Ze is lelijkquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hij vroeg om pics, niet een beschrijving.
D'r achternaam is bekend, ik zeg pak het telefoonboek.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:45 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ze is lelijkDaar hoef ik geen pics van
![]()
Ik wil meer pics van nienke![]()
wat daar staan pics in?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
D'r achternaam is bekend, ik zeg pak het telefoonboek.
maar dan wel na de verkrachting? tochquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hij mag d'r hoogstpersoonlijk om pics vragen.
Dat is aan hem.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:58 schreef wise het volgende:
[..]
maar dan wel na de verkrachting? toch
Ja, oud.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:03 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Laten we zeggen dat ik een van die 33 ben...
Als je begrijpt wat ik bedoel.
Hey Nienke!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:52 schreef Nienkeeeee het volgende:
Om de klonen hier in het niets te doen verdwijnen
een video boodschap voor jullie mensen.
Liefs, Nienke
Leuk filmpje, made my day.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:52 schreef Nienkeeeee het volgende:
Liefs, Nienke
Damn.. ze ownt jullie allemaal met der laatste zinquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:52 schreef Nienkeeeee het volgende:
Liefs, Nienke
OH SHIIIquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:52 schreef Nienkeeeee het volgende:
Liefs, Nienke
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:52 schreef Nienkeeeee het volgende:
Liefs, Nienke
Hahaha vet. Boeie ook wat fok ervan denkt of wat jij doet. Als jij je laat nemen door 10 negers, who the fuck cares, begrijp je? Doe je ding, en gebruik je lichaam waarvoor het is.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:52 schreef Nienkeeeee het volgende:
Liefs, Nienke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |