk of tien op die leeftijd is toch redelijk normaal hoor. Wees maar blij dat ze zich niet laat nemen door drie voetbalteams achter elkaar
Als man is het anders, mijn zoon zou ik later het ook aanmoedigenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:36 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ja begrijpelijk dat je je dochter dit niet graag ziet doen maar dit is wat elk persoon doet als hij jong is. Ik heb ook zo mn tijd gehad en ik ben daar zelfs over heen gegaan. Met 30 gasten tongen valt echt wel mee hoor.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:40 schreef Biefstuk het volgende:
Ik kom op mijn 18 jarige leeftijd niet verder dan 2 meisjes gezoend en 1 seks
Ik zou me ook meer een echte man voelenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:40 schreef Biefstuk het volgende:
Ik kom op mijn 18 jarige leeftijd niet verder dan 2 meisjes gezoend en 1 seks
Had ik maar 30 meisjes
Ja, dat heb ik gedaan. Dus het programma eet Ouders hebben geen seks?quote:
Jij bent wel het scherpste mes uit de keukenla, he?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gedaan. Dus het programma eet Ouders hebben geen seks?
Ik vond het gewoon een rare titel!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:47 schreef Biels het volgende:
[..]
Jij bent wel het scherpste mes uit de keukenla, he?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:52 schreef Nienkeeeee het volgende:
Om de klonen hier in het niets te doen verdwijnen
een video boodschap voor jullie mensen.
Liefs, Nienke
Bijpassende avatarquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:59 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Haha wat een goede zet![]()
Je bent best een leuke meid, neem niet al onze posts te serieus.... zo zijn kerels nou eenmaal
quote:
Ook zo zijn gozers nou eenmaalquote:
Toch fijn dat je de achterdeur even open laat door te stellen dat je ons hoogstwaarschijnlijk niet wilt doen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:52 schreef Nienkeeeee het volgende:
Om de klonen hier in het niets te doen verdwijnen
een video boodschap voor jullie mensen.
Liefs, Nienke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |