Naja, ik vraag mij af of SuperwormJim wel een nieuwe gaat maken..quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:06 schreef Nikmans het volgende:
Gast het is tot 300 gegaan en toen heeft het forum hem dichtgegooid, nr 3 komt eraan (gok ik)
Hernoem de TT even danquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Voor zolang de KLB-modjes deze open laten wel ja.
Je gaat het binnenkort opnieuw doen? Of je hebt het laatst opnieuw gedaan?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:03 schreef DuShaury het volgende:
had kook maar zijn gegroeid weer ...
binnekort opnieuw gedaan..
vanavond meer matties aanwezig in me kamer.
dus haha hoe leuker het filmpje word..
en dont worry we gaaan veel mensen noemen haha.
Peace out ik ga naar zuid ,,
Wat had hij nou..? Kook?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je gaat het binnenkort opnieuw doen? Of je hebt het laatst opnieuw gedaan?
Even duidelijk schrijven alsjeblieft
Grotendeels gecorrigeerdquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:03 schreef DuShaury het volgende:
Had ik ook maar mijn wenkbrauwen zijn weer gegroeid weer...
Binnenkort ga ik ze opnieuw scheren gedaan..
Vanavond zijn er meer matties aanwezig in meijn kamer, dus, haha, hoe leuker het filmpje wordt nog leuker.. en don't worry, we gaaan veel mensen noemen, haha.
Peace out, ik ga naar zuid ,,.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Arme, arme ouders
Je kind zou maar zo'n kankermongool worden
Wie noemt er eigenlijk überhaupt zijn kind nou shaury?
En die dude met zijn allochtonentasje
Gangsta handgebaren
Hij bedoelde volgens mij dat hij zo'n streepje bij zijn wenkbrauwen had. Of hij heeft coke dat weer ergens gegroeid is ofzoietsquote:
Omdat je een leven hebt afcajos!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:15 schreef afcajos het volgende:
Haha fantastisch dit. Waarom heb ik dit gemist
Er zijn wel een aantal KLB reeksenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:14 schreef postmortum het volgende:
op ik open hem net in onz : kansenjongeren op hyves deel 3
jos jou hebben we nodig jij bent van de straatquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:15 schreef afcajos het volgende:
Haha fantastisch dit. Waarom heb ik dit gemist
De jeugd van tegenwoordigquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:14 schreef Jesse_ het volgende:![]()
Is dat negerinnetje van DuShauny niet ook al eens voorbij gekomen in een ander hyves topic?
[ afbeelding ]
oh ik dacht dat het niet mocht vandaarquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Er zijn wel een aantal KLB reeksen
Ehm, dat ziet er wel uit alsof het echte euro's zijn. Waarschijnlijk van zijn laatste roofovervalquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:15 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, ik heb monopoly geld
Dit hoort in KLB!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:14 schreef postmortum het volgende:
op ik open hem net in onz : kansenjongeren op hyves deel 3
Dit is gewoon te triest voor woordenquote:
JE DOOIE MOEDER AAN HET POEDER!!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:16 schreef DuShaury het volgende:
Ja toch vanavond deel 3 ook van de filmpjes..
enne nu ga ik echt weg.
en effe voor die ene die het vroeg.
die streepjes ga ik weer binnekort zetten.
dus mensen praat maar verder vanavond.
zie ik jullie wel haha
owjaa vanavond meer mensen in het filmpje aan het woord
jeweet. b.b.c style PEACE
Dat was ik die dat vroeg, JA! Als je nu mijn naam al vergeet, hoe moet dat dan met het filmpjequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:16 schreef DuShaury het volgende:
enne nu ga ik echt weg.
zie ik jullie wel haha
quote:Geachte heer/mevrouw,
Uw gegevens zijn verstuurd en zullen zo snel mogelijk behandeld worden.
Met vriendelijke groet,
Politie Rotterdam-Rijnmond
aan het woordquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:16 schreef DuShaury het volgende:
enne nu ga ik echt weg.
zie ik jullie wel haha
Peace manquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:16 schreef DuShaury het volgende:
enne nu ga ik echt weg.
zie ik jullie wel haha
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:16 schreef DuShaury het volgende:
enne nu ga ik echt weg.
zie ik jullie wel haha
GAST WAAR DE FOK WOON JE, SERIEUS IK POF JE MET MYN PIPPA SWAquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:16 schreef DuShaury het volgende:
enne nu ga ik echt weg.
zie ik jullie wel haha
wat heb je vertuurd eigenlijk? dat je gestalkt wordt op het interweb?quote:
Lijkt op een troll.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:17 schreef Trollface. het volgende:
Hij zegt in elke post dat hij weggaat, maar komt steeds binnen 5 minuten terug.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:17 schreef Michielos het volgende:
[ afbeelding ]
PROOOOOOOOOOOOOEST !!!!!!!!![]()
Is dit echt?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:17 schreef Michielos het volgende:
[ afbeelding ]
Schatje als je dit lees.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:14 schreef Jesse_ het volgende:![]()
Is dat negerinnetje van DuShauny niet ook al eens voorbij gekomen in een ander hyves topic?
[ afbeelding ]
Doodquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:17 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Peace man
Chalas![]()
Hoe zou deze gangstah over 20 jaar zijn
Nee, dat ik me niet veilig voel als jongelui met wapens op het internet staanquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:18 schreef postmortum het volgende:
[..]
wat heb je vertuurd eigenlijk? dat je gestalkt wordt op het interweb?
Doh! Dat is zijn camouflage pak, jwzquote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:19 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Schatje als je dit lees.
weet dat ik kanker veel van jou hou..
17-09-09 onze datum onze dag.,
Ik hou van je, Je mannetje! (l)
![]()
![]()
quote:Je mannetje! (l)
haha ik moest lachen , heb je ook bijgeschreven dat ze teringveel geld hebben voor een 15-jarigequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:20 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Nee, dat ik me niet veilig voel als jongelui met wapens op het internet staan
Scarfacequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:21 schreef Nikmans het volgende:
Helden: Malcolm X, Martin Luther King, Obama, Pablo Escobar, Scarface (Tony montana), Tupac Shakur
GAST JE BENT BLANK
quote:
Ja echt, hequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:21 schreef postmortum het volgende:
[..]
haha ik moest lachen , heb je ook bijgeschreven dat ze teringveel geld hebben voor een 15-jarige
Monopoly geld ziet er niet zo uit. Dit zijn keiharde pegels die hij verdient door zijn vriendin uit te huren aan oude mannetjesquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:22 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
Waar zal ik het eens aan uitgeven mijn monopoly geld
KOM ALLEMAAL GANGSTERTJE SPELENquote:
Ik zou aangifte doen tegen dat kereltjequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja echt, he
Ik telde iets van 23 (wss 25 biljetten) van 50, daar links van nog 1 biljet van 100 en volgens mij zitten er nog wat biljetten achter
Dat is gewoon drugsgeld jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:22 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
Waar zal ik het eens aan uitgeven mijn monopoly geld
http://lmgtfy.com/?q=Carlton+Leachquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:23 schreef postmortum het volgende:
[..]
Scarface![]()
Carlton Leach dat was pas een legende , google het maar paupers
omg wij gaan zo kankerhard gehoekt worden in de filmpjesquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Monopoly geld ziet er niet zo uit. Dit zijn keiharde pegels die hij verdient door zijn vriendin uit te huren aan oude mannetjes
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:13 schreef Dawwa het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was hij vroeger:
[ afbeelding ]
![]()
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA
OMG
Val letterlijk van mijn stoel, de fail is just too much![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Wat een triest zootjewaar moet dat heen met Nederland? Uitbannen dit soort shit.
Dat was ik nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:26 schreef Stephan1237 het volgende:
IK ga maar ook even een melding doen van aangifte doen, kan je me misschien de link sturen japsnars?
Neeeeeeequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:26 schreef postmortum het volgende:
[..]
omg wij gaan zo kankerhard gehoekt worden in de filmpjes
http://www.politie-rijnmond.nl/ >contact ,quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:26 schreef Stephan1237 het volgende:
IK ga maar ook even een melding doen van aangifte, kan je me misschien de link sturen japsnars?
Ik heb ook zo'n voorgevoel jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:26 schreef postmortum het volgende:
[..]
omg wij gaan zo kankerhard gehoekt worden in de filmpjes
Alweer zo'n gevalletje nazorg.quote:
"We make money"quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:13 schreef Dawwa het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was hij vroeger:
[ afbeelding ]
![]()
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA
OMG
Val letterlijk van mijn stoel, de fail is just too much![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Haha, scherp!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
"We make money"
Gast. Er staat Aldi cola op je tafel.
hahahaahahhahhaahahahahahahahaahahahahahahhahaahahahahaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
"We make money"
No way ook dat ze dat geld op die foto's zelf mogen houden. Gauw fotootje maken en daarna doorgeven aan de echte drugsbaas.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
"We make money"
Dat is niet eens echt geldquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:31 schreef Igen het volgende:
[..]
No way ook dat ze dat geld op die foto's zelf mogen houden. Gauw fotootje maken en daarna doorgeven aan de echte drugsbaas.
kun je nagaan Biels . MR. Cooper en BoWa hebben deze reeks nog niet gevonden dan zou het echt lachen wordenquote:
Ik ben die negert, zijn rechterhand.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:31 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ben jij 1 van de gastjes uit het filmpje?
Als ik deze gasten zie heb ik het gevoel dat gewoon alles mogelijk isquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:33 schreef Dawwa het volgende:
[..]
Ik ben die negert, zijn rechter hand.
Tuurlijk niet.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:35 schreef FashionXstar het volgende:
Alhoewel ze een hooggehalte hebben,wil ik nog meer filmpjes. IS gewoon te grappig dit
je serieus he , kuchen als je weed gebruiktquote:
Alleen het begin al... foutje komt door youtubequote:
Whehe ja, die gast kan niet eens met Windows moviemaker omgaan!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:38 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Alleen het begin al... foutje komt door youtube![]()
quote:
zou wel lachen zijn een blood die crippled isquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:40 schreef J.Herrer het volgende:
Waarom ligt die ene nigga trouwens altijd in bed? is ie cripple ofzo
Misschien doen ze wel "dingen" samen in bed?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:40 schreef J.Herrer het volgende:
uhm dadelijk krijgen we daar de fimpjes vanquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:41 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Misschien doen ze wel "dingen" samen in bed?![]()
Als hij even met zijn vriend tekeer gaat, kan hij de daaropvolgende dagen niet meer normaal zittenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:40 schreef J.Herrer het volgende:
Cripsquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:40 schreef J.Herrer het volgende:
9 schoten in z'n sgeen, jeweetsquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:40 schreef J.Herrer het volgende:
Naah, dat kan nog best hoor. Als drugsrunner in de Bijlmer ofzo. Maar dan ben je natuurlijk slechts een pion in het spel van de baas. Als je dan één briefje waarmee je zo stoer hebt geposed in eigen zak steekt dan ben je de lul...quote:
Een bruine vriendin, respect!quote:Soraya. (255)
vandaag, 17:43
rustig:-)
mt jou?
kzie dat je een bruine vriendin hebt.
respect voor dat(y) .
spreekjenog, xxje(k)
Grappige is dat ze zichzelf ''godfather'' noemen, hoe triestquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:44 schreef Igen het volgende:
[..]
Naah, dat kan nog best hoor. Als drugsrunner in de Bijlmer ofzo. Maar dan ben je natuurlijk slechts een pion in het spel van de baas. Als je dan één briefje waarmee je zo stoer hebt geposed in eigen zak steekt dan ben je de lul...
quote:
boks ouwequote:
je zei anaalquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:50 schreef Michielos het volgende:
Shaury is gewoon een pauperjosti die te stom is om normaal te functioneren..
Analyseer dit even in je filmpje
Ohja, dat ook he.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:49 schreef CreepyCrawl het volgende:
Brando kanker autist, verkoop je nog steeds fietsen?
Nee, hij is niet gelovig. Hij is gelofig.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:01 schreef MYV het volgende:
Die Shaury is geen straat want al die filmpjes van hem zijn op zn kamertje
Oh wacht.
Mag je van god wel hosselen, want je bent toch gelovig.Amen.
Dat is inderdaad wat anderrs, jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, hij is niet gelovig. Hij is gelofig.
Jij bent te dom om te snappen waar ik op doel?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:09 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wat anderrs, ja
Natuurlijk snap ik waar je op doeltquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij bent te dom om te snappen waar ik op doel?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:10 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Toch gaat al deze negatieve aandacht wel voor stagnatie zorgen. En deze stagnatie weer voor I-told-you-they-are-bad mentaliteiten. Met alle gevolgen van dien.
Aightquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:13 schreef Michielos het volgende:
[..]
Natuurlijk snap ik waar je op doelt
Ik bevestigde je statement enkel (niet te letterlijk nemen man)
quote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:31 schreef ThePain het volgende:
ik pomp ze allemaal neppe boys ik ram ze zo de kanker in zogenaamd stoer vieze mietjes met dunne lijfen kanker zemmels
Jeweetog pitoes en batras klarenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:31 schreef ThePain het volgende:
ik pomp ze allemaal neppe boys ik ram ze zo de kanker in zogenaamd stoer vieze mietjes met dunne lijfen kanker zemmels
Die zin is wel waarquote:
Ga niet haten kom dan fees toe fees man. ik heb blok gaut.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:31 schreef ThePain het volgende:
Gezien hij naar zijn lul wijst, denk ik van wel jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:35 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Die zin is wel waar
Dat rondje dat die blanke gangstah maakt is zeker hoe groot die banaan is van hem?![]()
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gezien hij naar zijn lul wijst, denk ik van wel ja
de tering, hij wijst er inderdaad naarquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gezien hij naar zijn lul wijst, denk ik van wel ja
Du weisstt dochh, kein spang! einssss11 !!!!!!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:37 schreef leetzors het volgende:
[..]
Ga niet haten kom dan fees toe fees man. ik heb blok gaut.
Wat kom je stoer doen eh bezem.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:31 schreef ThePain het volgende:
hahahahaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:17 schreef Michielos het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dusquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:40 schreef Sigmund666 het volgende:
TVP omdat ik mijn broek volzeik van het lachen
Dat weet jij goed, hoe weet je datquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:47 schreef Japsnars het volgende:
Hij is wel 9 centimeter jongens
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:47 schreef Japsnars het volgende:
Zie de plaatjes dan meng, heeft die wigga stront in jouw ogen gepoept?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:48 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dat weet jij goed, hoe weet je dat
Jij en je pauper screensnapr.comquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:47 schreef Japsnars het volgende:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:16 schreef DuShaury het volgende:
enne nu ga ik echt weg.
zie ik jullie wel haha
IK zag het niet, ik was nog stom verbaasd over die wiggaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zie de plaatjes dan meng, heeft die wigga stront in jouw ogen gepoept?![]()
Werkt ie nog steeds niet bij jouw? Wat voor shitty provider heb je echtquote:
Versatel jeweet tochquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Werkt ie nog steeds niet bij jouw? Wat voor shitty provider heb je echt
Nou zoek je redenen om hem af te zeiken. Als een Amerikaan tegen jou vraagt of het illegaal is dan ga je ook niet gelijk vertellen WELL TECHNICALLY IT IS BUT REALLY IT ISN'Tquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een mongool, het is wel illegaal maar het wordt gedoogd tevens mogen minderjarigen het al helemaal niet hebben
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij gewoon een oorbel er in geplaatst.
Ach ja. Michael Jackson had ook een identiteitscrisis. Die blanke is dus niet de enige die van blank naar zwart wilquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:50 schreef Matthijs- het volgende:
Jammer dat er een blanke bij die bandana's zit. Geeft ons een slechte naam. Van negers wéét je het.
Mysterieuze Chocolademensen-account!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:20 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik kan die foto niet vinden bij zijn hyves
Ewa. Ze zullen hem wel platgetjoekt hebben met een knifi of hem in zijn osso gesloopt hebben met een pipa!quote:
Huh?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:15 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ewa. Ze zullen hem wel platgetjoekt hebben met een knifi of hem in zijn osso gesloopt hebben met een pipa!
Ga lekker bij mams uithuilen. Kutkloontjequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:42 schreef DuShaury het volgende:
Luisterr dan haterz.
we gaan someteen weer een filmpje maken..
En we gaan paar comments van jullie analyseren.
jeweet het jullie wouden het zelluf.
peace out
en hou deze topic in de gaten..!
DU SHAURY VAN DU BLACK BANDANA CREW!
WITH YOUNG SOULJA IN DU BACK
GEKKE CABO AANWEZIG & BIG-B
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:42 schreef DuShaury het volgende:
Luister dan haters.
We gaan zometeen weer een filmpje maken.
Je weet het jullie wilden het zelf.
Peace out.
En hou dit topic in de gaten!
quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:00 schreef Sigmund666 het volgende:
Nee man. Bij negers is het altijd Du of Le of La.
LeToya
LaTisha
DuLoLo
Maar heb je het nou gedaan of nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:42 schreef DuShaury het volgende:
Luisterr dan haterz.
we gaan someteen weer een filmpje maken..
jeweet het jullie wouden het zelluf.
peace out
en hou deze topic in de gaten..!
DU SHAURY VAN DU BLACK BANDANA CREW!
WITH YOUNG SOULJA IN DU BACK
GEKKE CABO AANWEZIG & BIG-B
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:34 schreef IkBenOzan het volgende:
Hij wijst naar zijn lul en met zijn andere hand laat hij zien waar hij graag eentje heeft.
quote:
Condoekoesquote:Op zondag 18 oktober 2009 00:26 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik snap het niet. Ze zijn gangsters en verdienen zo vreselijk veel, maar hebben een hekel aan RET-controleurs.
Er zijn twee mogelijkheden:quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:26 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik snap het niet. Ze zijn gangsters en verdienen zo vreselijk veel, maar hebben een hekel aan RET-controleurs.
Ik eis een verklaring Dushaury!
Houd het maar op het tweede. Je leent wat geld van je ouders en gaat daar stoer mee op de foto alsof het van jezelf isquote:Op zondag 18 oktober 2009 00:35 schreef Igen het volgende:
[..]
Er zijn twee mogelijkheden:
1. Dat geld is net zo nep als dat speelgoedpistooltje waarmee hij op de foto pose't.
2. Dat geld is van iemand anders
Want inderdaad, anders hoef je ook niet zwart te rijden en aldi-cola te drinken.
Hij heeft dat geld gewoon uitgeprintquote:Op zondag 18 oktober 2009 00:39 schreef Michielos het volgende:
[..]
Houd het maar op het tweede. Je leent wat geld van je ouders en gaat daar stoer mee op de foto alsof het van jezelf is![]()
Hij werkt niet.quote:
Te triest voor woorden dit.quote:
Term kansjongeren komt van geenstijl, is sarcastisch.quote:Op zondag 18 oktober 2009 08:33 schreef cvboer het volgende:
[..]
(..*Wat mij betreft klopt de TT ook niet, het zijn kansarme jongeren, losers en uitschot van de maatschappij. volk wat niet in nederland thuis hoort. Wie belt Geert voor een reactie?
Een stelletje puberende belhamels. Wat lievvvvvvvvvvquote:Op zondag 18 oktober 2009 06:28 schreef DuShaury het volgende:
Hier is tie dan ik ga nu slapen ben waarschijnlijk rond 5en wakker haha.
peace holla..
enne nog wat als je het dansen van soulja nog wil zien..
dan check mij youtube channel --> BlackBandanaCrew afspeellijst en dan
die filmpje van het freestyle check ut als je interresse heb ..
HOLLA
quote:Op zondag 18 oktober 2009 09:21 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Een stelletje puberende belhamels. Wat lievvvvvvvvvv![]()
Koetsjiekoetsjiekoetsjie
Geniale tekstquote:Op zondag 18 oktober 2009 04:56 schreef DuShaury het volgende:
rond 11 staat die laatse kk filmpje van mij kamer in die ding.
vertaling iemand?quote:Op zondag 18 oktober 2009 04:56 schreef DuShaury het volgende:
Luister dan.
ben het zat aan het worden
rond 11 staat die laatse kkkfzbrrrrrrrrr kaka kaka bleh bleh
toet toet boing boing viesssssssss
dada mammie ffffffffuuuuuuuuuuuuuuuu kankerkachel
knip
Dat is de street swa! Wapeninzamelactie 2009 je weet! De dogs van de ghetto steunen elkaar. De rijke dogs geven de armen wapens om zich in de mean streets te verdedigen tegen de bloods en crips!quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:32 schreef J.Herrer het volgende:
Die wapens.... in een fucking schoenendoos![]()
![]()
Wat hebben ze nou helemaal voor "wapens". Een plastieken speelgoedpistooltje, een mes wat ze van mammie hebben geleend, en een honkbalknuppel is in principe gewoon een sportartikel. Bijft over de boksbeugel. Nou joepie.quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:32 schreef J.Herrer het volgende:
Die wapens.... in een fucking schoenendoos![]()
![]()
Boksbeugel kan ook vrij gemakkelijk nep zijn hoorquote:Op zondag 18 oktober 2009 10:49 schreef Igen het volgende:
[..]
Wat hebben ze nou helemaal voor "wapens". Een plastieken speelgoedpistooltje, een mes wat ze van mammie hebben geleend, en een honkbalknuppel is in principe gewoon een sportartikel. Bijft over de boksbeugel. Nou joepie.
Ik verbaas me er eigenlijk over dat je weet hoe het internet werkt.quote:Op zondag 18 oktober 2009 04:56 schreef DuShaury het volgende:
Luister dan.
die paper is echt en was van mij hoe the fuck ga ik 4200 euro printen lenen
ben je kk debiel.. jullie dus wille zegge ik ben niet echt?
nospang.. zegge jullie ik ben altijd in me kmer?
nospang we gaan zien ik ben bna kk elke dag opstraat.
alleen deze laatse week elke avond/nacht stoned/dronken rusti chille n me room.
damn ikzweer. wil je zegge ik moet bedtijd wtf me vrienden zet net pas osso.
en nu ga ik die filmpje make ff op movieblabla dus. shut the fuck up.
echt jonge jullie comments make mu nu ziek.. ik blaas nog 1 filmpje speciaal
voor fok de rest.. van chillings ruzie weet ik veel wat ik nog ga zette op youtube
kunnen jullie late zelluf tjekke als je dat wilt. i dont gife a fuck.
en die gene die kk megool barry ofzo die zulke ranzige homo dingen op mij hyves
zetten.. mudafucing oude kk meegool zeg soiets in het echt.. ohnee wij verneuke
nederland maar dat zegge jullie niet in mij kk gezicht. ik zweer soms
soms maaake dit soort mensen mij echt ziek.. en ALSJEBLIEFT ga niet
op dit reageren.. ga gwn wachten op die filmpje en tjek dat..
en ja dont blame us we hebbe niet alle namen genoemd.. omdat ik bna
niet heb meegewerkt aan deze filmpje was te stoned dronku dus fok dit
aii peace.
EN KOMNIE ZEGGE dat ik foking werk G.
want nog iets alles wat in mij kamer kk staat.
is bijna alles van mij eige verdiende geld.
wat denkje mij ouders geefe mij kamer die ik presies wil ofzo.
megolen. binnekort mer filmpjes. die al gemaakt zijn aleen kome
nog viavia binnekort bij mij en dan staan ze op outube..
Fitti met popo ..
Fissa...
Dance evenemnt Young souljah...
Allemaaaal komt dat nog .. dus als je ons grppig of wat dan vind.
check it.. en so dont.. FUCK IT DONT CHECK IT EN LAAT DIE SHIT AI![]()
quote:Op zondag 18 oktober 2009 04:56 schreef DuShaury het volgende:
Luister dan.
die paper is echt en was van mij hoe the fuck ga ik 4200 euro printen lenen
ben je kk debiel.. jullie dus wille zegge ik ben niet echt?
nospang.. zegge jullie ik ben altijd in me kmer?
nospang we gaan zien ik ben bna kk elke dag opstraat.
alleen deze laatse week elke avond/nacht stoned/dronken rusti chille n me room.
damn ikzweer. wil je zegge ik moet bedtijd wtf me vrienden zet net pas osso.
en nu ga ik die filmpje make ff op movieblabla dus. shut the fuck up.
echt jonge jullie comments make mu nu ziek.. ik blaas nog 1 filmpje speciaal
voor fok de rest.. van chillings ruzie weet ik veel wat ik nog ga zette op youtube
kunnen jullie late zelluf tjekke als je dat wilt. i dont gife a fuck.
en die gene die kk megool barry ofzo die zulke ranzige homo dingen op mij hyves
zetten.. mudafucing oude kk meegool zeg soiets in het echt.. ohnee wij verneuke
nederland maar dat zegge jullie niet in mij kk gezicht. ik zweer soms
soms maaake dit soort mensen mij echt ziek.. en ALSJEBLIEFT ga niet
op dit reageren.. ga gwn wachten op die filmpje en tjek dat..
en ja dont blame us we hebbe niet alle namen genoemd.. omdat ik bna
niet heb meegewerkt aan deze filmpje was te stoned dronku dus fok dit
aii peace.
EN KOMNIE ZEGGE dat ik foking werk G.
want nog iets alles wat in mij kamer kk staat.
is bijna alles van mij eige verdiende geld.
wat denkje mij ouders geefe mij kamer die ik presies wil ofzo.
megolen. binnekort mer filmpjes. die al gemaakt zijn aleen kome
nog viavia binnekort bij mij en dan staan ze op outube..
Fitti met popo ..
Fissa...
Dance evenemnt Young souljah...
Allemaaaal komt dat nog .. dus als je ons grppig of wat dan vind.
check it.. en so dont.. FUCK IT DONT CHECK IT EN LAAT DIE SHIT AI![]()
Hij zegt het ook zo alsof hij het verzonnen heeft, maar die grap is al 20 jaar oud ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |