Nieuw topic over haar openen?quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:25 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Check ook die comments bij de foto's:
The 038 ▲ ▼ 1 oktober 2009 22:09
mijn lul wil jou
Geile Pijpslet(L) ▲ ▼ 1 oktober 2009 22:19
en ik jou lul:$
johnnyboy91 ▲ ▼ 14 oktober 2009 11:19
mijn styfe lul wil jou:$
GeileHardcoreBoy ▲ ▼ 14 oktober 2009 12:44
ik heb wel wat lekkers voor je
Moget ▲ ▼ 18 oktober 2009 16:03
cmon honey suck my dick
ik geloof er geen zak van dat jij nienke bent!quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:26 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
omdat jullie het dan misschien wel begrijpen ?
we probeerde mensen te helpen door mee te doen aan het programma,
maar nu ben ik niets meer dan een slet..
vind ik erg jammer ..
ik weet niet hoe ik hier foto's op moet zetten, dus .. vandaar..
maar jullie hebben kennelijk allemaal mijn hyves al,
en me allemaal toegevoegd ?
vandaar dat ik zo vaak op hyves ben, om al die berichten te verwijderen.
Alleen zou ik monique niet geven en haar welquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:30 schreef Hetiszover het volgende:
Ik vind haar een beetje op Monique Smit lijken.
Aangenaam.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:24 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
waarom zien jullie haar allemaal als een slet.. ?
en waarom oordelen jullie over iemand die jullie 1x eventjes op tv hebben gezien ?
voelen jullie je zo goed om een hele topic over haar te maken .. ?
ben geen kloontje..
ik ben zelf nienke,
en vind het jammer dat jullie allemaal zo over me denken.
Topickillerquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:30 schreef Hetiszover het volgende:
Ik vind haar een beetje op Monique Smit lijken.
quote:
Maar ik wil nude pics...quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:35 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
nieuwe manieren bedenken om ons te overtuigen dat ze de echte nienke is
quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:38 schreef Szura het volgende:
Het enige dat ons kan overtuigen is tieten!
Vast maar 1 kroeg daar. Je vindt haar welquote:
en het zou jouw eerste kutje zijn hequote:Op maandag 19 oktober 2009 15:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Vast maar 1 kroeg daar. Je vindt haar wel![]()
Zal jij dan de 3e lul zijn die ze ontvangt of inmiddels de 8e
Zal wel een wachtrij zijn na dit programmaquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Vast maar 1 kroeg daar. Je vindt haar wel![]()
Zal jij dan de 3e lul zijn die ze ontvangt of inmiddels de 8e
op welke datum sta jij? ik heb de 25e een afspraak staanquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zal wel een wachtrij zijn na dit programma
Haha goed garpje man!!!.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:45 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
en het zou jouw eerste kutje zijn he
ze wil iedereen, maar jou ontvangt ze niet. haha
zo grappig was het nou ook nietquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:47 schreef Szura het volgende:
[..]
Haha goed garpje man!!!.
Zo van dat ik nog nooit geneukt zou hebben man ik snap hem!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga helemaal STUUUUUKK![]()
![]()
![]()
Nog nooit zo gelachen, m'n hele beeldscherm zit vol met cola nu![]()
![]()
![]()
![]()
Straks val ik van m'n stoel, RAAP ME OOOOPPPP![]()
![]()
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:40 schreef One_conundrum het volgende:
Ik ken ergere verhalen.
Jongen van 16 werd door meisje van 14 ontmaagd. Het meisje was echter geen maagd meer....
IK MOEST ANDERS OOK LACHERTJES DOEN HOOR !11111 1111!!quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:49 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
zo grappig was het nou ook niet
Ik ben donderdag al. Eerst even langs weesp en dan in amsterdam jagen op zagreb.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:47 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
op welke datum sta jij? ik heb de 25e een afspraak staan
En wat hebben ze gekocht dan ?quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:54 schreef RedFever007 het volgende:
waarom zou je trouwens met je vader naar een seksshop gaan voorde ogen van gans Nederland![]()
triest triest triest
Hehe ik had ook al zoiets van L0llErC0pTer BWHAHAquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:47 schreef Szura het volgende:
[..]
Haha goed garpje man!!!.
Zo van dat ik nog nooit geneukt zou hebben man ik snap hem!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga helemaal STUUUUUKK![]()
![]()
![]()
Nog nooit zo gelachen, m'n hele beeldscherm zit vol met cola nu![]()
![]()
![]()
![]()
Straks val ik van m'n stoel, RAAP ME OOOOPPPP![]()
![]()
Die vader ging voor een dikke roze dildoquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En wat hebben ze gekocht dan ?
En voor wie?
Moet nog helemaal kijken
Op de laptop op bed.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik heb geen tv op mn kamer
dat badeendje trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrildequote:Op maandag 19 oktober 2009 16:01 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Die vader ging voor een dikke roze dildo![]()
![]()
En dat meisje voor een badeendje wat nog een geheim kunstje kon maar dat heb ik verder niet helemaal meer meegekregen
Voor zijn dochter die dildo of wat ?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:01 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Die vader ging voor een dikke roze dildo![]()
![]()
En dat meisje voor een badeendje wat nog een geheim kunstje kon maar dat heb ik verder niet helemaal meer meegekregen
Voor de moeder.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Voor zijn dochter die dildo of wat ?
Ohjaquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:08 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
dat badeendje trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrilde
Toen ik 15 was had ik nog geen laptopquote:
Geeiiiilllllllquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:10 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Voor de moeder.
Nienke hield daar niet zo van die was meer van puur natuur
http://oudershebbengeenseks.kro.nl/afleveringen/aflevering06.aspxquote:Ga eerst maar eens een paar jaar nog met je ouders op vakantie en laat zien dat je te vertrouwen bent..16 jaar is volgens mij te jong om alleen op vakantie te gaan..Volgens mij slaan daar dan alle stoppen los.En wanneer je Nienke ziet in de sexshop dan ontdek je gewoon dat ze dit soort dingen eigenlijk helemaal niet wilt.Ik heb het gevoel dat Nienke net zoals zoveel 16 jarige dingen doet die ze eigenlijk niet wil,maar doet om erbij te horen..
19-10-2009 10:48
Die vader had trouwens nog wel meer gedaan dat ik van te voren had gedachtquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:18 schreef hetismijrobbert het volgende:
haha nienke tegen der moeder ' heb je het echt maar met 2 mensen gedaan? Zo weinig! en met 7 jongens gezoend? soooooo wat een levuh. hoezo soooo weinig?'
hahaha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |