Lieve Nienke, wil je daten? Kijk, ik zei iets liefs over jou:quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:29 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
zonder leed vermaak geen topic...
ahaha mensen die niets anders te doen hebben dan andere belachelijk maken ?
niet echt goed om dit allemaal terug te lezen moet ik zeggen
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:21 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind dat eigenlijk best een leuk meisje.
Een slet, maar wel lief en spontaan.
Ik meen het oprecht schat, ik zei het al voordat jij er was. Je komt gewoon heel eerlijk over, en als een goed mens, die gewoon om aandacht en liefde vraagt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:35 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
denken jullie sirieus dat ik echt zo makkelijk ben ..?
gosh wat hebben jullie een verkeerd beeld van me
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik meen het oprecht schat, ik zei het al voordat jij er was. Je komt gewoon heel eerlijk over, en als een goed mens, die gewoon om aandacht en liefde vraagt.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik meen het oprecht schat, ik zei het al voordat jij er was. Je komt gewoon heel eerlijk over, en als een goed mens, die gewoon om aandacht en liefde vraagt.
Kom op. Niet zo naief nu. Je wist voordat je aan 't programma mee ging doen heus wel waar 't over ging en wat er zo'n beetje zou gaan gebeuren. Je beseft je toch ook dat er honderdduizenden mensen naar kijken en dat die een mening zullen hebben... Wat voor reactie had je anders verwacht na je uitspraken en gedrag? Sympathie dat je goed bezig bent en de complimenten juiste jongens eruit pikt? ahum..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:15 schreef Nienkeeeeeeeeee het volgende:
jullie wel..
ben ik zo beroemd geworden door een televisie programma dat jullie 2 forums over me maken ?
een eer,, maar had liever gewild dat mensen op een andere manier over me praatte..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |