Klopt daaraan kan je zien dat dit filmpje nep is HOAXquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:12 schreef Vetklep het volgende:
- Edit
Fok!kers hebben jullie ook dat het beeld niet synchroon loopt met het geluid in het filmpje?
Geluid en beeld wat niet synchroon lopen heb je vaak met paupercomputers. Laten zulke sletjes nou vaak dergelijke pc's gebruiken.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:32 schreef de_boswachter het volgende:
Wie was Nienke nou?
Die twee lullen duo slet van afgelopen week?
Maar filmpje is overduidelijk nep. Geluid en beeld niet synchroon... zo 1966.
Wow! Dankje man voor die informatie die niemand nog wist!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:42 schreef Dionysiou het volgende:
http://nienkeypma.hyves.nl
Veel plezier.
Wow, jij bent écht een speurneus!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:42 schreef Dionysiou het volgende:
Veel plezier.
NICEEEE.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:42 schreef Dionysiou het volgende:
Veel plezier.
Regel haar dan, ik daag je uit met je zachte G.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:41 schreef de_boswachter het volgende:
Ik geloof haar pas als ze de_boswachter is de
enige die ik zou doen zegt in haar filmpje.
Want BoWa=Baas.
Wel een leuke meid om te zien volgens mij.
Alleen jammer dat ze al meer nagels in zich heeft gehad dan de Erasmusbrug.
En nu in normaal nederlands?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:07 schreef Dario_ het volgende:
Regel haar dan, ik daag je uit met je zachte G.
Hossel. jwtz.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En nu in normaal nederlands?
'Regel' haar dan?!?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:42 schreef Dionysiou het volgende:
Veel plezier.
Sorry, maar toen ik 7 jaar geleden 18 was, wist iedereen wat je met regelen bedoelde. Maargoed, blaf die kut vol met je lauwe but dan.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En nu in normaal nederlands?
'Regel' haar dan?!?
JIj bent die bowapimp toch?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom zou ik haar moeten 'hosselen' ?!?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:13 schreef Dario_ het volgende:
[..]
Sorry, maar toen ik 7 jaar geleden 18 was, wist iedereen wat je met regelen bedoelde. Maargoed, blaf die kut vol met je lauwe but dan.
Zoiets klinkt toch wel bekend in de oren....![]()
We weten allebei dat je mij wel wilt doen Nienke. Ik neem het je dan ook niet kwalijk dat je eerst op 33 jongens wilde oefenen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:52 schreef Nienkeeeee het volgende:
Om de klonen hier in het niets te doen verdwijnen
een video boodschap voor jullie mensen.
Liefs, Nienke
is er wel hoorquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:18 schreef Szura het volgende:
Waarom zit er geen geluid onder dat filmpje??
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:52 schreef Nienkeeeee het volgende:
Liefs, Nienke
En het is nog een sympathiek filmpje ookquote:
Ja inderdaadquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:35 schreef Seam het volgende:
[..]
En het is nog een sympathiek filmpje ook
Onder het mom van "Deleted scenes uit Ouders hebben geen seks?"quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:36 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
ZE IS HIER ZICHTBAAR IN BIKINI!!!!EiNZ1!1!!!
Ja, binnenkort kom ik er weerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja inderdaad![]()
Maruh je komt niet meer op het andere forum voor t voetbal?
Geen idee of je m'n vraagt beantwoord hebt, kan de post niet meer terugvinden
Slet , dat je dat bent dat zeg je zelf toch ook in het programma.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:56 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
verder nog nuttige dingen te zeggen dan dat ik een slet ben ?
en dat jullie me allemaal wel zouden doen ?
Sowieso is het maar zoenen. Vrij onschuldig, als het 30 kerels waren waar ze sex mee had gehad, dan was het een stuk erger imo.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:31 schreef Biefstuk het volgende:
Geweldig
Slet wil ik haar niet noemen, een jongen die met 30 meisjes zoent is ook geen hoer of wel
Respect, want ik zou never nooit aan zo'n programma mee willen doen
Ja ff potje kopkluiven met drie voetbalteams is iets wat ik mijn dochter graag zou zien doen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:33 schreef Seam het volgende:
[..]
Sowieso is het maar zoenen. Vrij onschuldig, als het 30 kerels waren waar ze sex mee had gehad, dan was het een stuk erger imo.
Ja begrijpelijk dat je je dochter dit niet graag ziet doen maar dit is wat elk persoon doet als hij jong is. Ik heb ook zo mn tijd gehad en ik ben daar zelfs over heen gegaan. Met 30 gasten tongen valt echt wel mee hoor.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:35 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja ff potje kopkluiven met drie voetbalteams is iets wat ik mijn dochter graag zou zien doen.
En als het je zoon was die met 30 meisjes gezoend heeft?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:35 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja ff potje kopkluiven met drie voetbalteams is iets wat ik mijn dochter graag zou zien doen.
30 is wel veel misschien, maar een stuk of tien op die leeftijd is toch redelijk normaal hoor. Wees maar blij dat ze zich niet laat nemen door drie voetbalteams achter elkaarquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:35 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:37 schreef Seam het volgende:
[..]
30 is wel veel misschien, maar een stuk of tien op die leeftijd is toch redelijk normaal hoor. Wees maar blij dat ze zich niet laat nemen door drie voetbalteams achter elkaar
Als man is het anders, mijn zoon zou ik later het ook aanmoedigenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:36 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ja begrijpelijk dat je je dochter dit niet graag ziet doen maar dit is wat elk persoon doet als hij jong is. Ik heb ook zo mn tijd gehad en ik ben daar zelfs over heen gegaan. Met 30 gasten tongen valt echt wel mee hoor.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:40 schreef Biefstuk het volgende:
Ik kom op mijn 18 jarige leeftijd niet verder dan 2 meisjes gezoend en 1 seks
Ik zou me ook meer een echte man voelenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:40 schreef Biefstuk het volgende:
Ik kom op mijn 18 jarige leeftijd niet verder dan 2 meisjes gezoend en 1 seks
Had ik maar 30 meisjes
Ja, dat heb ik gedaan. Dus het programma eet Ouders hebben geen seks?quote:
Jij bent wel het scherpste mes uit de keukenla, he?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gedaan. Dus het programma eet Ouders hebben geen seks?
Ik vond het gewoon een rare titel!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:47 schreef Biels het volgende:
[..]
Jij bent wel het scherpste mes uit de keukenla, he?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:52 schreef Nienkeeeee het volgende:
Liefs, Nienke
Bijpassende avatarquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:59 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Haha wat een goede zet![]()
Je bent best een leuke meid, neem niet al onze posts te serieus.... zo zijn kerels nou eenmaal
quote:
Ook zo zijn gozers nou eenmaalquote:
Toch fijn dat je de achterdeur even open laat door te stellen dat je ons hoogstwaarschijnlijk niet wilt doen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:52 schreef Nienkeeeee het volgende:
Liefs, Nienke
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:53 schreef de_boswachter het volgende:
Ben ik de enige die haar echt geschikt vind voor Don&Ad![]()
Lekker koppie en een dito stem.
Oh staat het topics inmiddels ook al in de "Te Volgen Topics" reek achter de schermenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:43 schreef Harajuku. het volgende:
Waar gaat dit over
Sterker nog, dé reden om geen dochters te willen!!!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:45 schreef Mozy het volgende:
Bijna 17 en dan al 2 jongens geneukt en 33 gezoend?
De hoer.
Inderdaad. Zoons FTW.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:47 schreef Zapper het volgende:
Sterker nog, dé reden om geen dochters te willen!!!
Als je je dochter goed opvoedt heb je 24/7 een lekker sletje over de vloer.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Inderdaad. Zoons FTW.
Kun je lekker mee naar het foebal en spelen met de LEGO.
En in de puberteit af en toe eens een lekker sletje over de vloer.
Dochters
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als je je dochter goed opvoedt heb je 24/7 een lekker sletje over de vloer.
quote:
Werkt niet...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:21 schreef MDMAtjuh het volgende:
wat hebben we het weer druk op kantoor...
dus even een paint!
[ afbeelding ]![]()
Nee joh, ze gaan alleen naar haar kamer om 'huiswerk' te maken en te praten toch!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mooi topic
Zeker respect voor Nienke haar reactie !
Maar ik hoef later echt geen dochter hoor, ik wil later geen gozers zoals mij over de vloer die mijn dochter komen neuken!
Ik wil een zoon die er op uit gaat om zoveel mogelijk pussy te scoren !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |